X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
כנהגים האחראים לעצמנו ולנוסעינו אין לנו אלא להצטער על המשך הקו הלא נורמטיבי של הצבת פוליטיקאים כמו שר התחבורה הנוכחי לניהול עניינים החובקים חיינו והשרדותינו עלי אדמות
▪  ▪  ▪
השר יתחלף, הפקק יתארך [צילום: ארכיון AP]

השר ישראל כץ, פוליטיקאי מקומי שרבים כמוהו מאסנו זה מכבר, נכנס לנהל את אחד המשרדים החשובים ביותר במדינה - את משרד התחבורה.
משרד חשוב אמרנו?
מיצאו את ההבדלים: חשוב לנו כי הוא מנת חלקנו היומיומית בכל הקושי התעבורתי מחד, והקטל הנורא בדרכים הגדול ממספר הרוגי כל מלחמות ישראל מאידך. חשוב לו, כי במשרד זה מיטב האפשרויות למינויים פוליטיים שיעזרו לו בהמשך הדרך להכנסה ופנסיה מעולים לו ולבני משפחתו לדורי דורות.
כמו כל ההכרזות החלולות של שרי התחבורה לפניו, יצא גם שר זה בהודעה לעיתונות כי מעתה יוטלו מכות קשות יותר על רשיונו של עובר עבירות התעבורה, החרמת רכבים, ובתי משפט שיחוייבו להכפלת קנסות וכד'.
כמי ששט בתחום התחבורה עשרות שנים, נעלבתי בשם רבים היודעים שזו עוד יציאה פופוליסטית חסרת תוכן, ועלינו המשך הסאגה הנוראית בתחום הכאוס התחבורתי, בעוד שהשר צפוי לעזוב את המשרד בסופו של דבר לטובת מינוי פוליטי חדש וחוזר חלילה.
לא אנסה בשורות קצרות אלה ללמד או לחנך את השר הזה בנושאי התחבורה בישראל, אלא רק אומר לו: "הנהג הישראלי לא מטומטם. יכול להיות שיש שאינם מסוגלים לנהוג נכון, אבל האשמה במורי הנהיגה שקיבלו רשיון הוראה ממשרדך. "מומחי" משרדך אחראים גם לאינסוף מחדלים שהביאו אותנו להשקעות עתק במחלפים וכבישים לטובת העמסתם בעוד אלפי כלי רכב סותמי דרכים בפקקים מטרידים, כאשר רכבות אמיתיות בין ובתוך ערים תמיד נשארים בתכנונים על הנייר.
גם המשטרה שאינה אוכפת נכון את תקנות התעבורה חובקת איתך את המשך האנדרלמוסיה בדרכים, ואינך פוצה פה ומצפצף בנדון. במצב נתון בלתי אפשרי זה אל תצפה מבתי המשפט שיעשו את כל העבודה דרך פסקי הדין שלהם.
מר כץ, לא באתי להרצות בפניך בתחום התחבורה, תחום שמעניין אותך כמו השלג דאשתקד (שלא ירד...), אבל מצרף אותך לרשימת הנכבדים לכאורה שהגיעו למרומי הפירמידה הניהולית בישראל, ואין צורך להכביר מילים על רמתם עד כה.
בברכת נהג מורגל לקטסטרופה התעבורתית הישראלית
נסים גבאי.

הכותב הוא מומחה תחבורה, מרצה בכיר לנהגים, ופעיל חברתי להפחתת הקטל בדרכים.
תאריך:  06/01/2011   |   עודכן:  06/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
בניית אמצעי לחימה, העברת נשק לסיני, אימוני לחימה - אלו רק חלק מהשיטות בהן מתכונן ארגון החמאס לעימות הבא עם ישראל
גרשון אקשטיין
רמי הלפרין
בשולי פרשת משה קצב – יש לשנות את המצב
אורי גנני
עשיתי את ההרשמה ל"אדי" בהכרה ובדעה צלולה מתוך כוונה ברורה, שבבוא זמני, מכל סיבה שלא תהיה, ישמשו אברי ככל האפשר להצלה ולשיפור חייהם של חולים ללא הבדל של מין, גזע ודת
אלי שרון
אולי ההזדמנות האחרונה לחולל שינוי בתחום הדיור בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il