|
תאריך:
|
13/06/2011
|
|
|
עודכן:
|
13/06/2011
|
|
1 |
|
|
אני שותף לכאב ושל הכותב , שמשורר כה ערכי כמו אבות ישורון נדחק לקרן זוית , כי היה לו האומץ להתמודד עם נרטיב כוחני ואלים . נרטיב שעשה דהמוניזציה לאחר , והאחר הוא בן העם הערבי , שאיתו אנחנו חייבים לחיות על אותה כברת ארץ .
כיסופים של אלפים שנות גלות לשיבה לציון אסור , שיעלו על מסלול דחיקת מי שחי כאן. כיסופים של עם לבנות את ביתו הלאומי בארץ אבותיו חייבים להיות קשובים גם לבנה של הגר החי כאן . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אברהם בן דוד |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ואם אבות ישרון כתב את הדברים האלה, אז הוא נבל כמו כל השמאל.
כל התיירים בארץ ישראל במאה ה-19 מתארים ארץ תלאובות!! כולם! וזה לא היה מטעמי אהבת היהודים. איש לא גירש ערבים! לא היה דבר כזה. במלחמה נוצרים פליטים, כך זה בכל המלחמות. ואלה אפילו לא היו פליטים! הם נשארו במרחב שלהם, 99,9% של אדמות המזרח התיכון, שניתנו, ללא שום הצדקה, לאימפריאליזם הג'יהאדי.
מנוולים כמו האדמו"ר מקלינסק אינם מתרגשים כלל מגירושו של עם שלם למשך אלפיים שנות גולה. תשעה באב אינו מדבר אליהם כלל, אבל, למעלה מששים שנה שהם מתקשקשים עם ה"פליטים" שאחיהם רוגצים על מליארדי מליארדים של פטרו-דולרים-יורו ומה לא. נבלות!
עם הקמת המדינה למדו ה"מסכנות" לראשונה את הקריאה והכתיבה. ניתנה להם זכות הצבעה, להם ולבעליהן, דבר שלא היה להם מעולם. הקימו להם בתי ספר ואף סמינרים. הם קפצו בבת אחת מימי הביניים למאה העשרים, ורוצחינו מבית ממשיכים להכות על ראשינו, ראשים של שרידי אלפיים שנות שואה. ימח שמכם יחד עם ה"פליטים" שלכם.
היהודים ריפאו אצלם את הגרענת והגזזת, הלבישו אותם, כלכלו אותם. הפושע נגד האנושות, אריאל שרון, הצהיר בלטרון שהוא שואף לתת ל"פלשתינאים" מה ששום גורם אחר מעולם לא נתן להם.
והעיקר - זו ארצנו!!!! היהודים השאירו רכוש ענק במדינות ערב, היחפנים של גדות הכנרת, דרי הביצות והקדחת, ישבו באוהלים.
החוצפה היודונאצית עוברת כל גבול! איפה נבלים כמותכם, כאשר מגרשים אלפי יהודים מבתיהם, בתים ראשונה על אדמה בתולה במשך שנות אלפיים? איך רצתם עם קצף על השפתיים להחריב חקלאות משגשגת על חולות מלחה בחבל עזה? מנוולים! מאה מליוני פליטים נוצרו במזרח ובמערב בשנות מלחמת העולם השניה, אבל אצל השמאל הנאלח מתקבל הרושם, שהפליטים, בהא הידיעה, זו אשפת האדם ה"ערבית".
ציבורים שלמים מן החוראן, ממצרים, מסוריה ומכל מקום התקבצו בארץ ישראל עם תחילת שיבת ציון, ערב רב של חלכאים ונדכאים, מלכתחילה, וזה מספר לנו כאן איזה סרט תורכי.
ימח שמכם! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
ואם נעקרו 600,000 איש מתוך 100,000 בתים
היום רוצים שני מיליון איש לחזור-לאיפה?
לחדר הקטן הצפוף (שנחרב) שבו היה גר הסבא שלהם?
נכון וצודק יותר לפצות אותם על 100,000 בתים שאיבדו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
החלמאי |
|
|
3 |
|
|
הערבים שהתגוררו בתחום "פלסטינה" לא קיבלו את החלטת האו"ם 181 למדינה יהודית ומדינה ערבית. הם התקיפו את האוכלוסיה היהודית מתוך כוונה להשמידה. אילו היו מצליחים לא היה נשאר כאן פליט אחד לפליטה, הם היו שוחטים את כולם כמו כבשים. למרבה המזל הם נכשלו, למרות ששבע מדינות התגייסו לעזרתם. בגלל שהם נכשלו בהשמדת היישוב היהודי הם לא חזרו לבתים שמהם יצאו, חלקם בבריחה וחלקם מתוך היענות לקריאת מדינות ערב ומתוך כוונה לחזור ולקחת את השלל מן היהודים שיירצחו. על זה מיילל המשורר. לעולם אין זה מיותר לחזור שוב ושוב על האמת. בסופו של דבר כל השקרים יחזרו לביוב שממנו יצאו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע. הנביא |
|
|
4 |
|
|
כווית, 15.1.1951
''ארוחת ערב עם ג'ורדן ואשתו, היה שם גם קבלן לבנוני אחד עם אשתו, עודה ארבע שורות יהלומים.... הוא סבר שהחרם הכלכלי שמטילות המדינות הערביות, סופו שיקטול את ישראל בתוך כחמישים שנה, ועד אז תהיינה המדינות הערביות מוצקות באחדותן, חמושות כהלכה ויעילות. אז ייזרקו היהודים לים, אבל יניחו להם מובלעת יהודית קטנה בחופי ארץ ישראל, אך בלי ממשלה יהודית. הוא לא סמך כלל על עיראק, תימן או ערב הסעודית, אך לבו סמוך ובטוח שירדן, סוריה לבנון ומצרים תוכלנה להכות את היהודים בעוד חמישים שנה. חיויתי את דעתי שבעוד חמישים שנה יהיו גם היהודים חזקים הרבה יותר מעכשו, והוא אמר שהם יהיו פושטי רגל, נגועים בקומוניזם ונטולי יציבות כלכלית ומדינית. העירותי: 'אתם הערבים, על כל אוצרות הנפט שלכם, מדוע אינכם עושים משהו למען הפליטים העלובים הללו מארץ ישראל', 'אלוהים אדירים' אמר, 'אתה חושב באמת שאנחנו נהרוס את התעמולה הטובה ביותר הנמצאת ברשותנו; הרי זה מכרה זהב'. אמרתי שדעה כזאת היא קשת לב ובלתי מוסרית כאחת. 'הבלים' אמר, 'הם סתם אשפת אדם אבל הם מכרה זהב מדיני'''
מסיים מיינרצהאגן את הדף הזה ביומנו – ''בלשון שונה כלשהו שמעתי דעות זהות מפי ערבים אחרים..''
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
5 |
|
|
..... שונים היו המדווחים, ממקום למקום, אך לא כן הדיווחים: ג'.ס. באקינגהם תיאר את ביקורו ב-1816 ביפו, ש"נראית ככפר עלוב לכל דבר, וכל מה שראינו בה בזוי היה באותה מידה". באקינגהם תיאר את רמלה: "מקום שם, כברוב חלקיה של ארץ-ישראל, נראה היה כי החָרֵב מרובה על המיושב".
לאחר ביקור ב-1817-1818 מסרו תיירים, כי לא היתה "אפילו סירה אחת באגם (ים-כנרת)". באנציקלופדיה גרמנית, שראתה אור ב-1827, תוארה ארץ ישראל כ"ארץ שממה, שכנופיות שודדים ערביות מהלכות בה בכל פינה".
כל ימות המאה ה-19 נשמעו דברי צער על עזובתה ועליבותה של הארץ. ב-1840 כתב משקיף אחד שסייר בשטח על התפעלותו מ"גזע אנשיה האמיצים" של סוריה, ש"יישובה מתמעט והולך".... האיזור המאוכלס לשעבר, בין חברון לבית-לחם "עזוב ושומם כיום", ובו "ערים חרבות". ירושלים מנתה "מספר רב של בתים.... במצב מעורער והרוס", ו"דומה כי להמונים באמת אין תעסוקה קבועה". ה"המונים" בירושלים נאמדו בפחות מ-15,000 תושבים, שלמעלה ממחציתם היו יהודים.
ב-1857, דיווח הקונסול הבריטי בארץ ישראל על מיעוט התושבים בארץ והדגיש את הצורך להגדיל את אוכלוסייתה. בשנות ה-60 לאותה מאה, נמסר כי "דלדול האוכלוסיה נמשך והולך..".
בו בזמן רשם ה.ב. טריסטראם ביומנו: עיבודן של אדמות הצפון והדרום (של עמק השרון) פוסק והולך, וכפרים שלמים נעלמים במהירות מעל פני האדמה. מאז שנת 1838 נמחקו כך מן המפה (על ידי הבדווים) לא פחות מ-20 כפרים ויושבי הקבע נעקרו משורש.
אחרי שביקר בארץ-הקודש ב-1867 הביע מרק טווין, בדרכו המיוחדת, בוז לתיאורים "רומנטיים" ו"משוחדים" של ארץ ישראל. בכמה וכמה מקומות כתב טווין בעצב על מימצאיו:
חזיונות מסעירים... אינם מתרחשים עוד בעמק (יזרעאל) מהלך שלושים מיל לכל עבר אין בו אפילו כפר ערירי אחד. יש שנים או שלושה גיבובים קטנים של אהלי בדווים, אך לא מעון אחד של קבע. יכל אתה לרכוב למרחק עשרה מילים בסביבה זו ולא תראה עשרה בני-אדם.
וכאן נתמצת מעט את תיאוריו של טווין – הגליל – מדבריות עזובה, קופות שממה חלודות.... אותה חורבת כפר נחום הנכאה; הכפר המטופש הזה, טבריה, הישן את שנתו בצל ששת דקליו האבלים.... הגענו בשלום להר-תבור... בכל הדרך לא ראינו נפש חיה.
נצרת, עיר שכוחת אל... יריחו המקוללת, היא תל של חרבות מפורר... בית לחם ובית עניה, על דלותן ושפלן... בית צידה וכורזין נעלמו מעל פני האדמה....נמים בדממת ישימון, שאין דריו אלא עופות טרף ושועלים נחבאים-אורבים.
"ארץ ישראל יושבת עטוית שק ואפר... שוממה וכעורה...", כתב טווין בצער – "... היא ארץ החלומות".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
6 |
|
|
מחברים רבים, כדוגמת הרוורנד סמואל מנינג, דאבו על ניוונה של שפלת החוף, זה עמק-השרון, ש"בזכות פוריותו ויופיו המופלאים היה סמל הברכה בעיני העברים" –
"אבל היכן היו התושבים? עמק פורה זה, שיכל היה לפרנס ישוב ענק, ערירי הוא כמעט... מדי יום עתידים היינו לשוב וללמוד את הלקח שנכפה עלינו עכשו, שתוכחות הנביאים הקדומים התמלאו כלשונם ממש – "ותהי ארצכם לחרבה ולשמה ולקללה מאין יושב".
בספר ששמו "חת ומואב", פסק הקולונל צ'.ר. קונדר על ארץ ישראל של שנות ה-80 למאה ה-19, שהיא "ארץ הרוסה". לדברי קונדר –
במידה שהדברים אמורים ,בגזע הערבי, דומה שאין הוא מתרבה אלא מתמעט.
קונדר ביקר בארץ ישראל גם לפני כן, ב-1872, וכך אמר על התמעטות האוכלוסיה הנמשת והולכת, בתקופת תשע או עשר השנים שחלפו בין ביקוריו:
האיכרים שהם חוט של האוכלוסיה, פחתו במידה מעציבה ביותר, במספרם ובעשרם.
פייר לוטי, הסופר הצרפתי המהולל, כתב ב-1895: "עברתי בגליל הנוגה באביב, ומצאתיו מחריש..." בקרבת הר-הגלבוע המקראי, "כבשאר מקומות, כבכל מקום בארץ ישראל, שבוּ עיר והיכלות לעפר.... קדרות זו של עזובה... מעיקה על ארץ הקודש כולה".
דוד לנדס סיכם כך את הסיבות להצטמקות מספרם של התושבים:
"כתוצאה ממאות שנים של הזנחה ושלטון-עושק מצד התורכים, שבאו לאחר השַמות שעשתה בארץ שורה של כובשים קודמים, הופקרה הארץ לחול, לבצה, ליתוש האנופלס, ולמריבות שבטים ולשודדים בדווים. ישוב של כמה וכמה מליונים, הצטמק לכדי עשירית מן המספר ההוא, אולי רבע מליון, לערך, ב-1800 ו-300,000 באמצע המאה".
המהגרים (רק תחילת הפרק ובקיצור) :
ממש כמו שמנציחים כיום את המיתוס על "הזהות הערבית הפלשתינאית בת אלפי השנים", כך הטתה התעמולה הערבית את דעת הקהל העולמית, לטפול את אשמת מצוקתו של הפלאח האומלל, שגורש מן הארץ, שהיתה שלו "מאז ומקדם", על "היהודים, בעלי הממון שבעולם" וכך גורס הסיפור: "אך גם אם היתה הארץ דלה ומוזנחת, הרי לערבים שישבו בה, עדיין היתה פלשתינא.... מולדתם, ביתם, הארץ בה ישב עמם דורות על דורות, ואבותיו הניחו בה את קבריהם".
כמה איכרים ערבים – דוברי ערבית – אכן נעקרו, אבל הם נעקרו על ידי ערבים, זמן רב קודם שיתחילו היהודים לשוב בהמונם ולהשיב את הארץ לקדמותה, והדבר נמשך הרבה שנים לאחר שמושבות היהודים כבר פרחו ושיגשגו בארץ, כמו שעוד נראה בפרקים הבאים. העממים האלה – איכרים שמעמדם נהרס בגלל השחיתות בארץ ישראל ובסביבתה הקרובה, יחד עם נודדים מאז ומתמיד ועם מהגרם ש"נשתלו" על ידי התורכים – הם שעתידים לנהור אל תחום האפשרויות החדשות – אל איזורי ההתישבות היהודית בארץ ישראל המערבית. ואותם איכרים נודדים ומהגרים "ערבים", שבאו לאיזורים המיושבים ביהודים, הם שעתידים היו להיחשב מוסלמים, שישבו על אדמתם "מאז ומקדם", ו"נעקרו על ידי היהודים".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
הסבא רבא שלך "קנה" אדמות מהערבים לימים אדמות אלא הופקעו
ע"י המדינה.שבט קלינסקי קבל פצוי כספי עבור האדמות שהופקעו
הקומוניסט האדוק קנה בכספי משלם המיסים דירה "צנועה"
בחולון....מר קלינסקי האוטיסט הקומוניסטי נהג עפ"י המנהג
הקומוניסטי הידוע "שלי שלי שלך שלנו"....נראה אותך נותן
דוגמא אישית....וותר על דירתך לטובת פליט פלשתיני...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
10 |
|
|
היתה מלחמה, נגרמו עוולות, היה לנו חלק בהן, מה עושים עם זה? האם עוולות חובה לתקן?, לא לא חובה, העם עוולות רצוי לתקן? לעיתים רצוי ולעיתים לא. ומתי נחליט כך או כך? ממגוון רב של שיקולים אשר המוקד שלהם הוא איזון בין ערכים. לדוגמא אם בכך שנפתור את העוול הישן ניצור עוול חדש חמור ממנו האם רצוי לתקן את העוול? אולי כן אולי לא, לדוגמא הגחלים מאירופה הגיעו לכאן על מנת לפתור עוול, תוך כדי כך יצרו עוול, ועשו נכון, כי משקל העוול שלהם רב משמעותית מהעוול שהם גרמו. אבל קלינסקי וחבריו בשמאל ההזוי, המנותק לא יודעים לשים בצד אחד של המאזניים את השיקולים בעד ובצד האחר את השיקולים נגד, הם קובעים את דעתם לפי סטאלין, כמו החבדניקים, המלך אמר!!! מילא החבדניקים מפחדים מאלוהים, ממי איתן פוחד? מלנין? אבל הוא מת כבר מזמן, ממש כמו הרבי מלובביץ'. ולכן כל מה אנו קוראים כאן זה אוסף של מילים שלא יצאו מראש חושב, מנתח, שוקל ומחליט אלא מבית חרושת לדעות הפועל אי שם במרתפי הק.ג.ב, שאין סטיה ממנו, ואין סליחה ומחילה לאלר שחושבים קצת לצדדים. החומר של קלינסקי מאד מעניין, כתופעה מזוכיסטית אנטרופולוגית, הוא גם מוגש יפה, ובלשון קולחת ובהירה, בחריצות ובשקדנות ראויים להערכה, אבל זו רק האדרת כי הגברת לא כאן, הבל וריק בפנים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
אני מוצא שפה נדירה במקומותינו עם אומץ לב להציג מראה לחברה הישראלית . הבל וריק לא מצאתי כאן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאיש העצוב |
|
|
11 |
|
|
עם ישראל מימש את זכותו למדינה, פרי כיסופים של אלפיים שנות גלות וצמאון לשוב למקור מחצבתו - למכורתו. פרצה מלחמה ב-1948 שאין להאשים את ישראל בה. אבל אני מסכים עם הכותב שביטא במאמריו , שלמנוצח יש זכות לחזור לביתו לאחר מלחמה , אם גורש ממנה או נס ממנה . ישראל טעתה בכך שבמהלך המלחמה החריבה כ-400 כפרים ומנעה מהערבים לחזור לאותם כפרים. כן המב שנמנהעה הזכות למנוצח לחזו לביתו בשונות הערים המעורבות. ועתה נקלעו לעמות נוסף שבו 44 שנים אנחנו שולטים בעם אחר בשטחים שכבשנו ב-1967. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן דוד אברהם |
|
|
|
|
|
אין שום מקרה של חזרת פליטים בעקבות מלחמה בין שני עמים
ובודאי לא חזרתם של נכדי הפליטים...יותר מזה לאחר סיום
מלחמת העולם השניה(בדגש על סיום)גורשו מליוני גרמנים
מצ'כוסלובקיה פולין ועוד....אני מבין שאתה "מיוחד",מעניין
היכן אתה מתגורר....אתה והחכמולוג קלינסקי מוזמנים לתרום
את ביתם למען הפליטים..."נאה דורש נאה מקיים".... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
|
|
|
אחי היקר. בוא נעשה תרגיל. נניח שהיה ידוע לך שברגע שערבי אחד יחזור תימחק כל השכונה שלך, כולל אתה ובני משפחתך מעל פני האדמה, האם היית צועק ברש חוצות עוולות, צריך לתקן? אני מניח שלא. כי לדעתך המאד סובייקטיבית, פתרון העוולה ההיא לא מצדיק את יצירתה של עוולה חדשה, לך ול 50,000 שכניך, ידידיך ומוקיריך. מכאן שתיקון עוולות במישורים בין לאומיים וגם אחרים, הוא זכות ואיננו חובה, (למעט תיקון עוולות המעוגנות בחוק המקובל באותה חברה, ואשר יצרה כלים לכפותו) ודאי שעצם התיקון, אופן התיקון, מידת התיקון, היקפו, הם פונקציה של שיקולים רבים, לא רק "זכותו" של הנפגע לתיקון העוולה. זכות כזו איננה קיימת - ודאי שאיננה קיימת כאשר מתנגשת בזכויות אחרות, רבות משקל. ומכאן שהרצון הטבעי והברור לתקן עוולות, יפול מפני אינטרסים אחרים בייחוד כאשר תיקון אותן עוולות מהווה סיכן משמעותי לקיומו של הבית הלאומי ליהודים, שזה המסתור היחידי מפני השמדתו של העם היהודי. ולכן כפי שאמרתי, לאבנים יש יותר שיקול דעת, הרבה הרבה יותר שיקול דעת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
12 |
|
|
איתן שלום
חבל שלא ציינת את חלקם של אלכסנדר פן ומשורר בעל עוצמה מיוחדת בשם מרדכי אבי שאול, שהביקורת הספרותית מתעלמת ממנו כאילו לא היה בינניו ותרם רבות לשירה העברית וכן גם בתרגומיו הנפלאים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אברהם בן דוד |
|
|
13 |
|
|
כשמנהיגים ערבים ראו את הציונות מתגשמת הם הבינו שאנו עדים לנכונות הכתוב בקוראן ורואים ממש בעינינו את החזרה של היהודים,התושבים המקוריים,לישראל.הארץ היתה במצב כיבוש תחת הרומאים,הטורקים והאחרים כל השנים.וכל התקופה הארוכה הזו הארץ היתה מדבר מוזנח.עד שבאו היהודים.זה נראה ברור.כאילו שהאדמה עצמה הבדילה בין התושבים הזמניים שלה ובין התושבים הקבועים..."=אתה הבנת את זה קלינסקי?שבלי בושה משקר ומסלף את ההיסטוריה!הדברים שציטטתי שייכים לשייח המוסלמי עבדול האדי פלאצ'י,מזכ"ל מועצת חכמי הדת המוסלמית ברומא=ואפילו הוא לא מצליח לשכנע את היהודונים המעלילים "שלנו"? שהם שקרנים ואנטישמים סלקטיבית =בזויים,מאוסים ולעוסים לעייפה!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
14 |
|
|
כאשר שלושת מייסדי פתח-תקווה יהושע שטמפפר, יואל משה סלומון, דוד גוטמן בדקו את אדמות הכפר הערבי אוּמְלָבָּס במטרה לרכוש אותם, הם "הזדעזעו למראה הפלחים הדווים, הסמויים וצהובי הפנים וליבם נתמלא יאוש". יואל משה סלומון, שידע ערבית, נשאר במקום כדי לבדוק את טיב המקום. לאחר שלשה ימים הבין כי אין לסמוך על דברי ערביי אומלבס. הוא הלך לכפרים השכנים ושם נמסר לו כי היושבים על אדמת אומבלס סובלים משתי בעיות:
• הם שותים את המים של מעיינות נחל הירקון, היום ליד ראש העין. המים מזוהמים, שכן רועי הצאן ורועי הבקר נהגו להשליך למי הירקון, נבלות של הבהמות.
• קרבת הביצות אשר בה גדלו המוני יתושי הקדחת.
אלה גרמו לתושבי המקום לחלות ולמות.
לפיכך החליטו מייסדי פתח-תקווה, כי פעולת הבנייה הראשונה תהיה חפירת באר מים . המלאכה הוטלה על יהודה ראב. נשכר קבלן, אשר סוכם עימו לחפור עד לעומק של 18 מטר. כאשר הגיעו לעומק זה ולא נמצאו מים, חזר הקבלן ליפו. רק לאחר תשלום נוסף נמשכה חפירת הבאר, ואכן נמצאו מים בעומק 24 מטר. האירוע נודע בסביבה והתושבים הערבים של הכפרים השכנים הגיעו לפתח-תקווה על מנת לשאוב מים נקיים לשימושם.
הערבים כינו את הבאר 'ביר –שוע' והציעו שהמים הראשונים יינתנו לנשים כסגולה לפריון.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
משה חסדאי
נראה כי עתידים כולנו להתעורר מהלם העתיד באמצעות הלם. כך כתב נביא מנביאי האמת הישראלים משה יראון, בספרו המופתי 'משוואת השלום'. ריפוי בהלם הוא מכשיר להקדים ולהעיר את עם ישראל מתרדמתו. האמריקנים כבר חוו הלם זה בפיגוע התאומים והכריזו מלחמת חורמה באימפריית הטרור. יש לקוות שמדינת ישראל לא תאבד את מקומה הבכיר כנכס אסטרטגי ולוחמת אמיצה בטרור וברשע
|
|
|
|
|
|
שולמית קיסרי
העבודה בסגנון המזרח התיכון... יש זמן... שום דבר לא בוער... השכנים סובלים? נו באמת, שיגידו תודה שמתקנים להם
|
|
|
|
|
|
ראובן לייב
"ננוצ'קה" התל אביבית, בהשראתה של בעליה וה(א)שפית שלה, ננה שרייר, היא מסעדת גורמה, המעניקה לסועדיה, באווירה קסומה ובעיצוב מושלם, מבחר מרשים של מעדנים פיקנטיים, שעשויים לכבוש כל לב ובטן
|
|
|
|
|
|
רלי פנחס
למה הקו של עורכי הדין שלו, גיל פרידמן ובני נהרי, הוא בלתי סביר בעליל?
|
|
|
|
|
|
גיא רוה
ילדינו הם לא נכס פוליטי או כלכלי להשגת מטרות, הוגנות ונכונות ככל שיהיו. זה פשוט לא ראוי. אין זה נכון להתנות תיקון עוולה אחת בתיקון עוולה אחרת ולכן קשה לי לקבל את דבריה של ח"כ גלאון שכולנו רואים את טובת הילד. בצער רב אציין שנשים כמוה וכמו ח"כ יחימוביץ מייצגות אינטרסים צרים של ארגוני הנשים
|
|
|