X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפעם הם משווים את החקיקה להגנת הדמוקרטיה הישראלית מפני הקמים עליה לחוקי נירנברג, ותורמים לזילות השואה מי מעיתוני ישראל שכח לפרסם את גירסת צה"ל בקשר לעלילת הדם בבילעין? ומדוע שכחו להזכיר בהספדים על מות השחקן שילוח את היותו פרו-פלשתיני?
▪  ▪  ▪
עיתונות לא-נקייה [צילום: פלאש 90]

הם לא יתנו לעובדות לבלבל אותם. פעם הם יאמרו כי יש להעמיד אל עמוד הקלון את הרבנים והרבניות שמילאו חובתם הדתית, הציבורית והלאומית, כשהזהירו מפני מכירת אדמות לערבים ומפני קשרים רומנטיים בין יהודיות לערבים; ופעם אחרת יעלו טיעון הפוך לחלוטין: ישראל חייבת לחזור לגבולות 67', ואולי לגבולות 47', כדי להפריד ולבדל בין העמים, וזאת כדי ליצור מצב של "הם שם ואנחנו כאן".
הסתירה הפשוטה הזו לא מפריעה להם לומר בפעם השלישית את ההפך הגמור: תפתחו את שערי המדינה בפני מסתננים סודניים, העניקו אזרחות לעברייני העובדים הזרים וילדיהם, ותמשיכו לקלוט כל צרוע וכל זב על-מנת לעקר את המדינה מיהדותה ולעשותה מדינת כל אזרחיה. מי שמתנגד לכך, או מזדהה עם עמדת הרבנים והרבניות, מואשם מיד בגזענות ובדירדור המדינה למצבה של גרמניה הנאצית ב-1932/3.
המוסר הכפול של אנשי השמאל הרדיקלי, הפוסט-יהודי, גמיש מנערת גומי קרקסית. פעם יטענו שאין זה ראוי שיהודי יתגורר בתוך כפר ערבי (ע"ע פקיעין, שפרעם, סכנין ועוד), ושמגורי יהודים בכפר השילוח (סילוואן), בשכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח) ובשכונות ירושלמיות אחרות, פוגעים במרקם החברתי המקומי ויוצרים תסיסה; ופעם אחרת יוקיעו את ה'גזענות' שיש במאמץ למנוע מגורי מוסלמים בצפת, בנצרת עלית, בקציר ובמקומות נוספים, בטענות שווא של שוויוניות ו'זכויות אדם'. כנראה שלדידם, ליהודי צפת, נצרת עלית וקציר, אין זכויות אדם משלהם.
ופעם שלישית יתעלו על עצמם ויטענו שמגורי יהודים חרדים ברמת אביב או ברמות השבים, פוגעים באוכלוסיה הוותיקה ומדלדלים ערך נכסיה. הפעם 'זכויות האדם' הן דווקא להדיר את החרדים מזכות להתגורר במקומותיהם של החרדים מפני החרדים.
הצביעות המכוערת בהתגלמותה: פעם יקונן עיתון הארץ על כך שחבורת נערים זעמה למראה קבוצת נשים ערביות מחברון ומשכם שהגיעה למוזיאון יד ושם; וממש באותו שבוע יפסח לחלוטין עיתון השמאל הפוסט-ציוני על מצג הנבזות השבוע בחיפה, כשקונצרט שנערך במתקן עירוני תחת הכותרות השקריות: "דו-קיום" ו"שלום בין העמים", הפך למופע של חרפה: נגני התזמורת הפלשתינית הלאומית הרשמית, שהוזמנה להציג בחיפה את סגולות הדו-קיום, ציוו ברוב חוצפתם על מארחיהם, לגרש מהאולם את צוות גלי צה"ל, רק מפני שהחיילים-השדרנים לבשו מדי צה"ל, והמארחים הנרפים, ברוב עליבותם, נענו.
ככלות הכל, הרי המצפון של החבר'ה האלה, שמינו עצמם להיות פרקליטי השטן, הוא זה שהמציא את המוסר כפול.

הגיגים של חוקר שואה

ההמצאה האחרונה של פרקליטי השטן, היא ההשוואה המופרכת של המצב בישראל של תחילת 2011 לימי עליית הנאציזם בגרמניה. פתח את ההשוואה המאוסה הזו פרופ' דניאל בלטמן, שהוא, למרבה הביזיון, חוקר שואת היהודים וראש המכון ליהדות זמננו באוניברסיטה העברית (איזה אבסורד: הוא ושכמותו מופקדים על חקר השואה!), ואחריו מתנהלת במצעד האיוולת ניבה לניר, אשת שמאל קיצוני ידועה (לשעבר מראשי שי"ח: שמאל ישראלי חדש), שפירסמה מעל דפי הארץ רמיזות עבות המשוות לחוקי נירנברג את מאמצי החקיקה של הדמוקרטיה הישראלית המתגוננת, ואת תופעות מכתבי הרבנים והרבניות, הצעותיו של ח"כ יעקב כץ (האיחוד הלאומי) לטיפול בהסתננות מסודן, ופעילויותיה של תנועת 'אם תרצו' למניעת מחקרים אנטי-ציוניים מוטים באקדמיה, במימון עם ישראל.
צר עד מאוד לקבוע שה"ה בלטמן, לניר וחבריהם, הפכו עצמם בכך לפרקליטי השטן הנאצי. מי שמשווה בין מה שנעשה במדינת ישראל, מדינתם של ניצולי השואה, למוראות השואה שלא הייתה כמותה בתולדות העם היהודי, הופך עצמו לפרקליט השטן הנאצי, למכחיש השואה. לך תסביר למתייפיפים הללו שההשוואה מופרכת מיסודה. להבדיל מישראל 2011, גרמניה של 1933 לא הייתה מאוימת על-ידי יהודי גרמניה ויהודי שכנותיה. היהודים לא העלו על דעתם לטעון, שהם לעולם לא יכירו בגרמניה מולדתו ההיסטורית של העם הגרמני ולא כינו את הגרמנים 'קופים וחזירים'. היהודים גם לא חלמו לטעון, שאדמת גרמניה כולה היא אדמת הקדש יהודי, וכמובן שלא טענו מעולם שלעצם קיומה של יישות גרמנית בגרמניה אין זכות קיום, ועל כן צריך להחזיר את הגרמנים למקומות המוצא של שבטי אבותיהם ההוּנים, שפלשו לאירופה במאות ה-4 וה-5 לספירה, או לחילופין לזרוק אותם לים.
אבל העובדות, כבר אמרנו, הרי לא מעניינות אותם כלל. הם הולכים עם העיקרון שניסח מיניסטר התעמולה הנאצי יוזף גבלס: שקר - ככל שתחזור עליו יותר פעמים, יימצאו יותר אנשים שיאמינו לו.

עלילת הדם הופרכה

ואם בענייני תקשורת עסקינן, שתי שאלות: מישהו יכול להסביר כיצד היומון 'מקור ראשון – הצופה', עיתון לאומי, החמיץ ביום ג' השבוע את הידיעה המרעישה, על אודות חשיפת צה"ל בקשר לעלילת הדם החדשה בבילעין? כיצד יידעו קוראי העיתון, שתחקיר צה"ל העלה, כי מותה של פלשתינית בת 39, שלגביה נטען כי מתה מחמת שאיפת גז מדמיע, כלל לא השתתפה בהפגנה ומתה בבית החולים ממחלת סרטן הדם?
ושאלה שנייה: כיצד קורה שהעיתון 'ישראל היום', המתיימר לטעון שהוא חף מהשפעת השמאל ההרסני, פירסם את הידיעה בקטנה – עם 107 מילים בלבד, על פני טור צד, בעמוד 13 הנידח-משהו. ומדוע התייחס למותה במונח 'נפטרה' ("האשה... נפטרה... ממחלת הסרטן") ולא להסתפק בתיאור המציאות כמות שהיא: האישה מתה. לא נפטרה ולא נעליים (לידיעת העורכים בישראל היום: היהדות מעניקה את המונח 'נפטר' ליהודי שהלך לעולמו, משום שבמותו הוא 'נפטר' מקיום המצוות; מי שאינו מחויב במצוות, ממילא אינו 'נפטר').
השאלות מחמירות על-רקע העובדה שדווקא התקשורת הכללית הבליטה את גירסת צה"ל: הארץ העניק לידיעה שישה טורים במרומי עמוד 2 המכובד (אם כי הסתייג מתחקיר צה"ל כשהביא את טענות משפחתה שהאישה רק סבלה מדלקת באוזן), ואילו ידיעות ומעריב העניקו לידיעה כפולת עמודים, בתוספת מאמרי פרשנות (מעריב פירשן תחת הכותרת: "מניפולציה של מוות", וידיעות אחרונות הזכיר כי כך מייצרים הפלשתינים עלילת מוחמד א–דורה מספר 2). אפילו העיתון החרדי האנטי-ציוני 'יתד נאמן', שלא תמיד רואה עצמו חלק אינטגרלי מהחברה הישראלית, חלק לפרשה כפולת עמודים בגיליון יום ד' שלו, תוך אימוץ עמדת צה"ל.

פרו-פלשתיני – למה להסתיר?

שני עיתונים חשובים אלה, מקור ראשון וישראל היום, לא החמיצו, לעומת זאת, את הידיעה המרעישה על מותו של השחקן יוסף שילוח. כל אחד מהם העניק לקומיקאי הדגול כפולת עמודים. לא פחות. אפילו מקור ראשון, שאמור להיות מקורב איכשהו לרוח היהדות הנאמנה, אך שכח להזים את עלילת הדם בבילעין, חלק למנוח כפולת עמודים, שבה מוּחזר ראיון שנערך עם המנוח לפני כמעט 40 שנה. הראיון העתיק הזה חשוב יותר, גדול יותר, מחובתו להזים את עלילת הדם בבילעין? נו, באמת.
המדהים הוא שכל עיתוני ישראל, גם עיתוני הימין, עשו יד אחת כדי להעלים מהקוראים את העובדה ששילוח, בנוסף להיותו "שחקן מופלא וקומיקאי ענק", כלשון הכותרת של מקור ראשון, הזדהה עם האויב הפלשתיני. רק לפני מספר חודשים, בכינוס בו בחרו קולנוענים את הסצנה האהובה עליהם, בחר שילוח דווקא בסרט הכזבים האנטי-ישראלי "ג'נין ג'נין", המטיח בחיילי צה"ל האשמות שווא ועלילות דם מופרכות על הלחימה הצודקת ב'חומת מגן' כנגד מחבלי ג'נין, ונימק זאת כך: "אין לי מה להזדהות עִם אמריקני, אירי או אנגלי. אני מזדהה עִם העם הפלשתיני".
למה להעלים, בהזדמנות לא חגיגית זו, את הזדהותו עם אויבינו הפלשתינים, על-מנת שנדע להתאבל כראוי על מותו?

תאריך:  05/01/2011   |   עודכן:  05/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרקליטי השטן מכים שוב
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כוח למנחם רהט! ל"ת
ד"ר רון בריימן  |  5/01/11 11:40
2
אין חדש תחת השמש!
משה ב'  |  5/01/11 11:55
3
נאה דרשת ל"ת
א מ רול  |  5/01/11 11:58
4
טוב לדעת על שילוח הפוליטי
שיניתי דעתי   |  5/01/11 12:44
5
לקרוא לאויב בשמו:הסמול האנטישמ
קורןנאוה טבריה  |  5/01/11 12:45
 
- השמאלנים = פלסטינים בני דת משה ל"ת
חאג' מוסא מנדלסון  |  5/01/11 19:52
6
שלא יופתעו:בגללם הנוער פונה
ד.ט.  |  5/01/11 13:11
7
דברים כדורבנות. מצוין.
ג. בן עמי  |  5/01/11 15:45
8
שטויות במיץ ציונות
Yossi V  |  5/01/11 15:46
 
- תודה רבה
ע. הנביא  |  5/01/11 17:06
9
שמע אחמד, אתה צריך להפנים-
כה אמר  |  5/01/11 18:20
10
,תגובה
יוסי פלס  |  5/01/11 22:47
 
- יוסי,יש לך בעיה בהבנת הנקרא
יוסלביץ  |  5/01/11 23:23
 
- יוסלביץ',מנסיוני-חבל על הזמן
אלישמע  |  6/01/11 09:14
 
- תגובה
יוסי פלס  |  7/01/11 18:42
11
הסמול הוא גיס חמישי
אלישמע  |  6/01/11 06:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אולק נצר
בהפגנה השבוע נגד הגזענות אמרו אנשי רוח מהשורה הראשונה דברים עצובים. אז נזכרתי שאתה, אברום בורג, ניסחת דברים דומים כבר בעבר. אתה, נסיך הציונות הדתית, אמרת ש"אם הציונות היום היא ארץ-ישראל השלמה... אני אנטי ציוני". אמרת דברים חשובים - ונעלמת. מה קרה לך?
ד"ר אורנה אבני
במקום בו עורכים משפטי-שדה, אין מקום לספקות, להרהורים, לשיקולי-דעת או, חלילה, למידה של רחמים    במונחים מעולמות תוכן אחרים, ניתן לומר שמדובר כאן בתופעות של "חשיבה קבוצתית"    בישראל 2011 מעדיפים לתת לגוסס לדמם לאט-לאט
דרור מורג
כפועל יוצא של הציונות עלינו, כאזרחי המדינה הציונית היהודית והדמוקרטית, לצאת נחרצות כנגד כל גילוי גזענות של כל אדם, כולל דברי רבנים קיצוניים. עלינו להקיא מתוכנו אנשים הפוגעים בלגיטימיות של המדינה הציונית בכל העולם ולמעשה מעודדים גילויי אנטישמיות
אלכס נחומסון
למה סבור נתניהו שמכתבו עם הבקשה לשחרור פולארד בנסיבות הקיימות ירשים את אובמה וישיג את כל שלא הושג בפגישות אישיות ופורמליות של ראשי הממשלה השונים מאז שפולארד נחשף?    נתניהו זיהה במהלך זה יתרון החביב עליו - יתרון תדמיתי
הרב אליהו קאופמן
מות המפגינה הפלסטינית מבילעין בהתנגשות עם הצבא, עלול להתפרש כאשמתם של החרדים מהעיר השכנה מודיעין-עילית. אלו הם מתנחלים בעל-כורחם, שנדחקו למודיעין-עילית לשמש כחומה חיה בפני הפלסטינים. ראשי מודיעין-עילית נקראים לשבור את הקרח ולגשת לניחום אבלים בבילעין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il