X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הארץ: "חוק הנכבה הוא חוק לסתימת פיות" הגדרת חוק הנכבה צריכה וחייבת לחול על כינוסים אקדמיים ועל מחקרים ודיונים שמטרותיהם המוצהרות לערער את יסודות המדינה החוק היה מנוסח טוב יותר אם היו כוללים בו סתימת עיתונים כדוגמת הארץ
▪  ▪  ▪

מאמרי המערכת של עיתון הארץ אינם אלא פיליטון מתמשך שנכתב על-ידי בדרנים בפרוטה, תלושים מן המציאות, נגד הכל ובעד כלום ובסך-הכל עושים מעצמם צחוק אחד גדול:
  • "היום אמורות לעלות בכנסת שתיים או שלוש הצעות חוק להצבעה בקריאה שנייה ושלישית. כל אחת מהן פסולה כשלעצמה, אך צירופן, ערב הפגרה, מהדהד כסיכום צורם ומעורר דאגה לפעילות הכנסת במושב הנוכחי.
    חוק הנכבה נוסח בערפול מכוון, הקובע כי ייאסר על גופים הזוכים למימון ציבורי לארגן או לממן כל פעילות 'שיש בה כדי לערער את יסודות המדינה ולסתור את ערכיה'. אם לשפוט על-פי השקפת עולמם של יוזמי החוק, הגדרה זו עלולה לחול גם על כנסים אקדמיים ועל מחקרים ודיונים היסטוריים המעמידים במרכזם את ההיבטים השונים של מלחמת העצמאות והאירועים שקדמו לה. למעשה, זהו חוק לסתימת פיות"
    (הארץ, 22.3.11).
ובכן, מכובדי ממגדל השן העלוב: שלוש ההצעות הללו במתכונתן המורחבת חייבות היו להירשם כחוקי יסוד עם הכרזת עצמאותה של מדינת-ישראל. ואכן, הגדרת חוק הנכבה צריכה וחייבת לחול על כינוסים אקדמיים ועל מחקרים ודיונים שמטרותיהם המוצהרות לערער את יסודות המדינה בסיפורים מצוצים מן האצבע ובפירוש לסתום להם את הפה המלוכלך. מובן לגמרי שהחוק היה מנוסח טוב יותר אם היו כוללים בו סתימת עיתונים כדוגמת הארץ. חבל, אבל הכיוון מבורך ופתח לתקווה.
  • "חוק ועדות הקבלה ליישובים קהילתיים עבר שינויים וריכוך-לכאורה. מספר התושבים המגדירים יישוב קהילתי ירד ל-400, ותחולת החוק הוגבלה לנגב ולגליל. זהו חוק מקומם, הבועט בעיקרון השוויון ברגל גסה, ומשמעותו הגבלת מגורים לאזרחים הערבים" (שם).
רבותיי, זהו חוק נפלא! ההגבלה נחוצה לכל מי שרוצה לחיות בקהילה מוגדרת מבלי שיתקעו לו שכן שישנֶה את הרכב אותה קהילה המוגדרת. זהו חוק להגנת הצרכן במלוא מובן המילה: קניתי מוצר מסוים, אל תמהלו לי אותו! לא בשמן ולא במים. אם מערכת עיתון הארץ חושבת שזוהי הגבלת מגורים לאזרחים ערבים, יואילו נא לדאוג לאותם ערביים שיגורו בשכנותם. איש לא יפריע להם. גם לא החוק הזה. פשוט צבועים ומתחסדים וגם מחרחרי ריב ומדון.
  • "'חוק ביטול האזרחות', שאושר בוועדת הפנים, הקורא לשלילת אזרחותם של מי שהורשעו בריגול או בסיוע לטרור, מעודד את המדינה להשתמש לרעה בכוחה והופך למעשה את האזרחות מזכות מובנת מאליה לקניין שביר, שהשלטון עושה בו כרצונו. יוזמיו הבטיחו שינסו להעביר גם אותו לפני תום מושב החורף, למרות שאפילו בשב"כ טוענים כי שלילת אזרחות היא נשק מסוכן, העלול להסלים את המשבר בין האזרחים הערבים לבין המדינה" (שם).
חברים יקרים, הבלבול אצלכם נורא וחוסר ההבנה שלכם משווע! האזרחות אינה "זכות מובנת מאליה" בשום פנים ואופן והיא ממש "קניין שביר" לכל המבקש לבגוד ולהרע ליתר האזרחים. זה ממש לא מספיק, כי שלילת האזרחות "של מי שהורשעו בריגול או בסיוע לטרור" צריכה לבוא אחרי עונש נורא ואיום שלאחר ריצויו, אם לא נגזר על הבוגד/ת מוות בתלייה, יסולק הנגע הזה בבושת פנים מתוכנו. זהו חוק הומני למהדרין המגן על אזרחים נאמנים שומרי חוק. החוק הזה חייב לעבור את האיום שהוא "עלול להסלים את המשבר בין האזרחים הערבים לבין המדינה". שיסלים! מה אתם מבקשים? לא להעניש בוגדים במדינה מהפחד שזה עלול להרגיז אותם? איזה טיעון מטופש!

תאריך:  30/03/2011   |   עודכן:  30/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יללת הארץ
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
דודו -אמת צודק
צחוח  |  30/03/11 21:47
2
החוקים לא מעלים ואינם מורידים
פועה  |  30/03/11 22:11
3
עלילת הנכבה היא עלילה לסתימת פ
קורןנאוה טבריה  |  31/03/11 11:02
4
פרקי היום בקוראן
מורה נבוכים  |  31/03/11 18:29
5
סתימת פיות לעיתונים ?
שרה ארציאלי  |  31/03/11 19:54
 
- צודקת!
יוסי פלס  |  31/03/11 23:32
 
- צודק, גם צודק,
בדיבורך   |  2/04/11 15:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: דממת אלחוט    מה למדנו משביתת העובדים הסוציאליים?    האח הגדול - תוכנית בידורית ולא חינוכית    מסיבות ראווה לא במחוזותינו    מפלגה אמונית?    פסיכיאטריה - מדע מדויק? אז איך זה שרוצחים מסוכנים לא תמיד מאובחנים או לחלופין מתחזים לחולים?    עלון-עלון תרדוף    יחידת הורים    שרון השמאלן    ולסיום בנימה אופטימית - צחוק טוב הכל טוב
עו"ד יוסי דר
על-רקע ההסברים המפורטים שהתקבלו מבנימין נתניהו, ברור שהכתבה של רביב דרוקר על החברים הנדיבים של ראש הממשלה לא הייתה ראויה לשידור    אם דרוקר רוצה לצמצם, ולו במעט, את הנזק שגרם למוניטין שלו - טוב יעשה אם יפרסם מיד התנצלות כנה
מתי דוד
האומנם דרושה ואפשרית "יוזמה מדינית" חדשה?    חייבים להשלים עם העובדה שלסכסוך הקיים בינינו לפלשתינים, אין פתרון בשלב זה    63 שנים ישראל מתקיימת, מתפתחת, מתעצמת ושורדת, תוך כדי מאבקים בטרור ובמלחמות שהיו. מצב זה, כנראה, יימשך
גורי גרוסמן
לו ישאלוהו האם עליהם לחיות בארץ ישראל דווקא, ישיב לונדון לנכדיו כי אין להם חובה לחיות כאן דווקא, וגם לא להיאחז באדמת הארץ    אני, סבא גרוסמן, לעומתו, אשיב לנכדיי: "מדינת ישראל היא המקום היחידי בעולם בו אתם יכולים לעמוד על נפשכם"
עמוס גבירץ
כל מדינה המחזיקה "כורים גרעיניים למען השלום" יוצרת קאדר של מדענים, מהנדסים וטכנאים שמתמחים בתחום הגרעיני. הרבה יותר קל להעבירם לתחום של ייצור פצצות אטום, מאשר ליצור תשתית גרעינית יש מאין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il