X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שמענו את שר הביטחון מזהיר מפני "צונאמי מדיני של דה-לגיטימציה של ישראל", אם לא ניכנע לסחטנות שונאי ישראל שמעבר לים, התומכים בצביעות זדונית במסע האיסלמו-נאצי לחיסול מדינת ישראל, אלא שאף אחד לא שאל מה תרומתו של אהוד ברק לאותו מסע דה-לגיטימציה
▪  ▪  ▪
ברק. התנצל על הריגה בטעות של הילד [צילום: AP]

האינתיפאדה של ספטמבר 2000 פרצה כשאהוד ברק היה ראש הממשלה ושר הביטחון של ישראל. כמנהיג צבאי, האמון על חשיבה אסטרטגית, צריך היה ברק להבחין מייד באופי מהלך הפתיחה של המלחמה החדשה: הפצצת העולם בעלילות דם מצולמות על חיילי צה"ל, כדי לכבול את ידיהם מתגובה הולמת על התקפות חיילי ערפאת במדים ושלא במדים.
כבר ביום הראשון למלחמה הופצו בעולם תמונות משתי עלילות דם שהוכנו בחיפזון וברשלנות: הניו-יורק טיימס הדפיס בחזית, בצבע מלא, תמונת "צעיר פלשתיני ושוטר על הר הבית", כשזה האחרון עומד עם אלה מעל לראשו שותת הדם של הצעיר, והטלוויזיה של פרנס-2 הפיצה סרטון של "רצח הילד מוחמד א-דורה" בצומת נצרים.
למחרת, נאלץ הניו-יורק טיימס לפרסם מכתב מאביו של "הצעיר הפלשתיני שותת הדם על הר הבית", שזיהה אותו כבנו טוביה, ששוטר הציל מלינץ' בתחנת דלק בירושלים המזרחית (כששלט תחנת הדלק נראה גם בתמונה שבעיתון).
זמן קצר אחרי זה קיבל אהוד ברק תחקיר מקצועי שלי שהוכיח, כי התמונות שהפיצה תחנת פרנס-2 עצמה מוכיחות כי צה"ל לא היה יכול לירות בילד (ואגב, בכל תמונות "הרצח" לא דאג אף אחד לטשטש את פני הילד, כמצוות כוהני האתיקה היהודים). ומה עשה עם זה שר הביטחון? לפי מה שפורסם בעיתון - הוא התנצל על "הריגה בטעות של הילד".
דובר צה"ל של אותו שר ברח בכלל מהנושא. מי שניצל את הפרובוקציה מייד היו מבצעי הלינץ' בשני חיילי צה"ל ברמאללה והמתפרעים בכביש ואדי ערה, ש-13 מתוכם שילמו על כך בחיים. ומי יצא להגן על מפיץ עלילת הדם של תחנת פרנס-2 אחרי שהתגלו הזיופים שבה? משרד עו"ד גלעד שר, נאמנו של אהוד ברק ונציגו במו"מ עם הרשות הפלשתינית.
עד היום לא הבין שר הביטחון ששדה הקרב שהוא אחראי לו כולל גם את הלוחמה התעמולתית ולוחמת המידע. הצרה היא - שבמחדל זה הוא לא לבד, אם כי הוא אחראי לו יותר מכל שר אחר בממשלה. הם עדיין לא תפסו שנציגי העיתונות והטלוויזיות הזרות המשרתים את התעמולה הערבית עושים זאת, בעיקר, מתוך פחד מהעונש הצפוי להם אם ינהגו אחרת.
די אם נזכיר את ההתנצלויות המתרפסות של העיתונאי האיטלקי שצילם ביושר את הלינץ' ברמאללה והרגיז בכך את המרצחים. כך נוצרת התמונה המעוררת שנאה לישראל בכל מקום אליו היא מגיעה. וזה מה שמניע את מסע הדה-לגיטימציה. ישראל הדמוקרטית לא יכולה להשתמש באמצעים של האויב - להטלת מורא על נציגי התקשורת העולמית. אבל, היא יכולה לחוקק חוקים שיתבססו על פסיקות הטריבונל הבינלאומי ששפט את האשמים ברצח-עם ברואנדה, וקבע שהמסית לרצח דינו כדין הרוצח עצמו. כך צריך להיות גם עם מפיצי השקרים ועלילות הדם.

ללמוד מהחיים

בספרי - "ללמוד מהחיים" - שיצא בימים אלה מהדפוס, סקרתי את היוזמה שפיתחנו בפורום ותיקי מלחמת העצמאות של ישראל תחת הכותרת - "חקיקת הגנה לישראל".
לפני שבנימין נתניהו נכנס לתפקיד ראש הממשלה הנוכחית, הוא קיבל ממני תיק מפורט על סדרת החוקים כנ"ל, שהממשלה החדשה צריכה להעביר בכנסת כדי להגן על בטחון המדינה ומעמדה הבינלאומי. וזה ניתן לעשות בלי לפגוע בעקרונות הדמוקרטיה, כשהנפנוף ב"זכויות אדם" ו"חופש הדיבור" הם מפלטם האחרון של החתרנים מבפנים.
עם מערכת החוקים שהצענו גם לא תהיה יותר בעיה של התנגשות עם בג"ץ, שתפקידו לשפוט לפי החוקים שאושרו בכנסת. התשובה שלנו לאיום של "ספטמבר השחור" בו אמורות להתקבל באו"ם החלטות אנטי-ישראליות תהיה - בהקמת שדולה של חברי כנסת למען אותה חקיקת הגנה לישראל. גם אם שר הביטחון לא יבין את חשיבותה.

תאריך:  15/03/2011   |   עודכן:  15/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי אשם בהצלחת מסע הדה-לגיטימציה של ישראל?
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
האמנם לא הבין שר הביטחון...?
ירון זכאי  |  15/03/11 14:27
2
אני מביט על השעון של ברק ודמעו
ראספוטין בן מדביד  |  15/03/11 15:52
3
דוריאל החכם האדם- -החכם בארצנו ל"ת
מעריץ חוכמה  |  15/03/11 17:30
4
ברק מתאם עמדות עם אובמה בניגוד
מבער חמץ  |  15/03/11 20:30
5
נמאס לנו מהברק הזה כבר ל"ת
דויד פיזאנטי  |  15/03/11 20:40
6
שני אשמים להצלחה:
אלישמע  |  15/03/11 21:07
7
האשמים הם כל אלה שהבליגו להסתה
קורןנאוה טבריה  |  16/03/11 04:49
8
טרק מחשבה צר מדי, היכן השמאל
עין צופיה  |  16/03/11 07:05
9
כל דברי דוריאל הם אמת לאמיתה
אברהם מערב השומרו  |  16/03/11 07:22
10
לא זאת השאלה.
אליהו חיים  |  16/03/11 10:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
מתחת לכסות המתונה של קשיש מתון, מקדם אבו-מאזן מורשת הסתה לשנאת יהודים וישראל. מאז 1994 הוא שוטף את מוחו של הנוער הפלשתיני ומפעיל קווי ייצור של מאות אלפי טרוריסטים/מתאבדים פוטנציאליים
זאב בן-יוסף
אין לנו ברירה אלא לנטוש את האשליות על שלום-אמת עם הערבים ולהבין שאם חפצי חיים אנו – עלינו לנקוט בדרך האפשרית היחידה: מול מוות ורצח נתעב מצד אויבינו, נגיב אנו בבנייה ובהפרחת השממה
רפי פרידמן
באורח פלא, נוצרה חפיפה דרמטית בין הצהרת הבנייה הנוכחית של נתניהו על-רקע הפורענות באיתמר, לבין הצהרת הבנייה שבוע קודם לכן, בעקבות חסך עתודות הדיור. מעטים האמינו לו אז, מעטים עוד יותר מאמינים לו עכשיו
אריה פרי
הלחץ העולמי ולחצו של השמאל הישראלי ההזוי והצבוע, גורמים לראש ממשלת ישראל לקרוס תחת הלחץ ולהציע "יוזמות שלום והסדרי ביניים" בתקווה כי הפלשתינים יהיו אלה אשר ידחו את הצעותיו. מה שנתניהו אינו מבין הוא כי כאשר מיצמצת פעם, תמצמץ גם פעמיים ושלוש, וסופך שתגרור בלית ברירה יחד איתך את המדינה ואזרחיה בדהירה למסלול אובדני
תמר מסר
הייחוד באמנות היהודית העכשווית הוא מתן פרשנות (או ביקורת) לתרבות ולמקורות היהודיים, המושפעת מהתקופה החדשה בה אנו חיים. יוצר החי כיום והרואה את המתרחש בעשורים האחרונים בעולם, והאירועים המשפיעים על העם היהודי, יכול לתת פרשנות אחרת לעומת כל פרשן שהיה חי לפני מאות שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il