X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אלו ניתוחים פלסטיים נדרשים לאחר ירידה משמעותית במשקל ואלו טיפולים אסתטיים פשוט יתחשק לכם לעשות כדי להשלים את הלוק החדש לרדת בגדול נוסח ניפ טק
▪  ▪  ▪
לרדת בגדול [צילום: AP]
ניתוח שאיבת שומן אינו מהווה תחליף לדיאטה ולא משמש פתרון להרזיה. מדובר בניתוח המתאים לאנשים בעלי משקל גוף תקין או עודף משקל קל

בשנים האחרונות חלה עלייה של מאות אחוזים בכמות הניתוחים המיועדים לאנשים שירדו במשקל בצורה משמעותית. הדבר נובע משתי סיבות: האחת, העובדה שההשמנה היא מגפה של הארצות המפותחות, ואילו השנייה נובעת מעלייה במודעות לנזקים של ההשמנה הגורמת ליותר ויותר אנשים לעבור דיאטות.
חשוב לדעת, שניתוח שאיבת שומן אינו מהווה תחליף לדיאטה ולא משמש פתרון להרזיה. מדובר בניתוח המתאים לאנשים בעלי משקל גוף תקין או עודף משקל קל. התוצאות הטובות ביותר בניתוח שאיבת שומן, מושגות אצל אנשים שמעוניינים להיפטר ממצבורי שומן ממוקדים, לדוגמה בבטן או בירכיים, ואשר לא מצליחים לעשות זאת בדיאטה בלבד.
אנשים שירדו במשקל באופן דרסטי, בין אם על-ידי דיאטה או בין אם כתוצאה מניתוח קיצור קיבה, נהנים אומנם ממראה טוב יותר, אולם עם זאת, נותרים עם עודפי עור רבים, אותם ניתן להסיר באמצעות ניתוח בלבד.
הגוף שלנו לא מתנהג כמו בלון שאפשר לנפח ולהוציא ממנו את האוויר הלוך וחזור, ולכן, אם סבלנו מעודף משקל ניכר, הירידה של אותו משקל מבורכת, אולם, אנו נותרים עם עודפי עור ניכרים.
העלייה בכמות האנשים שעברו ירידה משמעותית במשקל וסובלים מעודפי עור ניכרים, יצרה תחום חדש של ניתוחים בכירורגיה פלסטית, שנקרא: ניתוחים לאחר ירידת משקל מסיבית. הבעיה אצל אותם אנשים זה עודפי עור שיהיו בעיקר בידיים, חזה, בטן, גב, וירכיים.
כמות עודפי העור תלויה בשני מרכיבים:
  • איכות העור של אותו בן-אדם;
  • מספר הקילוגרמים שהוא השיל מעצמו.
הבעיה בניתוחים האלה, במיוחד אצל אנשים עם הורדה משמעותית של עשרות רבות של קילוגרמים, היא שאומנם בניתוח ניתן להסיר את עודפי העור, אבל נותרות צלקות ארוכות. כמו-כן, באותם מקרים מדובר בניתוחים שנמשכים שעות רבות ולפעמים צריך לפצל אותם. אצל אנשים שעודפי העור הם לא כל-כך משמעותיים ומתרכזים באזור הבטן, הניתוח המתאים יהיה ניתוח מתיחת בטן.
בנוסף, באותם מקרים של ירידה ניכרת במשקל, הירידה היא לא פרופורציונלית ואחידה בכל האזורים בגוף, ואנחנו בהחלט יכולים למצוא עצמנו בסיטואציה בה נותרים מצבורי שומן באזורים מסוימים בעוד אזורים אחרים סבלו מהתרוקנות יתר.
הדוגמה הקלאסית לכך היא התרוקנות יתר של פנים וחזה באישה ולעיתים גם עכוזים, בעוד שבבטן עדיין יכולים להישאר מצבורי שומן. במקרים אלו, הטיפולים יהיו שאיבות שומן מהאזורים שבהם יש עודפים, כמו באזור הבטן והזרקה של שומן או חומרי מילוי לפנים, יחד עם ניתוח להרמה והגדלת חזה עם שתלים, במטרה להקנות לגוף מראה פרופורציונלי, חטוב ואסתטי.
בקרב גברים, הדבר שונה. מאחר שאצלם נותר שומן עודף דווקא באזור החזה, המסרב לרדת במסגרת דיאטה או כושר. הניתוח המוצע למקרים אלו הוא ניתוח שאיבת שומן מהחזה, הנקרא בשפה המקצועית: גניקומסטיה.

"עם האוכל בא התיאבון"

אנשים מאוד שמנים מרגישים הרבה פעמים חוסר רצון להשקיע בעצמם. אולם, ברגע שהם מצליחים לרדת במשקל, דימוי הגוף שלהם משתפר פלאים ועולה המוטיבציה להשקיע במראה החיצוני. כאן, נכנסים מגוון טיפולים אסתטיים, החל מניתוח לעיצוב החזה, דרך שאיבת שומן ועד לטיפולים מקומיים למיצוק העור וחיטוב הגוף באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המשלבת אנרגיות של גלי רדיו, אינפרא אדום ולייזר.
בפנים, בניגוד לגוף, הבעיה העיקרית לאחר ירידה במשקל היא התרוקנות, שאליה יכולים גם להתווסף ריפיון וצניחה של העור. הטיפול המתאים לכך יהיה בראש ובראשונה מילוי, שיכול להיעשות על-ידי הזרקה של חומרי מילוי כמו חומצה הילארונית או על-ידי הזרקת שומן. בעודפי עור באזור הפנים, ניתן לטפל באמצעות ניתוח הרמת פנים וצוואר.
לסיום, חשוב לציין, כי תזונה מאוזנת, פעילות גופנית ואורח חיים בריא הם המפתח לשמירה על תוצאות דיאטה וכל ניתוח אסתטי כזה או אחר. חשוב במיוחד לבצע מעקב קפדני אחר כל מרכיבי המזון החשובים בגוף, כמו ויטמינים ומינרלים שונים שרמתם לעיתים יורדת בצורה דרסטית לאחר ניתוח קיצור קיבה.

הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית
תאריך:  24/02/2011   |   עודכן:  24/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ירדתם בגדול? מה עושים ביום שאחרי?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רוני רחמיאל
בדיקת עיניים פשוטה עשויה לגלות את הסימן הראשון לגלאוקומה    אם זה קורה בזמן, כלומר מוקדם, ואם תקפידו על הטיפול - רוב הסיכויים שלא תחושו ירידה באיכות הראייה    אם לא - זה עלול להסתיים בעיוורון    ראו הוזהרתם
הלגה רקנטי
התכשירים המועשרים בויטמין C, משמשים להבהרת העור והימנעות מפגעי חשיפה לשמש    תכשירים אלו הכרחיים לנו ממש כמו מקדם הגנה, אך האם כל תכשיר יעזור לנו?
רונית בר-נתן
מים לבד לא מספיקים כדי שהידיים יהיו נקיות מחיידקים    מומלץ לנגב את המושב ואת ידית עגלת הסופר טרם הכנסת הילדים לכיסא    הבית יכול להעביר מחלות ועלינו להכיר ולדעת אילו אזורים מסוכנים
איילה פנייבסקי
ג'קי וסיוון נקלעו בעל כורחם לשתי מערכות יחסים שמראש נידונו לכישלון    אלא שחוסר המודעות של ג'קי מונע ממנו לראות את האמת, ולכן הופכת אותו לדייר המושלם    סיוון, לעומתו, פקחה אמש את העיניים והבינה שווינרית היא כבר מזמן לא
ליאון אלי
מקהלת "בת קול" היא המקהלה הייצוגית של הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה בת"א    בקונצרט החגיגי שנערך ביפו בוצעו שירים ישראלים, מוזיקה קלאסית, שירי נוסטלגיה, שירי עמים ועוד, בשלל שפות    מקהלה נהדרת עם קולות צלולים ומקסימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il