התופעה של הקופונים באינטרנט כמו כל טרנד ובמיוחד בישראל, נכנסה לחיינו בסערה. האם היא גם בדרך החוצה באותה מהירות כפי שנכנס?. התופעה של הקופונים, אכן הייתה משהו מרענן וחדשני, אולם האם הכמות המוגזמת של הקופונים, כבר לא מעצבנת ומרגיזה?.
הכי מרגיזים הם הקופונים אשר נשלחים אחרי חצות, ככה בסביבות חצות וחצי לאחת בלילה, בדיוק בשלב שבו אתה מנסה להירדם ואז כמו שעון מעורר רע, אתה שומע את הבלאקברי שלך מצפצף ומודיע לך על מייל נוסף, לעשרות הקופונים הקודמים.
התופעה סיקרנה מאד, אולם עם הזמן ראיתי שגם כאן יש אותיות קטנות וכללים אשר לעיתים מכבידים ומסרבלים, נכון לא אצל כולם. בסופו של תהליך, מצאתי את עצמי משלם למועדון כושר, אך לא יצא לי לנצל את "המנוי הקצר", קונה מוצר במחיר טוב, אך שימושו מוטל בספק ונכון להיום הוא אכן מוטל ומונח בארון.
בשקלול של עלות תועלת, מצאתי את עצמי משקיע בנושא זמן רב מדי, קורא עוד מיילים, למיותרים שכבר קיימים, משקיע זמן במחיקה ובהסרה ובעיקר משקיע זמן ומחשבה מיותר האם כדאי לרכוש או לא לרכוש? משהו כזה אשר מזמזם לך בראש ומטיל בך ספק, האם אני עושה טעות שאני לא רוכש? אולי הכי נכון זה לקנות מה שצריך, במועד שאתה צריך?.
אולי ישנם "דילים טובים", אולם בסופו של דבר, נראה לי שהכי נכון זה לרכוש מוצרים, כאשר הם נדרשים ולא כאשר הם מוצעים לך "ונדחפים" בכוח גם בשעות לא סבירות בלילה. אני כבר הסרתי את המנוי שלי על רשימת התפוצה של הקופונים - ואתם?