X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מול מזימת הקמת "מדינה פלשתינית" עלינו לפעול על דעת הקהל בעולם, לא לפעול רק כשתדלנים בגלות אצל השליטים כל השנים ניסו מנהיגי המערב לרצות את העריצים הערבים על חשבון ישראל, עתה מתמרדים הערבים נגד העריצים שהמערב תמך בהם הערבים מבקשים שינוי בארצותיהם: לא בשטח זערורי בארץ ישראל נסביר כי מדינת טרור ערבית תסכן את העולם
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מול המזמה להקים מדינה ערבית נוספת בארץ ישראל עלינו לפעול על דעת הקהל בעולם. לא לפעול כשתדלנים בגלות אצל השליטים אובמה או סרקוזי או קלינטון או מרקל בפגישות בחדרים סגורים או בשיחות טלפון אלא ליצור לחץ צבורי נגד כל צעד נגד ישראל.
הערבים מתמרדים נגד שליטיהם ומבקשים שנוי בארצותיהם לא בשטח זערזיר בארץ ישראל . הערבים של לוב, למשל מבקשים שנוי בארצם ולא במצרים או בתוניס או בארץ ישראל. הם שקועים בעוני ובחולי, בבורות ובבערות. הם רואים שהעולם מתקדם והם נסוגים אחורה למרות כספי הנפט. הם יודעים כי מנהיגיהם הוליכו אותם שולל זה למעלה מששים שנה. השליטים הסבירו כי הם משקיעים את כל מאמציהם לשחרור פלשתין וכל הכספים מוצאים לקניית נשק נגד ישראל, כל בקורת הושתקה כי היא מפריעה למאמץ המלחמתי בישראל. כל הציפיות והדרישות לחיים טובים הוקפאו עד להשגת המטרה הקדושה - השמדת ישראל. אבל עמי ערב רואים כי מנהגיהים רימו אותם. רבים הערבים המהגרים למערב ומספרים לאחיהם על החיים שם - יש טיפול רפואי חינם, בתי ספר שאינם מטים לנפול בכתות רעועות, יש כבישים סלולים, ויש חופש דיבור ויש מזון בשפע.
במקביל להתמרדות העמים הערבים נגד שליטיהם, פועלת אירן בהמשך הסכסוך הפנימי באיסלאם בין השיעים לסונים. סכסוך זה שורשיו במריבה מלפני אלף וארבע מאות שנה בין סיעת (שיעת) תומכי הח'ליפה עלי לבין בית אומיה הדבקים ב'סונה' (ההלכה). אירן תומכת בשיעים בקרב האוכלוסיה בבחרין ובתימן ובסעודיה הערבית במאבקם נגד השליטים שם. הנחת היסוד של אובמה הייתה עד לאחרונה כי אי היציבות במזרח התיכון ובעולם מקורה ב'סכסוך הישראלי פלשתיני'. אובמה מבקש כל אותם השנים בקשו מנהיגי המערב לזכות בידידות העריצים הערבים והצטרפו אליהם בהצהרות נגד ישראל ובאספקת נשק ובלחצים על ישראל. בכל מלחמה התערבה ארצות הברית ודרשה הפסקת אש ברגע שהפסידו הערבים בקרבות וצבאותיהם קרובים להתמוטטות. הפסקת אש ללא שלום הבטיחה שהערבים ינסו כעבור זמן את כחם במלחמה חדשה.
עכשיו נחשפה ההונאה של העריצים הערבים. הם בנו להם ארמונות והעם שקע בדלות. הם קנו נשק נגד ישראל והשתמשו בו נגד עמיהם. נחשפה ההונאה של מנהיגי המערב - מכירת נשק למדינות ערב רוששה את העמים הערבים ורק חזקה את העריצים המתעמרים בהם. אובמה בא לפני כשנה למצרים ושבח את מובארכ והטיל אשמה על ישראל ודבר על 'עול לפלשתינים'. הוא הבטיח למצרים - למנוע התיישבות יהודים בארץ ישראל ולהקים מדינה ל'פלשתינים', ולא הזכיר במלה אחת את העול של מבארכ לעם המצרי. עכשיו הוא מבטיח לעזור לערבים להשתחרר מעריצות בארצם שלהם.
ומול כל התהפוכות הפנימיות בעולם הערבי - מאבק בין עריצים לעמים בלי קשר לישראל, מאבק בין שיעים לסונים שמקורו אלף וארבע מאות שנה לפני יסוד מדינת ישראל - שוב מתפתים אובמה ושאר מנהיגי המערב להשתמש בתרופת הפלא הכוזבת - הכה בישראל וזכה בידידות הערבים. תרופה שמטיף לה בגלוי תומס פרידמן, מעורכי ניו-יורק טיימס, אשר לו אוזן שומעת בחצר אובמה. הוא מאשים את ישראל בחוצפה על שאינה מוכנה להקריב את עצמה לטובת אמריקה.
עלינו לפעול על דעת הקהל בעולם. לא לפעול כשתדלנים בגלות אצל השליטים אובמה או סרקוזי או קלינטון או מרקל בפגישות בחדרים סגורים או בשיחות טלפון אלא ליצור לחץ צבורי נגד כל צעד נגד ישראל.
נציגי ישראל בעולם יפיצו בכל זרוע תקושרת מסרים ברורים:
1.עמי ערב כועסים על המערב שתמך בעריצים בשם המלחמה בישראל. הם מצפים לעזרה לחיות בכבוד בארצותיהם.
2. לערבים יותר מחמש מאות פעמים שטח ישראל. אין הם זקוקים לשטח הזעיר של ישראל. הערבים במדינות ערב מתעבים וכועסים על הערבים בארץ ישראל. הם רואים בהם מחרחרי מלחמות אשר רוששו את ארצותיהם ומשרתים של עריציהם. כאשר נפל משטר צדאם פעלו העירקים נגד ה'פליטים הפלשתינים ' ורבים מהם נאלצו לגור במחנות על הגבולעם ירדן. כאשר שוחררה כווית, גורשו כל הערבים ממוצא פלסטני, גם בני דור שלישי ורביעי שם. לאחרונה הייתה תקרית של עתונאים של הביביסי בשפה הערבית שנעצרו בלוב. כאשר גילו הלובים כי הצלם .הוא 'פלשתיני' הפליאו בו את מכותיהם והשליכוהו למעצר מבודד.
3. אם תקום מדינה ערבית נוספת תהיה אבן שואבת למחבלים נגד המערב. מדינה מוסלמית קיצונית כזאת תשלוט על המקומות הקדושים לנצרות - בית לחם וירושלים. נזכיר לעולם מה יחס המצרים לקופטים, מה ארע לנוצרים בבית לחם תחת שלטון ערפאת.
4. ארץ ישראל היא מולדת עם ישראל. לא נוותר על שום שטח בלי כל קשר להחלטה של רוב עוין באו"ם. לא נהיה מטרה נוחה, וכאשר מסכנים את קיומנו ישלמו הערבים את המחיר. הכרזה כזאת תרתיע את הערבים.
5. מדינות ערב נלחמות נגדנו זה ששים שנה. הגיע הזמן לדרוש מהן פצוי על תוקפנותם. אם לא יענשו על תוקפנותם בארץ ישראל, יבואו לתקוף בספרד ובאירופה ובאמריקה. אל-קאעידה למדה מערפאת כי הטרור כדאי.
6. מדינות ערב פלשו לא"י בשנת 1948 בניסיון להשליך את היהודים לים. הערבים בארץ ישראל ברחו במהלך אותה מלחמה. לאחר ששים שנה על מדינות ערב לקלט בשטחיהן העצומים את בני הדור השלישי והרביעי של אותם נמלטים.
7. מחצית מאזרחי ישראל באים ממשפחות של פליטים מארצות ערב. בנגוד לערבים בארץ ישראל היו הם אזרחים שלוים ומועילים ולא ניסו להשליך את שכניהם לים. היהודים גורשו אחר שהערבים הפסידו במלחמה בארץ ישראל - היהודים בעירק ובמצרים ובתימן לא היו מעורבים במלחמה הזאת. היהודים שכנו בארצות ערב כאלפיים שנה. רק חלקם באוכלוסיה מזכה אותם בשטח גדול פי עשרה משטח מדינת ישראל. להם גם תביעות נוספות וצודקות נגד המדינות הללו - מקומות קדושים, אדמות פרטיות. בתי עסק שהוחרמו, רכוש קהילתי ועוד.
8. במקום להוציא מיליארדים על חממות של טרור במחנות פליטים שאינם פליטים אלא מתיישבים מדור שלישי או רביעי בעזה, יש להשקיע ממון ביישובם מחדש בתוכנית "מרשל" חדשה בסוריה ובירדן. רק תוכנית כזאת תביא לשקט ותמנע התפרצויות חוזרות של מלחמות ערביות וסיכון העולם כולו.

תאריך:  22/04/2011   |   עודכן:  22/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הערבים מתמרדים ב-21 מדינות ולא נגד ישראל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הצעירים במדינות איסלם חולמים ד
ראספוטין בן מדביד  |  22/04/11 16:23
2
ישובם מחדש של ערביי א"י,
הניה  |  23/04/11 22:14
3
נפלאות דרכי האל=ותודה לקב"ה! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  24/04/11 07:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
על-פי טבע, לא ניתן כלל להסביר את עצם ההישרדות של מדינת היהודים ובטח לא את הניסים ונפלאות שמתחוללים מול עינינו במיעוט הנפגעים מהטילים שיורים עלינו מדי יום    כמו-כן, על-רקע הנ"ל ניתן להבין את החיפוש של אנשים רבים אחר הרוחניות, חיפוש המתגבר והולך לקראת הגאולה האמיתית והשלמה
אברהם (פריצי) פריד
נעדרים מרשימת החותמים    סודות הנהלת בתי המשפט    קטיגוריה על העסקה    שומרי מסורת
אלכס לוין
רשמים מהתנהלות בבית המשפט לתביעות קטנות: 24 שעות מבוזבזות במדינה אפריקנית מסוכנת, כשחברת התעופה התעלמה מהנוסע כמו מאוויר    מה הפיצוי?
עו"ד עוז גדות
תפקידה של ההנהגה במדינת ישראל הוא להיות זרקור רוחני ומורלי לעם    יתכן ואולי השעה לבקש מהעם שיקום על רגליו ויבקש לעצמו מנהיגים אחרים
נפתלי רז
התרחב מאוד הפער בין המרכז-שמאל הציוני - הרואה בציונות תנועת השחרור הלאומית של העם היהודי, ובישראל - את הבית המשותף ליהודים ולאזרחים הערבים, מתנדב לקרבי בצה"ל וגאה בדגל ישראל, לבין השמאל הרדיקאלי - הדוגל בסרבנות ומעדיף בהפגנות את הדגל הפלסטיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il