X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על כל קורבן צריכה לקום שכונה על כל נפש שנגדעה, צריכים להיקבע יסודות לבתים יהודיים רבים זו צוואתם של הקדושים הי"ד
▪  ▪  ▪
רק מפלצות של רוע ואכזריות מסוגלות למעשה הנתעב הזה [צילום: פלאש 90]

היהדות מאמינה ביכולת לתקן. חזון הגאולה היהודי מדבר על עולם מתוקן, שבו גם הגויים מאמצים את ערכי האמונה, הטוב והיושר, ועובדים את הבורא יחדיו - "אז אהפוך אל עמים שפה ברורה לקרוא כולם בשם ה', לעבדו שכם אחד" (צפניה ג,ט).
אבל התורה מלמדת אותנו שיש רוע שאינו בר-תיקון. יש שפל רוחני שממנו אי-אפשר להצמיח שום דבר טוב. את הרוע הזה יש להשמיד ולהכרית, וזה הטיפול האחד והיחיד הראוי לו. זה למעשה עמלק, שאותו נזכור בשבת הזאת כאשר נקרא בתורה את פרשת 'זָכור' ואת המילים המהדהדות: "תמחה את זכר עמלק מתחת השמים, לא תשכח!".

האדרת המרצחים

את ההמחשה לרוע הזה קיבלנו בשבת האחרונה. רק מפלצות של רוע ואכזריות מסוגלות למעשה הנתעב הזה, להיכנס לחדר ילדים, שבו תינוקות ישנים בשלווה במיטותיהם החמות, ולרצוח אותם זה אחר זה.
אבל הרוע הזה אינו מצוי רק בנפשם השפלה של חיות-האדם שאחזו בסכין. הוא מפעפע בלב מאות-אלפי אחיהם, בני-עמם. נכון, לא כולם כאלה, אבל יש רבים-רבים ששמחים על המעשה הנתעב ורואים במבצעיו גיבורים ו'שהידים'.
יש להם 'רשות' שבשידורי התקשורת שלה מהללים את הרוצחים האלה. יש להם 'שר לענייני אסירים' שכל תפקידו לפעול לרווחתם ולשחרורם של הפושעים הארורים האלה. יש להם כיכרות ורחובות על שמם של המחבלים, שכל 'גבורתם' בהרג אנשים, נשים וילדים.
כלפי חוץ הם מגנים את המעשה, אבל לא תשמעו בכל הגינויים הוקעה מוסרית והכרזה ברורה כי מי שעושה מעשים כאלה הוא פושע נתעב. לכל היותר יגמגמו משהו על כך שזה 'לא משרת את האינטרסים' של המאבק בישראל, ובאותה עת יחנכו ילדים על ברכי ה'מורשת' של אותן מפלצות.
מתי ייפקחו עינינו להבין שעם האכזרים האלה אין עושים שלום, כי אי-אפשר לעשות שלום עם צמאי-דם שכל מטרתם לחסל את המדינה היהודית, אם במלחמה אם ב'שלום' כביכול.

ראינו את העוצמות

תגובת הממשלה, שהחליטה לאשר תוכניות בנייה שהיו מוקפאות - היא צעד קטן בכיוון הנכון. הלוא אין זה מעשה של יחידים, אלא עוד פעולה בניסיונם המתמשך של הערבים לדחוק אותנו מארצנו. אנחנו צריכים להמחיש במעשים שהם משיגים את ההיפך. במקום החלשת אחיזתו של העם היהודי בארץ-ישראל - הגברת האחיזה.
כדי להעביר את המסר הזה, לא די בכמה מאות דירות. על כל קורבן צריכה לקום שכונה חדשה. על כל נפש שנגדעה צריכים להיקבע יסודות לבתים יהודיים רבים. זו צוואתם של הקדושים הי"ד, שמסרו את נפשם כדי לבנות את הארץ. זה מה שבוער בלב מאות-אלפי יהודים, שהפשע הנתעב הזה גורם להם לחשוק שיניים ולשאוף להכות שורשים עמוקים עוד יותר באדמת הארץ.
שמענו את הקולות האלה בהלוויה הכואבת והמצמררת. ראינו אנשים שליבם קרוע מיגון, אבל רוחם חזקה כפלדה. בתוך זעקות השבר שמענו את הנחישות. יש לנו עם בריא וחזק, שמבין איך צריך להגיב מול אוייב אכזר ושפל. הלוואי שמעט מאותן עוצמות יטפסו גם אל מקבלי ההחלטות. ואז נזכה ל"ונהפוך הוא, אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם".

המאמר מתפרסם בגיליון השבת של "שיחת השבוע"
תאריך:  15/03/2011   |   עודכן:  15/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין שלום עם עמלק
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אין ארוחות חינם...ועמלק זה סיפ
ראספוטין בן מדביד  |  15/03/11 15:20
2
שטרנהייל לדין:"אין ספק בדבר לג
קורןנאוה טבריה  |  16/03/11 05:27
3
גם לא עם עמלק ממוצא יהודי!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  16/03/11 07:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף דוריאל
שמענו את שר הביטחון מזהיר מפני "צונאמי מדיני של דה-לגיטימציה של ישראל", אם לא ניכנע לסחטנות שונאי ישראל שמעבר לים, התומכים בצביעות זדונית במסע האיסלמו-נאצי לחיסול מדינת ישראל, אלא שאף אחד לא שאל מה תרומתו של אהוד ברק לאותו מסע דה-לגיטימציה
יורם אטינגר
מתחת לכסות המתונה של קשיש מתון, מקדם אבו-מאזן מורשת הסתה לשנאת יהודים וישראל. מאז 1994 הוא שוטף את מוחו של הנוער הפלשתיני ומפעיל קווי ייצור של מאות אלפי טרוריסטים/מתאבדים פוטנציאליים
זאב בן-יוסף
אין לנו ברירה אלא לנטוש את האשליות על שלום-אמת עם הערבים ולהבין שאם חפצי חיים אנו – עלינו לנקוט בדרך האפשרית היחידה: מול מוות ורצח נתעב מצד אויבינו, נגיב אנו בבנייה ובהפרחת השממה
רפי פרידמן
באורח פלא, נוצרה חפיפה דרמטית בין הצהרת הבנייה הנוכחית של נתניהו על-רקע הפורענות באיתמר, לבין הצהרת הבנייה שבוע קודם לכן, בעקבות חסך עתודות הדיור. מעטים האמינו לו אז, מעטים עוד יותר מאמינים לו עכשיו
אריה פרי
הלחץ העולמי ולחצו של השמאל הישראלי ההזוי והצבוע, גורמים לראש ממשלת ישראל לקרוס תחת הלחץ ולהציע "יוזמות שלום והסדרי ביניים" בתקווה כי הפלשתינים יהיו אלה אשר ידחו את הצעותיו. מה שנתניהו אינו מבין הוא כי כאשר מיצמצת פעם, תמצמץ גם פעמיים ושלוש, וסופך שתגרור בלית ברירה יחד איתך את המדינה ואזרחיה בדהירה למסלול אובדני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il