X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עד היום לא סיפק יוסי ביילין ולוּ גרגר אחד מן הפרקמטיא שהבטיח מה עשה האיש עד היום מלבד נזקים למדינת-ישראל? עדיף שיצפה ב"האח הגדול" או יותר נכון שישתתף בהבל הזה יוסי ביילין, חדל כבר לצייץ!
▪  ▪  ▪
יוסי ביילין. נמאס על רוב העם! [פלאש 90]

המדינאי הדגול יוסף ביילין ממשיך לחפור בלי מעדר. בציפורניים ממש הוא שורט את שרידי המנוחה שנותרה במוחנו ומקשקש במרץ בלתי נדלה פימפומי פימפומים שהיו לזרא מזה שנים. איך מדינה כמו שווייץ או אפילו מדינות האיחוד האירופי אינן מתייאשות ממנו? הרי עד היום הוא לא סיפק ולוּ גרגר אחד מן הפרקמטיא שהבטיח. איך ממשיכים להזרים לו כסף? אני מבין שמשעמם לו כי אני בטוח שהוא עצמו אינו מאמין למה שהוא מפיק. ראו נא הבל מהבליו שפורסם ביום שישי האחרון:
  • "...המהלך הרצוי ביותר, בעיניי, הוא ניסיון לחדש את המו"מ עם אש"ף, על-רקע הקפאה של הבנייה בהתנחלויות, ונכונות לבדוק עם עבאס את האפשרות להגיע להסכם נוסח יוזמת ז'נבה. יוזמת ז'נבה אינה כוללת את אריאל במפה העתידית של ישראל, והיא מעבירה את ירושלים המזרחית, למעט את השכונות הישראליות שהוקמו בה, לידי הפלשתינים" (ישראל היום, 4.3.11).
וואללה? "הרצוי ביותר"? איך תחדש את המו"מ עם אש"ף? על איזה אש"ף אתה מדבר? זה שקרוע ומפורר בתוך עצמו? שליבו ונשמתו כבר היו לחמאס? מי יכול שם לשאת ולתת עם גיבוי כלשהו? מה אתה מבלבל את המוח עם הבלים? שב בשקט! מה אתה נובח? פודל נחמד צריך לשבת בשקט ומדי פעם לכשכש בזנב. איזו התנחלות אתה רוצה להקפיא? את מחלול? יאזור? סַארוּנָא? סאלמֶה? סומייל? שייח' מוניס? מה זו החוצפה וההתנשאות בהצהרה - "המהלך הרצוי ביותר בעיניי"? מי אתה בכלל ומה אתה שצריך להתייחס בכלל למה שנראה בעיניך "רצוי"? מה עשית עד היום מלבד נזקים למדינת-ישראל? למה אתה מפריע?
רק מציאות חיינו הגולשת אל עברי פי פחת מאפשרת פתחון-פה למוח מרוקן מתוכן מועיל שכמוך. איך אינך מבין שנמאסתָ על רוב העם הזה כאן? מזמן היה צריך להעמיד אותך לדין על חלקך באסון אוסלו ועוד יותר על חוצפת ז'נבה. את מי אתה מייצג? מי ביקש ממך בכלל לייצג אותי ושכמותי במשא-ומתן מזיק שכזה. בקושי קוששתָ לך אי אלו קולות בקלפי וגם משם העיפו אותך כשנוכחו בנזקך. מה אתה רוצה? שב בבית. תקרא ספר. צפה לך ב"האח הגדול" או יותר נכון לך תשתתף בהבל הזה, אין מתאים ממך.
תקומת ישראל מחייבת לדבר בקול אחד. היא עדיין "בהקמה". אין מקום לשטויות באמצע המלחמה על קיומנו. רק נציגים מוסמכים ונבחרים על-ידי העם רשאים לשאת ולתת בשמנו עם גורמים אחרים. אין לך סמכות ולפיכך אין לך גם רשות לצייץ בשמי. אתה חודר ורומס ברגל גסה את ד' אמותָי. הסתלק לך ממני!

תאריך:  06/03/2011   |   עודכן:  06/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינאי (לא) דגול
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
אולי אינו אשם, שכן אם שואלים
הניה  |  6/03/11 15:58
2
התמיכה הכספית
יוא"ב  |  6/03/11 22:36
3
תגובה
צנחן  |  7/03/11 00:09
4
ביילין הוא שופר כל הסמול הבוגד ל"ת
לולה לא  |  7/03/11 08:01
5
מה אתה עשית בשביל המדינה
חסר סבלנות  |  7/03/11 10:47
 
- ביילין
אחד שמבין  |  7/03/11 15:15
 
- לך שחושב שאתה מבין
חסר סבלנות  |  7/03/11 17:42
 
- חסר סבלנות, מה אתה מבין?
פרעוש  |  7/03/11 18:25
6
ההבדל בין ביילין לדודו אלהרר
ספרדי  |  7/03/11 11:08
 
- לספרדי אל תשכח שביילין אשכנזי
פרעוש  |  7/03/11 18:20
7
אז זהו דודו שמותר לו לצייץ.
גילה פ.  |  7/03/11 19:13
8
לצערנו כי רב אתה טועה
ספי סגל  |  7/03/11 19:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס לוין
אחד הגורמים שגיליתי כמשפיעים על הורדת רמות הסוכר בגוף הוא המגנזיום. על-מנת לשמור על רמות סוכר מאוזנות בדם, מומלץ להקפיד על אכילת שקדים, פקאנים, אורז מלא, תפוח"א אפויים, תרד ושעועית שחורה. אכילת מוצרים הרוויים במגנזיום לא רק תווסת לכם את רמת הסוכר בדם, היא תמנע את הזדקנות העור ותוריד את רמת הכולסטרול
ראובן קמינר
ארה"ב מתערבת בלוב כדי להשפיע בדרך זו על התנועות העממיות במזרח התיכון, ולשכנע אותן שיש לה עדיין כוח והשפעה. הזדהותם של מיליונים במאבק הערבי לחופש ולדמוקרטיה מחייבת נטרול ההשפעה האמריקנית, תוך כדי הדיפת ההגמוניה האזורית שלה
רפאל בוכניק
מכבש הלחצים הן מכיוון השמאל בישראל והן ממוקדים שונים במערב ובעיקר מצד ממשל אובמה, עלול בסופו של יום, לחלחל גם לצמרת המדינית הישראלית ולפעול כמנוף לחץ שידחק את ישראל להעלאת רעיונות מדיניים חפוזים, שיתחוורו ככאלה שייצא שכרם בהפסדם
אורי אבנרי
מכל האמירות של ברק אובמה בשנתיים האחרונות הראויות להיזכר, האמירה שנחרתה בזכרוני יותר מכולן הושמעה בנאומו ההיסטורי בקהיר בראשית כהונתו. הוא הזהיר את העמים שלא להימצא "בצד הלא-נכון של ההיסטוריה"
מתי דוד
התקשורת הפכה שבויה בידי הרייטינג, והמדינה שבויה בידי הפוליטיקאים והתקשורת, כאשר העיתונאים מנצחים על התזמורת, ללא ביקורת    כשם שאנשי הציבור חשופים, בצדק, יום-יום לביקורת, כך חייבים גם העיתונאים להיחשף בהתאם, על במות בתקשורת, על-ידי צרכני תקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il