X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
רצח וטרור לא עולים בקנה אחד עם מטרותיה של מדינה [צילום: AP]
הכרזה והכרה לא ייצרו מדינה
אם תוקם מדינה פלשתינית, מדינה זו תחזיק מעמד רק עד כיבושה על-ידי יצרה לפגוע באזרחי מדינת ישראל פגיעה בלתי נסלחת אפילו על-ידי קיצוני השמאל והתקשורת, דבר שיגרום להפעלת צה"ל לחיסולה של מדינה הזויה זו בעודה באיבה. מהלך זה צפוי שיקרה במהרה, כי אין לסמוך על שיקול דעת לוגי בראשם של מנהיגי כנופיות טרור ומכחישי מציאות מדופלמים מטעם אוניברסיטאות באירופה = מכחישי שואה
אברהם בן-עזרא מהנדס בניין בן-עזרא מתכננים ויועצים בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

מועד ההכרזה על הקמת מדינה פלשתינית הולך וקרב, ובד בבד מתקרבת גם הכרה של מדינות, בעיקר עוינות בגלוי או תחת מסווה, במדינה הפלשתינית.
כפי שהתבטא ראש הממשלה בנימין נתניהו לגבי האו"ם, אפשר גם להכריז על כך שהעולם הוא שטוח, להכיר ב"עובדה" זו, וחוקק חוקים בכנסת כי העולם הוא אכן שטוח - והיו דברים מעולם, ואף על-פי כן, העולם יישאר עגול.
כל ההכרות וההכרזות לא ייצרו מדינה פלשתינית, כי הפלשתינים מעוניינים לעסוק כמקצוע עיקרי ברצח ובטרור, דבר שאינו עולה בקנה אחד עם מטרות מדינה משום בחינה שהיא. הפלשתינים אינם מסוגלים לנהל מדינה עצמאית והם תלויים בכל נימי תשתיותיהם בחסדה הרב של מדינת ישראל המזרימה להם באופן תמוה וחולני מיליארדים בכסף מזומן במסווה של החזרי מע"מ וכיוצא בזה, כאילו מדובר באיזו ישות שעושה חישובי מע"מ ונותנת חשבוניות לא מזויפות, כאילו מדובר בכסף שהולך לאפיק כלכלי ולא לאפיקי שחיתות וטרור, וכן גם שווה ערך לכסף.
ללא הזרמת כסף, מים, חשמל, דלק, תרופות, מישראל לאויביה - הטרוריסטים הללו אינם יכולים לצוף, והם ייאלצו במקרה כזה למצוא להם פריירים אחרים - כנראה באירופה.
מדינת ישראל אינה יכולה לאפשר הקמת מדינת טרור לאורך גבולה, והיא לא תאפשר זאת גם במצב בו חבר הכנסת אחמד טיבי יכהן כשר ביטחון או כשר חוץ.
אם הדבר הבלתי אפשרי ייכון - ותיווסד ממש מדינה - הרי עקב כל האמור לעיל, מדינה זו תחזיק מעמד רק עד כיבושה על-ידי ייצרה לפגוע באזרחי מדינת ישראל פגיעה בלתי נסלחת אפילו על-ידי קיצוני השמאל והתקשורת, דבר שיגרום להפעלת צה"ל לחיסולה של מדינה הזויה זו בעודה באיבה. דבר זה צפוי שיקרה במהרה, כי אין לסמוך על שיקול דעת לוגי בראשם של מנהיגי כנופיות טרור ומכחישי מציאות מדופלמים מטעם אוניברסיטאות באירופה = מכחישי שואה.

תאריך:  22/06/2011   |   עודכן:  22/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכרזה והכרה לא ייצרו מדינה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתה מזלזל באויב, וזה לא טוב.
עמי, ת"א  |  22/06/11 10:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הסלון האווירי בפריז מושך עשרות אלפי מבקרים, שגם בעידן התקשורת המיידית אינם מוותרים על הקשר האישי ביניהם ועל היכולת לראות בצורה פיזית את המוצרים    גם בתחום איכות הסביבה נראה שתעשיית האוויר-חלל נותרה מאחור. האם כוחה הפוליטי מאפשר לה להמשיך ולהתעלם מאחריותה לזיהום כדור הארץ?
ראובן לייב
המתמטיקה איננה רק עקב האכילס של התלמידים בארץ. גם למחנכיהם יש חלק נכבד בו. אז אם אלה הם המורים שבידם מופקד מקצוע הלימוד הפרובלמטי כל-כך, אין תמה שזה מה שיוצא, בסופו של דבר, מתלמידיהם
אהרון רול
הריטואל הקבוע הולך ומתארך, יונתן פולארד נמק בכילאו ואנו לכאורה מבקשים לשחררו. ובכן, אך החלק הראשון במשפט נכון, אנו איננו מבקשים, הלכה ולמעשה, לשחררו, אפשר כי אנו מבקשים את האיפכא מסתברא, אנו מבקשים להשאירו בכילאו
עמוס שלו
המונח "טביעת הרגל הפחמנית" מתייחס למחיר הסביבתי שהמוצר צורך והוא כולל את כל המרכיבים: פליטת הפחמן בתהליך היצור וההובלה האווירית, היבשתית או הימית עד למקום המכירה. רשתות השיווק, הצרכנים וחברות מעניקים עדיפות לרכישת מוצרים שהמחיר הסביבתי שלהם הוא נמוך. כדאי לכל היצואנים להכיר את המושג הזה - ומהר!
יורם שוייצר, עינב יוגב
הפעילות המתואמת של רבים משירותי הביטחון בעולם, כולל ממדינות יריבות המשתפות פעולה אד-הוק, מבהירה כי למרות דילמות משפטיות ומוסריות, וקיומן של מגבלות חוקיות, השימוש בסיכול ממוקד, כאשר זה נעשה בתבונה ובמדויק, הוא כלי יעיל וחיוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il