X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אלעד כהן, יוני לוי, מעיין לוי, משה מוזס, משה ראובן, יוני ברנע ושבתאי שזו - את כולם הכרתי בחיי ואת כולם איני יכול לשכוח מיוחדים וצנועים, שנפלו על מזבח המולדת - דברים לזכרם
▪  ▪  ▪

כמי שגדל בירושלים איבדתי מספר גדול של חברים ומכרים, שעברו בחיי כמו תמונות שאני לא יכול לשכוח. סיפור החיים של החברים שלי מבית-הספר, ממועדון הנוער ומהצבא מובא כאן, ואני רק רוצה שלא נשכח את האנשים האלו, שהיו כל-כך מיוחדים ועדיין כל-כך צנועים.

אלעד כהן

ההיכרות שלי עם אלעד היא דרך האח שלו דור, שהוא חבר יקר עבורי. את אלעד לא הכרתי באופן אישי, אבל משפחתו היא מהמשפחות החמות והנחמדות ביותר שאני מכיר. משפחה חמה שמקבלת לחיקה כל אדם בכבוד ובהערכה, ואוהבת להעניק הרבה יותר ממה שהיא מוכנה לקבל. במשפחה זו אהבת הזולת היא הערך החשוב ביותר, וגם בעת משבר הם תמיד רצו להעניק ולעשות טוב לאחרים. מי ייתן ולא ידעו צער.

יוני ברנע

יוני ברנע הוא השכן מהבניינים הגבוהים שישב תמיד על ספסל בגן הציבורי ליד בית הספר. אביו הוא עיתונאי בכיר בעיתון מעריב, וכבר כילד היה מבריק וחד כתער. זכור לי במיוחד המבט החודר שידע להוציא ממך את האמת ואת הטוב. בשכונה כולם יזכרו את יוני.

יוני לוי

הילד הכי חזק בבית הספר. כולם ידעו שיוני לא יכול באמת לפגוע בזבוב, ושהוא שם תמיד רק כדי לשמור על החלשים בכיתה ולעשות סדר כשבאמת צריך. יוני תמיד חייך ואהב את חבריו הרבים, ובהלוויה שלו מה שנחקק בראשי הוא שחבריו סירבו ללכת הביתה, והמשיכו לבוא לבית המשפחה ולאהוב את יוני בליבם עד עצם היום הזה.

מעיין לוי

חברה לכיתה שהייתה פשוט בן-אדם מקסים, חביב ואהוב. מעיין הייתה סבלנית ואוהבת, והעניקה לסביבה שלה מעבר לכל אדם אחר. אחת התכונות המיוחדות של מעיין עוד כילדה, הייתה היכולת שלה להיות חברה וידידה של כולם. כתלמיד בכיתה שלה, היה לי העונג להכיר אותה לתקופה קצרה, שבה היא השאירה עלי רושם שמספיק לחיים. יהי זכרה ברוך.

משה מוזס

ההיכרות שלי עם משה מוזס הייתה רק דרך אחי, שאהב אותו יותר מכל אדם. משה, שהיה מעבר לכל חבר טוב עבור אחי, היה גם בן-משפחה עבורי, עם נפש נקייה ועיניים בוהקות ששידרו תמיד חמלה. משה היה איש גדול ומקסים. יהי זכרו ברוך.

שבתאי שזו

שבתאי היה קטן ממני בשנה-שנתיים והכרתי אותו בעיקר כילד שובב עם חיוך שובה-לב שלא ניתן לתארו. ילד מקסים שהתבגר להיות אדם בעל לב זהב. יהי זכרו ברוך.
יהי זכרם של הנופלים ברוך, ואני מתפלל שבעתיד נוכל לחיות בשלום ובשלווה עם שכנינו.

תאריך:  09/05/2011   |   עודכן:  09/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מעריב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נורית גרינגר
כל ישראלי ויהודי יודע את מטרתם של הערבים - השמדת מדינת ישראל. אם אנחנו, כעם אחד, נאמין, באמת, בצדקתנו, שאדמות המדינה, מגדות נהר הירדן עד לחופי הים התיכון, הן שלנו מבחינה חוקית - קרוב לוודאי שהעולם יאמין בצדקתנו. כשהערבים, והעולם איתם, צועקים "לשחרר את פלשתין", המשמעות היא חיסול ישראל. תשובתנו חייבת להיות ברורה: אם לא אנחנו - מי לנו, ואם לא עכשיו - אימתי
איתן קלינסקי
קשה לי לקבל את הפסילה הגורפת של פרשת "אמור" האוסרת לשרת בקדושה בבית המקדש או לבוא אליו. הדרת בעלי מום גופני מהזכות לכהן בקודש מעוררת תהיות ושאלות. אני אסתפק באמירת תמיהה אחת לנוכח העוול שעושה הפרשה עם בעל מום. לא זאת בלבד שהוא בא לאוויר העולם עם מנות גדושות של סבל לנוכח הקשיים, אנו מדירים אותו גם אם הוא חובק בחובו מטענים אינטלקטואליים ומוסריים, שיכולים לזכותו בתפקיד
יוסי דר
במה זכו בנימין זיגל ודוד קראוס, שרבין ורפול ומוטה-גור ודדו ובר-לב ועוד רבים-רבים כמותם לא זכו לו?    מדוע לשניים - ניצב ומפכ"ל - יצרו "דף נופל" באתר ההנצחה לחללי מערכות ישראל למרות שלא "נפלו", ולשאר לא?    אפליה? לא. פרטאץ'? כן
נפתלי רז
בשם בן-ציון זילבר, יהודה קן-דרור, עודד קורצ'ין, מנחם דגני, רמי ברעלי, יוני נתניהו, גוני הרניק, אמיל גרינצווייג, צליל שלח, יצחק רבין, תום כיתאין, אוהד זך, אורי גרוסמן ושני ריבוא חבריהם, זכר כולם לברכה: הגיע זמן המהפך האמיתי - הגיע זמן שלום!
אביחי אברהם
לעמיתיי, מדריכי סיורים בירושלים, הנוהגים להדריך גם בהר הרצל, מוכרים קבריהם של שני חללי מלחמת לבנון הראשונה הנושאים שם זהה - יובל הראל, שניהם תושבי שכונת תלפיות בירושלים. ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל התקשרתי ליוסי הראל, אביו השכול של יובל, וביקשתי ממנו לספר את הסיפור הייחודי הנובע משמם הזהה של שני הנופלים, מועד נפילתם והלוויותיהם, והרי הוא לפניכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il