X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אטרקטיביות מקרר הבצקים הקפואים, שהיה פעם מוקד עלייה לרגל למרבית הצרכנים אשר נענו בשמחה למבצעי 1+1, הולכת ופוחתת. כתבות על ההשפעות הבריאותיות של שומן הטרנס החלו לחלחל ונראה שהציבור מדיר את רגליו יותר ויותר ממקררים אלו, ונראה שהיצרנים, אשר פרנסתם קטנה, מחפשים תחליפי בצק "בריאים" יותר
▪  ▪  ▪
טרנד הבריאות הגיע גם לבצקים הקפואים [צילום: יח"צ]

מגמת הבריאות נדמה, שהחלה לפני מספר שנים, בחרה להתחיל את דרכה ולהרים את דגלה דווקא באזור מקרר הבצקים הקפואים, שם הישרדות אינה רק תוכנית אלא ריאליטי תרתי משמע. נכון שהיו עוד מספר מוקדים כמו הגדלת חלקם של המים המינרלים על חשבון המשקאות הקלים ואו באזור הלחמים, אשר חלקם של הלחמים הלבנים והרגילים הצטמצם וחלקם של הלחמים המיוחדים גדל.
מקרר הבצקים הקפואים, שהיה פעם למוקד עלייה לרגל למרבית הצרכנים, אשר נענו בשמחה למבצעי 1+1, נראים פחות ופחות לידו. כתבות על ההשפעות הבריאותיות של שומן הטרנס, החלו לחלחל ונראה שהציבור מדיר את רגליו יותר ויותר ונראה שהיצרנים, אשר פרנסתם קטנה, מחפשים תחליפי בצק "בריאים" יותר ובמקביל מחפשים סל מוצרים רחב יותר אשר נוטה לא להישען רק על הבצק המסורתי.
לאחרונה יצאה מעדנות בפרסום, רחב היקף לסדרת בצק הפילו, תוך הדגשה שהמוצר אינו מכיל מרגרינה. מה זה בצק הפילו? האם זה יביא את הישועה ליצרנים? מה צופן העתיד בתחום?. אולי נתחיל דווקא מהסוף. ביקור בסופרמרקט באוסטרליה הרחוקה, אולי ימחיש לנו, את הצפוי בישראל בעוד 10-15 שנה.
האוסטרלים, הידועים בהקפדתם על איכות הסביבה והבריאות, קונים מוצרי מזון בעיקר טריים או מוצרים אשר מידת העיבוד בתהליך הכנתם הוא נמוך באופן יחסי. מחלקת השימורים שם קטנה באופן משמעותי ומנגד מדף המיצים הסחוטים הטריים, נדמה שהוא פשוט לא נגמר. אם בישראל קיימים אולי 2-3 סוגים שונים של מיצים סחוטים טריים ומצוננים, הרי ששם תוכלו לטייל לאורך מדפים שלמים ולראות עשרות רבות של חברות ומותגים לקטגוריה זו.
אם אתם כבר מתכננים להגיע ליבשת רחוקה זו, שווה ומומלץ להקדיש גם "זמן איכות" לרשת מזון. לענייננו אנו, נראה שכל ניסיון להחליף לבצק "בריא" אכן מבורך ובהחלט ייתן ליצרן אשר מתמחה בו יתרון על פני האחרים למספר שנים, שהן בהחלט משמעותיות, אולם מוטב יהיה שבמקביל יתור אחרי מוצרים נוספים ואו מילויים בריאים ומזינים יותר ואולי יאמץ את הדרך של טבעול, אשר מקדישה לנושא ההתחדשות והבריאות מחשבה יתרה.
בצק הפילו, הוא אכן בצק דק, אשר נמתח במהלך הכנתו באופן כזה, שמאפשר ליצור מעטפת דקה סביב המילוי המבוקש. הבצק אכן מכיל פחות רכיבים של בצק רגיל ובזה יתרונו, אולם מנגד חשוב לקנות מוצרים אשר גם בהם המילוי איכותי ובריא או במילים אחרות, לא להתבונן רק בקנקן, אלא גם מה שיש בתוכו.
מנגד נערכות רשתות השיווק ומבצעות התאמות שטחים ומקטינות את חלקם של הבצקים במקררים ומבצעות הסבה למוצרים תחליפים עד כמה שניתן בהתחשב במגוון המוצרים ובעוצמות הקירור הנדרשות לשם אחסונם.

תאריך:  01/06/2011   |   עודכן:  01/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבצק הקפוא - האם "השבט אמר את דברו"?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי זוהר-ניב
חשוב שילדיכם יכירו אתכם כפי שאתם, בני אדם שלמים ובהחלט לא מושלמים    כשאתם טועים, תרשו לעצמכם לבקש סליחה מהילדים שלכם ומעצמכם    הצרכים שלכם חשובים והם חשובים לא פחות מאלו של הילדים
סמדר טייטלר
לפני יציאה מהבית לשטח, בייחוד בשעות הערב, רצוי להתמרח בחומר דוחה יתושים    חשוב להצטייד במשחה נגד תפרחת חיתולים ולמרוח שכבה עבה על עורו הרגיש של התינוק    ג'ל אלוורה אשר מתאים במיוחד למריחה על כוויות שמש קלות ואזורים מודלקים
צילה שיר-אל
מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל, הרי ששנה זו תהיה מבורכת ועם הזדמנות פז לילידי המזלות שור, סרטן, בתולה, גדי ודגים המושפעים מכוכב זה. זו ההזדמנות להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח עבורכם
ד"ר אריק זרצקי
על-פי נתוני האיגוד האמריקני לכירורגיה פלסטית, בשנים האחרונות בוצעו כ-5.5 מיליון ניתוחים משולבים, שהם 45% מכלל הניתוחים האסתטיים    בשנה האחרונה בישראל, אחוז העוברים ניתוח משולב עומד על כ-50%    מהי התופעה? אלו ניתוחים משלבים? באלו גילאים? מה היתרונות?
שמרית טסה
האמן יהודה בראון - דמות מוכרת ומפתיעה בכל פעם מחדש בנוף הירושלמי - חייל ששירת בעבר בגולני, בפטרול בעיר הבירה    יום ירושלים בתמונות דרך רגליו של "החייל הלבן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il