X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הדגם החדש של הטאבלט יימכר בישראל החל מיום שישי מנכ"ל איידיגיטל: "מאז ההשקה מכרנו כ-30 אלף מכשירים; בתוך 4 חודשים נמכור עוד 45 אלף"
▪  ▪  ▪
אייפד 2 [צילום: AP]

חודשיים לאחר ההשקה העולמית של האייפד 2, מתחילה נציגת אפל בישראל, איידיגיטל, לשווק את מכשיר הטאבלט. החברה תחל למכור את האייפד 2 בחנויותיה ביום שישי הקרוב, כאשר במקביל יימכר המכשיר ברשת אופיס דיפו, בדומה למכירות האייפד 1. כמו-כן, תחל גם רשת ביג בוקס למכור את האייפד בחנויותיה.
מהשוואה בין מחירי האייפד 2 בישראל לאלה שבארה"ב ובאירופה, עולה כי המכשיר יקר משמעותית בישראל לעומת מחירו בארה"ב - בכ-600 שקל בממוצע. לעומת זאת, מחירו בישראל נמוך מהמחירים בחנויות שונות באירופה (ההשוואה נעשתה מול מחירי האייפד 2 באיטליה ובצרפת).
במקביל לתחילת המכירה של אייפד 2 תמשיך איידיגיטל למכור את מכשירי האייפד 1 שנותרו בידיה, כמה עשרות מכשירים.
ערן תור, מנכ"ל איידיגיטל, מי קובע את מחירי המכשירים בישראל? אתם או שמא אפל העולמית מכתיבה לכם את מחירו של האייפד?
"אנחנו ורק אנחנו קובעים את מחיר המכשיר".
מדוע, אם כך, אינכם משווים את מחירו בישראל לזה שבארה"ב? מדוע הישראלי צריך לשלם 500-700 שקל יותר מהאמריקני?
"ראשית, אנחנו לא גרים בארה"ב. אנחנו גרים בישראל. שנית, המחירים שאנו מציגים הם אטרקטיביים. הפער שאת מציגה הוא שגוי כי אינו כולל את עלות ההצהרה על המכשיר במכס, שעומדת על 16%. אם תוסיפי את העלות הזו, תראי שאין סיבה לקנות בחו"ל, משום שנוצר הפרש זניח ביננו ובין האמריקנים. מאז שהשקנו את האייפד 1 אני לא מכיר אפילו אדם אחד שבחר לקנות את המכשיר בארה"ב".
בעולם מדווחים הגולשים על מחסור באייפד 2 בחנויות. בישראל, אומר תור, לא צפוי מחסור כזה: "אנחנו נערכים לקצב מכירות גבוה יחסית, במיוחד לאחר שלמדנו את ההתנהגות במכירות אייפד 1. בעולם הביקוש עולה על ההיצע, אבל בישראל אני מאמין שהמלאי יספיק. אם ביום אחד יקנו ממני 20 אלף יחידות אני אהיה בחוסר".
כמה מכשירי אייפד מכרתם עד כה בישראל, בחנויות איידיגיטל ואופיס דיפו יחד?
"מכרנו מעל ל-30 אלף יחידות בתוך 4 חודשים מאז ההשקה".
ומה צפי המכירות לאייפד 2?
"אני מעריך שיהיה גידול של 50% במכירות לעומת אייפד 1. את אייפד 1 השקנו יחסית מאוחר לעולם, כשמונה חודשים אחרי ההשקה העולמית. כעת אנחנו משיקים בפרק זמן צמוד יחסית להשקה העולמית וזה ישפיע לטובה על המכירות בארץ. אני צופה מכירות של 45 אלף מכשירים בארבעה החודשים הקרובים".
מאידך, מי שכבר רכש אייפד 1 כנראה לא ירוץ לקנות את הדגם החדש.
"אני מעריך שיהיו גם לא מעט שישדרגו. גם בעולם יש רבים שמשדרגים".
כיום מפעילה איידיגיטל ארבע חנויות: שתיים בתל אביב, אחת בחיפה ואחת בראשון לציון. לדברי תור כעת מחפשת הרשת את המיקום לחנות החמישית, בירושלים.
בכל הקשור לתכנים בעברית, השיקו כבר כמה גופים וחברות את התכנים שלהם: בין המקדימים mako של קשת, "חדשות 2", וגם "ישראל היום", HOT ו-yes שהשיקו רק באחרונה. ברקע עובדים ב"וואלה" ו"בידיעות אחרונות" על פיתוח אפליקציה יעודית למכשיר.
תור אומר כי לא מעט גופים החלו לפתח אפליקציות פנים ארגוניות. "בטבע ובאסם עובדים על מערכת פנימית, לניהול מערך המכירות, מלאים ושירות. יש גם כמה פיילוטים מתקדמים בתחום החינוך".

תאריך:  27/04/2011   |   עודכן:  27/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אייפד 2 בישראל: יקר ב-600 שקל מארה"ב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
"פנטזיה לאהבה וכינור" - שמו הנוסף של המחזה שעיבד אלכסנדר פובולוצקי על-פי סיפורו של שלום עליכם, ממחיש עד כמה עשירה המורשת התרבותית האידית שלנו    עד כמה אהבה, יצרים ותשוקות בתוך החברה היהודית של סוף המאה התשע-עשרה, היו יכולים להזין ולהפרות את יצירותיו של שלום עליכם
אורן פרסיקו
אסד ממשיך לדכא את ההתקוממות בסוריה    "דה-מרקר" מדווח על פרשה שאין לדווח עליה    בידיעות אחרונות מקדישים כותרת לשביתת הרופאים ובהארץ - למסמך שהודלף לאתר ויקיליקס    "ישראל היום" מעודד עבודת אלילים
חנה בית הלחמי
"בחרתי להאמין למתלוננת בלב שלם. עיקר עמדתי מכוון לדרישה להסרת צו איסור הפרסום". הניסיון לעשות דה-לגיטימציה לעמדה נוגדת ולבעליה, עתיק כמו האדם. לצערם של חלק ממתנגדי, קשה להצליח בכך מולי מכיוון שאינני נסוגה מול המתקפות. תגובה ליובל דרור
אלישע פורת
לפני כשלוש שנים הגיעני במפתיע מכתבו של יהודי קצת צעיר ממני, שמימיי לא שמעתי את שמו. הוא סיפר לי במכתב, שבשל מעבר ממושב קטן ברמת הגולן אל שכונת יוקרה הסמוכה לאחת הערים בארץ, הוא "ניקה" את ניירותיו. ובין השאר חיסל גם את ניירותיה של אמו, שנפטרה כמה שנים קודם לכן
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - לקחים נעלמים ממלחמה ישנה, ספרים עלומים, המימונה, הגיבורים העלומים של מרד גטו וארשה והאופוריה המוגזמת סביב "כיפת ברזל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il