X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חשיפה ראשונה ובלעדית של פעילות תנועת "שוויון עכשיו"; פעילות חרדית שמושתקת בכוונה תחילה ע"י בעלי האג'נדה של התקשורת הממוסדת החברה הישראלית נמצאת על פי-תהום וחובה על כולנו לעשות הכל למנוע דרדור למלחמת אזרחים בישראל הגיע הזמן לסולידריות חברתית אמיתית!
▪  ▪  ▪
ה"שחורים"! [צילום: פלאש 90]

השתקת קולה של הכבשה ה"שחורה" בחברה הישראלית היא תמצית החשיפה המובאת כאן. לא תראו או תשמעו על זה בערוץ 2, גם לא בידיעות אחרונות או ב-ynet; התקשורת המרכזית והממוסדת בישראל פועלת מתוך בחירה ומתוך אינטרסים שונים ומשונים (כמו למשל אינטרסים כלכליים או פוליטיים), להשתיק ולהדיר את קולה של הכבשה ה"שחורה" המכונה "חרדית" מכלי התקשורת הישראלים.
אחת התופעות היותר מדהימות בתקשורת זו - תיאום ענייני החדשות המרכזיים, כמה ימים מראש. במילים אחרות: אין כאן כמעט "חדשות", אלא ייצור חדשות ו"עיצוב דעת הקהל" בהונאה שנקראת משום מה "חדשות". הם מנסים להטות את דעת הקהל באמצעות סיקור מוטה ומעוות, תוך הסתה והשמצה גלויה וסמויה, תוך שימוש ציני במותג "חרדים". כדי למכור יותר עיתונים וכדי להעלות את הרייטינג.
אבל בשביל לכתוב כתבת דעה או אפילו לקבל סיקור הוגן (אם בכלל) של פעילות מעניינת ומרכזית בנושאים חמים שעל סדר היום הישראלי, צריך לשלם כסף ליחצ"נים או לכתבי אתר/עיתון כדי שיואילו בטובם ובחסדם לדווח לציבור על חדשות אמיתיות ולא להעלים, להשתיק ולסתום פיות של "הכבשים השחורות".
פעמים רבות, כותרות עיתון/אתר/ערוץ הן בסגנון תפסנו "יהודי גנב" (סליחה חרדי/דתי גנב...) מתוך מטרה ליצור דמוניזציה ותדמית שלילית לכלל שומרי המצוות האורתודוכסיים. זוהי כמובן רק דוגמה; ההסתה וההשמצה נעשות בצורה מתוחכמת ומרושעת ובשיטתיות לאורך שנים. רק חבל שהחרדים והדתיים לא מקבלים תמלוגים על הכסף הרב שנכנס בזכות השימוש במותג שלהם...
מאחר שאני מניחה שאף חרדי או דתי לא שילם כסף כדי שישמיצו את קהילת החרדים או הדתיים האורתודוכסיים בכללותה, סביר להניח שמישהו אחר, בעל אינטרס, משלם כסף כדי להציג את החרדים והדתיים באור שלילי ודמוני. נקודה למחשבה...

האג'נדה השלטת: שנאת חרדים

תנועת "שוויון עכשיו" הוקמה על-ידי צעירים חרדים ובהמשך הצטרפו אליהם צעירים חילוניים, אנשים שאכפת להם ממה שקורה במדינה, והחליטו לקדם את ערך השוויון כערך מכונן בחברה. התנועה גם חברה בקואליציית הארגונים החברתיים - תנועת הסולידריות החברתית - שעוזרים בייעוץ וכדומה.
למרות הפעילות החשובה שלהם ולמרות שכלי התקשורת המרכזיים בישראל ידעו היטב על חלק מהפעילויות החשובות (מאחר שנשלחו להם הודעות כתובות ומפורטות, וכן יש לנו הוכחות שהם צילמו וידעו), למרות זאת השתיקו את קולנו מתוך האג'נדה של שנאת החרדים.
רוזה פארקס ה"שחורה" בארצות הברית, פעלה להפסקת האפליה והגזענות כלפי השחורים בארצות הברית. האם רוזה פארקס החרדית תצליח גם למגר את הגזענות כלפי ה"שחורים" בישראל? האם היא תצליח לגרום להפסקת המונופול של בעלי ההון המושחתים על כלי התקשורת המרכזיים בישראל, ולפתוח את השמיים לחופש ביטוי אמיתי? לחדשות אמיתיות - לא מיוצרות ומוטות? האם רוזה פארקס החרדית, הכבשה ה"שחורה" של החברה הישראלית, תצליח לעבור את מחסומי השנאה העצומים וחומות האיבה שכלי התקשורת הישראלים מגביהים, כדי להשתיק ולהדיר אותה מהחברה הישראלית?

המשטרה תומכת בגזענות נגד חרדים

בהפגנת הסטודנטים בירושלים, משטרת ישראל לא הסכימה שאנשים בעלי חזות חרדית יתקרבו לשם עם שלטים כמו "השלום מתחיל בתוכנו", "חילונים וחרדים מסרבים להיות אויבים" וכדומה

האם הסכנה ל"רצח עם" או לאלימות שכבר נמצאת בשטח, כלפי הכבשה ה"שחורה" הזאת, תחלוף מהעולם? ימים יגידו. בינתיים אנחנו נדווח לכם מכאן על פעילויות ואירועים שהתקיימו לאחרונה בתנועת "שוויון עכשיו".
לפני כחודשיים התקיימו מספר פעילויות והפגנות למען הסטודנטים, כשהמטרה הרשמית של ההפגנות היתה: "לבטל או לצמצם את שכר הלימוד של הסטודנטים בישראל". צעירים חרדים אלו, שרובם המוחלט לא סטודנטים, פעלו להביע סולידריות עם הסטודנטים, ללא כל כוונת רווח אישי עבורם. הם נסעו במיוחד מכמה מקומות בארץ לירושלים ולתל אביב להפגין. חלק מההפגנות וממשמרות המחאה היו ליד האוניברסיטאות; נשלחו יום קודם לכן הודעות לכל העיתונאים, ובכל זאת הושתק קולם כדי להשאיר את הכבשה ה"שחורה" שנואה, נרדפת ומושמצת.
בהמשך, הזמינו אותם פעילים מאגודות הסטודנטים להצטרף אליהם להפגנת הסטודנטים בתל אביב, כדי להביע סולידריות עם מאבק הסטודנטים שגם היה בנושא שכר הלימוד. למרות הסיכון האישי (בגלל שחלק מהמפגינים היו פעילם פוליטיים של מפלגות שחרתו על דגלן את דגל השנאה והגזענות לחרדים), בחרו פעילי "שוויון עכשיו" להצטרף להפגנה ועלו על האוטובוס של הסטודנטים להפגנה שלהם. כשהם ירדו מהאוטובוס, מיד עצרה משטרת ישראל את הפעילים החרדים ולא איפשרה להם להתקדם לכיוון ההפגנה. וזאת למרות שהם צעדו יד ביד עם ראשי ומארגני ההפגנה [ראו בווידאו המצורף מעלה]. בכך הנציחה משטרת ישראל את תופעת הגזענות והשנאה כלפי רוזה פארקס ה"חרדית" שרק ביקשה להביע סולידריות עם הסטודנטים ונידונה להפליה, להדרה, לגזענות ולהשתקה.
כך קרה גם בהפגנת הסטודנטים בירושלים; משטרת ישראל לא הסכימה שאנשים בעלי חזות חרדית יתקרבו לשם עם שלטים כמו "השלום מתחיל בתוכנו", "חילונים וחרדים מסרבים להיות אויבים" וכדומה. בכך הוכיחה החברה הישראלית, ובראשה המתיימרים לייצג את "שלטון החוק", את תמיכתם באפרטהייד ממוסד ובגזענות כמעט רשמית כלפי חרדים ואורתודוכסים. בכך הפכה החברה הישראלית ל"סרבנית שלום" ממוסדת.

חשבון-נפש: שתיקה רודפת שתיקה

כן, אני יודעת שאני כותבת דברים קשים מאוד, אבל החברה הישראלית חייבת לערוך חשבון-נפש נוקב עם עצמה. חייבים לעצור את הטירוף ואת ההסתה הנוראית. לפני שנגיע כאן חלילה לכדי מלחמת אזרחים ומלחמת הכל בכל. לצערי, זה ממש כאן לפתחנו.
בשבוע האחרון, כמעט מדי יום השתתפו במשמרות מחאה, צעירים חרדים וחילונים מול בית ראש הממשלה, בקריאות להתנגד למלחמת אזרחים, למניעת ההסתה ולהפסקת סתימת הפיות לשומרי המסורת בישראל, ובקריאות לשלום בתוכנו. כצפוי, לא נכתבה או נאמרה אף מילה על כך בתקשורת המרכזית הישראלית. כי, בינתיים, החברה במדינת ישראל מקיימת אפרטהייד כלפי הכבשה ה"שחורה" האורתודוכסית, ואני כאן להיות לפה עבור כל אותם מושתקים ומושתקות. לא אשתוק כי ארצי שינתה פניה.

פוליטיקה אנטי-חרדית בבג"צ ובצה"ל
[צילום: AP]

הכבשה ה"שחורה" החרדית, זוכה לבוז, ללעג, לשנאה ולהסתה מדי פעם במסע תקשורתי מאורגן - לקידום צרכים פוליטיים כאלו ואחרים

גם בג"צ - בית המשפט הגבוה לצדק - המתיימר להגן על זכויות מיעוט, מוצא את עצמו שוב ושוב משרת באופן מעשי את ההסתה התקשורתית, הגזענות, השנאה, האפליה וסתימת הפיות לדתיים אורתודוכסיים מכל הסוגים. חלק לא מבוטל מההסתה התקשורתית מבוסס על תביעות קנטרניות נגד הזכויות הבסיסיות ונגד חופש הדת של הדתיים האורתודוכסיים; ובג"צ, לא רק שלא מגן על זכויות המיעוט, אלא במקום להתעלם מהעתירות הקנטרניות והמרושעות, מוצא עצמו שוב ושוב מתחכם לגלגל את זה לכדי מערכת הסתה גזענית של שנאה ואפליה.
גם צבא הג'ובים לישראל המתיימר להיות כביכול "צבא העם", פוגע שוב ושוב בדתיים המתגייסים לצבא. מדי פעם נשמעות טענות קשות על פגיעה חמורה ב"חופש הדת" בצה"ל וכן על אמירות הגובלות באנטישמיות, של בכירים מאוד בצבא. מחלקות מסוימות בצבא אף משתפות פעולה עם ההסתה התקשורתית הקבועה והמגמתית-פוליטית, באמצעות הוצאת נתונים מעוותים על החברה הדתית והחרדית.
קיימת תנועה חילונית הנקראת "התנועה לצבא מקצועי". תנועה זו טוענת שהסיבה היחידה אולי למצב זה - שהצבא עדיין אינו מקצועי - היא שמיליארדי שקלים מבוזבזים על משכורות מיותרות לכאורה, שאחוזים ניכרים מהצבא הם חיילים הנמצאים בפועל ב"אבטלה סמויה" מאחר שהם פשוט מיותרים. כמו גם, הסיבה לכך שחייל שכן עובד קשה בצה"ל ומשרת ואף מסכן את עצמו, לא מקבל משכורת ראויה; כל הנתונים שמניתי משרתים רק מטרה אחת - להמשיך להחזיק קבוצת בעלי ג'ובים מיותרים בצבא הקבע, שנמצאים שם בעיקר בגלל קשריהם ופחות בגלל כישוריהם.
למרות כל זאת, הכבשה ה"שחורה" החרדית, זוכה לבוז, ללעג, לשנאה ולהסתה מדי פעם במסע תקשורתי מאורגן - לקידום צרכים פוליטיים כאלו ואחרים (הכלבים שנושכים את הדמוקרטיה?); כל זה רק בגלל שחלקם דוחים את שירותם הצבאי במספר שנים (כמובן, אף אחד לא מדבר על הצעירים הרבים הלא-דתיים שהצבא משחרר מיד אחרי גיוסם, כשהם ממשיכים לנצל וליהנות מההטבות לתמיד...).
מצד שני, "צבא העם" לא פותח את רוב שורותיו לחרדים בצה"ל; לא מאפשר להם להתגייס לרוב המגמות בצבא; כופה על חיילים דתיים לעבור על אמונתם; מפקדים בכירים בצבא בזים להם מול כלי התקשורת; דתיים שמצליחים מאוד בצבא לא מקודמים לתפקידים בכירים מסיבות גזעניות אנטי-דתיות וחלקים מהצבא סגורים מראש עבור דתיים. חרדים רבים שביקשו להתגייס, נסגרה הדלת בפניהם.
למרות כל זאת, הפוליטיקה חדרה עמוק לצה"ל; גם הפוליטיקה המשחיתה של שנאה וגזענות ככלי לקידום פוליטי. הדתיים והחרדים האורתודוכסיים הפכו לשק החבטות של החברה הישראלית ולבשר התותחים של הצבא בבחינת "השתמש וזרוק"...

תאריך:  20/01/2011   |   עודכן:  20/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אנשי מפתח / Key People
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התקשורת הישראלית אנטי-דתית? ברור שכן!
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
כיף לשנוא חרדים
נחום שחף  |  20/01/11 14:34
 
- החרדים לא בצהל,לא עובדים
גרועים יותר....  |  21/01/11 12:16
 
- תשב בבית עים אמא שלך תשאל
איציק ש. התקוה   |  21/01/11 17:55
 
- סיקור החרדים מוטה באופן קיצוני
ירון זכאי  |  21/01/11 14:31
2
עורך וידיאו יותר מוצלח חובה
בשאר אתם גדולים   |  20/01/11 14:41
3
הכתומים הממזרים רצחו
קשקוש  |  20/01/11 14:47
 
- חסר לך רק שפם קטן ל"ת
מוסי  |  20/01/11 17:03
 
- כן, לזה התכוונו בכתבה
טוביה גנוט  |  21/01/11 01:58
 
- עובדות ומציאות דחוייה ל"ת
תודה.תשטוף אתה  |  21/01/11 11:13
 
- שכחת לקחת את התרופות הבוקר? ל"ת
מרחם מעומק הלב  |  21/01/11 11:49
4
תמונת מצב מדויקת למי שאינו
אוצ'י  |  20/01/11 21:30
5
תקשורת אנטישמית=לקרוא למפלצת ב
קורןנאוה טבריה  |  21/01/11 06:56
6
בשביל כבוד צריך לעבוד.
אזרח סוג ג`  |  21/01/11 07:29
7
זאת אנטישמיות
אוהד גנור  |  21/01/11 12:28
8
אבל מדובר בהטעיה על ידי עסקנים
מרגיש סימפטיה   |  21/01/11 14:26
9
הם יותר מחבבים את הערבים  ל"ת
עיתונאים מתוסכלים  |  23/01/11 12:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוכי עזיז
אלו צמחי תבלין ישרתו אתכם נאמנה במגוון של מצבים רפואיים וכיצד נכון לתחזק אותם?    חשוב לא להגזים בהשקיית צמחי התבלין, שכן עודף מים עלול להזיק להם קשות    תבלינים מומלץ לשתול בעציץ ולא ישירות בקרקע
אבי מוסקוביץ
ה-MDF אינו משנה צורתו במשך הזמן כעץ טבעי, ובשל אחידותו המוחלטת ניתן ליצור ממנו כמעט כל צורה העולה על הדעת    הסיבית אינו עמיד בלחות ונוטה להתפורר כאשר מבצעים בו קידוחים והברגות
ד"ר רונן בורדובסקי
ט"ו בשבט מזוהה יותר מכל דבר אחר עם פירות יבשים    פירות אלו לרוב מזוהים אצלנו כדבר בריא, טוב ומזין, אבל מהי השפעת הפירות היבשים על מצב השיניים שלנו?
איילה פנייבסקי
דיירי האח הגדול אולי לוקחים את עצמם ברצינות רבה מדי, אבל לפחות הם עומדים מאחורי המילים שלהם    הם לא מזלזלים בנו, בניגוד לפוליטיקאים שאומרים שכואב להם ואז דופקים חיוך גדול
אורן פרסיקו
רגב עזריה אינו "די.ג'יי סקאזי", לא היה לו קשר לתאונה הקטלנית שהתרחשה ב-2007 ליד חיפה, ומעריב יפצה אותו ב-13 אלף שקל בשל פגיעה בפרטיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il