X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סרט תיעודי שהוקרן בערוץ 1 חושף את פרצופו האמיתי של הצורר אדולף אייכמן. הסרט מתבסס על ראיונות מוקלטים שערך עיתונאי הולנדי פרו-נאצי בארגנטינה בשנת 1952. הראיונות חושפים את דמותו האמיתית של אייכמן ובהם הוכחה לשנאתו התהומית לעם היהודי לא פחות מסוכן הוא מחלל השואה יונתן שפירא שיש לראות בו צורר מסוכן הפועל לחיסול מדינת ישראל
▪  ▪  ▪
אדולף אייכמן. שנאה תהומית

בשבת שלפני יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2011 הוקרן בערוץ הראשון סרט תיעודי שחשף את פרצופו האמיתי של הצורר אדולף אייכמן. סרט זה שהופק בשת"פ בין גרמניה וישראל, גם חושף את שיתוף הפעולה שבין גרמניה וישראל של 1961 שהוביל להסגרתו של המרצח, כולל ראיונות עם אנשי המוסד שלכדו את האיש, לאחר שיהודי ניצול שואה בשם ברמן, ובתו סילביה, זיהו את בנו של אייכמן, ניקולס בבויינס איירס בירת ארגנטינה, וממנו את מיקומו של ריקרדו קלמנט, שם הסתרים של המרצח.
הסרט התיעודי, התבסס בין היתר על ראיונות מוקלטים שערך עיתונאי הולנדי פרו נאצי בשם. זאסן שהקליט למטרות רווח כספי את אייכמן בארגנטינה ב-1952, וראיונות אלה מכר לכל דורש.
המיוחד בראיונות מוקלטים של אייכמן שאלה חושפים התבטאויות נאציות מובהקות של הצורר ואת דמותו האמיתית של האיש, ובהן הוכחה לשנאתו התהומית לעם היהודי. אייכמן מתאר את הנחישות והעורמה בהן מימש את החלטות ועידת ואנזה להשמדת היהודים, ועשה זאת ממש עד לרגעיו האחרונים של הרייך השלישי, בעת שהצליח בעורמה ובשקרים לקבל על חשבון צרכים דחופים ביותר של הצבא הגרמני רכבות שהיו דורשות לו כאוויר לנשימה לצורך הובלת קרבית של נשק, פצועים ותחמושת.
עוד דבר שהתגלה בהקלטות, שהוא עצמו ביקר באושוויץ ונוכח בהוצאה להורג של אם יהודיה ובנה, והכדורים שרוצצו את מוחו של הילד היהודי גרמו להתזת הרקמות על מעיל העור שלו. אייכמן כמעט והקיא את נשמתו ועובדה זו הסתברה למפקד מחנה המוות שהוביל אותו הצידה כדי שהואכמנים של האינזאץ-גרופן לא יבחינו "בחולשה" של הצורר והדבר ישפיע על "יעילות עבודת הרצח" שלהם.
אייכמן בדבריו לזאסן מתאר את "גדולת" הרייך השלישי שנפל, ואת שאיפתו להקים מחדש את הרייך הרביעי. .אפילו זאסן נדהם לשמע האמירות הקיצוניות של האיש. הוא נשאל איך היה מסוגל לשלוח מיליונים ברכבות המוות בסוף המלחמה כאשר בכל קרון (לא תמיד) היו 2 דליים: אחד למים והשני לצרכים ואנשים רבים מתו מצמא?
הוא התחיל להשתולל מזעם ואמר לזאסן שמעשה זה היה בניגוד להוראותיו, שכן הדבר "פגע" בכשירות של כוח האדם היהודי שהיה דרוש למפעלים הנאציים של קומפלקס אושוויץ בירקנאו. וכי היה צריך להשקיע משאבים במחנות הללו כדי להחזיר לעבודה את אלה ששרדו את התנאים האל אנושיים בהן הובלו בקרונות המוות לעבודת הכפייה.
כמובן שאייכמן, כדבריו לזאסן, ראה בשליחת "הבלתי יצרניים" ברכבות: הנשים, הזקנים, הילדים והחולים להשמדה, ככורח בל יגונה משום שחוק הרייך ראה ברציחתם חובה שעליו למלא. "הוא בסך-הכל מילא פקודות" - דבר שטען גם במשפטו בירושלים ב-1961 ובכל דבריו אלה, גם במשפט, הוא לא הביע שום חרטה על מעשיו אלה. היה פאטתי לראות את אשת הצורר בוכייה ומקוננת על לכידת בעלה, אישה שגם זכתה על-ידי מדינת ישראל בפריבילגיה לראות את בעלה המרצח ערב הוצאתו להורג.
סרט נוסף שאני ממליץ לראותו בערוץ דוקו, הוא זה שיוצריו קראו לו "התליין", סרט על דמות מיוחדת, יהודית ואנושית של הסוהר הקשיש שלום נגר, כיום בן 76, האיש שאולץ בכורח הנסיבות על-ידי מפקדו הקצין מרחבי, לשמש בתפקיד חד פעמי בתולדות מדינת ישראל בהוצאתו להורג של הצורר אדולף אייכמן ובשריפת גופתו. זה היה תפקיד נורא ומזוויע, ותיאוריו של שלום נגר מעוררים פלצות מצד אחד, ומצד שני הכרת תודה עמוקה מאין כמוה, שכל יהודי ובן אנוש צריך להכיר לשלום נגר על שמימש את החלטת בית המשפט המיוחד של העם היהודי שגזר על הצורר עונש מוות.
היוצרות של הסרט בפרדס הפקות בחרו במסר שמאלני סמוי ונכלולי, להציג את שלום נגר - יהודי דתי וחרדי ממוצא תימני, צנחן לשעבר, שוחט ובודק במקצועו - כמעין "תליין מקצועי" ששחיטה של בעלי חיים (בסצנה עליה חזרו מספר פעמים בסרט) היא המייצגת כביכול את דמותו האמיתית של המשטר הציוני ששרר בימיו של דוד בן-גוריון, ושל "המזרחי המסכן" שמילא בסך-הכל את מה שהטילו עליו. נרטיב זה המגנה את הציונות הוא מוטיב חוזר בספרות ובאומנות של השמאל ומקור לריקבונו המוסרי ושנאתו היוקדת ליהדות.
עוד גילוי של זאסן, הוא שיחות של אייכמן עם ערבים פרו נאציים (בנוסף למופתי חאג' אמין אל חוסייני) בהן קיטר והתלונן בפני בני שיחו הערבים: "שקשה לו" להסביר למערב את רצח המיליונים, ושעליו להסתיר רציחות אלה בכל דרך אפשרית. המיוחד היה בתשובת הערבים בני שיחו שאמרו לו: "שהם היו נוקטים בשיטה אחרת מהגרמנים, והיא השימוש במדבר הצחיח משום שהמדבר השומם איננו יכול לדבר". מה שלא נזכר בראיון ששיטה זו יושמה בטורקיה העותומאנית על 1.5 מיליון ארמנים במל"ע הראשונה, בכל מרחבי המזה"ת המדבריים: מלבנון וסוריה, עירק ארמניה, אזרבייג'ן, פרס ומזרח טורקיה.
היום צברים, ישראלים כיונתן שפירא, הטייס לשעבר בחיל האוויר הישראלי, מחללים את זכר השואה במקום התרחשותה בכתבות נאצה על מעשים שעושה כביכול מדינת היהודים לעם הפלשתיני!
שפירא וחבריו גרועים במעשיהם אף מהנאצים החדשים, מכחישי השואה, גלוחי הראש והערבים עושי דבריהם בהכפשת שמה של מדינת ישראל.
לזכר ששת המיליונים קורבנות השואה חייבים אנו לראות בקומץ היהודים הללו מחוגי השמאל ההזוי בארץ ובעולם, צוררים המסוכנים לקיומנו יותר אם לא פחות מהערבים והאנטישמים הגלויים הפועלים כיום לחיסולה של מדינית ישראל. לזכור ולא לשכוח את אייכמן כמו את מעשיו של יונתן שפירא וחבריו לדרך.

תאריך:  02/05/2011   |   עודכן:  02/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לזכור ולא לשכוח: דמותו האמיתית של אייכמן
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  2/05/11 09:38
2
ימח שמם של היטלר איכמן ושפירא  ל"ת
יוסף הצדיק  |  2/05/11 09:44
3
בןגוריון והקסטנרים שלו היו גרו
קורןנאוה טבריה  |  2/05/11 10:10
4
מה כתב ביאליק על שפירא ודומיו:
חגא  |  2/05/11 13:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
חיסולו של בן-לאדן אין משמעו בהכרח חיסולו של אל-קאעידה, שכן הטרור האיסלאמי הוא מלחמת דת, בה אין מקום לפשרות. מצד שני, בן-לאדן לא היה רק מנהיג הארגון; הוא היה אל-קאעידה, וכיום ברור שאף טרוריסט אינו יכול לחוש בטוח
איתמר לוין
דרכו של אוסמה בן-לאדן ממשפחה סעודית שהתעשרה כתוצאה מקשריה עם המערב, דרך המאבק נגד הסובייטים באפגניסטן ועד לפיגועי 11.9: דיוקנו של המבוקש מספר אחת בעולם
רפאל בוכניק
המסר המרכזי העולה מ"הסכם הפיוס" הוא מתן גושפנקא למהלך השתלטות של החמאס על הרשות הפלשתינית, גם אם אין המדובר ביישום העניין הלכה למעשה בטווח המיידי. במשתמע, עיצוב מחודש של צביונה של ההנהגה הפלשתינית באופן האמור להוביל ל-SENIORITY של תנועת החמאס, על כל המשתמע מכך
מתי דוד
האם הפיוס בין הפת"ח לחמאס טוב לשלום? או טוב להמשך הטרור?    הסכם הפיוס הפלשתיני - תרגיל מבריק של הונאה
קובי לירז
תוכנית חדשה על שום מה? האם רק משום שאין ברירה? האם כדי להוכיח את הידוע - שאין פרטנר אמיתי שמסוגל להביא לסוף הסכסוך? או שאולי יש אפשרות אחרת?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il