X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחד הגורמים שגיליתי כמשפיעים על הורדת רמות הסוכר בגוף הוא המגנזיום. על-מנת לשמור על רמות סוכר מאוזנות בדם, מומלץ להקפיד על אכילת שקדים, פקאנים, אורז מלא, תפוח"א אפויים, תרד ושעועית שחורה. אכילת מוצרים הרוויים במגנזיום לא רק תווסת לכם את רמת הסוכר בדם, היא תמנע את הזדקנות העור ותוריד את רמת הכולסטרול
▪  ▪  ▪
לדעת לשלוט ברמות הסוכר [צילום: AP]

מכיוון שמלחמתי בסוכרת נחלה ניצחון, רמת הסוכר בדמי ירדה מרמות הגבוהות מ-200 יחידות רק על-ידי שמירת דיאטה נכונה, שכל כולה הימנעות מאכילת מזונות שונים, כגון כל מוצרי הלחם, העוגות, דברי המתיקה ובייחוד הימנעות משתיית חלב. רמת הסוכרת ירדה ל-105 יחידות, רמה סבירה אך אינה מספיקה. רמה זאת נשמרה על-ידי במשך כ 8 חודשים.
הדבר הכניס אותי לאמביציה להוריד עוד יותר את רמת הסוכר בדם לערכים נמוכים יותר. על כן התחלתי לחפש מה גורם לסוכר אשר נכנס לגופנו בגלל אכילת מזונות שונים להיספג טוב יותר בגוף, אך גם מוריד את רמות הסוכר בדם. גיליתי כי רמות מגנזיום גבוהות יותר בגוף גורמות לשמירה על רמות סוכר תקינות וסבירות בדם. לאחר בדיקה במספר מקורות שונים גיליתי כי רמות מגנזיום גבוהות פועלות את הפעולה הנחוצה לשם וויסות רמות הסוכר בדם.
המגנזיום חיוני ביותר בכדי לשמור על רמות סוכר תקינות בדמנו. על כן ביצעתי בגופי מספר ניסיונות של צריכת מזונות שונים ולאחר מכן בדקתי את השפעת אותם מזונות על רמות הסוכר שבדמי.
להלן המזונות שהשפיעו על רמות הסוכר שבדמי וגרמו לירידת רמות הסוכר: אכילת בננות, אכילה יום יומית של שקדים, יש להיזהר לא להפריז באכילת שקדים בגלל הערך הקלורי הגבוהה שלהם. לא צריך לצרוך יותר מ-20 גרם שקדים ליום. אפשרי גם לאכול אגוזי קשיו, אגוזי ברזיל, פקנים. אכילת אורז מלא מידי יום, אכילת תפוחי אדמה אפויים או עשויים בסיר חרס אשר מדמה אותם אפויים על האש. יש לאכול מידי יום תרד, להוסיפו בכל סלט ובכמות, כמובן חשוב מאוד לאכול שעועית רצוי לא לבנה, שעועית שחורה עדיפה.
מגוון המזונות הללו אשר יכולים להיכלל בכול יום, בכל ארוחה ,להלן ההמלצה לארוחה יומיות אשר תכלול בנוסף למה שתכננתם לאכול. אפשר להוסיף רצועות של אבוקדו אשר יעילות להורדת רמות הסוכר בגלל כמויות הרציניות של המגנזיום אשר הן מכילות. בארוחה העיקרית תמיד לצרוך אורז מלא ותפוחי אדמה אפויים ולא צ'יפס. רצוי לאכול עוף, רצוי צלוי ולא מטוגן, או דג. רצוי דג בשם הליבוט אשר מכיל כמויות של מגנזיום, או דג מקרל. בכלל מוצרי ים כמעט כולם רווים במגנזיום.
אכילת מוצרים הרווים במגנזיום לא רק תווסת לכם את רמת הסוכר בדם, היא תשפיע על ירידה ברמת הדיכאון לאלו הסובלים מכך. המגנזיום עוזר בהורדת לחץ הדם לאלו אשר לחץ דמם גבוהה במקצת, מונע הזדקנות העור והופעת הכתמים החומים על העור, יעיל למלחמה במחלות לב והתקפי לב ומוריד כולסטרול. המגנזיום נלחם בטרשת העורקים ומקל על המחזור החודשי אצל נשים.
מה שחשוב ביותר לציין הוא כי רמות סבירות של מגנזיום עוזרים להתגבר על תחושות העייפות, כמו-כן אין עודפי מגנזיום בגוף מכיוון שכל העודפים יוצאים בשתן או בצואה על כן אין סכנה בעודפי מגנזיום בגוף.

הכותב אינו לא רופא וכל הנכתב הוא מניסיונו האישי של הכותב. מדובר בניסיונות שלי לשמור על בריאותי התקינה. הכותב חולה במחלת סרטן קשה בשם מיאלומה נפוצה, ואף סבל מבעיות קשות של רמות סוכר גבוהות אשר ירדו בלי כל תרופה לרמות תקינות לחלוטין.
תאריך:  06/03/2011   |   עודכן:  06/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמה עצות בנושא המאבק בסוכרת
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
תודה
מתעניין  |  6/03/11 17:06
2
תודה
זוהר הירש  |  6/03/11 21:22
3
גם לי יש סוכרת
גרשון אקשטיין  |  7/03/11 09:42
 
- תודה גרשון ידידי
אלכס לוין  |  7/03/11 16:19
4
דרך נוספת לאיזון האינסולין
חינן  |  8/03/11 11:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן קמינר
ארה"ב מתערבת בלוב כדי להשפיע בדרך זו על התנועות העממיות במזרח התיכון, ולשכנע אותן שיש לה עדיין כוח והשפעה. הזדהותם של מיליונים במאבק הערבי לחופש ולדמוקרטיה מחייבת נטרול ההשפעה האמריקנית, תוך כדי הדיפת ההגמוניה האזורית שלה
רפאל בוכניק
מכבש הלחצים הן מכיוון השמאל בישראל והן ממוקדים שונים במערב ובעיקר מצד ממשל אובמה, עלול בסופו של יום, לחלחל גם לצמרת המדינית הישראלית ולפעול כמנוף לחץ שידחק את ישראל להעלאת רעיונות מדיניים חפוזים, שיתחוורו ככאלה שייצא שכרם בהפסדם
אורי אבנרי
מכל האמירות של ברק אובמה בשנתיים האחרונות הראויות להיזכר, האמירה שנחרתה בזכרוני יותר מכולן הושמעה בנאומו ההיסטורי בקהיר בראשית כהונתו. הוא הזהיר את העמים שלא להימצא "בצד הלא-נכון של ההיסטוריה"
מתי דוד
התקשורת הפכה שבויה בידי הרייטינג, והמדינה שבויה בידי הפוליטיקאים והתקשורת, כאשר העיתונאים מנצחים על התזמורת, ללא ביקורת    כשם שאנשי הציבור חשופים, בצדק, יום-יום לביקורת, כך חייבים גם העיתונאים להיחשף בהתאם, על במות בתקשורת, על-ידי צרכני תקשורת
דניאל גיגי
מסקנות ועדת נאמן בנושא הטיפול בשכר הבכירים אינן מהוות סוף פסוק לסוגייה חשובה, שצריכה להיבחן שוב ע"י הממשלה    לא בטוח שהדרך הנכונה היא לחוקק חוקים שיגבילו את שכר הבכירים, אך חשוב למצוא דרכים יצירתיות לגרום לבכירים במשק לאחריות חברתית גדולה יותר    שיטת התמריצים יכולה אולי לעזור להשיג מטרה זו, כאשר ניתן לתגמל מנהלים חברתיים שדואגים לעובדים שלהם ולהעניש מנהלים חסרי-אחריות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il