X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על-רקע אפקט תוניסיה והמהומות במצרים גם נתניהו לא צריך לשבת בשקט. אם נתניהו חושב שמדובר בעניין פנימי של העם המצרי הוא עלול למצוא את עצמו מוקף באירן מכל עבר. ומה אז יעשה? יפציץ בפצצות אטום שיש כביכול לישראל על-פי מקורות זרים?!
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. אלוף באי התערבות [צילום: פלאש 90]

המהומות במצרים לא הפתיעו מבחינת הצורך, אבל התרחיש המסתמן בשטח הכמעט חשוף ללא מוביל מהפכה - מדרבן את האירנים לכבוש עוד מדינה ערבית מרכזית. מנהיגי האזור ובתוכם גם ישראל, לא חייבים להמתין לקריסת מגדל הקלפים הרעוע הזה, ועליהם להקדים תרופה למכה - שתוצאותיה עלולות להיות הרות אסון לכל האזור.
"אלף חכמים לא יצליחו להוציא אבן שהושלכה על-ידי טיפש אחד לים", ובדיוק לשם כך נועדו המנהיגים. ליזום. לחשוב קדימה. לא להמתין לסיכום התוצאות הקשות ואז כאילו לנסות לתקן תוך כדי קשיים בלתי אפשריים ובכי מר על גורל אכזר.
המצב הנתון כעת במצריים ברור כשמש: מובארק שנכשל בקידום עמו לשנות ה-2000 הביא על עצמו הדחה ותבוסה כואבת - כי הגיעו מים עד נפש הנדכאים בעם. אבל את אפקט ההפיכה לא יזמה דמות מנהיגותית כריזמטית אהודה. את ניסיון ההפיכה הזה הצליח לבצע העם, ממש באופן ספונטני. מבליל הנתונים במשוואה המוזרה הזו, מקבלים יותר מידי נעלמים שאינם מאפשרים להגיע לתוצאה. את הוואקום החלומי הזה מנסים לנצל "האחים המוסלמים" שברור שיד אירנית מנוסה מנווטת אותם לכיבוש השלטון במדינה האסטרטגית הערבית הגדולה הזו.
שני מנהיגים בולטים נמדדים בימים אלה לנוכח תופעת ההפיכה המשודרת בשידור ישיר לרחבי העוולם: מובארק ונתניהו. מובארק הדיקטטור, ונתניהו הדמוקרטי.
מובארק: התנהגותך כדמוקרט לא מתאימה לאווירה שאתה בעצמך יצרת לאורך השנים. אם יד הברזל שלך עצרה התקוממות לאורך 30 שנה, אז מה היום מיומיים? הרי לא היית ממש הדיקטטור שכאילו לא איכפתי ממדינתו. אפילו את השלום הקר עם האוייב מס' 1 של מצרים, קרי ישראל, שימרת. אז בשביל כוס חלב (שיפור) לא צריך לקנות פרה שלמה (המלכת קיצוניים מכח הכח). מילא, לו העם היה רוצה להמליך על עצמו מלך נאור ועוזר המונים במקומך, ניחא. אבל לא זה המצב. האמת נמצאת בקצה הלא דמוקרטי של המפה, שם מחכה המיעוט - אוייבי העם, לכבוש את השלטון, הכל תוך ניצול המאוויים הכמוסים של העם המסכן החולם על כלכלה חופשית, צמיחה, תרבות, חופש וכד'.
נתניהו: גם אתה אינך צריך לשבת בשקט, ולהשקיט גם את שריך. אתה אלוף באי התערבות, בכמעט כל דבר, עד שהוא מתפוצץ - ואז אתה מנסה לרדוף אחרי העגלה בתקווה לתקן משהו. מה קורה עם זעקת העם להעלאת מחירי הדלק?, הפגיעה בסל הבריאות?, הפגיעה בניצולי השואה?, גלעד שליט?, השריפה בכרמל? ועוד... ועוד... האם חושב אתה שמה שקורה במצרים הוא "עניין פנימי לעם המצרי" בלבד? כך אתה חושב גם לגבי לבנון?, כך לגבי סוריה? בסוף תמצא עצמך (מילא רק אתה, אבל שבעה וחצי מיליון גם הם...) מוקף באירן מכל עבר. ומה תעשה אז? תפציץ את כל העולם בפצצות אטום שיש כביכול לישראל על-פי מקורות זרים?!
על מנהיגי האזור להתחיל לפעול - מובארק במצרים - כמו במצרים.
נתניהו בישראל, כמו בישראל. נתניהו: אתה שואל, "מה לעשות"?. הכנס אותי לקבינט שלך ואציע הצעות... אבל נדמה לי שלא אני נבחרתי... אז קדימה, בצע אתה את חובתך, ואשאר אני בתחום עיסוקיי.

תאריך:  02/02/2011   |   עודכן:  02/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המהומות במצרים - מבחנו של מנהיג
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
"חכמים" כנסו ללמוד
נסים גבאי  |  2/02/11 19:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס נחומסון
ראש הממשלה צריך להתעשת במהירות בפרשת מינוי הרמטכ"ל הבא, משום שהאחריות היא עליו והוא שייתן בסופו של דבר את הדין על האדמה החרוכה שמותיר שר הביטחון שלו    עליו להתעשת ולקבוע את הקביעה היחידה האפשרית וההגיונית במצב שיצר: הארכת הקדנציה של גבי אשכנזי
עו"ד נבון קצב
אני קורא לראש הממשלה ולשר הביטחון לא לחזור בהם ממינוי גלנט לרמטכ"ל בהעדר הכרעה שיפוטית חלוטה ולאור משפט השדה והסיכול הממוקד שנעשה לו בתקשורת. אסור ומסוכן ביותר לתת לבית משפט השדה של התקשורת לקבוע מי יהיה הרמטכ"ל
נרי אבנרי
ציפי לבני הביעה דעתה בעבר על פלשתין העתידית, כפתרון הנכון למאוויים הלאומיים של ערביי ישראל. אלא שהפחד מהקניבלים של השמאל הכניס אותה לקונכייה משם גמגמה משהו. ואתה, מר דרוקר, אכלת את הלוקש    הלכתי לארכיון...
עזרא הראל
העיסוק בפרשת החקלאי הפרטי גלנט - שאינו תאגיד כגון קיבוץ או מושב מול גוף שנפח סופית את נשמתו, אינו אלא חולניות אובססיבית    וגם - הורדת התוכנית המיתולוגית "יש עם מי לדבר" היא בבחינת סתימת-פיות לעם ישראל
תרצה הכטר
לקראת יום האם/המשפחה ועל משקל "אימא יש רק אחת" (לעתים יש שתיים...) - יש לציין: "מיקי איתן יש (בינתיים) רק אחד"    בניגוד לידיעות המתייחסות למה שכבר הוכרע בפרשת גלנט, מבחינות רבות, איתן יישאר בינתיים האחד והיחיד עם מצפון נקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il