X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו עם, אין ספק. עם שמרשה שיירקו עליו, יתעללו בו, ישפילו אותו, יעלו את מחירי הדלק, יקדימו את שעון החורף על חשבונו, יעלו את מחירי המים, יקצצו את הקצבאות המגיעות לו, יורידו את רמת החינוך שלו, ירצחו חופשי ברחובות שבו הוא חי. והוא - שותק
▪  ▪  ▪
עם שיורקים לו בפנים? [צילום: פלאש 90]

הסתיימה שנה טובה לעם ישראל היושב בציון, על כן רציתי לבדוק האם אנו באמת עם?. זה שאנו יושבים בציון זה בטוח, אבל האם אם אנו עם?, את זה נבדוק עכשיו.
עם בדרך כלל מתנהג כמו עם, אכפתי, נלחם על זכויותיו. מרגיש ביחד ולא כל אחד לעצמו. אז מה היה לנו רק השנה, ספירה קטנה בלי משמעות,לא מלאה, לכאילו עם היושב בציון.
דלק: העלו לנו את מחירי הדלק כמעט בכל חודש למחיר היקר ביותר בעולם. לא כי זה מחירו האמיתי, פשוט האוצר והממשלה עושים סיבוב עמוק בתוך הכיסים המתרוקנים שלנו.
שעון: במדינת ישראל מזיזים את מחוגי השעון לפי הצרכים, הצרכים של כ-15% מהאוכלוסיה, מהמתפללים שיסיימו ויתחילו את התפילה בשעות סבירות. מחאת ה-80% הנותרים בעם, את מי זה מעניין?, הם הרי אפסים שלא שווים כלום, מי שצריך לייצגם בכנסת לא מתעניין בהם. הרי הם יושבים בכנסת או על הכיסאות המרופדים בתפקידי שרים. עד הבחירות ישכחו אותם הנקראים עם מהשעון, לא?
קבורה: מזמן אי-אפשר לקבל במדינה הזאת קבורה צמודת קרקע, את מי מעניינים המתים כאשר החיים לא מענייניים את הממשלה. המתים הרי לא מצביעים, למנהיגים תמיד תהיה קבורה מכובדת וצמודת קרקע. אתכם יקברו אחד על השני, בחורים בקירות או בגורדי שחקים. עדיפות תינתן לאזורי פיתוח, אולי סוף סוף יקימו גורדי שחקים בירוחם, שם יקברו אותנו בבית הקברות הגבוהה בעולם בן 400 קומות בכדי שנהיה כמה שיותר קרובים לאלוהים בתחיית המתים. אולי יסללו לשם קו רכבת מהירה כך סוף סוף אנשי גוש דן יוכלו להגיע לאזכרה ליקיריהם במהירות. אולי בניין קברים בן 400 קומות יהפוך את ירוחם למרכז גוש דן?, אולי כך תהיה גם פרנסה ראויה לתושבי אזורי המצוקה??? מה אתם חושבים?.
מחירי המים: המחירים עולים ועולים רק בשביל לסחוט מכם כספים. מה עם הפתרונות לבעיית המים והעמדת הבכירים לדין כולל את נערי האוצר מדושני העונג על ההזנחה הפושעת בפיתוח מקורות המים במשך שנים רבות?. בינתיים אתם תשלמו את המחיר של הכישלונות והרשלנות שלהם.
גיורים: גיורי צה"ל - היכן זה נשמע שכתות הקרובות ליהדות. כל מיני כאלו אשר לא משרתים בצה"ל חלקם אפילו לא מכירים במדינת ישראל. יש אפילו שיוצאים בגלוי נגד המדינה ואף נפגשו עם הצורר מאירן, עם הרוצח מעזה ואף הצטלמו איתו. הם מציירים את דגלי אש"ף במאה שערים על קירות הבתים והם שיקבעו למדינת ישראל ולצה"ל את מי לגייר. רק במדינת ישראל מי שמשרת בצה"ל ומקריב את חיו על בטחון המדינה שווה פחות מאלו אשר לא מכירים בה, לא משרתים בצבאה, לא עומדים דום לזכר הנופלים במלחמות ישראל ביום הזכרון לחללי צה"ל. בושה, לא??
ילדים מתחת לקו העוני: רק במדינת ישראל כ-40% מהילדים מתחת לקו העוני. הגענו לשיאים של המדינות הנכשלות בעולם, וכווווולם שותקים , כולל השרים וחברי הקואליציה. ואתם ממשיכים לתת להם לשתוק.
חינוך עצמאי חרדי: היכן נשמע דבר הזה שמדינה מממנת חינוך שבו לא לומדים מקצועות יסוד כמו ספרות, היסטוריה ישראלית, שפה זרה, מתמטיקה ועוד?. רק מדינה שמתאבדת או שאיבדה את הרצון לחיות , להתפתח, או המנהיגים שלה לא יושבים על כיסאם בכדי להנהיג, אלא רק בשביל עצמם, רק מדינה כזאת יכולה להרשות מצב כגון זה. מתכון בטוח להתאבדות.
הקצבאות: היכן נשמע דבר כזה שעשרות אלפים חיים במדינה ללא כל עבודה, בטענות שונות, לא משרתים בצה"ל, אפילו בזים למדינה, לא לומדים מקצוע מועיל שיפרנס אותם ויתרום למדינה ומקבלים מאות מיליונים כנדבות קיום. מאות אלפי סטודנטים שמשרתים במילואים, עובדים בלילות בכדי לממן את לימודים, תרמו את השנים היפות ביותר שלהם למדינה, סיכנו את חייהם בצה"ל, הם שמקבלים אצבע משולשת בין העיניים. רק מדינה שיש לה מנהיגים שהאזרחים לא מעניינים אותם, רק הכיסאות שלהם מעניינים אותם נותנים למצב הזה להימשך.
חינוך: היכן נשמע דבר כזה שמדינה מדרדרת את החינוך של העתיד שלה, את החינוך של הילדים לרמה של העולם השלישי ואף למטה מזה. בכל שנה עמוק יותר ויותר , להיכן הולך הכסף? לא צריך לספר לכם.
רצח: איזו מדינה נותנת כך לארגוני הפשע להשתולל ברחובות, לרצוח חופשי, למשטרה לקרוס בגלל חוסר תקציב. מדינה שביטחון אזרחיה נעלם, בסופו של דבר גם היא נעלמת.
רכבות: בכול מדינה בעולם אנשים מכוונים את השעונים לפי זמני הרכבות, רק במדינת ישראל שעוני הרכבות מכוונים בזמני מניינה, זמנים דרום אמריקנים. זמן הרכבת במדינת ישראל הוא מקרי בהחלט אם לא נמוך יותר. אם אתה נוסע ברכבת אתה יכול להתחייב להגיע בזמן רק תלי באיזה זמן. תקבע לזמן תלוי דקות , כגון וחצי, ורבע, אבל על השעה אסור להתחייב.. כך לא תאחר אף פעם אם אתה נוסע ברכבת ישראל.
שיא עולמי - שיא גיניס: מדינת ישראל זכתה בשנה שעברה ואף שברה את כל שיאי גיניס, אנו המדינה שהיו בה הכי הרבה וועדות חקירה מכול מדינות העולם גם יחד, כל הכבוד.
מה אנו שכחנו כל כך מהר: מי זוכר את הנרצחים בשריפה בכרמל?, מי זוכר את הנרצחים על כבישי ישראל?, מי זוכר את הנשרפים ברכבת ישראל?. מי זוכר את האזרחים התמימים שנרצחים בקרבות של פושעי ישראל?, מי זוכר את שראש הממשלה הבטיח להחזיר לקדמותם קצבאות שהוא קיצץ במו פיו של , האלמנות, היתומים, של מקבלי הקצבאות, הנכים ועוד?, הכול מילים פורחות באוויר.
מי זוכר את שמות השרים ואת תפקידם?. מי זוכר את גלעד שליט הנמק בכלא של הטרוריסטים מעזה?. מי זוכר את אלפי משפחות שכבות הביניים שנעשקות ועוד מעט לא יהיו משפחות של שכבות הביניים?. מי זוכר שאנו בכלל קיימים אחרי הבחירות? מי זוכר?.
אסור לשתוק כאשר יורקים לנו בפנים, כאשר מתעללים בנו, משפילים אותנו, כאשר לא רואים אותנו לא ממרחק של מטר, לא רואים אותנו ממרחק של מילימטר, אז אולי באמת מגיע לנו שירקו עלינו, כי אנו לא עם, אנו אוסף מקרי של פליטים שהגיעו לכאן לארץ ישראל , אפסים , על כן אנו שותקים , על כן יורקים עלינו ואנו מנגבים את הרוק ואומרים, זאת לא יריקה זאת הדמעה שלנו.

תאריך:  03/02/2011   |   עודכן:  03/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין ספק שאנו עם
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
דוגמה טובה למאמר אנטישמי שקרי
אדם לאדם זאב  |  3/02/11 15:14
2
כל הכבוד
אלמה בורלוביץ   |  3/02/11 20:02
3
אוסף של יהודונים ,זה לא עם
אליהו חיים  |  4/02/11 10:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוני אלוני סדובניק
ברגע שאנו מזהים דפוס חוזר ומתרחב של ביצוע עבירות מין על-רקע לאומני מצד פלשתינים כלפי יהודיות (או להפך, אם היה מתגלה שיהודים פוגעים מינית בערביות) זהו הזמן לקרוא לדברים בשמם ולהתייחס לכך כאל פעולת טרור לכל דבר ועניין
שלמה אבינר
יואב גלנט הוא לא הקצין הגבוה הראשון שהודח בזמן האחרון בגלל שמצאו אצלו חסרונות. אנחנו נועלים דלת בפני קצינים בחיטוט הלא-בריא והלא-מוסרי הזה
גלעד שיין
חוצפתם של הארגונים הממומנים על-ידי ממשלות זרות וגופים אנטישמיים בולשביקים מחוץ למדינה, גברה עד מאוד לאחרונה, עד כדי כך שהם החליטו להחליף את הדמגוגיה שהיו מורגלים בה עד היום ולשנות מיתוג מארגוני "שמאל ו"זכויות האדם" למיתוג חדש "המחנה הדמוקרטי". זהו זלזול מוחלט באינטליגנציה של תושבי מדינת ישראל
יהודה דרורי
הפלשתינים אינם עם ומעולם לא היו עם; הם מהגרים ממדינות המזרח התיכון, הנמצאים בשלטון חמולות, ללא היסטוריה משותפת וללא מורשת לאומית ותרבותית כלשהי. לפיכך, ניתן לפעול לדה-לגיטימציה של הערב-רב הזה הקורא לעצמו "פלשתינים"
עו"ד אברהם פכטר
יש לו את הכישורים הצבאיים המתאימים. אין לגביו קשיים משפטיים וערכיים למינוי. אין לו בית גדול ופרדסים ולא כביש גישה פרטי והוא ותומך במפלגה הנכונה. העברת האחריות למינוי צבאי למשפטנים או למבקר המדינה היא טעות מנהיגותית של הדרג הפוליטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il