X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דודו אלהרר משיב לסלמאן מצאלחה על טענתו כי "הנפקת שטרות חדשים עם תמונות של סופרים, יכלה להיות הזדמנות שבה יוכיח השלטון את נאמנותו כלפי האזרחים הערבים" הערבים לא רוצים בשום שוויון במדינת היהודים, הם רוצים משהו אחר...
▪  ▪  ▪
רוצה משהו אחר, בטח לא שוויון [צילום: פלאש 90]

"הנפקת שטרות חדשים עם תמונות של סופרים יכלה להיות הזדמנות שבה יוכיח השלטון את נאמנותו כלפי האזרחים הערבים. למשל, אפשר היה לצרף לרשימה את הסופר המנוח אמיל חביבי, חתן פרס ישראל. אך פעם נוספת נכשל השלטון כישלון חרוץ במבחן. נראה שאזרח ערבי במדינת ישראל לא שווה אפילו שקל" (סלמאן מצאלחה, השטר שמעיד על המשטר, הארץ, 24.4.11).
מר סלמאן מצאלחה היקר: מעמדם של הערבים במדינת-ישראל וכמה הם שווים נקבעו קודם כל על-ידי הערבים האלה בעצמם. הדרתכם על-ידי האזרחים היהודים באה בעקבות שלילת יהדותה של המדינה על-ידכם. שאיפתכם לשוויון אזרחי היא שאיפת-שקר, משום שאין אתם רוצים בשום שוויון במדינת היהודים. מה אתם רוצים? אתם רוצים לחיות במדינה דמוקרטית שאינה מדינתו של העם היהודי, אלא מדינה של כולם. על-פניה נשמעת התביעה מוצדקת מאין כמוה, אלא שבירור קצר חושף תרמית בעייתית משהו: כאזרחים שווי זכויות במדינת-כולם, אתם תובעים הכרה של מדינת-כולם בזכויות לאומיות של "עַם" אחֵר בתוך מדינת-הכולם הזאת. מאי קא משמע לן?
מסמך "החזון העתידי לערבים הפלסטינים בישראל" קובע כי:
"מלחמת 1948 הביאה להקמת מדינת ישראל על 78% משטח פלסטין ההיסטורית. אנו שנותרנו במולדתנו (כ-160,000 נפשות) מצאנו עצמנו בתוך גבולות המדינה היהודית, מנותקים משאר בני עמנו הפלסטיני ומהעולם הערבי, נאלצנו לשאת אזרחות ישראלית והפכנו למיעוט במולדתנו ההיסטורית" (המסמך).
ככה אתם רואים את עצמכם, ככה אתם מחנכים את ילדיכם וכך אתם מצהירים בפני כל העולם. זוהי האמת שלכם: היהודים באו כשודדים וגזלנים לאור היום וגנבו לכם את ה"מולדת", ואם אתם נושאים בארנקכם תעודת זהות ישראלית, הרי שזו נכפתה עליכם בעל-כורחכם. לא נכתב במסמך הזה איזו מין "מולדת" היתה לכם, מה היה שמה של "המולדת" הזאת, מי שלט ב"מולדת" הזאת ומי היו בני עמה. גם ההיסטוריה של העמים אינה מכילה ערך הנוגע ל"מולדת" הזאת. אתם פשוט רואים עצמכם שייכים לעם לא קיים ושלא התקיים מעולם עד למלחמת ששת הימים. עד אז היו רק ערבים בישראל, פתאום הפכו עצמם אלה ל"פלסטינים".
על פי אותו מסמך קבעתם בעצמכם את מעמדכם:
"היותם של הערבים הפלסטינים בישראל בעלי הארץ המקוריים, אשר יש להם קשר אינטגראלי והיסטורי בינם למולדתם מבחינה רגשית, לאומית, דתית ותרבותית... היותם חלק חי ובלתי נפרד מן העם הערבי הפלסטיני... הכרה רשמית בקיומם הקולקטיבי של האזרחים הערבים הפלסטינים במדינה, בייחודם הלאומי, הדתי, התרבותי, הלשוני ובהיותם ילידי הארץ המקוריים... הכרה בזכותם של הערבים הפלסטינים לשוויון מהותי מלא במדינה על בסיס לאומי קולקטיבי, בצד השוויון האזרחי" (שם).
פסילת יהדותה של מדינת-ישראל על-ידכם היא פסילה מוחלטת. אתם רואים עצמכם, מרצונכם החופשי, בעלי הארץ המקוריים והנכם חלק בלתי נפרד מערבים אחרים החפצים בביטולה של מדינת היהודים או בהשמדת יהודיה. סליחה, אנחנו מצטערים, מר מצאלחה, אנחנו מבקשים לערער על זכותם של שונאי ישראל להמשיך ולטבוח בנו. טבחו בנו ושחטו במשך דורות רבים. די! מסיבה זו בדיוק הקמנו לנו ריבונות יהודית בנחלת אבותינו. רצינו מאוד ואף ניסינו בדרכים שונות לקיים שוויון אזרחי בינינו, הדבר לא צלח ולא באשמת יהודי ישראל. אינכם רוצים בשוויון, אתם רוצים משהו אחֵר שאין אנו יכולים להסכים לו. מדובר בביטול עצמי גמור.

תאריך:  27/04/2011   |   עודכן:  27/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדוע "אזרח ערבי לא שווה שקל"
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
ערביי ישראל עיזבו הכל
פישלזון  |  27/04/11 17:06
 
- תגובה
אבי גיא  |  28/04/11 09:26
2
צודק בהחלט: ערבים לסעודיה! ל"ת
יוסלזון  |  27/04/11 19:37
3
תגובה
רימונה  |  27/04/11 19:51
 
- צודקת! אמת בסיסית ללא התחכמויו ל"ת
מוטי1  |  27/04/11 21:08
4
נניח שכל הערבים היו ציונים
סתם_1  |  28/04/11 09:12
5
יש פתגם בערבית המתאר במדויק את
קורןנאוה טבריה  |  28/04/11 11:40
6
כל הערבים לירדן ל"ת
אבי מ  |  28/04/11 21:03
 
- הבטרון: טרנספר מרצון או בכוח
זה פתרון הסכסוך  |  29/04/11 16:32
7
ההיסטוריה החלה ב-1948 זו האמת=
יוד יוד  |  28/04/11 23:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
מתי דוד מציג את תוכנית הפעולה של חלום המהפך השלטוני השמאלני, שתכלול את מדינת פלשתין בגבולות בטוחים ומוכרים, את שולמית אלוני, יהושע סובול, יעל דיין, עמוס עוז ונעמי חזן, את לימודי הנאכבה בתוכנית הלימודים ואת ה"שיר לשלום"
דניאל גיגי
מנהיגות אמיתית היא מנהיגות שאמורה להוביל את העם לחזון בר-קיימה. כבר בימי פרעה נזקק העם למנהיגות וחזון כדי לצאת מעבדות לחירות, אבל נראה שהלקח של יציאת מצרים נשכח ושהמנהיגות היום "נגררת" ולא מובילה. ממשלת נתניהו לא מייצרת חזון כלכלי ומדיני שיאפשר חיים נורמליים במדינה ולכן נגררת אחר רצונות העם ולא מובילה אותו לחזון טוב יותר. מנהיגות אמיתית נמדדת ביכולותיה להראות לעם את הדרך בדיוק כמו משה רבינו, ולא ביכולתה לספק את תשוקות העם כפי שנוהג נתניהו
איתן קלינסקי
"תּוֹרָה אַחַת יִהְיֶה לָאֶזְרָח וְלַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכָכֶם" - המצווה, שנוסחה בספר שמות ומורה עלינו לדעת את נפש הגר, חייבת לאתגר את החברה הישראלית ועלינו לתת לה ביטוי יישומי
מנחם ברוד
לא המתפללים אמורים לדאוג לביטחונם, אלא כוחות הביטחון, שמתפקידם לאבטח את חופש התפילה במקומות הקדושים. מי שהחליטו להפקיר את קבר יוסף אינם מבינים את משמעותו לעם היהודי, אך מתברר שיש יהודים המוכנים למסור את נפשם בעבור המקום הקדוש הזה
אלי אלון
עיריות ומועצות מקומיות מזרימות לעיתונות המקומית מודעות ופרסומים לא נחוצים ובזבזניים על חשבון כספי הציבור, על-מנת להאדיר שמן ופועלן ולהציגן ב"אור חיובי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il