X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נאום שנישא במהלך ביקור המשלחת של נאמני ארץ ישראל באירופה - הרב שלום דבער הלוי וולפא, דוד העברי - המועצה האזורית שומרון מבהירים: התמיכה הבוטה והקידום של האיחוד האירופי בהקמת מדינה ערבית בארץ הם הזמנה לשואה שנייה
▪  ▪  ▪
פיצוי עלבון האיסלם בהתערבות אירופה יהיה בקרבן היהודי [צילום: האיחוד האירופי]

מפלגות החופש באירופה בכינוייהן השונים נחלצות כדי להציל את תרבות המערב מהשתלטות חרב האיסלאם על היבשת שהייתה מאוימת בעבר על-ידי פשיטות ברבריות שנבלמו בספרד ובווינה. כיום עוד לפני שמגיע לכאן כוח צבאי, הכיבוש כבר נעשה באמצעות מיליוני מהגרים שהנהגותיהם אינן מסתירות את שאיפתן להשליט את האיסלאם כדת וכתרבות פוליטית על כל מדינות אירופה בכוח השריע'ה ובכוח הזרוע ולא רק בשינוי הדת והתרבות.
אנו היהודים היינו כאן באירופה בעבר. הושמדנו בשנות הארבעים של המאה הקודמת במיליונינו ועל-אף זאת, בחסדי ה', הא-ל המושיע, נבנה הבית הלאומי של העם היהודי בארץ ישראל כמובטח לנו בספרינו הקדושים לפיהם הקדוש ברוך הוא ישיב אותנו לארץ אבותינו, יקבץ את כל גלויותינו ויקים בעירו ירושלים את בית המקדש שייקרא בית תפילה לכל העמים. השלב האחרון הזה טרם קרה, אבל בחסדי ה' הוא גם הוא עתיד לקרות וכתקוות כל יהודי של ממש בקרוב כי דבר אחד מדברי ה' ביד נביאיו לא ישוב ריקם.
התמיכה הנמשכת של ממשלות אירופה בהקמת מדינה ערבית בארץ ישראל איננה מאפשרת בשום פנים הצלחה של אירופה במאבק באיסלאם על כל המשתמע מכך. ההתערבות נגד הברבריות של קאדפי אומנם הצילה בשלב זה חייהם של עשרות אלפי בני אדם, אך ליבתה בסתר את המאבק שבין האסלם למערב כפי שפלט נשיא רוסיה פוטין ואחרית המאבק הזה מי יישורנו.
החשש הקרוב לוודאי שפיצוי עלבון האיסלאם בהתערבות אירופה יהיה כמובן בהקרבת קרבן התמיד הידוע, הכבש הנשחט, קרבן כל עלילות הדם הוא העם היהודי. מה שידוע כמדיניות הפיוס המתמדת.
האיסלאם שואב את כוחו מחלומו להקים ח'אליפות עולמית שבירתה ירושלים ובכך ובכיבוש ארץ ישראל להוכיח את ביטול הברית לכאורה בין הא-ל לבין עמו ישראל הוא העם היהודי. אין המוסלמים הראשונים לבטא רעיון זה כאילו אלוקי שיראל נטש את עמו. אך בתורתנו, שבה אנו מאמינים, כתוב כי לא יטש ה' עמו ונחלתו לא יעזוב.
התמיכה הבוטה וההשקעה הכלכלית העצומה בקידום של האיחוד האירופי בהקמת מדינה ערבית בארץ ישראל היא הזמנה לשואה שניה שתגרום לעם ישראל סבל שאינו פחות ממה שפקד אותו בשנות האימה.
אנו סמוכים ובטוחים כי אלוקי ישראל יושיע אותנו כפי שהושיע אותנו בכל דברי הימים גם אם המחיר שנשלם יהיה רב ונורא הרי הקב"ה הוא אל אמונה ואין עוול כי כל דרכיו משפט.
אבל אם אתם כמפלגות אופוזיציה אמיתיות רוצים לעזור לעצמכן, לעתידכם ולמדינותיכם ולמגר את האיסלאם עליכם להביע עכשו ולתמיד תמיכה בלתי מסוגיית בזכויות הבלעדיות של העם היהודי על ארץ ישראל לגבולותיה התנכיים. זו הארץ היחידה שגבולותיה נקבעו לנצח בספר שמסר ה' לעמו בסיני ובשפה שבה דיבר הא-ל עם אבות האומה ולהתנגד בקול רם לרעיון של הקמה מדינה ערבית או כל מדינה זרה בארץ ישראל זולת מדינת היהודים.
המדינות הערביות המלאכותיות שקמו לאחר מלחמת העולם הראשונה מגלות כיום בתסיסה המתרחשת בהן כי רקמתן הטבעית אינה מדינית-ריכוזית, אלא דתית ושבטית ולכולן הדמוקרטיה, זכויות האדם, הפלורליזם והליברליות זרים ומנוגדים לתרבותם וכל מי שמשלה עצמו כי הוא מקדם את האיסלאם ומדינותיו לכיוון דמוקרטי טועה טעות מרה ומטפח אשליה שתעלה בדם רב בדרך להתפכחות ממנה.
בלוב ובתוניס ובכל ארץ ערבית שבה הסתלק שלטון העריצות הקודם מן הצפוי שהתוהו והבוהו ימשכו עד להקמת עריצות חדשה במסווה של כינוי דמוקרטי כל שהוא. גם מצרים של מובראק נקראה דמוקרטיה. מנהיגי אירופה והאחרים מרבים לציין כי ישראל פוגעת בזכויות הלאומיות של הערבים המכונים פלשתינים. טענות אלה מבוססות על זדון ובורות.
בעניין הזכויות היהודיות של העם היהודי על-פי המשפט הבינלאומי אנו מפנים אתכם למכתבו של חברינו עו"ד הווארר גריף המצורף כאן והמציין במפורט במכתבו מיום למנהיגים הקודמים של אירופה מהם הראיות החותכות והחד-משמעיות לבעלות הבלעדית של היהודים על ארץ ישראל על-פי המשפט הבינלאומי ומדוע זכויות אלה אינן ניתנות לביטול ובו הוא מוקיע את השקר והזדון, הבורות והרשע של מנהיגי אירופה לשעבר המתסיסים ומסיתים את ממשלותיכם נגד העם היהודי ומדינת ישראל. מכתבו המפורט של המשפטן הווארד גריף, בנוי על ספרו רב היוקרה בן 700 העמודים, התובע מהמנהיגים האירופאים לחזור בהם מהכרזתם ולא יתבעו לדין הוא בתוקפו.
אין אנו יודעים האם תסייעו לנו בקידום הגשת תביעה זו או לפחות בהפצתה הראויה ואין אנו יודעים כיום באיזה בית דין בלתי מוטה בעל יוקרה בינלאומית ניתן להציג את התביעה הזאת. אך נשמח ללבן אתכם הסוגיה הזאת בשיחות נוספות. אפשר שנקים ייחד עמכם בית דין יוקרתי לדון פושעים המתערבים בעיניניה הפנימיים של מדינת ישראל כדי לסלקה מן העולם במסווה של גלגול עיניים כי הם שומרים על זכויותיה הקיימות של מדינת ישראל.
מכל מקום כידוע לכל אדם שקרא את ספרי הנביאים יואל, יחזקאל וזכריה ושאר הנביאים את אשר יקרא באחרית הימים בדבר משפט העמים ומה יהיה תפקידה וגורלה של ירושלים עיר הקודש באחרית הימים. נציין בפניכם פסוק שאותו אומר כל יהודי המתפלל כל יום.
ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשו והייתה לה' המלוכה והיה ה' למלך על כל הארץ ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד ובספר יואל כתוב לאמור. יואל פרק ד (א) כִּי הִנֵּה בַּיָּמִים הָהֵמָּה וּבָעֵת הַהִיא אֲשֶׁר אשוב אָשִׁיב אֶת שְׁבוּת יְהוּדָה וִירוּשָׁלִָם: (ב) וְקִבַּצְתִּי אֶת כָּל הַגּוֹיִם וְהוֹרַדְתִּים אֶל עֵמֶק יְהוֹשָׁפָט וְנִשְׁפַּטְתִּי עִמָּם שָׁם עַל עַמִּי וְנַחֲלָתִי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר פִּזְּרוּ בַגּוֹיִם וְאֶת אַרְצִי חִלֵּקוּ:
אנו נאמני ארץ ישראל מחזיקים כיום את הפיקדון של ארץ ישראל כולה בעבור כל העם היהודי מפני שאנו גרים כתושבים וכאזרחים יהודיים בתחומי ארץ ישראל ומקבלים עלינו את עול ה' ותורתו. לצערנו הרב ממשלות מדינת ישראל מוכנות להכנע לסחטנות גם בעקב חרדות השואה ומוכנות לשאת ולתת ולוותר על מרחבים בתוך ארץ ישראל. ואולי גם להקים בה לכאורה מדינה פלשתינית מפורזת.
אין לשום אדם לרבות ממשלות בישראל המתנכרות מכל טעם שהוא לזכויות היהודים בארץ ישראל וסוחרות בזכויות היסוד על הארץ שאינן ניתנות להסבה לעולם ולכן גם פעולותיהן ככל שהן כאלה משוללות כל תוקף חוקי. ככל שהן תעסוקנה בגירוש יהודים או בהפקרתם הרי שהן מבטלות את המטרה שלשמה קמה מדינת ישראל. ירושה וישיבה בארץ ישראל כבימי יהושע בן נון, השופטים והמלכים. בתמורה למהלכים כאלה תקבל ישראל רק יותר טרור ומוות.
לכן כדי לגרום לשלום לשמחה ושגשוג של אירופה ושל גאולת העולם על בני יפת לתמוך בעם ישראל ובמדינתו ככל שהיא מדינה יהודית למען יהודים השולטת על כל מרחבי ארץ ישראל המקראית מנהר מצרים ועד הנהר הגדול נהר פרת. וכבימי שלמה בן דוד היא תהיה מדינה לשלום כל הבריות, העמים המדינות כבוד האדם וכבוד ה' עלינו יראה מן העולם ועד העולם אתה א-ל.

תאריך:  10/04/2011   |   עודכן:  10/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כבוד האדם וחירותו
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיקי פרי
עלינו לחשוב מה היה בדוח גולדסטון שסחף את ההמונים, ואיך הגענו בכלל למצב שבו ההמונים הולכים כעיוורים אחרי הדוח כאילו היה תורה שירדה זה עתה מן השמיים?    אפשר לבקש מצה"ל לנצח עד מחר, אבל איך הוא יכול להמשיך לנצח אם המודעות לא מנצחת, כאשר משרד החוץ נעול בתפישת הפעלה מיושנת המתבססת על מחסומים בזרימת המידע?
דני בן-ישי
בזכות הציונות, בזכות מדינת ישראל, שואה לעולם לא תהיה    האם באמת נעלם מאיתנו שביום שרק נחליט "די!" יבוא לבסוף הקץ להשפלה והרדיפה של עם ישראל?    מוסר הציונות: תמיד נצטרך לשלם בעד חירותנו בדם, אך בהבדל מהותי אחד: כלוחמים על הגבולות ולא כקורבנות בלב הארץ
יהונתן דחוח-הלוי
ארבעה דוברי רוסית בדקו קטע שהוגדר כלא ברור בדבריו של זדורוב ומצאו פרט מידע העשוי להיות בעל חשיבות להבנת נסיבות הודאתו ברצח
דודו אלהרר
זהו הסוף המחכה לכל התמימים המאמינים בהזיה שיש פתרון לאיזשהו "דו-קיום" בין ערבים ליהודים המבוסס על פשרה, אמון הדדי או צדק ואמת
מרדכי קידר
מדוע מה שהצליח בתוניסיה ובמצרים אינו מצליח במדינות ערב האחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il