X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברור מדוע מצאו נתניהו וליברמן, ראשי מועצת היהודים והערבים, שפה משותפת עם האפיפיור לשניהם יש דחף בלתי נלאה להשכין שלום בעולם על-ידי ביטול זכויות האומה הישראלית על ארץ ישראל ולממש את השליחות הנוצרית באמצעות גירוש והפקרת היהודים
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ אביגדור ליברמן. ניתן לסמוך על שיקול דעתם? [צילום: פלאש 90]
האפיפיור: לא כל היהודים הרגו את ישו
איציק וולף
בנדיקטוס ה-16 פרסם ספר חדש ובו כתב כי לא כל היהודים בימי בית שני ולא כל היהודים החיים כיום אחראים לצליבת ישו * רק כמה מהמנהיגים דאז וקבוצה קטנה של תומכיהם היו האחראים למותו
לרשימה המלאה

האם ראש הממשלה ושר החוץ שרצים לוותיקן להתחנן בחודש פורים ונופלים לפני המן להתגייס נגד אירן, ומקדימים לרפד את שליחותם בדברי שבח הם בצלם אבא אבן, ערב ששת הימים? שרצים להודות לאפיפיור על שבספרו העומד להתפרסם בימים אלה כנראה נכתב שהיהודים לא אשמים בצליבתו של הנוצרי ובכך ישיגו הפעם מקצת מטרתם?
האם דברי השבח של ראשי המדינה מעידים שכראשי מועצת היהודים והערבים המעורבת ניתן לסמוך על שיקול דעתם?
לא רק כך כתב האפיפיור בספרו! הוא כתב - לפי המצוטט באתרים מקומיים - כי כהני המקדש והסנהדרין הם האשמים, אבל לא אנשים נאורים כמו נתניהו וליברמן תומכי הגיור לכל! ובתמורה לא קטנה גם החרדים נלווים עימם היו זרוע לבני לוט!
אכן, המבטא והמייצג האמיתי של העם היהודי העתיק, תורתו ולאומיותו, הגרעין הנאמן הוא היהודי האשם בהא הידיעה, ואילו המוסרות כרגיל מנסות להתנקות ולומר "זה לא אנחנו - זה הם". כידוע, אשמת היהדות כגזענות מוטלת על שוחרי המקדש, תומכי הסנהדרין ונאמני ארץ ישראל. אילולא הם, כידוע, היה מכבר שלום! אילולא התושבים היהודים בלב ארץ ישראל המכונים 'מתנחלים', כבר מזמן לא הייתה מהפכה במזרח התיכון ואובמה, בן חם, לא היה מתגייס לטובת אירן. תירגעו! הוא אומר, עדיין לא עושים לכם כלום! התנור עוד לא חם!

הטקסט של נאום בר-אילן ב'

האפיפיור ביקר ב-2009 בארץ הקדושה והעיד בעצמו על מטרותיו בהחלת שלטון הכנסייה על האגן הקדוש. בסתיו השנה התכנס סינוד של ארכיבישופים של המזרח התיכון ודימה לשלול מהעם היהודי וממדינת ישראל את הזכויות התנ"כיות שלהם באשר טען, בדיוק כמו בית המשפט העליון במשפטי הקרקעות בחברון, כי תמו זכויות היהודים המחזיקים בשטרי קניין מלפני תש"ח, המסתמכים על אגדות פרימיטיביות כטענות עורך דין מיכאל ספרד. ההגמונים ולא רק הערבים שביניהם הכריזו כי קידום היישות הפלשתינית כיורשת הארץ הקדושה, היא השליחות הקדושה של הזמן הזה בעבור הכנסייה. ירושלים והר הבית, הר ציון והר האושר, כל מקום שבו ישות מדינית ריבונית של יהודים מעיבה על הצלב.
שמעון פרס והאפיפיור כרתו ברית להעביר את קודשי ישראל ולהטבילם בתוך האגן הקדוש. להעביר את ירושלים והר בית ה' לידיים בינלאומיות. יחד עם שמעון פרס ניצבים מכוני מחקר אקדמיים, עיריית ירושלים, הוועדות לתכנון עיר וכך גם נתניהו וליברמן חשים בדופק הזמן ועושים יד אחת כדי להיפטר מהשכונות הערביות יחד עם האגן הקדוש, אגן הטבילה הירושלמי.
במקביל התחייבה ממשלת ישראל לבית המשפט העליון באמצעות הפרקליטות להוריש את ישובי ישראל במקומות שהיישובים נמצאים כביכול על אדמות ערביות (מקומות שבהם זולת תלונות "שלום עכשיו" הזרוע הביצועית של בית המשפט והפרקליטות, אין כל תביעה של ערבי קונקרטי על בעלות או חזקה באדמות המיועדות להריסת בתי היהודים).
לכן ברור הוא מדוע מצאו נתניהו וליברמן, ראשי מועצת היהודים והערבים, שפה משותפת עם האפיפיור. לשניהם יש דחף בלתי נלאה להשכין שלום בעולם על-ידי ביטול זכויות האומה הישראלית על ארץ ישראל, ולממש את השליחות הנוצרית באמצעות גירוש והפקרת היהודים. זה הטקסט העיקרי של נאום בר-אילן ב'. חתוך והדבק! שים על המקרר ותזכור את אשר עשה לך מי שמדמה לעשות!

ממשלה במתכונת גרועה בהחלט

גם אם הרצל לא הצליח בסיבוב הראשון בחזיונו להטביל לקול מוזיקה מקסימה את עם ישראל שיילך בהמוניו לכנסייה ביום א', וגם אם חזה מקצת הטוב בספרו 'ארץ על תנאי' כדי שסוף-סוף תיפתר בעיית היהודים, הרי שכביכול בסיבוב הנוכחי זכו ממשיכיו, שוחרי הגיור הנאור, בקירוב הלבבות. דני איילון ושאר מעורבי הנשמות, המשפחות והדת. הערב-רב המתנגד למכתב הרב יתריע כנגד תושבי חוות גלעד ויריע על השתפרות היחסים הבינלאומיים במחיר כתיבת תווים חדשים לשיר הידוע "עת דם יהודים ניתז תחת הסכין" במקצב יריות של מגלב הגומי בחוות גלעד שיהפוך כתקוותם לשבט ברזל. יושב בשמים ישחק למו.
הפרקליטות מתחייבת שעד סוף 2011 לא יהיו יהודים ביישובים המדוברים והיא מתכוונת כבר בשלב הזה לעוד כמה עשרות ישובים שאינם בגושים. כך התבטא שרון בתשס"ה: "לא יהיו יותר יהודים בעזה" - כהד לדברי הגנרל טרופ מפקד הגטו: "אין יותר יהודים בגטו".
עד לסוף 2011, כידוע לכל בר-דעת, לא תהיה קיימת אומנם ממשלת ישראל במתכונתה היום, אלא במתכונת גרועה בהחלט. לא נתניהו ולא ליברמן יהיו בשלטון. כדברי ההמנון הלאומי: "לפאתי מערב - יאללה קדימה! עין הצלב וחרב האיסלאם צופייה לירושלים לחלקה לשניים". ואף על-פי כן, לעולם לא תאבד תקוותנו. כל העמים אומנם תקעו כף. אך ה' ידבר לאומים תחתנו, יבחר לנו את נחלתנו, גאון יעקב אשר אהב סלה. ונשגב ה' לבדו ביום ההוא בו יעמדו רגליו על הר הזיתים ולא יהיה עוד כנעני בירושלים!

תאריך:  09/03/2011   |   עודכן:  09/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממשלת הצלמים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  9/03/11 18:46
2
היטלר לא מת ! ממשיכיו NIF
חשדנית  |  9/03/11 20:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
אריה דרעי, שכיכב בזירה הפוליטית בשנים 1988-99, נחשב אז לנשק הסודי של השמאל, שתפקידו היה לקושש קולות בימין ולהעבירם לטובת השמאל    בימין חוששים ששבעת המנדטים שאמור דרעי להשיג בבחירות הבאות, יאפשרו הקמת ממשלת לבני-רמון-דרעי-מצנע    דרעי: "הם מפחדים"
ראובן לייב
אזרח מן השורה, אב לארבעה ילדים, מארגן לבוקר ה-15 במרס מאבק-הזדהות של כל המדינה עם החייל החטוף גלעד שליט, שבו תיפסק העבודה, לחמש דקות, ותיעצר גם התנועה בכבישים וברחובות    משאת-נפשו: להגיע ל-2 מיליון משתתפים - מספר שממנו יהיה קשה להתעלם
עו"ד אברהם פכטר
עסקת הטיעון, בה נהג דרס שתי נערות בנות 14 על אי-תנועה ויצא בעונש של 1,000 שקלים, עבודות שירות + תנאי, היא שערוריה משפטית כפולה. העונש על פציעה קשה של שתי נערות תמימות הוא עלבון למערכת אכיפת החוק
דניאל גיגי
מתחילים לראות שינוי לטובה במפלגת העבודה. הדבר הבולט הוא פתיחת השיח במפלגה וניסיון לייצר את הדרך האידיאולוגית שאבדה לה. הבעיה היא שהשינוי בינתיים הוא קוסמטי בלבד ואין עדיין מהפכה אמיתית במפלגת העבודה שתוכל להחזיר אותה למעמדה. שינוי אמיתי דורש תהליך של הפקת לקחים, ולקיחת אחריות על הכשלים שהובילו את המפלגה למצבה העגום כיום. לא נראה שתהליך כזה יתחיל בקרוב
מאיר הילזנרט
תמיכתם של "ארגוני נשים" באפליית גברים ובצידוד בנשים אף היכן שאישה היא מעוולת, מובילה את הנשים צעד אחורה אל התקופה בה מחמת "חוסר יכולתן השכלית והמנטאלית" הן לא הורשו לכרות חוזה ולבצע שום פעולה משפטית    תנו לנו פמיניזם אמיתי – סלקו את המתחזה הרדיקלי!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il