X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הברית הבלתי קדושה בין מכחישי השואה למכחישי הציונות מסוכנת ומוחשית יותר מפצצה אירנית עתידית. הפצצה הפלשתינית נמצאת כאן ועכשיו, וחובתו של ראש הממשלה לפרקה
▪  ▪  ▪
מכחיש שואה ידוע. מחמוד אחמדינג'אד [צילום: AP]

ראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל בהתמדה את ההסברה לפיה מכחיש השואה אחמדינג'אד מסוכן לישראל ומהווה איום קיומי לגביה. תוכן הדברים נכון, אבל האם יש מסקנות מעשיות הנובעות מכך? האמת חייבת להיאמר: התמודדות צבאית עם הפצצה האירנית היא מעבר לכוחותיה של מדינת ישראל, ואסור לנתניהו להיגרר אחרי הרפתקנותו של אהוד ברק בעניין זה כבעניינים אחרים. משימה זו מתאימה רק למעצמה היחידה, ארצות הברית.
לפיכך, טוב יעשה ראש הממשלה אם יתמקד באיום קרוב יותר ומוחשי יותר, וכזה שמדינת ישראל יכולה וחייבת לטפל בו: פירוק הפצצה הפלשתינית, זו של מכחיש השואה עבאס/חמאס, צמד התאומים הסיאמיים הזוממים להקים מדינת אויב בלב ארץ ישראל, בסיועם של מכחישי הציונות בקרבנו.
רק כך ניתן להתייחס לחבורת הידוענים המתוקשרים שהתקבצה בעיצומו של חג החירות מול היכל העצמאות בתל אביב, ביזתה את הכרזת העצמאות של מדינת היהודים וקראה להקמתה של מדינת אויב בלב הארץ, מטען צד שעתיד להביא לחורבנה של מדינת היהודים. מול ביתו של מאיר דיזנגוף, ראש העיר הראשון של תל אביב - העיר העברית הראשונה ואם כל ההתנחלויות, היושבת על קרקעות ערביות מיפו ועד שייח' מוניס - העזו מכחישי הציונות לקרוא להשמטת הקרקע - תרתי משמע - בכל ארץ ישראל ולא רק בחו"ל כפי שהם מתייחסים ללב הארץ.
הברית הבלתי קדושה בין מכחישי השואה למכחישי הציונות מסוכנת ומוחשית יותר מפצצה אירנית עתידית. הפצצה הפלשתינית נמצאת כאן ועכשיו, וחובתו של ראש הממשלה לפרקה. לשם כך לא נחוץ נאום בר-אילן-2 שאותו דורשים ממנו פוליטיקאים הרפתקנים - פרס וברק, שנתניהו מאפשר להם לנווט אותו, בלי שיש בסיס חוקי כלשהו למשטר מוזר שכזה, שאף מנוגד לתוצאות הבחירות האחרונות לכנסת. לשם כך לא נחוץ נאום בר-אילן-2 שאותו דורשים ממנו עיתונאים חסרי-אחריות המדבררים את הכת השלטת בישראל בניגוד לתוצאותיהן של בחירות דמוקרטיות ובניגוד לשכל הישר ולניסיון העבר. לשם כך עליו לחזור בו מנאום בר-אילן-1 שהציב אותו בשורת האוסלואידים המובילה את ישראל כבר 18 שנים קדימה/תהומה, גם כאשר כביכול יש בה ממשלה "ימנית".
חשוב יותר מן השיח הביטחוני (חשיבותה של בקעת הירדן מול החזית המזרחית) הוא שיח הזכויות: זכותו ההיסטורית של עם ישראל על ארץ ישראל, כפי שנכתבה בראש מגילת העצמאות:
  • "בארץ ישראל קם העם היהודי, בה עוצבה דמותו הרוחנית, הדתית והמדינית, בה חי חיי קוממיות ממלכתית, בה יצר נכסי תרבות לאומיים וכלל-אנושיים והוריש לעולם כולו את ספר הספרים הנצחי. לאחר שהוגלה העם היהודי מארצו בכוח הזרוע שמר לה אמונים בכל ארצות פזוריו, ולא חדל מתפילה ומתקווה לשוב לארצו ולחדש בתוכה את חירותו המדינית".
ויתור על הזכות ההיסטורית של עם ישראל על ארץ ישראל פירושו איננו רק ויתור על חבלי ההר של הארץ, שדווקא בהם עוצבה דמותנו הרוחנית, הדתית והמדינית, אלא גם השמטת הקרקע - תרתי משמע - מתחת לרגליהם של תושבי תל אביב ובנותיה.
דווקא בסמוך ליום השואה חייב נתניהו לשנן לעצמו, לעצמנו ולאחרים את לקחי מינכן/אוסלו. במלאת 63 שנים לעצמאות ישראל ינאם נתניהו בקונגרס בוושינגטון. הוא יכול לבחור בחזון האוסלואידי השקרי המוביל למדינה פלשתינית במקום לשלום - שלום ומדינה פלשתינית של התאומים עבאס/חמאס ממערב לירדן הם דבר והיפוכו - או בחזון הציוני ובתקווה: להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון וירושלים.

תאריך:  03/05/2011   |   עודכן:  03/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכחישי השואה ומכחישי הציונות
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
ניתוח נכון ומדויק כל הכבוד ל"ת
סוף סוף ד"ר שמבין  |  3/05/11 12:15
2
בריימן ממציא לנו עובדות
שירה שחרור  |  3/05/11 12:38
 
- כדי להרכיב ממשלה הייתם צריכים
גם את ליברמן  |  3/05/11 17:00
 
- הגברת מנותקת מהמציאות
בתיה  |  3/05/11 20:36
 
- מי מנותק מהמציאות , בתיה ?
שירה שחרור  |  4/05/11 10:46
3
"הסכמי אוסלו", תחילה!!!
הניה  |  3/05/11 16:55
4
ניתוח מבריק, כרגיל אצל בריימן! ל"ת
בתיה  |  3/05/11 19:35
5
הציונות פשעה לעם ישראל הרבה יו
קורןנאוה טבריה  |  4/05/11 06:28
 
- מה עקץ אותך פתאום? האנטישמים
ספי סגל  |  12/05/11 23:00
6
איש חולה ועילג
גגלו ניסן ג'רבי  |  4/05/11 13:42
7
גרבי. גרבי גרבי.מה אומרים בכפר
מהפך 77  |  5/05/11 05:46
8
שירה שחרור
מהפך 77  |  5/05/11 05:52
 
- ומי לא יודע , או יודע ומשקר ?
שירה שחרור  |  5/05/11 09:38
 
- מתי תשתחררי מהבוסית שלך לבני? ל"ת
בתיה  |  5/05/11 21:14
9
שירה שחרור
מהפך 77  |  5/05/11 06:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נפתלי רז
מצנע יודיע מחר על התמודדותו לראשות "העבודה"    אתם משייכים עצמכם למחנה הסוציאל-דמוקרטי? בואו לכינוס מס"ד ביום ו' הקרוב (ב-10:00 בת"א, בבית התנועה הקיבוצית, רח' לאונרדו דה-וינצ'י 13), בהשתתפות עמרם מצנע, כלת פרס ישראל בחינוך מרים בן-פרץ והסופר א.ב. יהושע
איתן קלינסקי
הבה ננהג בפני פליטי רעב המתדפקים על שערינו, כשם שנהגה ארץ מואב כלפי מהגרי עבודה עבריים שנסו מהרעב בארצם. ואולי נאמץ לקח נוסף - שבעיתות שלום צומחים גילויים של שכנות טובה ותומכת באותה ארץ מואב שהייתה זירה למלחמות קשות נגד ישראל
עקיבה לם
אני מתלבט רבות. אני מתחבט ולא מוצא תשובה. האם נבחרי הציבור שלנו עובדים עלינו, או שמא הם פשוט עיוורים? התבטאויות חריפות, חד-משמעיות. יכול להיות שהם רק חיכו להזדמנות הזו, ולכן עטים עליה כמוצאי שלל רב?
יוני בן-מנחם
חיסולו המוצדק של אוסאמה בן-לאדן לא יעצור את הטרור האיסלאמי הקיצוני ומומחי מודיעין צופים גל פיגועי נקם שיתחיל בפקיסטן ויתפשט למדינות נוספות    הנשיא אובמה השיג הישג מוראלי ותדמיתי חשוב בתחום המלחמה בטרור ושיפר את מעמדו לקראת הבחירות לנשיאות
איתמר לוין
מדוע אני מקווה שההוראה האמיתית הייתה לחסל את בן-לאדן בו במקום    מדוע אוליבר סטון עוד יעשה סרט על החיסול ומה שסביבו    את מי שכח אובמה ומי מגנה את ה"רצח" של בן-לאדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il