X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעלי עסקים רבים, המנהלים חנויות וירטואליות, מרכזים את משאביהם בהעלאת מספר המבקרים באתר, בעוד שלמעשה הם יכולים להגדיל את כמות המכירות באתר בעלויות נמוכות בהרבה - על-ידי שיפור תהליך הניווט והרכישה של הגולשים באתר
▪  ▪  ▪

"הרבה יותר קל להכפיל מחזור הרכישות באתר שלך על-ידי הכפלת שיעור ההמרות באתרך מאשר הכפלת התנועה בו" - ג'ף אייזנברג, מחלוצי השיווק באינטרנט.
בעלי עסקים רבים, המנהלים חנויות וירטואליות, מרכזים את משאביהם בהעלאת מספר המבקרים באתר, בעוד שלמעשה הם יכולים להגדיל את כמות המכירות באתר בעלויות נמוכות בהרבה - על-ידי שיפור תהליך הניווט והרכישה של הגולשים באתר. אז הנה עשרת כללי הזהב לשיפור אחוז המכירות באתר:
1) כותרות מושכות - כותרות קצרות וממוקדות, התופסות את תשומת לב הצרכן, פונות לרגש שלו וממקדות אותו בהטבות אותן הוא יכול לקבל ולא בתכונות המוצר.
2) כפתור רכישה בולט - כפתור עם קריאה לפעולה לצורך רכישה ("קנה עכשיו" / "רכוש עכשיו" / "הוסף לעגלה") צריך להיות במיקום בולט ונגיש לגולש. אסור שהגולש ייאלץ לגלול את הדף כלפי מטה או לטייל בדף על-מנת לקנות את המוצר או לבצע הוספה לעגלת הקניות. כפתור הרכישה יהיה ממוקם בצד שמאל למעלה בדף המוצר (בדפים ארוכים כדאי לשים את הכפתור גם למעלה, וגם למטה), וכן מומלץ להשתמש בכפתורים ירוקים - ולא אדומים.
3) טופס רכישה קצר ופשוט - ככל שטפסי המכירה באתרך הינם פשוטים, מהירים וקלים יותר למילוי, כך כמות ההמרות באתרך תגדל. זכור, גולשים נוטים לסלוד מטפסים הדורשים אינפורמציית יתר ולעיתים עלולים לנטוש את אתרך במהלך שלב המילוי של טפסים מסוג זה.
4) עזרים חזותיים - תמונות נעות של המוצרים בפלאש וסרטי וידאו מושכים את תשומת לב הגולש וגורמים לזמן גלישה ארוך יותר באתרך. עם זאת מומלץ לא להפעיל אוטומטית סרטון וידיאו או סאונד בעת הכניסה לאתר משום שזה עלול לגרום לאפקט נטישה מיידית של הגולש.
5) פרצופים מחייכים - נדוש ככל שזה יישמע, אנשים אוהבים לראות אנשים אחרים מחייכים. שים תמונות של פרצופים אטרקטיביים ומחויכים, במקום להציג רק את המוצר לבדו- הציגו מישהו עושה במוצר שימוש - זה גורם לגולש להרגיש שזה יותר "אמיתי".
6) תנו לגולש את רצונו - בעת תכנון האתר חשבו כיצד ניתן להפוך את האתר לנגיש ככל האפשר לגולש וקל לתפעול. חשבו מה משרת אותו בצורה הטובה ביותר, עד כמה האתר שימושי עבורו וכיצד הוא יכול להפיק את הערך הגבוה ביותר מהגלישה באתר, כדי שיחליט בסופו של דבר לרכוש את המוצר.
7) ניתוח נתוני המכירות באתר - הקפד להשתמש בכלים כ-Google Analyitics ומעקב אחר ההמרות של Google AdWords על-מנת לבחון את זמן השהייה הממוצע של הגולש באתר, את הדפים הנעזבים במהירות רבה ואת כמות ההמרות (אחוז הגולשים באתר שמבצעים רכישה/פנייה) ביחס למספר הכניסות לאתר.
8) היה דינאמי - בצע שינויים באופן מתמיד באתרך על-פי כלי הניתוח המצוינים לעיל. באמצעות ביצוע שינויים קטנים (לדוגמה שינוי התמונה בדף הבית, השהיית מילת מפתח שאינה אפקטיבית במסע הפרסום וכד') תוכל לשפר את אתרך לתוצאות אופטימאליות.
9) חלוקת הטקסט לנקודות - כפי שמאמר זה מחולק לנקודות, לגולש קל יותר לקרוא חומר, כאשר הינו מחולק לנק' או למספרים. אל תכתבו טקסט ארוך ולא מחולק באתרכם, מפני שגולשים רבים מגלים חוסר סבלנות למלל רב מדי.
10) משפך המכירות - כלי יעיל עבורכם לבחינת הרווחיות של אתרכם ושל מסע הפרסום שלכם הוא משפך המכירות. השתמשו בכלי זה על-מנת לבחון כמה מהאנשים הנחשפים לאתרכם באמצעות מודעות הפרסום אכן מקליקים על המודעה, כמה מתוכם פונים אליכם וכמה מהם מבצעים עסקה בפועל.

הכותב הינו מרצה ב-WEBSEMINAR - מרכז הדרכה מורשה של גוגל ושותף בחברת WEBSEM המובילה בשיווק במנועי חיפוש.
תאריך:  04/02/2011   |   עודכן:  04/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כיצד להגדיל את המכירות באתר מבלי להגדיל את כמות הגולשים?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
באמצעותה באו לידי ביטוי הרדיפות, הנדודים, התלאות, הכמיהות, התקוות, הצחוק והדמע, המצוקות של היום-יום, החגים והמועדים של היהודים משני עברי האוקיינוס - על שפת ה"ז'רגון" שמסרבת למות ועל תיאטרון "היידישפיל" שהעלה בה הצגה מוסיקלית
אברהם בן-עזרא
מומחה המתמנה על-ידי התובע, מוציא תחת ידו חוות דעת מורחבת לגבי הממצאים שהוא מאתר בנכס הנבדק, מצלם לשם תיעוד הממצאים, מצרף נספחים לחוות דעתו כדי להוכיח את נכונות גרסתו, מפנה אל פסקי דין המאוששים את גישתו, והנה, מגיע תורו של מומחה מטעם בית המשפט לומר את דברו, והוא מבטל בהינף קולמוסו את עיקר ממצאיו של מומחה התביעה    מתסכל ביותר
קיריל הדר
מגוחך לראות כיצד מתחבטים הישראלים בשאלה: "מה יהיה עכשיו? מי יחליף את מובארק? יש לנו שלום עם מצרים!", ומתעלמים מהעובדה שהעם המצרי עובר ייסורים חברתיים וכלכליים    האכזריות החזירית מטעם הבורגנות הציונית, מראה לנו עד כמה גועלית ומחליאה היא מסוגלת להיות
ד"ר צ'לו רוזנברג
הקורה לנגד עינינו בנושא הקיומי החשוב ביותר, הביטחון הלאומי, אינו מחדל מסוג המחדלים שכה הורגלנו בהם עד היום, אלא יש כאן אסון שמנהיגינו ממיטים עלינו    אוי ל"שחר של היום החדש"; מי יודע מה יהיה בערבו...
עו"ד יוסי דר
המבקר העביר לגלנט טיוטת דוח בן 27 עמודים בצירוף דיסק ובו אלפי עמודי מסמכים הנוגעים לפרשת הקרקעות, והקציב לו יומיים בלבד להתייחס ולהשיב על כל החומר האמור    הניתן הדבר? טירוף מוחלט!    לו עמדתי במקום עורך-דינו של גלנט, רוב הזמן היה מתבזבז לי על קללות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il