X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חברת גרופון העולמית קנתה את החברה הישראלית גרופר בעשרות מיליוני שקלים. אנשי גרופר אומרים, כי האתר מכר 150 אלף שוברים של בתי-עסק בתחום הלייף-סטייל וחסך ללקוחות 13.5 מיליון שקל כנראה שהפיתוי לקנות בהנחה גדולה מביא רווחים ראויים לחברה המשווקת. אני, בכל אופן, לא גרופי של גרופון
▪  ▪  ▪
גרופון. לא בשבילי

הדיון התקיים הפעם בקפה-נטו שבפינת ארלוזורוב ואבן גבירול. "אני קונה בקופונים ומקבל הנחות של אפילו חמישים אחוז", הניח שמשון הכרזה על השולחן.
"איך?", הגיב יוסי בפליאה. זה עתה סיפר בגאווה, שהוא קונה תלושי הנחה לסופרמרקט באגודת קשישי תל אביב ומגיע ל-15% הנחה. פתאום יש הנחה שהוא לא שמע עליה.
שמשון הגיב להנחתה: "שמעתם על גרופון? אני מקבל מיילים עם הצעות לקנות. כל פעם מוצר אחר. אם זה נראה לי ולאשתי, אנחנו קונים. ככה, הולכים למסעדות בחצי מחיר. לא כדאי?".
יוסי הביט בו בעין עקומה: "כדאי לך לקנות בחצי מחיר משהו שאתה לא צריך?".
"כן, ככה אני קונה תלושים למסעדות טובות, שאני אוהב".
"טוב, יודעים שאתה מכור למבצעים. יש מבצע, אתה קונה. אפילו סיפרת שאשתך אסרה עליך לקנות חולצה במבצע בזיל הזול, כי יש לך כמה בארון שעדיין לא לבשת"...
השניים מדברים והשלישי שותק ורושם.
בשלב זה נזכרתי בעיתונאי לא-חובב-מציאות. עמדנו יחד בתור לשלם, כשהיינו באיזה סיור לפני שנים. הוצאתי את פנקס הצ'קים ורשמתי במהירות את הסכום. ידידי, עיתונאי מעיתון הג'רוזלם פוסט, שלף גם הוא את ארנקו והחל לספור שטרות. נדמה לי שהיו אלה לירות.
"אין לך פנקס צ'קים?", שאלתי את האיש, שגילו כפול מגילי.
"אינני רוצה צ'קים. התחושה היא שאתה לא משלם. סתם חותם. לא מרגישים. כאשר אתה מוציא כסף וסופר את השטרות, אתה מרגיש שאתה משלם".
זכרתי את הלקח שלימד אותי ידידי. היום זה קל יותר - יש כרטיס פלסטיק ואפשר לשלם במחשב. לא צריך לחשוב, רק להקליק את המספרים.
שמשון לא נכנע: "בכל זאת אני משלם חצי מחיר" ויוסי מיהר להגיב: "אתה לא מרגיש, שלמעשה אתה משלם ביוקר".
לפני שבועות ספורים פורסם כי חברת גרופון העולמית קנתה את החברה הישראלית גרופר בעשרות מיליוני שקלים. אנשי גרופר אומרים, כי האתר מכר 150 אלף שוברים של בתי-עסק בתחום הלייף-סטייל וחסך ללקוחות 13.5 מיליון שקל. הנחתום מעיד על עסקתו.
אנשי גרופון חשבו שהמחיר ראוי. כנראה שהפיתוי לקנות בהנחה גדולה מביא רווחים ראויים לחברה המשווקת. אני, בכל אופן, לא גרופי של גרופון.

תאריך:  29/04/2011   |   עודכן:  29/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן מלמד
תסריט: סטודנטים מקימים ערי אוהלים ליד האוניברסיטאות, מודיעים ששנת הלימודים הבאה לא תיפתח כי אין באפשרותם לעמוד במחירי שכר הדירה, ודורשים שהאוניברסיטאות ידאגו לפתרון דיור ראוי, או יפעלו להורדת שכר הדירה
איתמר לוין
מבחינת בית המלוכה הבריטי, ישראל לא קיימת. ב-58 שנות מלכותה ביקרה המלכה אליזבת בכל פינה בעולם, חוץ מאשר אצלנו. עושה רושם שעוד לא סלחו לנו שם על כך שהעזנו לסלק את המנדט
דניאל גיגי
ממשלת ישראל מגיבה ב"תגובות בטן" פסימיות לאירועים המורכבים שמתרחשים במזה"ת ובכך פוגעת בעצמה    כבר רואים שתמיכת ישראל במובארק העכירה היחסים עם הכוחות המהפכניים במצרים, ודחפה את מצרים לזרועות אירן    באותו אופן מתנהלת ישראל ביחס לאירועים בסוריה ולתהליכים המתרחשים אצל הפלשתינים    הפסימיות וההתנהלות הנמהרת של מנהיגינו פוגעות באינטרס הישראלי ויש להפסיקה מיד!
דודו אלהרר
ערבי, פלסטיני מוצהר ואזרח ישראלי במסר חשוב: "הגידו לא למדינה פלסטינית"    "השאלות הקרדינליות הן קודם כל האם ההנהגה הפלסטינית ששולטת היום, מייצגת את העם הפלסטיני?", הוא גורס    כדאי מאוד שכל "אנשי השלום" יסכיתו לדבריו
אהוד פינקלשטיין
במדינת הגמדים רעש ומהומה, כל משרד ממציא חוקים ועושה לו מה שבא    לא שילמתי את האגרה השנתית (2009) לרשם המהנדסים והופתעתי לקבל הודעת תשלום כפל אגרה ל-2010. התלוננתי על כך לנציבות תלונות הציבור שליד משרד מבקר המדינה, ולאחר שנה וחצי קיבלתי את תשובתם המצורפת כאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il