X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדרך להוקיא את משמיצי המדינה מתוך מוסדות האקדמיה היא לפנות את התורמים ולידע אותם כי התרומה למוסדות אלו משרתת אנטישמים ועוכרי ישראל
▪  ▪  ▪
להרחיק מסיתים משערי האוניברסיטה [צילום: יח"צ]

האפשרות היחידה שנשארה לכל אחד מאיתנו לגרום לכך שהמוסדות האקדמאים בארץ יקיאו מתוכם את משמיצי המדינה היא לפנות לתורמים שלהם בארץ ובתפוצות ולהעמידם על העובדה שתרומותיהם למוסדות אלו משרתות אנטישמים ואויבי מדינת-ישראל.
לפני כ-30 שנה הייתי ממונה על איסוף כספים למען הקרן הקיימת לישראל בדרום מערב ארה"ב. הצלחתי בתפקידי זה בכלל, ובפרט בכל פעם ששכנעתי תורם שכספו מועבר לפרויקט מיוחד, לפרויקט התורם להתפתחותה של המדינה. מאות יהודים טובים בחו"ל תורמים מידי שנה לאוניברסיטאות, לבתי-חולים ולפרויקטים המסייעים למדינה ומוסדותיה.
לפני מספר שנים גיליתי שמוסד אקדמאי מסוים (בצפון) הסיר את ההטבות ליוצאי צה"ל ובו-זמנית, לא רק שקבע הטבות לסטודנטים ערבים, אלא גם נתן להם חופש התארגנות, שכלל אסיפות והסתה נגד המדינה. הנהלת המוסד הנ"ל, סירבה לכל דרישה למנוע זאת והתבצרה מאחורי עקרונות מעוותים של שיוויון ודמוקרטיה -כביכול.
ברור לכל שאין דינו של הסיוע לחייל ששרת בצה"ל 3 שנים לנער הערבי שישב בביתו או עבד לפרנסתו כל אותה עת. ברור שהשיויון לא מתחיל בשערי האוניברסיטה ! ברור גם שחופש הדיבור אינו כולל חופש ההסתה,- ובעיקר, לא קריאות "אטבח אל יהוד" והנפת דגלי פלשתין בתחומי האוניברסיטה וגם לא הזכות להפריע לאישים פוליטיים מלהרצות באוניברסיטה אם הם לא בעד זכויות ה"עם" הפלשתיני.
מאחר שהיו התעלמויות מפניותי הישירות (וגם הבלתי ישירות) להנהלת המוסד האקדמאי הנ"ל, השגתי את רשימת תורמיהם בחו"ל ובמכתבים אישיים לכל אחד מהם (בליווי קטעי עיתונות מתורגמים) ספרתי להם באיזה סקנדל הם מעורבים, כיצד הם מסייעים לאנטי-ציונים ואנטישמים בפועל ...וידוע לי מתוך המערכת שלהם שפעילותי נשאה פרי.
הנהלת המוסד חזרה בה ממרבית החלטותיה (ה"שוויוניות" כביכול), ואסרה על פעילויות רבות של הסטודנטים הערבים. כך אתם לומדים שיש להכות בכיסם של יפיפי הנפש ה"נאורים" הללו כדי שיבינו את הגבול בין הסתה לזכות ההתבטאות.
לאחרונה קראנו במעריב על תורם יהודי בארה"ב אשר מעכב תרומת ענק לאוניב' בן-גוריון בגלל מערכת ההסתה האנטי-ישראלית והפרו-אשפי"ת שמנהל מתוכה ד"ר ניב גורדון, כאשר מנהלת האוניברסיטה, רבקה כרמי, המזוהה עם השמאל, מגוננת עליו ועל פעילותו המתועבת, וטוענת בשמו לדמוקרטיה וחופש הביטוי (טיעון שהוא מפלטם של כל הנבלים המסיתים נגדנו).
בחודש הבא יבואו מכל התפוצות חבורה נכבדת מאד של תורמים לכנס חבר הנאמנים של אוניברסיטת בן-גוריון. בדעתי, (וכל מי שיכול להצטרף למאמצי), להסביר לנציגים האלו מכל העולם שתמיכתם במוסד זה צריכה להיות תלויה בהרחקתם של המסית ניב גורדון והמנהלת כרמי התומכת בו.
בל הקישקושים על הסברה חיובית, על פשרות ועל שכנוע ידידותי, עבר זמנם! אנחנו במלחמה על עתידנו ותדמיתנו ולכן את האויב יש לנטרל ואנו מבינים מיהו כיום וכיצד לפעול נגדו.

תאריך:  21/04/2011   |   עודכן:  21/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא תורמים למשמיצים ופטרוניהם
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מסכים אבל איך עושים את זה? ל"ת
אלישמע  |  21/04/11 12:58
2
יישר כח על פעילותך המבורכת
פלא יועץ   |  21/04/11 14:40
3
מבקש במטותא
להתקשר אלי  |  21/04/11 22:31
4
כל הכבוד כן ירבו אנשים כמוך ל"ת
ירדנה  |  22/04/11 14:12
5
להגיב למשמיצים
אבנרלוס  |  23/04/11 12:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס לוין
רשמים מהתנהלות בבית המשפט לתביעות קטנות: השופטת מגיעה באיחור, הנתבע לא מגיע לדיון ומקבל את הגנת השופטת עצמה    לאחר 15 דקות בלבד ניתן פסק דין לטובת התובע לאחר שהשופטת ניסתה ללא הצלחה מרובה לייצג את הנתבע. מזעזע
דניאל גיגי
השחיתות של נבחרי ציבור היא מעשה לא פחות חמור מחוסר נאמנות למדינה, ולכן צריך לחוקק חוק נאמנות שיפעל כנגד שחיתות פוליטית. במקום לנסות לשלול אזרחות מאזרחים שומרי חוק שפשוט לא מוכנים להצהיר על נאמנות למדינה, צריך ראשית לשלול אזרחות מאנשי ציבור שמסתתרים מאחורי מסכת הנאמנות למדינה, אבל באותה הנשימה לא מהססים לגנוב ממנה כספים שנועדו להצלת חיים. ההאשמות כנגד ליברמן חושפות את הצביעות של חוק הנאמנות, ומדגישות את הצורך במאבק אמיתי כנגד השחיתות
מיקי גולדווסר
הציבור בישראל לא בחר בליברמן - בניגוד להתבטאותו של ח"כ דוד רותם    על הציבור להבין, שאת מנהיגיו, בוחרים רק המתפקדים למפלגות. הבוחרים מצביעים עבור רשימה ולא עבור אדם מסוים ברשימה    לאור הממצאים על נבחרינו, כולל על ליברמן, אולי הגיעה השעה לשנות את שיטת הבחירות
איתן קלינסקי
בערב חג החרות קיבלו 4500 עובדים מחברת כוח אדם "מרמנת" את החותמת של עֲבָדִים במציאות של ישראל בשנת 2011. ערב חג החרות נאלצים 4,500 מפרנסים לצאת לחופשה מאונס של שלושה שבועות ולקבל משכורת רק עבור שבוע אחד
יורם דורי
השבוע גיליתי כי על-אף שלהפועל ת"א יש את הקהל הכי חם והכי אוהד בליגה יש לה כנראה הכי הרבה שונאים בתקשורת ובציבור המאמנים. "עליהום" כזה על שריקה לפנדל עוד לא ראיתי ב-60 שנות חיי. ראשית: לא היה פנדל. היה גם היה. למה? השופט שרק. אח"כ שמעתי טעון מעניין מפרשן העל שלמה שרף: זה לא פנדל כי תמוז אולי הוכשל אבל לעולם לא היה מגיע לכדור. טעון מעניין אך חסר כל בסיס חוקתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il