|
תאריך:
|
02/03/2011
|
|
|
עודכן:
|
02/03/2011
|
|
1 |
|
|
הציונות הדתית מועלת בייעודה=בעצם סגידתה לעגל הציונות החילונית=עבודה זרה!!!לא הייתי תומכת במכתב הרבנים למרות שרוב הטיעונים שלהם נגד התשקורת ומערכת המשפט=צודקים!!!רהט אל תעשה שום דבר שמשרת את האנטישמים הציונים חילונים=זה גם סוג של בגידה!אבינרי הוא יקיר התשקורת השמאלנית,ואינו זקוק לך!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
|
|
או, מדוע התחמק מנחם רהט שבע פעמים, וברח משאלת טוהר המשפט האזרחי?
לכבוד המצפון של עיתונאים שעוד נותר להם מצפון ...
הנדון: אין בעיית לגיטימיות של משפט אזרחי, ובלבד שיובטח טוהר המשפט האזרחי!
ובכן לאחר חלופת דוא"ל עימי, ניתק מ"ר מגע לאחר שחמק 7 פעמים משאלת טוהר המשפט האזרחי, והוא ברח והרחיק עדותו למחוז רחוק - לרב יואל בן נון!
עצם העובדה ש-מ"ר הביא לראיה את הרב בן נון, מעידה שאינו מבין מי נגד מי!
אין שום בעיה ואף יש חובה שבית משפט אזרחי ידון מטעם הממלכה או המדינה בממונות ובפלילים, ובלבד שיובטח טוהר המשפט, שזה בדיוק הדבר שמ"ר אינו מסוגל לדון בו, ולענ"ד זו אות קלון – אינטלקטואלי כמובן – עבור מ"ר הנכבד!
מאידך אני לא יחיד ואולי גם מ"ר, שרואה בדיקטטורה השיפוטית שלטון אלילי.
אינני חייב לקרוא רב למר לאו כל עוד אינני מכיר בסמכותו הרוחנית, אין בזה שום פסול ודאי לא גידוף! ותואר ד"ר (ולא רק שלו) איננו שווה פרוטה כל עוד אינו מוסיף לבעליו שום כוח רצון להתמודד עם שאלת טוהר המשפט האזרחי!
מאידך אני מבין לליבם של עו"דין שחוששים לפת לחם מפני עריצות האסכולה.
כל שאר הרבנים אריאל ליכטנשטיין ורבינוביץ יתכן שאמרו שמכתב הרב אבינר יצ"ו עלול להביא לחילול השם, אך ורק משום שהוא עלול להיות מנוצל לסילוף כוונתו ע"י התשקורת הסמולנית הקנויה ולכן לבלבול הציבור – ואידך זיל גמור.
כמו כן אני חוזר בפעם המאה לאמור, כאשר אנו אומרים שאין אונס הרי הכוונה היא לחזקת החפות! כלומר ישנם דיני הראיות, ומשה קצב לא חייב להוכיח לנו שהוא לא עשה כך וכך, אלא על התביעה רובץ נטל ההוכחה שהוא כן עשה כך וכך, בתנאי כמובן של טוהר המשפט האזרחי שמ"ר עדיין בורח וחומק מלדון בו.
הריני שלחתי ל-מ"ר החמקן פעם רביעית קובץ של טיעוני משפט אזרחי לגבי מערכת משפט אזרחית, בנושא טוהר משפט אזרחי שוב מפי עורכי דין אזרחיים – ואנו מצפים עדיין להתייחסותו!
אסיים במילות השיר, איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי, שאינך מתמודד כלל עם החשש הכבד להטיית דין לפני משפט במערכת המשפט האזרחית שלך?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
2 |
|
|
לכותבי המכתב אין אמון במערכת האכיפה הישראלית. מערכת זו מארגנת עדויות שקר, בידוי ראיות, העלמת ראיות וארגון הדלפות כדי לזכות למחיאות כפיים של תקשורת אנטישמית מושחתת.
כל זאת במקרים רבים בנפרד לגמרי מהמקרה של קצב.
בדומה לכותבי המכתב, לי ולאלפים רבים אין אמון בבתי המשפט, עליונים ותחתונים. בשנים האחרונות האמון ירד מ-90 אחוז ל-35 אחוזים.
התקשורת והכותב בעקבותם מעוותים את הדברים . הכותבים לא מתירים אונס אלא חולקים על בית המשפט!!!!!!!!! ההבדל הוא עצום!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לוי |
|
|
3 |
|
|
אמון בחפותו של אדם אינה תמיכה בפשעיו.
ומשפט השדה של הנשיא קצב צריך לבייש כל מי שכבוד האדם נחשב בעיניו כערך. |
|
כתובת IP: |
147.234.150.171 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יאשיהו |
|
|
4 |
|
|
כבן של רב וכנכד של רב וכאדם שומר מצוות ומאמין , נדהמתי מהמכתב הביש הזה , של הרבנים , למשה קצב. ממתי תפקיד של רב , הינו לעודד חשודים בעבירות פליליות , מול מערכת אכיפת החוק ? האם יש לרבנים הידע המשפטי והיכולת , לעקוב אחר חקירות ומשפטים נגד עבריינים , ולהביע דעה בעניין ? איזו רדידות זו ? האם בשטחיות וברדידות כזו , הם פוסקים עבורנו הלכות ?, האם רבנים מהחותמים , שהינם רבני ישובים , שמקבלים שכר מהציבור עבור השרות בישובם, פתרו כבר את כל הבעיות בישובם , שיש להם זמן ומוטיבציה לעקוב אחר משפטים פליליים ולעודד את הנאשמים בהם ?. טענות חלק מהחותמים , שזכותם לביע דעה אישית כמו כל אזרח, הינה חוצפנית ומטופשת , באשר פירסום הסמכתם כרבנים , ליד חתימתם ,נותנת להבין שמדובר בדעת תורה וזה כבר גובל בהונאת הציבור !. חלק מהחותמים , הינם ראשי ישיבות הסדר !, נו , ואני שלחתי את שני בניי [ היום הם בוגרים ] ללמד אצלם ולהתחנך אצלם !. התייחסותו של הכותב לפרשה המבישה הזו , הינה נכונה וראוייה וחבל שאין התייחסות דומה מהרבנים הראשיים ומראשי הפוליטיקאים שומרי המצוות [ היכן חברי הכנסת הרשקוביץ אורלב ואורבך ? ]. כאדם דתי , אני בוש ונכלם !. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה הכהן |
|
|
|
|
|
יש לי דוגמא זהב בשבילך, שאתה תתמוך עד הסוף 100% במי שנאשם נניח בעוון מסוים, בעיקר מפני שאין לך אף לא גרם אחד של אמון במערכת המשפט שמעמידה אותו לדין, אבל גם מפני שאתה מאמין שהסיכוי שאותו אדם עשה את אותו עוון שואף לאפס המוחלט!
נניח שיוסף הצדיק לא היה עומד בפיתויים הקשים מנשוא של אשת פוטיפר, ועושה את המעשה או את מקצתו, האם היינו אז מאשימים אותו באונס?
-------
ונניח שהיה נערך ליוסף משפט האונס שם בקהיר, האם לא היינו שוכרים את מיטב עורכי הדין מהארץ ומהעולם, ובלבד להציל את הבן יקיר לי שנקלע לצרה צרורה בארץ גזירה מעבר לגבול, שלא תיפול חלילה שערה אחת מראשו ארצה, וזאת בטענה הכי הפשוטה ונכונה שהיה מה שהיה אם היה, אך אונס בשום אופן לא היה!?
והאם היה אז עיתונאי קטן ובואש אורי אורבך (או רהט טרחן ומנופח בחשיבות עצמית) נזכר ללכלך על כב' הרב ש.אבינר יצ"ו, מדוע הוא יוצא מגדרו לארגן את משלחת העורכי דין לקהיר תוך בזבוז ממון רב, רק כדי לתמוך בנסיך הקטן שיורשע 100% באונס חמור ומכופל כפי שדווח בהרחבה בעיתונות המצרית ובתקשורת העולמית לפרטי פרטים; ואיזה מסר זה משדר לציבור שמותר לאנוס נשים חופשי במיוחד אם אתה נסיך מורם מעם, ואיזה חילול השם נגרם וכיצד זה יתיישב עם הטפות המוסר, קל וחומר עם קריאתו של הרב לטוהר המחנה?
אגב דווקא בקוראן הסיפור של יוסף עם אשת פוטיפר (שם היא אשת הכהן דת) מסופר באריכות, כולל מערכה-2 שהיא נוקמת ומקצצת את ידיהן של משרתות שלעגו לה על תככיה להפיל את יוסף ברשתה - ולמעשה הלשינו עליה, ואף מערכה-3 שבסופה היא נאלצת להודות בפומבי גם בעלילת הדם נגד יוסף וגם בקיצוץ ידיהן של הבנות!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
יש להצדיע לרבנים היקרים, ובמיוחד לנשק את ידי הרב שלמה אבינר, שרק להם (בנוסף לעו"ד יורם שפטל) היה האומץ להוקיע את הביזיון הבינ"ל של הרשעה באונס (שהוא משול לרצח) ללא ראיות, אלא רק ע"פ התרשמות מהתובע עצמו בדלתיים סגורות!
לא רק שהמתלוננות מתואמות אוטומטית דרך התקשורת, אלא שהספר עם כל העדויות סדורות לעתיד יצא כבר לאור בכריכה יפה טרם משפט!
וכבר כחצי שנה ככל שיש טוקבקים בעד קצב, אז מקהלת העדויות שקר קופצות וזועקות: מה אתה לא מאמין שקצב אנס? אז תקרא את הספר! תקרא את הספר!
לכן יש להכריע הדין לפי פסיקת הרמב"ם, משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים!
כי לפני עידן התקשורת, הבין הרמב"ם שאם עד אחד א1 נתגלה כזומם לגבי האשמה החמורה יותר כגון של אונס - ולא נכנס לכתב האישום, הרי זהו סימן שיש אינטרס מובהק כספי או אחר לטפול אשמת שווא על החף מאותו פשע, כלומר ברור כבר כי שאר העדים באו מאותו מניע נפסד!
הלכך יש לזכות את משה קצב מכל אשמה – ולו מחמת הספק, קל וחומר מאונס שלא היה ולא נברא!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
תגובה |
|
יוסי פלס | 2/03/11 15:56 |
|
|
סוף-סוף אני יכול לשלוח ברכת יישר-כוח למנחם רהט, שמאמריו מעוררים בי בדרך כלל התנגדות רבה. במאמרו זה הוא מוכיח יושרה, הגינות עיתונאית ודתיות כנה ואמיצה של אדם מאמין שאין עליו שום מורא חוץ ממורא שמיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|
|
|
|
|
מאמר גרוע מאוד וריק מתוכן להחריד, ללא שום התייחסות למעל 2/3 מהעם שאין לו אמון במערכת המשפט, וחבל!
להבדיל, במאמרים של כבוד הרב אבינר יצ"ו, יש התייחסות מפורשת וגם כמוסה לאי-האמון הגובר במערכת המשפט!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
אלה אינם רבנים ואלה הטוקבקים מצומצמי המוח המחרפים ומגדפים את מנחם רהט שהגיב כהלכה לשורת רבנים-נבלים בשער, רק מעידים על טיב רבניהם שאכן כדברי רהט מחרפים באווילותם וברשעותם שם שמיים. חבל לעסוק בהם. למנחם רהט ניתן לומר כי כתב רשימה בהירה ונוקבת, ואולי הוא אותו רועה צעיר שקורע פתח לשמיים כמו בסיפורו הנפלא של י' ל' פרץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן דוגית |
|
|
|
|
|
אני חסיד של שכל ישר. מערכת האכיפה הישראלית היא מושחתת עד העצם. היא מנוהלת ע"י חבורת חולרות אשר אין להם כל ענין בצדק , יושר ואמת. הכתבה רק מדגימה את רדידותו של הכותב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לוי |
|
|
|
|
|
ג'וב פה, מכרז שם, סידור לילד, פרנסה לאישה.
אין ארוחות חינם, הוא חייב להצדיק את מרכיבי השכר שלו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צרור המור |
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
אני מתפלא שאין התייחסות במאמר למעל 2/3 מהעם שאין לו אמון במערכת המשפט!
להבדיל, במאמרים של כבוד הרב אבינר יצ"ו לדוגמא, יש התייחסות גם במפורש וגם בין השורות לאי-האמון במערכת המשפט!
לכן אני שיש לי אפס אמון באסכולה השיפוטית הקיימת, לא מצליח להיאחז בשום כלום במאמרו של רהט.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
12 |
|
|
נעניתי: וחילול ה', מצידם שלהרבנים (ובמידה מסויימת גם שלכם, ההולכים אחרי הבליהם כעיוורים באפילה) מה יהא עליו? אינכם חוששים מאימת הדין? או שמא כל יהדותכם אינה אלא משחק ילדים לעת מצוא. חילול ה'! געוואלד! ואתם עוסקים בחרפות וגידופים. אתם, מסכנים שלי, זקוקים לרחמים, כל עוד חילול ה' אינו מזיז לכם, ובמקום להתייחס לגופו של ענין אתם מתלהמים בדברי הבל ורעות רוח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסלביץ |
|
|
|
|
|
שלום מר רהט/יוסלביץ
אם יש חילול השם, אז הוא דווקא בא מכם, מקהלת הג'ובניקים שמחממים את כורסותיהם, ועוד מטילים רפש על הרבנים גיבורי החיל שנחלצו למען קידוש השם וניקוי שמה של מדינת ישראל מהכתם השחור ומהעוול הזועק לשמיים!
עו"ד יורם שפטל שהיה בין היחידים שראה ושמע את העדויות החסויות, קובע שמשפט קצב התנהל בצורה לקויה באופן קיצוני, "המשפט הזה התנהל מתחילתו ועד סופו במחשכים ובדלתיים סגורות מתוך תירוץ של הגנה על הקורבנות, אבל בכל העולם משפטים כאלה מתקיימים בדלתיים פתוחות, כך היה גם עם הזמר מייקל ג'קסון; לא יעלה על הדעת שמשפט של נשיא מדינה יהיה בדלתיים סגורות".
האם העובדה שהמתלוננת מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, זו הוכחה משפטית שהיא נאנסה? אולי היא הוזה ומדמיינת לעצמה? אולי היא מנסה לתרץ למצפונה מדוע היא חותרת שוב למגע עם גבר זר במלון שלטענתה אנס אותה לא מזמן – וזאת בהמשך לדבקותה במטרה של "לתפוס תחת" בעבודה, שהיא בתור עצלנית כרונית לא תצטרך יותר להתאמץ ולא להוכיח את עצמה ולא חסקה, שהמשכורת והטבות עם הבראות ומתנות ימשיכו לדפוק כמו שעון לפי החלום המתוק שלה?
ולא רק שהמתלוננות מתואמות אוטומטית דרך התקשורת, אלא שהספר עם כל העדויות סדורות לעתיד יצא כבר לאור בכריכה יפה טרם משפט! וכבר כחצי שנה ככל שיש טוקבקים בעד קצב, אז מקהלת העדויות שקר קופצות וזועקות: מה אתה לא מאמין שקצב אנס? אז תקרא את הספר! תקרא את הספר - שנקרא "תיק קצב"!
ומה פתאום התערבה הנשיאה בייניש והתעקשה להעביר את המשפט מירושלים לחברה שלה השופטת דבורה ברלינר מהמחוזי ת"א – שבחרה להרכב את שני השופטים הכי קשוחים שיש לה בכלל שגם השתיקו את השופטת השלישית המתונה כביכול, והרי העבירות אם היו הן היו בירושלים, ומשם באו כל המתלוננות?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
13 |
|
|
רק מעללי בחירתו של ההרכב שדן את קצב – היו צריכים לבדם להספיק ע"מ לפסול את אותו הרכב, ולערוך משפט חוזר לאלתר עם דגש על הגנה מהצדק.
הרי ההרכב נקבע ע"י נשיאת המחוזי ת"א דבורה ברלינר, שהיא מינוי ישיר של נשיאת העליון בייניש מיוני 2009 - וכן קודמה למינוי זמני בעליון מתקופתו של הנשיא ברק; ומאחר שהנשיאה בייניש סימנה כידוע את האיש לחומרה בפומבי, הרי רוח המפקד ברורה כמו שוקולד - לסדר לקורבן שני שופטים מתוך שלושה הכי קשוחים שיש בכלל available!
ואם נוסיף לכך שתיק קצב נחטף באורח הכי תמוה וחסר תקדים מפרקליטות אחת לשנייה, שזה כאילו לערוך לאיש משפט-לאחר-משפט, ואם נוסיף לכך שהנשיאה בייניש התעקשה להעביר את משפט קצב מירושלים לתל אביב ויהי מה – שלא כדין מפני שהעבירות אם היו הם היו בירושלים ומשם המתלוננות גם באו, הרי לא נותר לאיש ספק שמדובר ביד מכוונת שחותרת אל התוצאה האחת והידועה מראש בלשון המעטה!
ואם עוד נוסיף לכך את התקדים המזוויע והבלתי נתפס בעקמומיותו של הרשעה באונס (שהוא משול לרצח) ללא ראיות, אלא רק ע"פ התרשמות מהתובע עצמו בדלתיים סגורות – הרי זה בפני עצמו אות בושת ודיראון עולם שעלולים חלילה להכתים את שמה של מדינת ישראל! אפילו קדאפי מלך מלכי הג'ונגל ודאי היה מתבייש מתרגיל כזה – לא מפני צדקותו אלא שלגביו האצילות לפחות מחייבת!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
14 |
|
|
כדי לחמוק משאלת טוהר המשפט הא-ז-ר-ח-י, הרחיק רהט עדותו לארץ עוץ, למשפט עברי ולרבני הימין, ובכך חשף פרצופו בתור עט להשכיר לעת זקנה!
הרב אבינר יצ"ו לא פקפק בסמכות המוקנית מהממלכה או מהמדינה לבימש"ט אזרחי, לדון בממונות ובפלילים - ובלבד שיובטח טוהר המשפט האזרחי, ויוסר החשש הכבד להטיית דין לפני משפט!
כל שאר הרבנים אריאל ליכטנשטיין ורבינוביץ יצ"ו יתכן שאמרו שמכתב הרב אבינר עלול להביא לחילול השם, אך זאת משום שהתשקורת הסמולית עלולה לנצלו לסילוף כוונתו האמיתית - ומכאן לבלבול הציבור - ואידך זיל גמור.
עו"ד יורם שפטל שראה ושמע את העדויות החסויות והכיר את התיק על בוריו, יצא בביקורת חריפה על שיקולי השופטים "אין אבק של ראייה תומכת נגד קצב; האם העובדה שהיא מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, זו הוכחה משפטית שהיא נאנסה? הרי המשפט התנהל מתחילתו עד סופו במחשכים ובדלתיים סגורות מתוך תירוץ של הגנה כביכול על המתלוננות, אבל בכל העולם משפטים כאלה מתקיימים בדלתיים פתוחות כפי שניתן לזמר מייקל ג'קסון, ולא יעלה על הדעת שדווקא משפטו של נשיא מדינה יהיה בדלתיים סגורות [(הערה שלי:- לענ"ד דלתיים סגורות באים רק לסייע לעדים זוממים לשקר חופשי בלי חשש להתבלבל, ולאחר שהתאמנו על עדויות השקר במשך חודשים מול ראי ובעזרת וידיאו, עד שהגיעו לדרגת שלמות במשחק טבעי כמו לשחקניות קולנוע, הרי Practice makes perfect)]; וכשאי אפשר לעיין בעדויות אפשר לומר בוודאות שלא היה כאן משפט צדק" – עד כאן יורם שפטל 30.12.10 בערוץ7.
אם המתלוננת מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, ודאי שאין בזה הוכחה שהיא נאנסה, שמא היא הוזה ומדמיינת! ולענ"ד היא רק מנסה לתרץ למצפונה מדוע היא חותרת שוב למגע עם גבר זר במלון שלטענתה אנס אותה לא מזמן – וזאת בהמשך לדבקותה במטרה של "לתפוס תחת" בעבודה, שהיא בתור עצלנית כרונית לא תצטרך להתאמץ יותר (אם רק תצליח להיתקע אצלו) ולא להוכיח את עצמה ולא חסקה, שהמשכורת והטבות עם הבראות ומתנות ימשיכו לדפוק כמו שעון לפי החלום המתוק שלה.
ובכן לב הטיעון הוא טוהר המשפט האזרחי במערכת משפט אזרחית, ומפי עו"דין אזרחיים - שמא משפט הראווה המביש עלול לטנף חלילה את שמה של ישראל.
אסיים במילות השיר, איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי, שאינך מתמודד כלל עם החשש הכבד להטיית דין לפני משפט במערכת המשפט האזרחית שלך?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
15 |
|
|
מטורף ששמו הראל? אם הסיכלות היתה מחלה, הוא היה מאושפז לנצח בבית משוגעים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסלביץ |
|
|
|
|
|
שמתם לב שאין חדש תחת (ה)שמש העמים?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
16 |
|
|
צר לציין, שלא הבנתי את קובלנתם של מותחי הביקורת: הם אמנם מתגייסים למען כבודם של רבנים בישראל, וזה בסדר, אך אינם נזעקים על עיקר הטענה שהועלתה במאמר ובכותרתו: "עכרתם אותנו", והיא שיש במכתב ההזוי, ה"מזכה" עבריין מין שהתעלל בפקידותיו, משום חילול ה' נורא ואיום. חילול ה', מה יהא עליו, רבותי מותחי הביקורת? זה עובר לכם סתם כך, ליד האוזן? זה לא מזעזע אתכם?
מהו חילול ה'? נכון אמנם שהאימרה "במקום שיש חילול ה' אין חולקין כבוד לרב", עוסקת בפסיקת הלכה בפני רבו, אבל מזה דורות השתרש בפי העם הפירוש המקובל: כשיש חילול ה', מצידו של רב, אין לחלוק לו כבוד. חילול השם משמעותו מעשה או אמירה הגורמים לביזוי תורת ישראל ומכאן גם את אלוקי ישראל, בעיני הבריות. הא ותו לא.
זהו בדיוק מה שעשו, למרבה התמיהה, הרבנים חותמי המכתב הניקלה, המבזה ברבים לענ"ד את תורת ישראל. מה פשר המכתב הסהרורי הזה, אם לא חילול שם שמיים ברבים? על בסיס אותם טיעונים מוזרים, הרי צריך 'לזכות' פושעים רבים ש"נשפטו ע"י המדיה", למשל 'הרב' אליאור חן, ועוד עברייני מין ואלימות נוספים; ואנה נוליך את החרפה?
המכתב עצמו אינו מנמק (פרט להאשמת המדיה), מדוע הפכו חותמיו את היוצרות, הצדיקו את הרשע והרשיעו את קרבנותיו. אבל התבטאות של אחד מחותמי המכתב, עשויה להבהיר פשר מכתב הרבנים: הוא טען בשיחה עם תלמידיו כי אין להאמין לבית המשפט שהרשיע את קצב, משלוש סיבות: א. בית המשפט הוא ערכאות. ב. בית המשפט מוטה ע"י התקשורת. ג. השופט גוי. נו, באמת! מה צריך הציבור הרחב להבין מאמירות אלה? חותם אחר הצטדק, אוי לאותה בושה, כי לא היה מודע לתוכן המכתב, וחתם רק מפני שאמרו לו לחתום. קשה לקרוא להתנהלויות אלה 'ממלכתיוּת'. רבותי המגיבים: מר קצב הוא עבריין מין ניקלה. הוא הורשע במעשים חמורים ביותר, לרבות שתי עבירות אונס, שניתן להשוותן רק לרצח. בהעניקם 'זיכוי' לקצב, מרשיעים הרבנים, המוצגים כרבני הציונות הדתית (כלומר הרבנים של כולנו), את כל הנשים שאת גופן ונפשן רצח, והופכים את עדויותיהן לעלילת שקר. אוי לאזניים שכך שומעות.
אלא שלא אלמן ישראל. רבנים חשובים במחנה הציונות הדתית הצילו אותנו מחרפת חילול ה'. הרב יעקב אריאל, הרב אהרן ליכטנשטיין והרב נחום רבינוביץ, פירסמו כי הם "רואים בחומרה את הניסיון להטיל דופי בנשים המתלוננות ובשופטים ולטשטש את החרפה אשר הוטלה על מוסד הנשיאות... למערכת המשפט בישראל סימוכין הלכתיים המאפשרים להפעיל הליכים משפטיים ועונשים כמתחייב מטובת הציבור ותקנתו". לא נזכיר רבנים נוספים, שהשמיעו זעקת כאב כנגד מכתב האיוולת.
מספרים על ר' חיים מבריסק, שכאשר פרצה מגיפה בקהילתו והרופאים קבעו שרק אכילה מסודרת תוכל לעצור את השטן, עלה ר' חיים אל הבימה ביום הכיפורים, קרא לקהל לשבור את הצום, והוא עצמו הוציא מאכל מכיסו והחל לנגוס בו לעיני צאן מרעיתו. המחזה המדהים הניע את תלמידיו לתהות: "האם רבינו כל כך מיקל במצוות יום הכיפורים?", והשיב ' חיים: "לא שאני מיקל במצוות יום הכיפורים, אלא שאני מחמיר גדול בענייני פיקוח נפש".
על אותו משקל אתכבד להמליץ לכל המתלהמים בסגנון 'של נעליך': במקום שתהיו מקילים ביחס למכתב הרבנים האומלל, מוטב שתהיו מחמירים בענייני חילול ה'. וד"ל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מנחם רהט |
|
|
|
|
|
הרב אבינר/טאו שליט"א לא פקפקו בסמכות המוקנית לבימש"ט לדון בממונות ופלילים ע"פ סדרי הדין הפלילי ואזרחי - ובלבד שיובטח טוהר המשפט, ויוסר החשש הכבד להטיית דין לפני משפט! לכן רק רהט גורם לחילול ה' וכבוד מדינת ישראל, כל עוד הוא שותק כמו ספינקס פרעוני על טינוף טוהר המשפט!
אם הרבנים אריאל ליכטנשטיין ורבינוביץ יצ"ו ציינו שמכתב הרב אבינר עלול להביא לחילול השם, הרי זאת מחשש שהתשקורת הסמולית/רהט עלולים לנצלו לסילוף כוונתו האמיתית - ומכאן להטעיית הציבור!
ולא רק שהמתלוננות מתואמות דרך התקשורת, אלא שהספר עם כל העדויות לעתיד "תיק קצב" יצא לאור טרם משפט!
עו"ד יורם שפטל שראה ושמע את העדויות החסויות והכיר התיק על בוריו, יצא בביקורת חריפה על ההפקרות בשיקולי השופטים "אין אבק של ראיה תומכת נגד קצב; האם העובדה שהיא מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, זו הוכחה משפטית שהיא נאנסה? המשפט התנהל כולו במחשכים ובדלתיים סגורות בתירוץ של הגנה על העדים, אבל בכל העולם משפטים כאלה מתקיימים בדלתיים פתוחות כפי שניתן לזמר מייקל ג'קסון, ולא יעלה על דעת שמשפטו של נשיא מדינה יהיה בדלתיים סגורות [הערה לענ"ד:- דלתיים סגורות מסייעות לעדים זוממים לשקר חופשי בלי חשש להתבלבל, לאחר שהתאמנו על עדויות השקר זמן רב מול ראי ובעזרת וידיאו, עד שהגיעו למשחק טבעי כמו שחקניות קולנוע=Practice makes perfect] וכשאי אפשר לעיין בעדויות אפשר לומר בוודאות שלא היה כאן משפט צדק" – עד כאן שפטל בערוץ7.
ואם במקום ראיות יש התרשמות מהתובעת בחדרי חדרים, נשאל שמא היא הוזה ומדמיינת? ולענ"ד היא רק מנסה לתרץ למצפונה מדוע היא חותרת שוב למגע עם גבר זר במלון שלטענתה אנס אותה לא מזמן – מתוך דבקותה במטרה "לתפוס תחת" בעבודה, שהגברת עצלנית כרונית לא תצטרך להתאמץ יותר (אם רק תצליח להיתקע אצלו)- שהמשכורת והטבות עם הבראות ומתנות ימשיכו לתקתק לפי חלומה המתוק.
ולמה התעקשו להעביר את המשפט מירושלים (אתר הפשע?) לת"א, ונבחרו 2 שופטים הכי קשוחים – שיפעילו טרור וישתיקו את השופטת "המתונה"?
לאור הספק המורכב בטוהר המשפט - אז אין ספק, ויש להכריע דין לפי פסיקת הרמב"ם - משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים - ולזכות את משה קצב, כי אם נתגלה עד א1 כזומם לגבי סעיף חמור - אונס, זהו סימן מובהק שיש אינטרס כספי ואחר לטפול אשמה על החף מפשע, ושאר העדים באו מאותו מניע נפסד!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
17 |
|
|
רק דוגמיות ממהלך "משפטם" של 11 עולי גרדום, שודרו ברדיו סדאם - ימים לאחר הרשעתם בריגול והוצאתם להורג ב 1969 בכלא בגדאד, בעוד גופותיהם מוצגות לראווה בכיכר תחריר – קדם למסירתם לרבנות שם לקבורה (זו הכיכר שהופל בה פסל סדאם ב 2003).
כב' הרב הגאון והגיבור שלמה אבינר יצ"ו לא היה זקוק לרוח הקודש כדי לקלוט ששופט מכובד אף צייתן משמש פשוט מעין גוי של שבת עבור אסכולה השיפוט "הנאורה", עת נרמסים בגסות הקווים האדומים של טוהר משפט וכבוד המדינה, החל מתיאום המתלוננות מראש דרך התקשורת ואף פרסום "תיק קצב" עם כל העדויות סדורות לעתיד בכריכה יפה טרם משפט, עד הנחיית הפרקליטות מגבוה שלא יתכן כתב אישום אנורקטי, עד גלגול המשפט ללא רשות/סמכות מירושלים (אתר הפשע?) לת"א – תוך "הגרלת" 2 שופטים הכי קשוחים שישתקו כל "מתונה" אחרת.
מכאן לניהול משפט חסוי במחשכים שיאפשר הסתמכות על התרשמות מהתובעת עצמה בחדרי חרדים – במקום ראיות, עבור לתרגיל "החדש" של הרצת המשפט בקצב רצחני בדלתיים סגורות, הן כדי להלך אימים על מושי ולשדר לו שעדיף לשתוק (כי ממילא לא מאמינים לו) ושהדין כבר גמור – ומאידך הנהוני הסכמה ככל שכוכבת קולנוע אחרת מתחילה לזמר, והן כדי לסייע לעדים זוממים לשקר חופשי בלי חשש להתבלבל - זאת לאחר שהתאמנו על עדויות השקר זמן רב מול ראי ובעזרת וידיאו (עד שהגיעו למשחק טבעי של שחקניות קולנוע=Practice makes perfect), והן כדי לאפשר שיפוץ פרטיכולים במידה שעדת שקר תתבלבל – הלא ראינו במו עינינו שופטים שאומרים לקלדנית למחוק פסקאות שלמות בדיעבד, והן כדי לתרץ מדוע לא נפרסם שום פרטיכול עד לאחר ההוצאה להורג – בטענה הבנאלית להחליא של אין זמן - אוי!
עובדה שרק הסרוגים עם תורה ועבודה - מדע ואמונה, הינם ברמת מוסר וחשיבה גבוהה כדי להבחין בעוולות הדיקטטורה והעריצות של האסכולה השיפוטית, יחד עם זרועותיה המבצעיות - התקשורת הסמולנית הקנויה וכן לשכת עורכי הדין, שמטילים חיתתם במיוחד על העו"דין עצמם שלא יעיזו לצייץ, מפני שחוששים המה לפת לחם - שמא יסומנו לרעה ויפסידו תיקים ומשפטים בשרשרת!
לפי הסימנים, רק לאחר שנים למדה א2 (בוגרת ומנוסה שלגביה הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה אינו רלוונטי) מ-א1 (משוחררת "פוטיפר") שלעולם לא מאוחר לגבות תמורה על מוכנות למין שהוצע בעבר, בין אם היה לו דורש או לאו, ואם לא במזומן אז בעלילות ונקמה מתוקה!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
18 |
|
|
לנוכח הספקות והדגל השחור שמתנוסס מעל משפט הראווה ההזוי ומבוים, יש להכריע הדין לפי פסיקת הרמב"ם - משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים – ולזכות את משה קצב (אם א1 נתגלתה כזוממת לגבי אונס, הרי שאר העדים באו מאותו אינטרס כספי או אחר לטפול אשמת שווא)!
הלכך יש לקבוע סדרי דין מתוקנים כלהלן (הרכבי השופטים ייקבעו בהגרלה – גם במשפט החוזר למשה קצב אם יש צורך):
(1) לא יינתן משפט בדלתיים סגורות במידה שהעדויות פורסמו ברבים, כפי שכל העדויות סדורות לעתיד יצאו לאור לפני משפט קצב בספר "תיק קצב"!
(2) כדי לשמור על כבוד האדם, יש לומר "המתגונן" Defendent במקום נאשם, ו"דלפק סניגוריה" במקום ספסל הנאשמים, ולהקפיד על כללי הסוביודיצה!
(3) במידה שכן ייערך משפט אונס בדלתיים סגורות, יש לפרסם את הפרטיכל דבר יום ביומו (בשמות בדויים א' ב' וכו') ורק לאחר שחתמה עליו הסניגוריה, אף אם לצורך כך יואט קצב המשפט – וזאת להבדיל ממשטרים שחורים משחור שמפרסמים דוגמיות ממשפטי ראווה רק לאחר הוצאתם להורג של המורשעים!
(4) במידה שכן ייערך משפט אונס בדלתיים סגורות, יש לאפשר לחוקר מקצועי מטעם הסניגוריה לתעד היטב בוידיאו את המשפט כמיטב הבנתו ובכל זווית שימצא לנכון, שמא יהי ניתן להבחין באמת או שקר על פי התרחבות והצטמקות אישוני העיניים של העד בזמן עדותו (וזה לא אמור להפריע לעד הדובר אמת מלהעיד אמת); אך לצורך כך אין לקיים דיונים יותר מפעם אחת בשבוע, כדי לאפשר לסניגוריה לצפות וללמוד היטב את החומרים, ולהתכונן לדיונים הבאים!
(5) אין לייחס ערך להתרשמות בלבד מעד תביעה לאחר שנים רבות (בהיעדר ראיות תומכות או כל ראיה אחרת לפי שיקול בית המשפט), בין השאר מפני החשש שמא העד התאמן ותירגל את עדותו השקרית מול ראי ובעזרת וידיאו!
(6) הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה אינו תופס מעבר לגיל הבגרות המגדרית 25 – או עד גיל 30 לכל היותר לפי שיקול בית משפט למי שלא בגרה בחברה חילונית! קל וחומר שאין מקום לשום טיעון של פחד והדחקה בלשכתו של פוליטיקאי אשר חייב במאת האחוזים לבחור את אנשי מטהו למשרות אמון ע"פ חוק - ו/או על בסיס של אמון אישי סובייקטיבי ללא פשרות ולמיטב הבנתו!
(7) ביהמש"ט רשאי להכריע לפי הרמב"ם – משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים – ע"מ לזכות מחמת הספק!
(8) ביהמש"ט רשאי לקנוס עדים זוממים, שנאמר ועשית לו כאשר זמם לעשות!
*** סוף ***
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
עידן יוסף
תזכורת: כבר ב-2006, כאשר פרשת קצב הייתה בעיצומה, שלח הרב טאו מכתב תמיכה למשה קצב מאז - לא שינה את עמדתו למרות המתקפה התקשורתית
|
|
|
|
|
|
עידן יוסף
פרסום הודעת גינוי לרבנים שתמכו בקצב הוקדם להיום למרות שלא נערך דיון מעמיק התוצאה: בנוסח הודעת הקיבוץ הדתי השתרבבה שורה חריפה שאינה מוסכמת על הכל
|
|
|