X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החוק שעבר בכנסת, המאפשר לחקור את הארגונים שמסיתים נגד המדינה עורר את השמאל הרדום להתפרצויות זעם אמרתי זאת בעבר - כשקיום המדינה ובטחונה בסכנה, לא מפריע לי להיות מתויג לצד הלאומי הציוני
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

החוק המאפשר הקמת וועדת חקירה על-ידי הכנסת, לחקר מקורות המימון, תרומות, סכומים ומטרתם של ארגונים שונים, תחת מסווה של ארגוני זכויות אדם למיניהם - המסיתים, משמיצים וקוראים לדה-לגיטימציה של המדינה היא תוצאה של פעילות יתר של השמאל. כמו שפעילות יתר של "בלוטת המגן בגוף", מביאה לתוצאה לא רצויה ומפריעה לתפקוד היעיל והשוטף של גוף האדם, כך הגופים למיניהם עברו את הגבול, בתקיפתם את המדינה, מוסדותיה ומנהיגותה.
הניסיון להטות את הדיון ואת דעת הקהל, לכיוון של פגיעה בדמוקרטיה, או סתימת פיות, הוא ניסיון נואל להתחמק מהבעיה האמיתית ולהסוותה בסיסמאות נאורות של ליברליזם, חופש הדיבור, דמוקרטיה אוניברסלית וקלישאות נוספות מתחום זה.
כשהדבר מגיע לקיום המדינה, ביטחונה שרידותה, היכולת שלה לתפקד בעולם איסלאמי עויין, הנשען גם על אירופה לא אוהבת ישראל, יש לפנות לאמצעים קיצוניים, אם צריך, כדי להגן על מה שיש, על הקיום והעתיד וניתן לקרוא לכך - אמצעים של דמוקרטיה מתגוננת.
דמוקרטיה היא שלטון העם, בפועל - מי שנבחר בבחירות דמוקרטיות ויש לו רוב להקמת ממשלה, מנהיג את העם לפי האידיאולוגיה של הרוב שנבחר. אם הימין הצליח לזכות ברוב, פירושו אכזבה טוטאלית של רוב הציבור ממפלגות אחרות ובעיקר מהשמאל.
ולמה התאכזבו מהשמאל - בשל תוכניות סרק נוסח "הסכם אוסלו", שהביא את עראפת לעזה ויש"ע, שהוליד את החמאס, שהוליד את האינתיפאדות, את המתאבדים ואת הקסאמים והסקאדים לערי וישובי ישראל.
נוסיף לכך יוזמות נוסח יוזמת ז'נבה, של יוסי ביילין, המפקד הגדול של אלוף אילון, 3.5 שנים מו"מ מייגע של ממשלת אולמרט בראשות ציפי לבני, שמסרו ומסרו וויתרו והוסיפו ואפילו לטיוטת הסכם לא הגיעו. למה? כי יש פרטנר ווירטואלי שרק בימים אלה חזר על משנתו הישנה כנגד וויתור על זכות השיבה, המשך המאבק המזוין והחזרת ירושלים כבירת פלשתין.
השמאל בראשות מר"צ על 6 מנדטים מסכנים כולל תומכים רדיקלים וקבוצות אנרכיסטיות (ללא ספירת הח"כים הערביים), מצאו נקודת משען לזעקה של המיעוט - "אונסים את הדמוקרטיה" כי רוצים לברר ובצדק, מי עומד מאחורי הארגונים השופכים כסף בלי הגבלה, לפגיעה בישראל.
לא הפגיעה בחופש הדיבור מפריעה להם אלא הפגיעה בממון. שהרי רבים מבין התומכים והמפגינים והמצהירים, גם הם לא יודעים מאיפה הכסף ומה מטרתו האמיתית. שהרי אם הכל כשר אז ממה הפחד. הפחד נובע, מהחשיפה של מקורות המימון, של זרימת כספים בעקיפין ובהסתר מקבוצות הנתמכות על-ידי אירן, חמאס, איסלאם קיצוני ואירופאים קיצוניים שונאי ישראל.לישראל - כמדינה הנלחמת על קיומה, זכות לדעת מי הספונסר הכספי של מתנגדיה ומשמיציה לא של מבקריה.
ביקורת לגיטימית, צודקת, בונה - מתקבלת בחיוב ואפילו משפרת את מצבה התדמיתי של ישראל - אבל מי שמנסה להוליכה בכחש - עליו לשלם. הארגונים שנבהלו מהחוק - מנסים להציג את ישראל בעולם וכלפי הציבור פנימה, כמדינה פורקת עול של משפט בינלאומי, מבצעת פשעי מלחמה, חורגת מכללי התנהגות הומניים, מחסומים, חיפושים, מעצרים.
קחו למשל הימים האחרונים, פלשתיני עם מטען חבלה רץ לעבר חיילים במחסום, נורה ונהרג. פלשתיני נורה בטעות בחברון בעת ביצוע מעצר חשודים. חייל - נהרג בטעות, באזור עזה, מירי של כוחותינו. במבצע "עופרת יצוקה" נהרגו ונפצעו מאש כוחותינו, יותר חיילים וקצינים מאשר מאש גיבורי החמאס.
המסקנה - צה"ל הוא צבא אכזרי, מבצע ירי ללא הבחנה, ולכן יש להמליץ להעמידם בפני בית דין בינלאומי בהאג. אף אחד לא שואל, למה? מה הוא עושה במחסומים, למה אנחנו עדיין ביש"ע, למה עוזרים לאבו-מאזן לשלוט ביש"ע שאחרת היה מפסיד אותה לחמאס - ולמה אנחנו לא תוקפים בעזה או לא מסיימים את חלק ב' של "עופרת יצוקה".
אפשר גם לבדוק, באותה הזדמנות, איפה הסכם שלום עם הפלשתינים, למה אנחנו מסרבים לחזור לגבולות 67, להוריד את ההתנחלויות, להסכים לזכות השיבה וחלוקת ירושלים והנה לכם תוכנית שנתית לשלום ולמזרח תיכון חדש - בנוסח השמאל.
אם ניקח את הדמוקרטיות - הקטנות הזניחות הלא מפותחות - כמו ארה"ב, צרפת, אנגליה, גרמניה וחברותיהן באירופה - ונציף אותן בגופים בנוסח הקיימים בישראל, ממומנים על-ידי גורמים עוינים אותן, קוראים לדה-לגיטימציה של המשטרים, הכלכלה, גופים נוסח העמותה הטורקית שהוציאה את "משט המרמרה" - הם היו מפרקים אותם, מחסלים אותם חוקית ופיננסית וזורקים אותם מהמדינה.
אבל כשישראל רוצה לבדוק את מקורותיהן, זה מקרתיזם, פשיזם ומה שמתחרז עם הקלישאות הנ"ל. אז נא להירגע - אם אתם בסדר, התרומות חוקיות, למטרות הומניות צודקות, אז מה הבהלה, איפה סתימת הפיות ואיפה הפגיעה בזכויות האזרח?
ולגבי הגופים והעמיתות התורמות לימין, למתנחלים, למפלגות הציוניות, אין שם שונאי ישראל, אין מטרתם השמדה, הסתה של ישראל אלא בנייתה, חיזוקה ועצמאותה.
הבדל קטן - אבל מהותי, ציוני וקיומי.

הערה מחכימה: מן התקשורת: "אני מתחרט על הרגע שנבחרתי להיות נשיא" (משה קצב). גם אנחנו, גם אנחנו...
תאריך:  10/01/2011   |   עודכן:  10/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
געוואלד, אונסים את הדמוקרטיה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אי אפשר לאנוס משהו שאינו קיים ל"ת
Nihil  |  10/01/11 11:07
2
חשוב ונכון כתמיד
אלישמע  |  10/01/11 12:36
3
בדיוק כפי שכתבת בסוף-
אבנר צפוני  |  10/01/11 17:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
על-פי אתר "ויקיליקס" ראש הממשלה נתניהו סבור כי מחמוד עבאס הוא המנהיג הפלשתיני המסוכן ביותר לישראל, ואילו ברחוב הפלשתיני מתגעגעים לערפאת ואומרים כי מחמוד עבאס הוא מנהיג חלש    בינתיים, הקיפאון המדיני נמשך    המתווך האמריקני צריך ליזום מפגשים בין שני המנהיגים ולא להסתפק בפגישות עם נציגים זוטרים של הצדדים
עמיאל אונגר
הונגריה נכנסה לתפקידה כנשיאה התורנית של האיחוד האירופי, בזמן שהיא סופגת מתקפות על פגיעתה בתקשורת החופשית במדינה. שר החוץ ההונגרי הגיב: "לא נשנה חוק הונגרי רק משום שהוא סופג ביקורת בחו"ל"
ערן גרף
בְּמִשְׁפָּט נִקְבְּעָה אַשְׁמָתוֹ שֶׁל קָצָב, / אַךְ יוֹתֵר מִן הַכֹּל זֶה קָלוֹן לְשׁוֹלְחָיו    לַקּוֹרְאִים לְסַלֵּק אֶת דְּמוּתוֹ שֶׁל קָצָב / מִשּׁוּרַת נְשִׂיאִים – כְּבָר, מִיַּד וְעַכְשָׁו – דַּוְקָא הַשְׁאִירוּהָ, תִּהְיֶה לְשֵׁעוּר – / כְּמוֹפֵת שֶּׁל שְׁלִילָה, לִשְׁלִיחֵי הַצִּבּוּר
ראסם נטור
בשבוע עמוס האירועים והפרשיות, צריך לעצור, לקחת אוויר, ולחשוב. כאשר חוסר מוסר ואי-שוויון משתלטים על המדינה, גדל הסדק במעטפת הלאום. צריך לעצור ולחשוב מה הם הצעדים שיכולים להחזיר את המוסר ואת השוויון לכל האזרחים
יעל גיל
במקרה של ידועים בציבור חלה על מי שטוען לשיתוף ברכוש חובת ראיה מוגברת שהרכוש היה משותף    לאחרונה פסק השופט מרכוס כי למרות חים משותפים של 11 שנים, האישה לא עמדה בחובת ההוכחה לעניין השיתוף ברכוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il