X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין מדינה פלשתינית ללא טרור, ואין למכחישי השואה ולשואפיה - אלה המיועדים לעמוד בראש מדינה פלשתינית - במה לעסוק מלבד טרור ברגע שמנהיג פלשתיני יזנח את דרך הטרור, דבר שלא יקרה, הוא יאבד את מנהיגותו ויקום תחתיו מנהיג אחר שוחר-טרור
▪  ▪  ▪

רוב מכריע ממדינות העולם בשלות להכיר במדינה פלשתינית; השמאל הקיצוני בישראל בעידוד התקשורת - גם; אך בעניין זה - הרוב לא קובע. הפלשתינים קובעים. והם לא רוצים, לא מתאימים ולא מסוגלים לנהל מדינה, כי מדינת טרור - לא תתאפשר להתקיים לאורכה של מדינת ישראל ולא ייתכן כי תיכון.
כל כנופיות הטרור בתבל, מהפתח ועד החמאס (שהקרבה האידיאולוגית ביניהן הומחשה לאחרונה), כולל החיזבאללה ואל-קאעידה, הן ארגוני טרור הצריכים להתחסל - ולא להיתמך ולהשתדרג כמדינה.
בעניין זה, לא חשוב מה רוצים אחרים, ואין להסתמך על גורמים בינלאומיים, שיותר מטובת הפלשתינים דואגים לרעת מדינת ישראל. אין זה סוד כי האנטישמיות, שלא יכולה להתממש או שהתממשותה מוגבלת, מוצאת פורקן וביטוי באמצעות תמיכה במדינת טרור לאורכה של מדינת ישראל, ואין זה סוד כי מצד שני - הלומי השלום הנאיביים - מוצאים להם מרגוע ברעיון ההקמה של המדינה הפלשתינית, כאילו בכך תתגשם התיאוריה ההזויה שלהם, וחלומם יקום לתחייה. אלה גם אלה, אין בכוחם להקים מדינה, אף אם יש בכספם לעשות זאת.
יש לזכור כי חוסיין אובמה האמריקני חיסל את בן-לאדן מתוך מחויבות לתפקידו כנשיא ארה"ב, כחוליה בשרשרת נשיאים של מדינה שמדיניותה נמשכת מנשיא לנשיא, ללא קשר הדוק ומדויק עם ההשקפה הפוליטית של נשיא זה או אחר.
הזרעים לחיסול בן-לאדן לא נטמנו באדמה בימיו של חוסיין אלא לפני כן, והמדיניות של התערבות ארה"ב במדינות אחרות כולל כיבושן ועשייה של סדר אמריקני בהן - דבר שנמשך לימיו של חוסיין - התחילה הרבה לפני תחילת כהונתו ותמשיך להתקיים גם אחרי עזיבתו את כס הנשיא.
בענייננו, יכול ראש הממשלה להימנע מהתנגדות להקמת מדינת טרור של הכנופיות ואף לשאת נאום התומך בהקמתה, אך הוא לא יוכל להימנע מלבטלה לאחר שתוקם - אם תוקם ותפעל כמדינה באמצעי טרור נגד מדינת ישראל.
ראש ממשלת ישראל יהיה חייב לטפל בנגע ולגדוע את השרץ, בדרך צבאית העומדת לרשותו, בדיוק כפי שאהוד אולמרט היה צריך לחסל את הכור האטומי הסורי - ללא כל קשר להצהרות השלום ולנכונותו לשיחות עם אסד. ולו מהטעם הזה, לא תיכון מדינה פלשתינית לאורך מדינת ישראל.
אין מדינה פלשתינית ללא טרור, ואין למכחישי השואה ולשואפיה - אלה המיועדים לעמוד בראש מדינה פלשתינית - במה לעסוק מלבד טרור. ברגע שמנהיג פלשתיני יזנח את דרך הטרור, דבר שלא יקרה, הוא יאבד את מנהיגותו ויקום תחתיו (אגב רציחתו, כמקובל שם) מנהיג אחר שוחר-טרור.
יש טעמים נוספים לכך שמדינה פלשתינית לא תיתכן, אך די בטעם הנ"ל, וההכרה הבינלאומית כלל לא רלוונטית.

תאריך:  11/05/2011   |   עודכן:  11/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההכרה במדינה הפלשתינית לא רלוונטית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי כסה
מה היה קורה לו ממשלת ישראל הייתה מכירה במדינה פלסטינית בגבולות 67' עם חילופי שטחים, אבל עומדת בתקיפות על לוח זמנים, סידורי ביטחון, ערבויות אמריקניות ואירופיות והסדרי מימון מהן? למרכיבי הביטחון האמיתיים יש תמיכה במדינות החשובות
איתן קלינסקי
פרשת "בהר" מאתגרת אותנו כחברה במחויבות למניעת נפילה והתמוטטות של הפרט מבחינה כלכלית. עלינו כחברה מוטלת חובה למנוע שאדם בחברה הישראלית יָמוּךְ
אביגדור פלדמן
על-פי המנהג בבית על הגבעה בירושלים, פסק דין אחרון של שופט לפני פרישתו הוא מעין נוצת טווס צבעונית המתווספת אל זר עלי הדפנה שכבר קטף הפורש    במקרה הזה נוצת הטווס דהויה למדי ולכל היותר היא נראית כנוצת ברווז מקרטע
אלישיב רייכנר
המדורים במנהל התרבות, אלו שממליצים על תקצוב של מוסדות תרבות, מנוהלים רובם ככולם על-ידי אשכנזים
חן בן אליהו
מדינה ערבית פלשתינית ממזרח לירדן, בארץ ישראל המזרחית, זהו הוויתור הגדול והכואב הנדרש מישראל בזמן הזה ואשר מדינת ישראל אכן יכולה להרשותו לעצמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il