X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בדיוק כפי שזה נעשה היום, גם אז אותם ארגונים השתמשו בחסות הדמוקרטיה ובאמתלה מזויפת של "זכויות עובדים" באופן ציני, כדי להפיץ מסך כזבים שחיפה על פשעים נוראיים נגד האנושות
▪  ▪  ▪
יוזף סטלין. שמש העמים

אין דבר יותר הזוי ואורווליאני מאשר לקרוא לארגוני השמאל האנטי-ציוני בכינוי "ארגוני זכויות אדם”. אותם אנשים, אותו קו מחשבה, אותה מניפולציה אשר גרמו להם להעריץ באופן עיוור את אחד העריצים הנוראיים שהיו מאז ומעולם - יוסף סטלין.
עשרות מיליוני אנשים לאורך עשרות שנים עונו ונרצחו בהוראתו האישית והישירה של סטלין, ואבירי "זכויות האדם" הללו סגדו לו, וקראו לו "שמש העמים". בדיוק כפי שזה נעשה היום, גם אז אותם ארגונים השתמשו בחסות הדמוקרטיה ובאמתלה מזויפת של "זכויות עובדים" באופן ציני, כדי להפיץ מסך כזבים שחיפה על פשעים נוראיים נגד האנושות והפנה את הזרקור ממנו והלאה לקורבנותיהם באותה עת.
בניגוד למה שהם יטענו, סטלין לא היה מקרה יוצא דופן, ולא טעות. הוא המשיך את דרכו הקצרה מדרך הטבע של לנין, וכמוהו פעל גם מאו טסה טונג, שאבירי "זכויות האדם" הללו ממשיכים להעריץ עד היום. הם גם ממשיכים באותו קו מחשבה שגרם לסטלין לפתח את הנטיות האנטישמיות שלו, לאחר שבתחילה הורה לנציגו להצביע בעד מדינה יהודית בנובמבר 47. ההצבעה באו"ם באותה עת נבעה מהכעס שלו על הערבים, לרבות המפלגות הקומוניסטיות שלהם, שצידדו בנאצים במלחמת העולם השנייה, גם כאשר היטלר תקף את ברית המועצות.
אך כאשר התברר לסטלין כי המדינה שקמה, ושממנה ציפה להיות גרורה סובייטית, והארגונים הציוניים האחרים, פועלים בשיתוף פעולה עם מי שזיהה כאויבת הגדולה שלו - ארצות הברית, הוא סימן את היהודים, לרבות חברי מפלגתו הנאמנים שנמצאו אצלם שורשים יהודיים, כמטרה לרדיפות. כך הפכה הציונות לאויבת המושבעת של השמאל.
עד היום ממשיכים חסידי השמאל הקיצוני לערפל ולהפחית מחומרת פשעיו של סטלין, ולא בכדי. הם מרבים גם להדגיש את חלקו במלחמה נגד הנאציזם, ושוכחים לציין כי אלמלא היטלר עצמו תקף אותו היה סטלין ממשיך לשמור על הסכם ריבנטרופ-מולוטוב באדיקות. הסכם בו ראה הישג אסטרטגי ממעלה ראשונה עבור ארצו.
פחות מחודשיים לפני הפלישה הנאצית, בעוד היטלר משלים את ההכנות למבצע ברברוסה, אירח סטלין בחמימות את השגריר הגרמני במצעד האחד במאי במוסקבה, ועד ערב יום הפלישה עצמו, המשיך סטלין לשמור בקפדנות את הקשרים המסחריים עם גרמניה ולשלוח להם אספקה.
אלמלא הבגידה של היטלר בבעל בריתו סטלין, היו המפלגות הקומוניסטיות במערב ממשיכות לצדד במלחמה "הצודקת" של הפרולטרים הנאציים נגד האימפריאליזם הבריטי. כן חברים, אותו היגיון צרוף שמנחה אותם כיום לתמוך בטרור האסלמו- פשיסטי.

תאריך:  11/01/2011   |   עודכן:  11/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זכויות אדם נוסח סטלין
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
בול פגיעה !!! בדיוק מוזר.....
ברייז'ניב  |  11/01/11 14:41
2
יפה שמישהו אומר את האמת
ע. הנביא  |  11/01/11 14:53
3
אמת נכון ויציב-אני זוכר את
ישראלי שזוכר  |  11/01/11 16:03
4
בולשביקים לא מתים=הם מתחלפים! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  12/01/11 11:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זיו שרון, מאיר פורת, ניר הורנשטיין
מה הדין כאשר נישום שילם מס רכישה בגין הסכם בו מוענקת לו אופציה לחכירה של תקופה ארוכה, אך לבסוף, לא מומשה האופציה. האם יש להחזיר לו את מס הרכישה ששילם?
שאול דישי
הרהורים של מחזאי עולה ח/ד.ש. שהפך לשר קול יכול - המעוף החיצוני/פנימוני של שר התשתיות הפנים והחוץ הלאומי    כחלק מרוח הצמצום והנורמה המהודקת החדשה - תבוטל לאלתר מרגע זה החלוקה לפסקאות בפרסומי הממשל שהיה ממשלה והפך למשל
איתן קלינסקי
כשאני שומע את דוברי מפלגתו תומכים במכתב הרבנים, אני שומע אוצר מלים מתקופה שקשה לי להעלות אותה על דל שפתי. האם אין כאן אותם נימוקים לאיסור השכרת דירות ליהודים בימים חשוכים ואיסור השכרת דירות לערבים?
מתי עובדיה
המינהל הציבורי אחראי לספק לאזרח שירות הולם לצרכיו, ועליו לראות במקבל השירות לקוח    השתתפות בסדנא לשיפור השירות מסייעת להטמיע בעובדים את תודעת השירות, ולשנות את גישתם ללקוח, וכך למנוע אכזבה ותסכול
עו"ד עידן נצר
למען האמת, מדובר במשכורות גבוהות, אולם יש לזכור גם כי עלות המחיה בארה"ב יקרה בהרבה בהשוואה לישראל. יש לשלם מס פדרלי ומס מדינתי ולקזז עלויות מחיה. לא תמיד נשאר הרבה, אך לפחות מה שנשאר, נשאר בדולרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il