X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
נראה שהעיסוקים של בני מזל סרטן יעזרו להם לקדם את עצמם ברמה האישית ובעקבות כך יעלה מעמדם החברתי. תקופה זו תיתן להם הזדמנויות להתחבר אל האנשים הנכונים שיקדמו אותם גם ברמה המקצועית
▪  ▪  ▪

תאריך המזל: בערך בין 22.6 ועד 22.7
אלמנט: מים, יוזם
סמל המזל: סרטן
איבר בריאותי רגיש: איברים פנימיים, קיבה, כליות, רחם
נאמנות: מאוד נאמנים.
תכונות חיוביות של המזל: רגישים, אינטואיטיביים, נאמנים למשפחה ולחברים, אנשים ביתיים, אוהבים לטפל בזולת, זהירים ומחושבים בהחלטותיהם, מגוננים על הקרובים להם, משקיעים בסביבה בה הם חיים כדי לעשותה טובה יותר.
תכונות שליליות של המזל: פגיעים ביותר, שומרים טינה, מפחדים לקחת סיכונים, בעלי נטייה למצבי רוח משתנים, מסוגרים ואינם חושפים את רגשותיהם, חשדנים ואינם ממהרים לקשור קשרים ולתת אמון באחרים.
תחזית כללית שנתית
שפע - מיום ההולדת נכנס כוכב השפע לבית המעמד החברתי שלכם. נראה שהעיסוקים שלכם יעזרו לכם לקדם את עצמכם ברמה האישית ובעקבות כך יעלה מעמדכם החברתי. תקופה זו תיתן לכם הזדמנויות להתחבר אל האנשים הנכונים שיקדמו אתכם גם ברמה המקצועית. סולם הערכים האישי שלכם ישתנה והאנשים החדשים שתמגנטו לחייכם יעזרו לכם לשווק את עצמכם. היזהרו בין אוק' לדצמ' 11, כיוון שזוהי תקופת הנסיגה של הכוכב והראייה האובייקטיבית שלכם עלולה להשתבש במקצת.
קושי - בשנה הקרובה ימשיך להימצא הכוכב סטורן בבית המשפחה שלכם. עובדה זו מלמדת כי אתם כבר מכירים אנרגיה זו בחייכם ויודעים מהי ההשקעה הנדרשת מכם לשמירה על המסגרת הנראית לכם כמתאימה. זהו זמן של סגירת מעגל ולמרות הקשיים, זוהי תקופה מעולה לשינוי / שיפור וניפוץ תבניות ישנות כתוצאה מהתנאים החדשים שיוצרו. נראה שרק עם יציאת הכוכב מבית המשפחה שלכם תוכלו להעריך נכונה את השינויים שעברתם. נסיגה נוספת של הכוכב תהייה רק בשנת 12, כך שעד אז עדיין יש לכם יכולת לבחון את דרך חייכם ולשנות בהתאם.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי האחראי על נושאי תקשורת נמצא השבוע במזל שלכם וייתן לכם הזדמנויות לבטא את עצמכם בדרך שתגרום לכם להיות יותר אהודים על הסביבה.
שור - הכוכב מארס נמצא בבית הכספים שלכם, כך שנושאים אלה מאוד משמעותיים עבורכם בפרק זמן זה בחייכם. יש לכם יכולת להתקדם בתחומכם ואכן נראה שאתם מוערכים כך שמציעים לכם הצעות שאתם חייבים ליישם אותן על-מנת לממש את עצמכם מבחינה אישית, כלכלית ומקצועית. הכוכב יופיטר שנמצא במזל שלכם ייתן לכם את ההזדמנויות להכיר את האנשים הנכונים ולפעול למען מטרותיכם.
תאומים - בשבוע הקרוב יהיה הכוכב וונוס במזל שלכם כך שלמרות שלא תתכננו את זה מראש, נראה שתרגישו טוב מאוד עם עצמכם ותזכו לפרגון ועזרה מהזולת בדברים החשובים לכם ביותר. מאחר שגם הכוכב מארס נכנס למזל שלכם הרי שהחודש יהיה הזמן המתאים ללקיחת החלטות בונות בכל הנוגע להמשך עתידכם האישי והמקצועי. בדיקה כלכלית של דרך חייכם תעזור לכם בגיוס משאבים למימוש תוכניותיכם.
סרטן - זהו חודש יום ההולדת שלכם וגם הזמן המתאים ביותר לעריכת חשבונות נפש אישיים ומשפחתיים. ייתכנו שינויים בצורת עבודתכם. ככל שתהיו גמישים יותר עם המתרחש תוכלו ליהנות וליישם את תוכניותיכם העתידיות. נושאי משפחה ממשיכים להיות משמעותיים עבורכם והנסיבות שהשתנו לאחרונה, גורמות לכם לקחת אחריות גם בתחומים שעד היום לא היה לכם הכרח להתעמת עמם.
אריה - הכוכב מרקורי האחראי על חשיבה נכנס אליכם השבוע לבית המקושר עם תת המודע שלכם. ולכן, נראה שתהיו יותר מכונסים בתוך עצמכם ומנסים לתת לעצמכם את התשובות הנכונות לשאלות מטרידות. חשוב מאוד שבשלב הזה תניחו לקול ההיגיון ותקשיבו לאינטואיציה הפנימית שלכם שתעזור לכם להגיע אל התובנות הנכונות שיעזרו לכם לפתור בהצלחה, נושאים שמטרידים אתכם.
בתולה - בחודש הקרוב יימצא הכוכב מארס בבית הקריירה שלכם וייתן לכם רצון פנימי לדחוף קדימה על-מנת להגיע להישגים. עליכם להיזהר בנושאים אלה, כיוון שאתם צריכים לוודא שהאנשים העומדים אתכם בקשר לא ירגישו שאתם מנסים ללחוץ עליהם על-מנת להביא אותם למקום שלכם על-מנת שתסמנו וי על עוד תוכנית שאתם חושבים שנכונה לכם. חשוב מאוד שבתקופה הקרובה תשקיעו ותשפרו את היחסים החברתיים שלכם.
מאזניים - בית הקריירה שלכם מופעל על-ידי כך שתצטרכו לייצג את עצמכם בתחומי עניין רבים הנוגעים לקידום האישי שלכם. ייתכנו מצבים של חוסר וודאות שבהם תצטרכו לגייס את כל הכוחות שלכם על-מנת להיות ממוקדים במטרה. להתנהלות אישית זו עשויה להיות התנהגות נוספת והוא הרצון שלכם להשתחרר מדפוסי התנהגות אחרים הכובלים אתכם אל עברכם וגורמים לכם לקיבעון אישי.
עקרב - בשבוע הקרוב תצטרכו לבדוק את ההתנהלות הכספית שלכם כיוון שנראה שההוצאות אצלכם מרובות על ההכנסות. זה הזמן להבין שאתם חייבים לתפקד נכון, אחרת תיכנסו להוצאות שאין באפשרותכם לממן. תקבלו את העזרה הנדרשת מהסביבה הקרובה ולכן אל חשש – לא תישארו לבד ברגעים קשים ואתם חייבים להרשות גם לאחרים לתת לכם את העצות הנכונות שיעזרו לכם בהמשך.
קשת - בחודש הקרוב העשייה שלכם תהייה הרבה יותר אינטנסיבית ועליכם להקפיד שלא תמתחו את החבל יותר מדי ביניכם לבין הקרובים אליכם. נראה שתחוו ימים רבים של נחמדות ותרגישו שאנשים קרובים אוהבים אתכם ורוצים לפרגן לכם על היותכם טובים עבורם. מבחינה מקצועית זה הזמן שלכם לשדרג את עצמכם מבחינה חברתית ולהחליף חברים שאינם מתאימים לכם יותר, בחברים חדשים ותומכים יותר.
גדי - אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת כך שזה הזמן המתאים ביותר לעשיית חשבונות נפש של מה השגתם עד היום ומה אתם מוכנים לעשות בהמשך, על-מנת שתוכלו להגיד לעצמכם שהצלחתם. הנטייה הטבעית שלכם היא לומר לעצמכם שהגעתם לעולם הזה על-מנת להשאיר חותם ולכן גם הקשיים שאתם חווים בדרך מתאימים לתפיסת עולמכם. עכשיו אתם בשלים ליישם ולהצליח.
דלי - בחודש הקרוב תמצאו שיש לכם יכולת מעשית להיות יותר מוערכים בעבודה ולכן זה הזמן הנכון להשקיע יותר בפיתוח היכולות שלכם מול הממונים על-מנת שתוכלו להצליח. הדרך הנכונה עבורכם לבלוט היא להשקיע יותר ביחסי צבור, נראה שאין לכם סבלנות יתר על המידה ואתם מצפים שמייד יבינו ויקדמו אתכם גם אם אינכם תורמים דבר מצידכם. החיים מלמדים אתכם שאין דבר כזה הנקרא תמורה ללא השקעה.
דגים - מבין כל המזלות אתם המזל שצריך להיזהר ביותר ממעבר נפטון במזל שלכם. עובדה זו אולי תחזק את הרוחניות והיצירתיות שלכם אך לא תהיה לטובתכם בכל פעם שתצטרכו לממש וליישם את עצמכם במובן המקצועי והפרקטי. במקביל, גם הכוכב אוראנוס נמצא בבית הכספים שלכם כך שמומלץ לכם לקחת עזרה חיצונית בנושאי כספים ושיווק על-מנת שתהייה עליכם בקרה חיצונית ולא מעורבת רגשית.
טלה - הכוכב יופיטר נמצא בבית הכספים שלכם ויביא לכם התחלות חדשות שיעשירו את הקופה הפרטית שלכם. זוהי שנה ממוזלת עבורכם כיוון שתרגישו שהנה סוף סוף יש תמורה להשקעה שאתם עושים בשנים האחרונות ועכשיו אתם אמורים להתרווח מבחינה כלכלית. במקביל, הכוכב אוראנוס יגרום לכם לרצות להשתחרר מקשיים ומחויבויות שאתם סוחבים איתכם לאורך זמן רב.

תאריך:  21/06/2011   |   עודכן:  21/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בני מזל סרטן - זמן לקדם את עצמכם ברמה האישית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תגידו, אתם נורמאלים?
מאיר 2  |  22/06/11 07:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוני הרצנו, דפי לבל
האם יש כזה דבר "בחירה חופשית" בכל הנוגע לזנות?    העמקה אל תוך עולמן הרגשי והגשמי של זונות מבהירה כי המילה "בחירה" לא נמצאת בלקסיקון של החיות בעולם זה
טל הנדלס
המעבר של ערב טוב עם גיא פינס לערוץ 10 אפשר הקמת מהדורת חדשות בידור אלטרנטיבית    שנה וחצי אחרי, חדשות הבידור נלחמת על מקומה, התוכנית של פינס הוארכה ומביאה רייטינג יפה    האם לחדשות הבידור עוד יש סיכוי?
אייל אמון
הקיץ כבר כאן ואיתו מגיעים גם הסיכויים להתייבשות    מהי חשיבות המים, מהי תרומתם לגופנו וכיצד הם מסייעים לתהליך ההרזיה?
אירית אפק
כדי שתוכלו לעבור את הקיץ בצורה בטוחה ונעימה יותר, הקפידו על חגירת כל הנוסעים בחגורת בטיחות בכל נסיעה, אל תעזבו לבד ילד עד גיל 5 באמבטיה או בבריכה מתנפחת ונסו לגמול אותם מחיתולים
סער גמזו
אז איך הייתה ההופעה של דילן בישראל? תלוי את מי שואלים    האנשים בקרבת הבמה נהנו, הקהל ביציעים התאכזב ודילן עצמו לא נראה מרוגש יתר על המידה    בשבילו זה בסך-הכל עוד יום במשרד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il