X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העמדת הברירה השקרית "או חמאס או ישראל" היא בדיוק מה שיש לעשות נוכח עולם צבוע ושקרן וחברה יהודית צבועה ושקרנית עוד יותר
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
כדי לצאת מן המחפורת, על חמאס לבוא לתל אביב. לא את חמאס הווירטואלי בדמות "אנשי הרוח" המכריזים על הקמת חמאסטן בשדרות רוטשילד בתל אביב, אלא את האחים מעוורתא, את הטילים מעזה, את רוצחי מעלות, את המתפוצצים מן הדולפינריום

בדברי ימי הדיבר הכפול, קשה לחשוב על הִתעלוּת גדולה מזו של ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו, כאשר אמר את המילים האלמותיות "או חמאס או ישראל." לכאורה הוא דיבר אל אש"ף בראשות אבו-מאזן וסלאם פיאד. למעשה, היה זה הנאום האולטימטיבי של אחיזת עיניים ושטיון אוזניים שנועד לאטומי האוזן ושתומי שתי העיניים שבחברה הישראלית, זו המכילה חסידי ברסלב הפורצים אל קבר יוסף מצד אחד, ונשות תל אביב המגיעות לפאתי שכם כדי לנחם את אם-הרוצחים מצד שני.
הרקע: לאחר ניסיונות נפל רבים, החליט אש"ף (החתום עם ישראל על הסכם שלום) ליפול לזרועותיו של חמאס (החתום על אמנה השוללת את קיומה של ישראל). מעתה אפשר ללכת בלי ולהרגיש עם, אפשר לנהל מערכה מדינית באיצטלה של לגיטימיות, ובד בבד, ללא מצמוץ, לעסוק בטרור. זו דרכו של עולם -שבו רוב מכריע של מדינות רודנות מוסלמית חסרות יכולת הישרדות כלשהי ללא תמיכת המערב, כופה על אותו מערב לרקוד לפי חלילו בכל האמור במדינה היהודית.
כאשר מעמיד ראש ממשלת ישראל בפני הרשות הפלשתינית את הברירה "או חמאס או ישראל", הוא יוצר יש מאַין אשליה שכאילו יש הבדל יסודי בין הרשות של אש"ף ובין הרשות של חמאס, אשליה - כי במבחן התוצאה והמטרה של מעשיהן של שתי המפלגות הללו, אין שום הבדל. יש הבדל רק בדגשים. למען הרס מדינת היהודים, מדגישה הרשות את פעילות ההסברה והדיפלומטיה ומפעילה טרור בעצימות נמוכה, ואילו חמאס מדגיש את פעילות הטרור ומפעיל הסברה ודיפלומטיה בעצימות נמוכה.
שנית, נתניהו יוצר את הרושם כאילו הוא וממשלתו באמת מאמינים כי יש שותף לחלוקת הארץ בשלום, ואם רק יפעל בהיגיון, ניתן לעשות איתו עסקה. זאת למרות שמרבית השרים ב"שביעייה" הקובעת שוללים את גישת החלוקה מכל וכל.
שלישית, הוא מעמיד בפני העם והעולם מעין דחליל של רשע מוחלט ובלתי נגיש הקרוי חמאס, כאילו מדינת ישראל אינה משענתו העיקרית של חמאס בכל האמור באספקת כל צרכיו, כולל הדרוש לו לביצורים לתחזוקת המלחמה נגד ישראל.
העמדת הברירה "או חמאס או ישראל" היא העמדת פנים שקרית מכל וכל - בדיוק מה שיש לעשות נוכח עולם צבוע ושקרן וחברה יהודית צבועה ושקרנית עוד יותר.
הדיבר הכפול
חמאס הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לישראל בדור האחרון. מאז 1979, שנת המהפכה האיסלאמית באירן, מתנהגת ישראל כסומא בארובה, נדחקת מקיר לקיר ומשקר אל שקר, בכל האמור בהתנהלותה מול האיום האיסלאמו-נאצי ובזלזול שבו היא נוהגת באדמת המולדת.
השקר של הסכם השלום עם רודנות מצרית הכופה עצמה על האחים המוסלמים במצרים; השקר של הסכם השלום עם ירדן שאִפשר לה לשלול מן הפולש הערבי בעבר הירדן המערבי את זכויות האזרח שלו במדינת פלשתין הירדנית; השקר של הסכמי אוסלו שדחו את הקץ באמצעות הענקת אזרחות זרה למה שמכונה "פלשתינים"; השקר של הקמת ישות פוליטית-משפטית-כלכלית שאינה יכולה להתקיים ולו שעה אחת ללא עירוי כספים אדיר-מימדים גם מישראל וגם מן המערב; שקר הפליטים שיש להם סוכנות המעניקה אלמותיות למצב שהוא, עקרונית וחוקית, זמני; ושקר המוכנות למסור את אדמת הלאום לעם זר תמורת שקט בקיריה תל אביב. את כל בלוני השקר הללו מנקב חמאס, שעומד כחומה בצורה על עקרונות האנטישמיות האיסלאמו-נאצית, בדיוק כמו האחים המוסלמים שמהם צמח, בדיוק כמו חאג' אמין אל-חוסייני, שהיה שותף מלא להשמדתה של יהדות אירופה במשרדו של אייכמן ותחת חסותו של היטלר. חמאס מנקב את כל השקרים הללו ומעמיד את עם ישראל עירום ועריה מול האמת הבלתי מתפשרת. באופן מוזר הדיבר הכפול האומר לרשות "או חמאס או ישראל" הוא באמת כפול. הוא אומר ליהודים "או ישראל או חמאס", אבל ישות ערבית רציונלית המונחית על-פי עקרונות של שלום ופיוס, אינה קיימת, אפילו לא באשליות.
כיצד מתכונן ראש הממשלה לממש את המציאות ה"חדשה", שבה הרשות הפלשתינית היא למעשה חמאסטן בלב הארץ? של מלחמה שהיא אישית-עממית? האם יש לנעוץ את הראש היטב היטב במחפורת ולהמשיך לנהל מלחמת מאסף נגד ההכרה העולמית בחמאסטן כמדינה לגיטימית של הטרור האיסלאמו-נאצי, או האם להרים ראש ולהבין כי הבעיה אינה נעוצה בעולם הצבוע והמתנכר, אלא ביהודים הצבועים ושטופי האשליות?
מדינת היהודים מחולקת לשני חלקים: אלה הניזוקים יום יום מן המגע עם הפולש הזר, ואלה המסתכלים על הנזק ואומרים: כל עוד הערבי החמוש בסכין מטבח אינו מגיע אלי ואינו השכן שלי, זה מתאים לי ולנדל"ן שלי. כדי לצאת מן המחפורת, על העובדות לבוא אל המרכז. חמאס צריך לבוא לתל אביב. לא חמאס הווירטואלי בדמות "אנשי הרוח" המכריזים על הקמת חמאסטן בשדרות רוטשילד בתל אביב, אלא האחים מעוורתא, הטילים מעזה, רוצחי מעלות, המתפוצצים מן הדולפינריום. ולא הופעה חד-פעמית, אלא התנחלות קבועה ובלתי מופרעת. ולא אחרי הכרזת האו"ם על מדינת חמאסטן, אלא עכשיו, כדי להסביר לעם היהודי את מה שטחו עיניו מראות: שהאנטישמיות נשארה כשהייתה, ואם יש חרב בידה, היא הורגת. את החרב כבר מסרו בידה כל ממשלות ישראל מבגין ועד רבין, ברק ושרון. את הדרך הן חסמו בפניה במידה משתנית של הצלחה, תוך שימור המעבר הבטוח בין תל אביב לבין נמל התעופה בן-גוריון. את העיוות הזה שבו יש יהודים נחותים (בשר שבריות) ויש שווים (מוגנים בגדר הפרדה ושב"כ) יש למחוק, וזה תפקידו של חמאס.
המצב הוא אכן "או ישראל, או חמאס". רק אחד מהם יכול להישאר בצד הזה של הירדן. אם היהודים לא הבינו זאת עד עכשיו, תבוא המציאות ותבהיר להם זאת בדרך הקשה הכואבת והמדממת.

פורסם במקור: אתר מגזין "מראה"
ד"ר יובל ברנדשטטר הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial".
תאריך:  29/04/2011   |   עודכן:  29/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חמאס - מנקב בלוני שקר
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מה עכשיו-שמולנים?
efis  |  30/04/11 08:37
2
החמאס תוצאת האפרטהייד הציוני
סמי סוסו  |  30/04/11 10:17
3
תגובה
צנחן  |  30/04/11 11:33
 
- צודק בהחלט ל"ת
אביהו  |  30/04/11 15:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפאל ישראלי
לו התמקדנו רק במצבם של יהודי מרוקו תחת שלטון הצרפתים, אחרי הגאולה ממעמד הד'ימה, היינו נחרדים מן הזוועה המשפילה, המנוונת, האימתנית והמפלה, שהמתעלמים ממנה - או שלא חוו אותה, או שרצונם להשכיחה חזק מנאמנותם לתיעוד ולעדויות
אריה אבנרי
הודעתה של הפרקליטות השבוע על כוונתה להגיש כתב אישום פלילי חמור נגד ראש עיריית רמת גן צבי בר סגרה למעשה מעגל בן למעלה מ-20 שנה שבהן הוא היה מדי פעם על תקן של חשוד בעבירות של פגיעה בטוהר המידות
יוסי שחר
על המאמר "להרפות מעט" של שי מלכה, עורך הביטאון "מחר"
יצחק מאיר
אתם סיפור שכמוהו לא היה ואפילו אתם שתקתם אותו - הוא כאן, והוא בכל מקום    הזמן ספוג בסיפור שאינכם יכולים לספר. האוויר מלא אותו. הוא בתכלת, הוא בענן, הוא באביב והוא בסתיו, הוא עם עלות השחר והוא באור של בין הערביים, הוא בערב, הוא בחצות, הוא בתוך כל האשמורות, והוא מספר את עצמו ויספר תמיד עוד ועוד
אברהם פכטר
את נאום בר-אילן 2, על נתניהו לבסס על תוכנית מדינית חד-צדדית שלנו    מדינה פלשתינית עצמאית (בר-אילן 1)? בבקשה, אך אלה הקווים האדומים שלנו, שאין לוותר עליהם בבחינת "ייהרג על ביטחוננו ועצמאותנו ובל יעבור": ירושלים (בלי הפריפריה) - בירת ישראל, הר-הבית בידינו - לא לשכוח, בקעת הירדן - גבול ביטחוני אסטרטגי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il