X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נשאר בספרי ההיסטוריה זך ונקי. ראש הממשלה בנימין נתניהו [צילום: פלאש 90]
מכתב אהדה מבנימין נתניהו למתנחלים
אחיי המתנחלים, שננו לעצמכם: שרון זרק אתכם מגוש קטיף והפך אתכם גולים בארצכם. אולמרט ייסר אתכם בשוטים בעמונה. ברק פרץ את המחסומים בפני רבי-הטבחים מחר, כשירעמו התותחים מאירן - דעו גם אז להגן עליי אין טובים מכם כדי להוכיח שאני תמיד הילד הטוב בכל סיפור

שלום לכם, אחיי המתנחלים.
זוכרים? אני ביבי. מהימים הטובים שהיינו ביחד ונלחמנו בטרור, מבית ומחוץ. אני ביבי מהימים של "הם שכחו מה זה להיות יהודים"... את זה בטח לא שכחתם.
לא התראינו זמן רב. נו, טוב. הייתי עסוק. אולי לא ידעתם, אבל אני כבר ראש ממשלה שנתיים, והעבודה כאן בלשכה מעל הראש. גם שרה לא בדיוק מקלה על המשימות.
אני שמח להיפגש עמכם דווקא עכשיו, כשדמכם ניגר. עכשיו יש לי אומץ - וגם מוסריות - לתמוך בכם. אם לומר את האמת: כשמתיכם מוטלים לפניכם, זה הרבה פחות מפחיד להגיד עליכם משהו טוב. אבל גם את זאת חסכתי מכם הלילה. כלומר, לא אמרתי את שבחיכם בפניכם. גם לא את המעט... הרי אין אומרים את שבחו של אדם בפניו.
בשבוע שעבר יריתי בכם - באמצעות אהוד - אבל זה לא מפריע לי לבקש הלילה את אהדת העולם עם הטרגדיה, שברצח התינוקות שלכם. היום זה עוזר לי. השבוע אני צריך לשאת נאום לאומה והאיברים המפוזרים של הילדים שלכם בהתנחלות באיתמר, יסדרו לי את הדברים שאני מבקש לומר. לא טעיתם - אומרים עליי שאני טוב בדיבורים.
גם אתם וגם אני יודעים את זאת טוב מאוד: מעולם לא שלחתי אליכם איש יחסי ציבור, כדי להסדיר מול התקשורת את יחסי האהבה-שנאה בינינו. למה בעצם צריך? אתם עושים את זה מעולה. כשאני יורה בכם - אתם מאשימים את אהוד, וכשיורים בכם אחרים - אתם שוב מאשימים את אהוד.
אתם תפסתם את זה הרבה יותר טוב מיועציי לתקשורת. חלוקת העבודה הזאת... נו... חלוקת העבודה הזאת ביני ובין אהוד... כלומר, שהוא יהיה האיש הרע בעיניכם... שהוא יירה בילדים שלכם ואתם תבהירו לכולם שעליי לפטר את שר הביטחון. היום - כפי שנוכחתם על בשרכם - די בסכין אחת כדי לשסף את גרונותיכם, ושוב אתם חוזרים להאשים את אהוד.
אם תלכו הרבה יותר רחוק, אתם תבינו, שגם בעתיד, כשהכור באירן יתחיל לרתוח, אהוד יישא באשמה. לא אני.
זוכרים? קיץ 2005. אתם התארגנתם בחולות הים של גוש קטיף. אני הלכתי עם אריאל שרון לאורך כל הדרך. אריק נתן לי את הקופה הציבורית כשר אוצר, ואילו אני בתמורה תמכתי בתוכנית הינתקות. צידדתי בחורבן היישובים. הרמתי ידי פעם אחר פעם בעד הפקרת ציר פילדלפי.
אחר-כך - כל עם ישראל יודע - האשמתי את אריאל שרון באוטוסטראדה של הטרור, כפי שהפך בעיניי ציר פילדלפי, כעבור שבועיים בלבד מהצבעתי בעד נטישתו בממשלה ובכנסת. אני גם אמרתי אחרי ההינתקות - בהיותכם זרוקים בשיכוני הפח שלכם - ששרון הפך אתכם לפליטים בארצכם.
כזה אני. אני תמיד לוקח אחריות כשצריך, ונשאר בספרי ההיסטוריה זך ונקי. הרי אתם קונים את הטריק הזה, ורק לפני ימים אחדים נציגיכם בכנסת כמעט הצטרפו אליי לקואליציה.
אתם בדרך הנכונה, אחיי המתנחלים. המשיכו לדבוק בגרסתנו המשותפת. שננו לעצמכם, גם באוזני בנכם: שרון זרק אתכם מגוש קטיף והפך אתכם גולים בארצכם. אהוד (אולמרט) ייסר אתכם בשוטים בעמונה. אהוד (ברק) הקפיא לכם את החיים. אהוד (ברק) צלף בכם בכדורי צבע, שהיו, כך חשפתם, כדורים קטלניים. עכשיו אהוד (ברק) פרץ את המחסומים בפני רבי-הטבחים.
מחר, כשירעמו התותחים מאירן - דעו גם אז להגן עליי. נכון, אהוד לא פעל בזמן, כשהיה עוד אפשר לעצור את המטורף מטהרן. אהוד גם לא עצר את ההתחמשות אצל החיזבאללה בצפון והחמאס בדרום. אני, לעומת זה, אחראי בלעדי לצמיחה המשגשגת במשק, שהשאירה את כל יתר עם ישראל לג'סטות של 'חסדי נעמי'.
לסיום, אין טובים מכם, אחיי המתנחלים, כדי להוכיח, שאני תמיד הילד הטוב בכל סיפור. בינתיים, שלום לכם. אינני יודע מתי תהיה הפעם הבאה שניפגש. ללוויה המזעזעת לא אגיע. אני שונא לוויות. אבל, אנא מכם, יללו לכם בשקט. זה מפריע לי להרוויח עוד יום של הישרדות.

תאריך:  13/03/2011   |   עודכן:  13/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכתב אהדה מבנימין נתניהו למתנחלים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  13/03/11 12:14
2
גם דמם של נטבחי איתמר הי"ד=על
קורןנאוה טבריה  |  13/03/11 12:43
3
לצערי, הכתבה לא רחוקה מהמציאות ל"ת
שמאלן משייח מונס  |  13/03/11 21:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
איציק וולף
צוות שרים בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט אמש על בנייה של מאות יחידות דיור בגושי ההתיישבות ביהודה ובשומרון    הבנייה - תגובה על טבח בני משפחת פוגל באיתמר בליל שבת    יו"ר מועצת יש"ע: חבל שהיו צריכים להירצח הורים על ילדיהם על-מנת שממשלת נתניהו תאשר שיווק בתים חדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il