X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לאחר שמוצו כל הטריקים של צעדות, שביתות רעב, מסיבות סיום בי"ס, ישיבה על המדרכה, המציאה תקשורתנו הקופצנית טריק חדש: ישיבה בצינוק
▪  ▪  ▪
מוצו רוב הטריקים [צילום: פלאש 90]

בדומה לשכנינו הפלשתינים שיש להם ימים מיוחדים, כגון "נכבה" ו"נכסה", גם לנו יש ימים כאלה.
השבוע חל יום השנה החמישי לנפילת גלעד שליט בשבי ואין יום טוב מזה לעוד חגיגה תקשורתית.
לאחר שמוצו רוב הטריקים של צעדות, שביתות רעב, מסיבות סיום של בתי הספר, ישיבה על המדרכה וכולי. המציאה תקשורתנו הקופצנית טריק חדש.
ישיבה בצינוק.
מאחר שההנחה הרווחת היא כי גלעד שליט יושב בצינוק במעמקי האדמה אי-שם ברצועת עזה, הרי ישיבה דומה בצינוק במעמקי האדמה אי-שם בגוש-דן תהווה הזדהות נאותה שתרעיד ותזעזע את אמות הסיפים של ארגון החמאס ותרכך את לב האבן של ראש ממשלת ישראל.
כבר שבוע ימים אנו שומעים ורואים "פרומואים" על הצפוי לאמיצי הלב שבינינו.
אתמול הוקדשו דקות ארוכות לצילומים מ"אולפני הרצליה" שהכשירו חדר לשמש כצינוק. קירות של בלוקים עירומים, טיח מתקלף, שאריות צבע על הקירות, חול אוטנטי מפוזר על הרצפה, כתמים שאמורים לדמות ל"יציאות" של אדם וחיה.
בקיצור: "מצמרר".
והיום יכולנו לקרוא בעיתון על 24 הנועזים שנבחרו לשבת שעה בצינוק הנוראי להזדהות מצמררת וקשה מנשוא עם שבויינו גלעד שליט.
ראשונה מכולם גדולת העיתונאיות כיום, ס.ק., אשר אני ברוב איוולתי מבזבז מספר שקלים מדי יום בכדי לרכוש את העיתון שהיא כותבת בו, אך ברוב חוכמתי אני מציל דקתיים מחיי הקצרים ומדלג על קריאת שטויותיה היומיות והשבועיות.
אחריה (לא לפי סדר הכניסה לצינוק) מגיע האחד והיחיד שאנו זוכרים אותו כסייח צעיר המתרוצץ ללא לאות על כרי הדשא של מגרשי כדורגל, הלא הוא א.ב. הידוע. אין ספק לסייח כמותו הישיבה בצינוק היא הקרבה עצומה.
מיד אחריו שלישית הביטחוניסטים שלנו. איילון, יתום וגילון. אילו הייתי שומע אותם אומרים מדי פעם, בקול רם ובלשון ברורה כי יש לשחרר אלף, אלפיים, שלושת אלפים או כל מספר שהחמאס ינקוב בכדי להחזיר את גלעד שליט, הייתי מוריד בפניהם את הכובע שאין לי, אך מאחר שאיני שומע זאת הרי מאוד פתטי בעיני הוא ליקוקה של כל נעל מצויה בשביל לקבל פיסת חשיפה.
יש כמובן את הסלבים למיניהם שאינם מחמיצים כל במה. אני בטוח שהופעלו פה מרפקים חזקים והרבה "ויטמין P" בכדי להיכלל ברשימה המפוארת.
נועל את הרשימה הסופר הדגול, ללא ציניות ולגלוג, מאיר שלו. הבעיה עם שלו היא שהוא מעסיק גרוע מאוד, הוא הרי העסיק את ראש הממשלה אהוד אולמרט ויתכן שהוא גם מעסיק את ראש הממשלה הנוכחי. לכן ניתן לקבוע לגביו ולגבי שורה ארוכה אחרת של סופרים שכגודל יכולתם הספרותית כן זעירה הבנתם הפוליטית. טוב היו עושים למען הדורות הבאים אם היו מתרכזים בנושא שהם מצטיינים בו ולא חושפים את איוולתם בנושאים אחרים.
כמובן שנוכל לצפות בכל רגע ורגע של "הגדולים מהחיים" בעת שהותם בצינוק (שידור חי) בדף הפייסבוק המתאים.
ולבסוף מילה אישית לנעם שליט. בני הקטן הוא בערך בגיל בנך גלעד, בדומה לו הוא בילה 3 שנות שלמות בתוך רצועת עזה. זו הייתה תקופה לא קלה.
אילו היה קורה לי האסון שקרה לך הייתי נוהג בדיוק כמוך. אני מציע לך, אחרי חמש שנים, לחשוב, אולי, הדרך שהלכת בה הייתה שגויה ואולי הגיע הזמן ש"תעיף" את כל חבורת הטיפשים והיחצנים שמקיפה אותך ו"בונה" את עצמה על גבך ותחפש דרך אחרת לשחרר את בנך.

תאריך:  25/06/2011   |   עודכן:  25/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הגדולים מהחיים"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הלבבות עם המשפחה הזו הדואגת
עין צופיה  |  26/06/11 01:57
2
פסח רויטמן
אישה  |  26/06/11 05:28
 
- תשובה לאשה
53229  |  26/06/11 08:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון זכאי
האם חדלו השבדים לבקר אצל זונות? בשבדיה הכל גלוי, וידוע כי בין אלו שנתפסו בחברת זונות היו שר התעסוקה, שני שופטים מחוזיים, שופט בית המשפט העליון, קצין משטרה בכיר, ואפילו מלך שבדיה שהיה זקוק להתרעננות בין חלוקת פרס נובל אחד למשנהו
גרשון אקשטיין
השר להגנת העורף ומערכת משרדו עושים ימים כלילות כדי להכין את החזית האזרחית והעורף למלחמה, וזאת רואים אזרחי המדינה בתרגילי "נקודת מפנה" למיניהם    לא ברורה אדישות הציבור ויש לעשות דבר בנושא
עידן יוסף
בניגוד להחלטת מליאת רשות ניירות ערך, הגורסת כי יש לצמצם למינימום את פרסום התשקיפים בעיתונות הכתובה, מנסה שורת חברי כנסת בראשות ציון פיניאן מהליכוד להעביר תיקון לחוק שיאפשר לפרסם גם כריכה של תשקיפים    המשמעות: עוד שטחי פרסום בעיתונות הכתובה שיעלו הון עתק למשלם המיסים
רועי אורן
דיון בעניינים אקטואליים: הפרידה מהדרכונים הדיפלומטיים; בקשה חריגה של חייל אמריקני שנפל באפגניסטן; יוזמה ברוכה של הספרייה הלאומית בירושלים
מיקי פרי
החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגוע בתנאי מאסרם של האסירים הפלשתינים בבתי-הכלא בישראל היא החלטה נכונה. על האסירים והמרצחים לשלם על פשעיהם באופן החמור והכאוב ביותר    יש לתת את הדעת למחיר הכבד שעל מדינת-ישראל לשלם למען שחרור גלעד שליט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il