X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמה תמימה האגדה על הילד שצועק לעבר המלך שהולך באמצע העיר עם חבורתו: "הוא עירום!" ופוקח לכולנו את העיניים מסתבר שההנהגה השולטת כיום לא ויתרה על בגדי המלך המדומיינים גם מול אלפי קסאמים שנורים מדי יום לשטחי ישראל וצועקים "המלך הוא עירום"
▪  ▪  ▪
מתקפת פצמ"רים על ישובי הדרום
יואב יצחק
49 פצצות מרגמה נורו לעבר ישובים באזור שדות נגב ואשכול * שניים נפצעו קל * גדודי עז א-דין אל-קסאם נטלו אחריות לירי * לטענתם, הירי בוצע לעבר מתקנים צבאיים * שר החוץ הורה להגיש תלונה לאו"ם
לרשימה המלאה

לפני כמה שנים הממשלה בראשות אריאל שרון הייתה בטוחה שתוכנית ההינתקות תוביל למציאות ביטחונית טובה יותר, וכיוון שבעוונותינו הרבים הכנסת אישרה את חוק ההינתקות ברוב קולות, הרי שהמציאות אינה רשאית לנהוג בניגוד למציאות. הרבה אמרו שההינתקות תשפר את המצב הביטחוני, זאת משום שהחיכוך עם האוכלוסיה הפלשתינית יפחת. הרבה אמרו כי הפינוי ישפר את מרקם החיים של התושבים הפלשתינים ובכך יפחית את רצונם לפגוע באוכלוסיה ישראלית.
אני מציעה להנהגה לקחת שוב את חוק יישום ההינתקות ולקרוא מה נכתב בו. אם זכרוני אינו בוגד בי, נכתב כי "מטרת התוכנית להוביל למציאות ביטחונית, מדינית, כלכלית ודמוגרפית טובה יותר". היום, מה שיושם מהחוק הזה הוא מציאות ביטחונית קשה הרבה יותר, ביטחון חיילינו מעורער והאיום על אזרחי ישראל גדל. שלא לדבר על סכנה הנשקפת לתשתיות בישראל. הערים נתיבות, אופקים, אשקלון, שדרות ובאר-שבע הפכו כבר מזמן למטרה קלה.
ברוב ייאוש, לפני זמן לא רב, צה"ל בשילוב מנהיגים פוליטיים וטובי המוחות המדיניים, במבצע שקראו לו "עופרת יצוקה", חיפשו פתרון להקל על סבלם של תושבי הדרום. נכנסו שוב לעזה, ירו פה, ירו שם. חזרו עם חללים נכים, חיילים מוכי הלם-קרב ואפס פתרון אמיתי. תוך שעתיים הפגינו בעולם כולו נגדנו והפכנו להיות "חיות אדם". עיזבו שטויות, אין פתרון אמיתי!
בקיצור, לכל אורך השנים הללו מנסים לבלבל אותנו בין עובדות לסיסמאות, ומנסים לכפות עלינו להקשיב לשכל הישר. שלא יהיו קסאמים, שהחמאס לא יעלה לשלטון, שלא יחפרו מנהרות מתחת לגדר, ושצה"ל לא יצטרך להיכנס שוב לרצועה. עם יד על הלב, מי חשב שהנשק שסיפקנו לרשות הפלשתינית יופנה נגדנו? מי חשב שטילים יגיעו לבתים שלנו בבאר-שבע. אבל כנראה שאנחנו סירבנו לשמוע, סירבנו להאמין, לא רצינו להתמודד. אנחנו פחדנים אמיתיים! ולכן לא האמנו באותם הימים לאנשי גוש קטיף האמיצים שאמרו לכולנו עם סרטים כתומים כל יום: "תיזהרו"!
כמה תמימה האגדה על הילד שצועק לעבר המלך שהולך באמצע העיר עם חבורתו: "הוא עירום" ופוקח לכולנו את העיניים. מסתבר שההנהגה ששולטת לא ויתרה על בגדי המלך המדומיינים גם מול אלפי קסאמים שנורים מדי יום לשטחי ישראל וצועקים "המלך הוא עירום". בעיני האגדה האמיתית, כולם יחד נחשבים לאף אחד.
מתקפת הקסאמים האחרונה על שדרות ויישובי הדרום מחייבת סוף-סוף את הממשלה לאזן כבר את הנוסחה החד-צדדית שקבעו הפלשתינים - ירי ללא הבחנה אל יישובים אזרחיים בישראל. על כל התקפה כזו יש להשיב מיד, ללא התמהמהות, באותו מטבע ועל-פי אותה נוסחה - ירי ללא הבחנה אל יישובים פלשתינים. בסוף השבוע נורו לעבר יישובי הדרום יותר מ-50 קסאמים ללא הבחנה, בחג פורים, חג שבו אנו אמורים לשמוח, התעסקנו בפחד בלברוח מהירי. בדרך נס לא היו הרוגים ופצועים, למעט נפגעי חרדה באשקלון.
התגובה המיידית צריכה להיות ירי תגובה של 50 פגזים ללא הבחנה וללא התחשבות בתוצאות. רק כך יבין הצד השני שכללי המשחק השתנו, ובחישובי רווח והפסד יש לו הרבה מה להפסיד. ייתכן שבכך גם נצליח להחזיר מעט מגורם ההרתעה שאבד לנו בשנים האחרונות.

תאריך:  22/03/2011   |   עודכן:  22/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף קנדלקר
סקר אמריקני חדש מגלה כי יותר משליש מערביי מזרח ירושלים מעדיפים להישאר תחת שלטון ישראלי. הסקר הזה חשוב כי הוא שובר תפיסה שלמה שהנחילו לנו ולפיה הסדר עתידי עם הפלשתינים מחייב את חלוקת ירושלים בצורה רשמית. מסתבר שגם אם אנחנו רוצים להאמין שההנהגה אכן מייצגת את רצון העם, הרי שמסתבר שכולם בעצם עובדים עלינו, שכן התושבים לא באמת מעדיפים להיות תושבי הרשות הפלשתינית
איל פטרן
על כל בעל עסק לנסות לבחון מה הן הסיבות למשבר העסקי בו הוא שרוי ומדוע יש האטה בעבודתו    להלן סיבות אפשריות לירידה בכמות ובאיכות הלקוחות איתם אנו עובדים ודרכים לטיפול בהן
שולמית קיסרי
אז מה דעתכם על תרומה לבית חולים של 45 מיליון דולר ממשפחה ישראלית שהונה מגיע ל-10 מיליארד. זה מעט? זה הרבה? זה נדיב? זה מכסה את חובם לחברה?
איתמר לוין
ועדות השחרורים מתנות בדרך כלל שחרור מוקדם של עברייני מין בקבלת טיפול - אך קצב מכחיש מכל וכל את העבירות בהן הורשע, ולכן ספק אם יסכים לקבל טיפול בכלא
דודו אלהרר
יש להם ארגון מסודר עם משרדים ראויים להנאותיהם, נשפים, הצגות גאלה, קבלות פנים, נסיעות, טיסות, ארוחות, וגם פה ושם הפגנות, ועידות וכינוסים    מה איכפת להם זכויות אדם?    מהות הארגונים הללו אינה אלא בטלה לשמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il