X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חוקי הגזע של נירנברג הביאו להרס נורא, לשואה ולהשמדת כשליש מעמנו. המעגל נסגר כאשר הוגיהם ומבצעיהם הובאו לדין העמים עם תום מלה"ע ה-2 במשפטי נירנברג. ומה יהא על הוגי ומבצעי חוקי הגזע של הפרקליטות הירושלמית? שמא לאחר ההרס העתידי הנורא שהם מתכננים לנו, הרס שיפקוד את עמנו בארצו שלו, חס וחלילה, יובאו אף הם לדין העם במשפטי ירושלים?
▪  ▪  ▪
חוקי הגזע בפרקליטות הירושלמית [צילום: פלאש 90]

אין לך דבר בעולמנו זה שהדעת אינה סובלת אותו, ובעיקר הדעת היהודית לנוכח מאורעות המאה שעברה, יותר מאשר חוקי גזע, דהיינו הללו שיסודותיהם מונחים על בסיס גזעי ועל מוצא אתני. כאלה היו חוקי נירנברג הידועים לשימצה ואשר תוצאותיהם ההרסניות פגעו קשות בעמנו וכאלה, להבדיל, מנפיק היום בעזות-מצח משרד המשפטים הישראלי היושב בירושלים במטרה לפגוע אנושות בהתיישבות היהודית ביהודה ושומרון.
הדוגמה הקלאסית לחוק גזעני שכזה היא כמובן אותו חוק מ-2005, חוק הטיהור האתני וגירוש היהודים מגוש קטיף ומצפון השומרון והרס הישובים עד היסוד, חוק שכובס היטב-היטב בכדי שהגזענות הטבועה בו לכתחילה לא תבלוט יתר על המידה ועל-מנת שאי-חוקיותו המשוועת כמו לא תורגש. אולם כאשר הגה רוה"מ דאז, אריאל שרון המושחת באדם, את הגירוש וההרס, הוא לא הסתיר את הבסיס הגזעני של תוכניתו ואמר קבל-עם ועולם: "עד ראש השנה תשס"ו לא יהיו יהודים ברצועת עזה".
את התוכנית המטורפת של גירוש והרס על בסיס גזעי, את הטיהור האתני הזה שכונה ע"י שרון 'תוכנית ההינתקות', עיצבו ובנו במשרד המשפטים לכדי חוק גזעני מובהק במיטבו, חוק מכובס שכונה 'חוק ההינתקות מרצועת עזה וצפון השומרון', חוק גזעני אשר בוצע באופן מחפיר ע"י ממשלת שרון באמצעות צה"ל והמשטרה ואשר לבד מן העוול הנורא שגרם למתיישבים היהודים באזורים אלה, לא הביא דבר לישראל, לבטח לא שלום או ביטחון.
בכן, לא שלום ואף לא ביטחון כי אם חיסול מפעל ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון, זו היא, כידוע, תמצית שאיפותיו ופסגת מאווייו של השמאל הישראלי הקיצוני שדעתו נטרפה עליו כבר לפני שנים ואשר-על-כן גם איבד את אחיזתו בציבוריות הישראלית. כיצד אם כן יגשים שמאל מוטרף זה את שאיפותיו? לא אלמן ישראל ואף השמאל הישראלי אינו אלמן: מה שלא יושג לו עוד באמצעות הקלפי ובדרך דמוקרטית, יושג, או לכל הפחות יעשה ניסיון להשיגו באמצעות השתלטות זוחלת ונואלת על מערכת המשפט בכלל, על בית המשפט העליון, על משרד המשפטים, על הפרקליטות ובפרט על המחלקה לתפקידים מיוחדים של פרקליטות זו, מחלקה שכל עניינה למרר את חיי התושבים היהודים ביהודה ושומרון, להצר את צעדיהם, לתחום אותם תחילה ב'תחום המושב' ולהביא לחיסול ההתיישבות בשלבים.
בג"צ 9296/08 הידוע יותר בכינויו 'בג"צ הקרקעות' אף הוא אינו אלא ניסיון לחוקק עוד חוק נואל על בסיס גזעי, כמובן בעד הטרור הערבי וכנגד המתיישבים וההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. חוק גזעני זה שהדיון בו בבג"צ נדחה לפני כמה שבועות, ממש ברגע האחרון וכתוצאה מהתערבות של כמה שרים, אינו אלא פרי באושים תוצרת מוחם החולני והקודח של פקידוני משרד המשפטים והמחלקה לתפקידים מיוחדים בפרקליטות.
כוונת פקידונים גזעניים אלה הינה למנוע מיהודים לייצר חזקה על קרקעות גם אם עיבדו אותם ברצף לאורך עשר שנים ויותר בלא ערעור, וכך לבסס חוק גזעני שבאם יחודש הדיון בו ובאם יתקבל ע"י בג"צ, יהיו לו השלכות מרחיקות לכת על עצם האפשרות להמשיך ולפתח את ההתיישבות. כמובן שאין בחוק הנואל הזה ולו מילה או חצי מילה על ניסיון דומה לייצר חזקה בקרקע מן הצד הערבי. והרי הנחת היסוד העקומה מבחינתם של פקידוני משרד המשפטים והפרקליטות היא שכל הזכויות בשטח שמורות לערבים ואילו היהודים ביהודה ושומרון אינם אלא פולשים זרים, חסרי מעמד וזכויות יסוד.
השמאל הקיצוני המטורף שהשתלט זה מכבר על משרד המשפטים, הפך את אגפיו השונים לסניפים ותתי-סניפים של מרצ ושלח את גרורותיו לכל מחלקות המשרד ובפרט לפרקליטות המדינה, שמאל קיצוני זה מאיים באמצעות הפרקליטות לגלגל את המפעל הציוני לאחור, להחריב תחילה את מפעל ההתיישבות ביו"ש ולאחר מכן גם את ההתיישבות בגליל ובנגב, באותה הדרך ועל אותו האופן ממש.
והרי במידה ויצליחו, חס ושלום, להרוס את ההתיישבות ביו"ש ולהסיג את ישראל לגבולות 67, יתגבר תאבונם של מטורפי השמאל ובני-בריתם הטרוריסטים הערבים ותעלה מיד הדרישה לקבלת גבולות החלוקה של 48. משמע, חוקי הגזע של הפרקליטות המכוונים היום 'רק' כנגד היהודים ביהודה ושומרון, יש בהם כבר כעת פוטנציאל של הרס הישובים גם בגליל ובנגב ומעל לכל יש בהם פוטנציאל של החרבת ירושלים.
חוקי הגזע של נירנברג הביאו להרס נורא, לשואה ולהשמדת כשליש מעמנו. המעגל נסגר כאשר הוגיהם ומבצעיהם הובאו לדין העמים עם תום מלה"ע ה-2 במשפטי נירנברג. ומה יהא על הוגי ומבצעי חוקי הגזע של הפרקליטות הירושלמית? שמא לאחר ההרס העתידי הנורא שהם מתכננים לנו, הרס שיפקוד את עמנו בארצו שלו, חס וחלילה, יובאו אף הם לדין העם במשפטי ירושלים?

תאריך:  22/05/2011   |   עודכן:  22/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוקי הגזע של הפרקליטות
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
המשחק מכור
צבי לביא  |  22/05/11 11:18
2
מאמר הנוגע בלב ליבה של הבעיה
אליק א.  |  22/05/11 11:46
3
חן,נסחפת
אלישמע  |  22/05/11 11:55
 
- לא, זה לא פוליטי
צבי לביא  |  22/05/11 12:29
 
- נסחף? בואו ונראה -
חנה שרה  |  23/05/11 12:41
 
- נסחף? נראה עוד -
חנה שרה  |  23/05/11 12:47
 
- לחנה שרה
צבי לביא  |  23/05/11 14:07
 
- אני חושב שאת טועה. נוח לנתב את
אלישמע  |  24/05/11 14:10
4
סחף
reutbr  |  22/05/11 12:23
5
חן בן אליהו , מורה בישראל !
אהרון הלוי  |  22/05/11 15:56
 
- מסכימה לגמרי עם אהרון. ל"ת
גילה פ.  |  22/05/11 17:31
 
- מורה טוב, מורה לחיים!
צבי לביא  |  23/05/11 10:04
 
- זה מורה טוב , לביא ?
אהרון הלוי  |  23/05/11 19:26
6
קישקוש ואיוולת
מאמר ילדותי  |  22/05/11 21:57
 
- אם אתה כל כך יודע מתי פינו
ערבי מאדמה חוקית   |  22/05/11 23:06
7
הבחור צודק אכן יש לנו בעיה
ואסור להתעלם  |  22/05/11 22:11
8
מאמר חשוב ביותר
זאביק סיגל  |  23/05/11 12:13
9
אתם יודעים למה צריכים כל
חנה שרה  |  23/05/11 12:55
10
יופי של מאמר
רינה ירקוני  |  23/05/11 15:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
הנשיא ברק אובמה, הטוען שהוא מכיר את האיסלאם והעולם הערבי - מעניין האם הוא חושב לרגע באמת שהפלשתינים עם ה"כבוד" העצמי הערבי, יסכימו אי פעם למדינה מפורזת מנשק? בקיצור ביבי, מותר לך להסכים לכל הצעותיו של אובמה כי הן לעולם לא יתממשו!
חנן וייס
צה"ל לא "סופר" ולא מתעד את המילואימניקים. המילואימניק, מבחינת הצבא, מתנדב להגן על המדינה על חשבונו. כדברי הסניגור הצבאי הראשי, אל"ם אהוד בן-אליעזר: "אין לנו כוח-אדם על-מנת לטפל במילואים"
איתמר לוין
ל"ג בעומר מהווה נקודת מפגש לשתי תופעות העומדות בניגוד מוחלט לתפישת עולמה של היהדות ולהלכה: פולחן קברים ומכירת ישועות בעד תרומות    זה גובל בעבודת אלילים בגזל, וזה עלול להיות חילול השם    צריך להפסיק את זה
איתמר ברתור
ב-ynet עשו מעשה קסמים. לקחו עובדות כלכליות שמתאימות לתיאוריות פוליטיות של מחנה אחד (פאשיסטי במיוחד...) והתאימו את הכותרת והמסקנה לתפיסת העולם של מחנה אחר (מי אמר עוכרי ישראל?). יושרה? אתם תגידו
אורי אליצור
נתניהו הציג בכנסת את קווי המינימום שיש עליהם הסכמה רחבה של הציבור. מה שיצא מזה למעשה הוא נאום שמציג את עמדת ציפי לבני. אבל יש גם קצת חדשות טובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il