X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: פלאש 90]
חד גדיא משפחתי
"לא ידעתי שהתכוונת לגדיא כזה", הצטדק אבא בפני אימא, "חשבתי שרצית משהו אחר"

חד גדיא, חד גדיא, שקנה אבא בשני זוזים, חד גדיא.
ובאה אימא וכעסה על אבא שהוא לא מקשיב לה, כי היא אמרה לו בפירוש לקנות גדיא אחר ולא את החד גדיא שהוא קנה בשני זוזים, חד גדיא חד גדיא.
ובא אבא וחזר לחנות וביקש מהמוכר שיחליף לו לגדיא אחר כדי שאימא תראה שהוא מקשיב לה ותפסיק לכעוס עליו שקנה חד גדיא בשני זוזים, חד גדיא חד גדיא.
ובא המוכר ואמר לאבא שהגדיא שאשתו מבקשת אזל מהמדפים בגלל שהשונרא טרף אותו, אבל אם הוא רוצה הוא יכול למכור לו במקום זה אקונומיקה, שזה אומנם לא גדיא אבל כולם משתמשים בזה לפני פסח ואז האשה תראה שאכפת לו ולא תכעס עליו שהוא לא הקשיב לה וקנה חד גדיא בשני זוזים, חד גדיא חד גדיא.
ובא אבא והתקשר לאימא ואמר לה תקשיבי, הגדיא שאת רוצה נגמר אבל אפשר במקום זה לנקות עם אקונומיקה והמוכר אומר שזה אותו אפקט וככה לא תכעסי שלא הקשבתי וקניתי חד גדיא בשני זוזים, חד גדיא חד גדיא.
ובאה אימא ואמרה לאבא שהיא רוצה דווקא את הסוג ההוא של הגדיא, אז שיילך לחנות אחרת ולא יקשיב למוכר שאמר לו להביא לה אקונומיקה שרק תגרום לה לכעוס עליו יותר על זה שהוא לא מקשיב לה וקנה חד גדיא בשני זוזים, חד גדיא חד גדיא.
ובא אבא ואמר למוכר שיחזיר לו את שני הזוזים שהוא שילם כי אשתו לא רוצה אקונומיקה אלא את הגדיא שהמוכר אמר שנגמר אחרי שאבא חזר לחנות כי אימא כעסה עליו שהוא לא מקשיב לה ובמקום הגדיא שהיא ביקשה הוא קנה חד גדיא בשני זוזים, חד גדיא חד גדיא.
ובא המוכר ואמר לו מותק, כסף אני לא מחזיר ולא מעניין אותי מה אומר החוק, אם אתה רוצה אני יכול לתת לך זיכוי ותלך לאן שאתה רוצה אבל תאמין לי שבשום חנות אחרת לא תמצא את מה שאשתך ביקשה כי הסוג הזה אזל מזמן וכל מה שנשאר זה רק אקונומיקה או חד גדיא כמו שקנית קודם ואשתך כעסה עליך שאתה לא מקשיב לה כי במקום הגדיא שהיא רצתה קנית חד גדיא בשני זוזים, חד גדיא חד גדיא.
ובא אבא והתקשר שוב לאימא ואמר לה שהמוכר אומר שבשום מקום כבר אי-אפשר להשיג את הסוג שהיא רוצה וגם ככה הוא לא מוכן להחזיר כסף אלא רק זיכוי אז אולי בכל זאת אפשר להסתפק במה שהוא קנה למרות שהוא יודע שזה לא מה שהיא ביקשה והיא נורא כועסת עליו ובצדק והוא מצטער שהוא לא הקשיב לה וקנה חד גדיא בשני זוזים, חד גדיא חד גדיא.
ובאה אימא ואמרה לאבא שאין דבר כזה שאין את מה שהיא רוצה, ושגם ככה זה המון כסף בשביל גדיא מסכן אז שהמוכר יחזיר לו שני זוז בתוך שלושים שניות זוז, ואם מראש הוא היה מקשיב לה וקונה את הגדיא שהיא ביקשה הוא היה יכול עכשיו לעזור לה בבית עם הנקיונות במקום להסתובב בעיר ולריב עם מוכרים רמאים שרוצים למכור לו אקונומיקה שכאילו תרגיע אותה ותגרום לה לשכוח שהיא כועסת עליו בגלל שהוא לא הקשיב לה וקנה חד גדיא בשני זוזים, חד גדיא חד גדיא.
ובא אבא ואמר למוכר שזיכוי סתם ישכב אצלו בארנק עד שיעבור עליו הפסח ואף אחד לא יזכור שהוא קיים, והמוכר אמר לו שהוא צודק בהחלט אבל כסף מזומן הוא לא מחזיר, אז מכיוון שאין מפטירין אחר הפסח אפיקומן אבא הפטיר רק אנחה ולקח במקום זה לחמא עניא בשני זוזים והלך לחנות אחרת ולא מצא שם את מה שאימא רצתה וגם לא בשום חנות אחרת בעיר, אז בסוף במקום גדיא הוא קנה שלוש עיזים בעשרים ושניים זוז וחזר הביתה ולאימא כבר לא היה כוח לכעוס, לכן היא תקעה לו ביד את שואב האבק והלכה לחנות וחזרה אחרי חצי שעה בדיוק עם הגדיא שהיא רצתה.
"לא ידעתי שהתכוונת לגדיא כזה", הצטדק אבא, "חשבתי שרצית משהו אחר".
"אילו היית מקשיב לי רק פעם אחת, דיינו", דחפה לו אימא מטאטא ושלחה אותו לבער את האבק מעל הארונות, כי לו נאה, כי לו יעה, חד גדיא, חד גדיא.

פורסם במקור: מוסף נשים, מקור ראשון
תאריך:  21/04/2011   |   עודכן:  21/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חד גדיא משפחתי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מקסים
נעמה  |  22/04/11 02:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר ונסה רואש
יש חור בעצם? אחת מכל שלוש נשים תחווה תופעה של ירידה במסת העצם המכונה אוסטיאופורוזיס - עצם מחוררת    למה העצם של נשים דווקא הופכת מחוררת ושברירית וכיצד לשמר את העצמות?
עידית גור
ניקוי הפנים הוא שלב חשוב בשגרת הטיפוח היומית שלנו, אך איך נדע איזה חומרים מסירים איזה איפור? ולמה חשוב להוריד את האיפור? מתי ולמה צריך לעשות ניקוי פנים? כאן תמצאו את כל התשובות - המדריך המלא
ד"ר חיים גלאון
מומלץ לא להגיע למצב של צפיפות וחוסר מקום למכלול המשנן הקבוע, ולהגיע לבדיקה בזמן שעדיין קיים משנן מעורב    כשילד משתמש במוצץ, אפשר למתן השפעותיו ע"י שימוש במוצצים שגודלם מתאים לילד וצורתם פחוסה
חגית גינזבורג
בכוכב נולד כל כך אוהבים את צה"ל, שצוות השופטים יצא לחפש את הכשרון הבא בבסיסים צבאיים. מירי עשתה פזצת"א והלכה לישון עם מרגול, למיטלמן נפל האורגן, צביקה התרגש מהחוויה עד דמעות, ורק כשרונות גדולים במדים לא היו שם
חן מענית
מערכת המשפט בישראל כיום היא אחת ממערכות המשפט העסוקות בעולם    לקראת חג הפסח, ביקשנו מ-10 עורכי דין בכירים מתחומי משפט שונים לסמן את 10 "המכות המשפטיות" שהתרחשו במערכת המשפט בישראל מאז פסח אשתקד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il