X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - על דברים, שהציקו לי, או עניינו אותי: כתב ברייל על משחות לרפואה רקטה בבאר-שבע - השתתפות החמאס בפסטיבלי הפרידה מהרמטכ"ל גבי אשכנזי זורקים חפצים? תירמו אותם! אבסורד בכביש 4
▪  ▪  ▪
נפרדים מגבי [צילום: דו"צ]

א. התחשבות
בני הקט חזר מבריטניה, והביא לי, לבקשתי, קרם להקלות כאבי שרירים. לכאורה, שום דבר, אך לקרם אין ריח, וזה לפעמים יתרון - אך לא זה זיכה את הקרם להיכנס לתודעתי. כסובל מכאבי עצמות ומכאבי שרירים מגיל צעיר וכספורטאי (לא רע בהישגיי, דווקא) בנעוריי - הכרתי כמעט כל טיפול נגד כאבים. מכולם רק פיסיותרפיה מדהימה מדי המלאך בהרב, המעסה המיתולוגי של מכבי תל אביב, עזרה לי ממש, ופטרה אותי מכאבים יותר מעשרים שנה.
לפני כשנה וחצי חזר גבי לכאוב - עד שהגעתי לטיפולי טווינה בידיו האמונות של שחר, הנתמכות בדיקור מיומן ביותר של סרגיי; והוטב לי.
מה שמשך אותי לקרם הבריטי (Lloyd's Cream מתוצרת תורנטון ורוס) היה כתב ברייל על אריזתו, כדי שעיוורים וכבדי-ראייה יוכלו לבחור בו.
רעיון גדול, שחייבים לאמצו.
ב. מטח פרידה
הגדרת הרקטות והטילים ברורה לגמרי: טיל הוא רקטה מונחית. כלומר, קצת יותר חכמה מרקטה. עד כאן הכל כמעט ברור, אך מה ההבדל בין "קטיושה", ל"גראד" ול"קסאם"? האם יש הבדל כשאורחת בלתי-קרואה כזו מגיעה לביתך?!
הרקטה, שנחתה בבאר-שבע ביום רביעי בערב, הייתה אמירה ברורה של חמאס, שגם הוא רצה להשתתף בפסטיבלי הפרידה מרא"ל גבי אשכנזי.
כשנבחר ג'ון מיג'ור לראש ממשלת בריטניה במקומה של מרגרט תאצ'ר, קיבל אותו ארגון המחתרת הקתולי-אירי IRA במטח מרגמות על קריית הממשלה בלונדון.
נזכרתי במטח הזה ביום רביעי. כל-כך היללו את אשכנזי על ארבע שנות כהונתו, עד שכמעט שמעתי את פעמי המשיח. בא חמאס, ובנבזותו קלקל את הפסטיבל המיותר לחלוטין, שעלה עד כה מאות אלפי שקלים, והזכיר כי לא נעשה דבר בימי אשכנזי, וגם מצב ההתרעה הישראלית רע עד אנוש, והיא אינה עובדת.
לא היו צריכים להזכיר זאת לתושבי חוטף-עזה. ישראל ויתרה מזמן על ריבונותה באזור, והם חוטפים בלי הפסקה - אחרי שרובם קיבלו חדרי ביטחון מהמדינה - כיוון שלימדנו את הערבים את מה שניסו ראשוני כוח המגן העברי להפריך: ניתן להכות ביהודים בלי חשש, כי בני-מוות הם.
וזה מזכיר לי, שהיו "מומחים", שקישקשו על כך, שלעולם לא ייפלו קטיושות על אשקלון, ולעגו למי שחזו זאת. אותם ה"מומחים", שהיו שיכורים מפרס נובל לשלום, או מתערובות אחרות של טיפשות יתרה, של יוהרה לא-מוגבלת ושל חומרים שונים, הבינו מאוד בביטחון - כפי שמוכיחה המציאות.
תוצאות טיפשותם וכסילותם אינן הפיכות, ועוד לא שילמנו את מלוא המחיר על הפרס הבזוי שקיבלו.
ג. זה רעיון!
אחד הדברים הכואבים במעבר דירה הוא הצורך להיפרד מחפצים ומריהוט, שהתרגלת אליהם משך שנים. פתאום, דירה חדשה, זמירות חדשות, ואין מקום לאותם הדברים.
המרכז לחלוקת ציוד יד שנייה לנזקקים (טלפון 08-9771780) יפנה ללא תשלום מביתכם מקרר, ארונות, מיטות, מכונת כביסה וחפצים - בתנאי שהם במצב תקין וראויים לשימוש - וידאג, שיגיעו לידיהם של מי שנזקקים להם.
ד. למה יש פקקים בכביש 4
פעם הטלתי על הסטודנטים שלי מטלה לימודית: לספור את הרמזורים בכביש 4, בין יד-מרדכי לבין חיפה. מסקנת התרגיל, שלמישהו במע"צ יש אהבה בלתי מוסברת למשולש האורות הללו, או חבר, שמייצרם. כל יישוב קטנטן ואפילו פחות ממנו קיבל רמזור, כדי שיוכל לעכב את התנועה בכביש הראשי מאוד (ספרה אחת מעידה על חשיבות הכביש).
היום, לצערי, הגעתי שוב לעיר הולדתי בשרון. ליוויתי לדרכו האחרונה אב של חברה. מי ייתן, שרק אנשים בגילו יילכו לעולמם במקומותינו. במפה, הדרך להלוויה וממנה קצרה להפליא. בפועל, הייתה רווית פקקים ונהגים-של-סופשבוע לעייפה. האובך לא סייע להם. מביתי אל בית-העלמין חמישה-שמונה רמזורים. את חלקם - ובעיקר, את זה שבצומת בית-ליד - הייתי מסיר. רק לפני כחמש שנים גמרו לשפץ ולקדם את הצומת. למה לכל הרוחות לא השקיעו במחלף במקום לבזבז כספים על צומת מרומזר?!
שוב יסבירו, שיש לכך עלות, אך הפקקים עולים בחשבון לאומי הרבה יותר מתוספת העלות למיחלוף הצומת. נסו לנסוע מדרום-מזרח גוש דן לחדרה דרך כביש 4, וצפויה לכם כמעט בכל שעות היום חוויה מסעירה: עקב מהירות נסיעתכם, תוכלו לבחון כל אבן וכל פרח לאורך הכביש.

תאריך:  28/02/2011   |   עודכן:  28/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לואי ברייל, גבי אשכנזי וכביש 4
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
מה אתה רוצה מאשכנזי ?
זוהר כהן  |  28/02/11 17:24
 
- טעות
אביתר בן-צדף  |  28/02/11 19:01
 
- התייחסות לבן צדף
זוהר כהן  |  28/02/11 22:44
 
- לא מקובל עליי
אביתר בן-צדף  |  1/03/11 00:08
 
- הטיעונים שלך שטחיים
אלישמע  |  1/03/11 13:59
 
- תפקודו של אשכנזי
הראל010  |  5/03/11 19:22
2
העלות של מחלף בבית ליד
משה, עורך-דין  |  28/02/11 21:43
 
- לכן היו צריכים להתחיל בזה קודם
אביתר בן-צדף  |  28/02/11 22:46
 
- ההוצאות הצפויות למיחלוף צומת
Talfrd  |  1/03/11 11:35
3
פקקים בכביש 4
ארגולן  |  1/03/11 17:20
 
- עשו עבודה גדולה ולא מושלמת
אביתר בן-צדף  |  1/03/11 22:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חניאל פרבר
מהו סודו של חג הפורים, שדווקא הוא, מכל שאר החגים, לא יבוטל ומקבל חשיבות ייחודית מאין כמוה?    עם ישראל היה מקורב למלכות אחשוורוש - אז מדוע נגזר "להשמיד להרוג ולאבד את כל היהודים מנער ועד זקן"?    לא מבטלים את מגילת אסתר
דני איילון
הסוגייה הפלשתינית מעולם לא הייתה המפתח ליציבות המזרח התיכון    העיסוק הרב במונח "סכסוך המזה"ת" גורם למנתחי מדיניות להתעלם לחלוטין ולבטל כלאחר יד כל אירוע או סכסוך המתרחש באזור אחר במזה"ת    דרושה פרספקטיבה ראויה
איתן קלינסקי
רשות המיסים מתנה את ההחזר של עשרות שקלים לזכאים על-פי חוק מס הכנסה שלילי, רק אם הזכאי לכך הצליח להתגבר על קשייו בהבנת הנקרא    ניתן להגיע למצב ש-100% מהזכאים יקבלו את מלוא הפיצוי, אם יאמצו את החלופה של שכר מינימום
עקיבה לם
חודש אדר כבר פה והעולם השתגע    באפריקה יש טבח עם    באירופה רוצים דם    ובאמריקה? קיבלנו אוסקר!    אוסקר על הומניות    כנראה שבכל זאת אנחנו עם של מוסר...
ראובן לייב
באי הקסום והמתויר שבאיים הקנאריים, יש אטרקציות למכביר, אבל שיאן יהיה הקרנבל השנתי, שייפתח בסוף השבוע הזה בעיר הבירה שלו, סנטה, ובו יצעדו גברים בבגדי נשים ונשים בבגדי גברים, כשבסיומו ייערך גם טקס קבורתו של...סרדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il