X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הזמת מערכת השקרים והבורות ההיסטורית שפשו לא רק בקרב שונאינו בעולם אלא גם בביתנו ממש את כל המידע המסולף מפיצים חוגי השמאל השונים בארץ, שנותנים, בזדון אן בתום לב מזויף, רוח גבית לאויבינו
▪  ▪  ▪
ללא היסטוריה תרבותית, ספרותית, אמנתית או ריבונית [צילום: AP]

לא רק אויבינו המוצהרים אלא גם בשמאל ההזוי שחי בקרבנו מתעלמים מעובדות היסטוריות, והעובדות כהווייתן הן:
1. שחרור שטחי מולדתנו ההיסטורית שנכפתה עלינו, למעשה, במלחמת ששת הימים, לא היה מידי ה"פלשתינים" אלא אולי מממלכת ירדן.
"אולי" - כי מעולם לא הכיר העולם - חבר הלאומים והאומות המאוחדות - בריבונות ממלכת ירדן על השטחים שממערב לירדן(!). אגב, גם ממלכת ירדן, כערב הסעודית, היא ישות מלאכותית שהמנדט הבריטי יצר בזמנו לנוחיותו. על אחת כמה וכמה - אין שום זכות, משפטית או אחרת, של "העם הפלשתיני" על שטחים אלה. לא מהם "לקחנו", כאמור, את השטחים במלחמת ששת הימים.
2. יש להדגיש חזור והדגש - מעולם לא הייתה ל"פלשתינים" היסטוריה של תרבות משלהם, ספרות משלהם, שפה משלהם, אמנות משלהם, יצירות מדעיות משלהם, מסורת שלטונית משלהם, ריבונות משלהם ובכלל ייחודיות משלהם על פני אחיהם הערבים. תמיד - מאז החלו ערבים לזלוג מהארצות השכנות, לעבד אדמות בשטחי ארץ ישראל - היו הם נתונים תחת השלטון העותומני והבריטי, ומי לא (לפני כן). מעולם - עד פרסום הצהרת בלפור והתהליך של שיבת ציון והקמת מדינת ישראל וראשית פריחתה - לא היו להם כל שאיפות לאומיות.
3. הקנאה בנו ובהצלחותינו (ואולי חולשת ההסברה כלפי חוץ וגמגום מנהיגינו) הביאה להקמת מנהיגות ערבית שהחלה להוביל להקמת מדינה במקום ישראל (או במצג שווא - לצידה). השאיפה לריבונות ולמדינה משלהם לא באה מהעם, מלמטה.
4. עד היום העם הפלשתיני מאוס גם על "אחיו" - ארצות ערב - שלא נקפו אצבע לעזור לו, ולו מבחינה כלכלית. להפך - מטרתם המוצהרת, אם כי לא הגלויה, היא להנציח את ה"בעיה הפלשתינית", מה שישרת את מטרותיהם בלבד.
5. בקוראן לא מוזכרת ירושלים ולו פעם אחת. המוסלמים בנו מסגד על מקום מקדשנו (כמנהג המוסלמים בכל אתר ואתר כשרוצים לנכס שטח שעליו יש כנסייה או בית כנסת). במשך 2000 שנים אנו, היהודים, התפללנו לכיוון ירושלים מכל מקום ומקום בגולה אליה גורשנו מכאן.
6. איזו זכות עודפת יש לפלשתינים על ירושלים, ובעיקר על מקום המקדש שנחרב, על פני כל מדינה ערבית אחרת. ממתי שימשה עיר זו כבירת "העם הפלשתיני"?
ועוד דברים שכתבתי בהזדמנות אחרת ובחלקם חופפים את האמור לעיל - כללי-זכותנו על הארץ לעומת "זכותכם":
1. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל מכוח שני היבטים שלפי עניות דעתי, אין לאף עם בעולם: א) הדתי - ספר התורה שנחשב לספר הנפוץ ביותר בעולם ולא בכדי. ב) ההיסטורי - כבר לפני אלפי שנים התקיימה מלכות ישראל במקומות עליהם אנו יושבים עתה.
2. אנו עברנו "טרנספר" - לגלות - אך כל השנים התפללנו לשיבת ציון כשאנו מכוונים לירושלים.
3. ירושלים, כעיר קדושה, נמצאת, לעומת זאת, במקום השלישי עבור המוסלמים.
4. עד שחזרנו לפני כ-150-100 שנה לא התקיימה מעולם באזור זה ישות עצמאית כלשהי (כמובן, לא פלשתינית) - הארץ הייתה בשליטת מעצמות זרות.
5. ממלכת ירדן, שהיא בעצמה יציר מלאכותי, השתלטה על הגדה כשרק שתי מדינות (כולל פקיסטן) הכירו בכך.
6. הפלשתינים היו נתונים לשליטת מעצמות זרות - כולל ירדן - ולכן אין לקבל טענתם שיש "להחזיר" להם השטחים.
לסיכום: אין אף עם בעולם שיש לו קושאן משמעותי יותר על ארצו מאשר לנו (במאות האחרונות הוקמו ארה"ב, צרפת, גרמניה ועוד על הריסות תושבי המקום הנחשלים).

63 שנות המדינה

1. בכ"ט בנובמבר 1948 הסכמנו לתוכנית החלוקה למרות שלא קיבלנו כל מאוויינו לעומת מדינות ערב שפתחו במלחמת קודש על-מנת לכבוש את ארצנו תוך כדי הפרת החלטת האו"ם.
2. מאז קמה המדינה החלו כנופיות פדאיון ואחר-כך עוד ארגונים עוינים, לזנב בנו, ללא הבחנה בין חיילים, גברים, נשים וטף.
3. ראשי ממשלה הציעו הצעות מרחיקות-לכת כדי להשביע את רצון שכנינו, שברוב סכלותם לא חטפו ההצעות בשתי ידיים (בניגוד לדוד בן-גוריון שהבין שהעיקר הוא להקים מדינה).
4. מדוע ארצות ערב, "אחיותיהן" של הפלשתינים, לא נקטו מעולם בצעד משמעותי לעזור לפליטים ולתושבי השטחים על-מנת לשפר תנאי חייהם?! ניחוש: אולי בכוונתם להנציח הבעיה וזה האינטרס שלהם מכל בחינה אפשרית?!
5. מלחמת ששת הימים פרצה בעקבות טבעת החנק שהטיל עלינו הרודן המצרי גמאל עבדול נאצר.
6. יצאנו למלחמה צודקת וניצחנו.
7. ביקשנו, ממש התחננו בפני המלך חוסיין שלא יפתח בחזית שנייה. הוא לא שעה לבקשתנו ופתח באש לעבר ירושלים המערבית.
8. בניגוד לכוונותינו המקוריות הפנינו כוחות לחזית המזרחית, לחמנו בירדנים ושחררנו שטחי מולדת היסטוריים שמעולם לא היו, כאמור, בריבונות ירדן ובוודאי שלא בריבונות העם הפלשתיני שנאנק עד אז תחת שלטון חוסיין.
9. באשר לרמת הגולן - כיבוש שטח זה היה לגיטימי לדעת כל אדם אובייקטיבי: שנים רבות עמדו קיבוצינו בהפגזות שנורו ממרום רמת הגולן, ללא סיבה, ובמשך שנים חייהם התנהלו מהמקלטים. איזו מדינה הייתה מוכנה לעבור בשקט על מצב בלתי נסבל זה?
ובאשר למלחמה שמתנהלת שנים רבות בינינו ובין ארגוני הטרור:
1. ההבדל בינינו לבין ארגוני הטרור הוא שאנחנו מרכזים מאמצים לפגוע בראשי המחבלים ועוזריהם, ומאחר שהם מציבים את בסיס פעולתם בתוך אוכלוסיה, נפגעים, ללא כל כוונה מצידנו, גם אזרחים תמימים.
2. ירי הטילים הוא ללא הבחנה ומוגדר כ"טרור", שכן עניינם לפגוע דווקא באזרחים חפים מפשע ולהטיל חרדה ביישובים שלמים. אנו פוגעים באזרחים לא בכוונה ואילו הם לא פוגעים בהרבה תושבים בערינו למרות הכוונה (זכורה לכולם הפגיעה לא מזמן באוטובוס הילדים שבמקרה ירדו ממנו כל הילדים להוציא אחד שנהרג).
3. בכוונה לא כיניתי התושבים הפלשתינים בעזה "חפים מפשע", שכן הם בחרו בחמ(א)ס בבחירות דמוקרטיות למרות שהכירו בכוונותיו וקיצוניותו.
4. האם נפעל בכל כוחנו רק כאשר לא יקרה הנס וייפגעו גני ילדים על עשרות ילדים או בתי ספר על התלמידים?
לסיכום: נושא הטרור ותגובתנו לו - מה שחשוב הוא מבחן הכוונה ולא מבחן התוצאה.

תאריך:  26/06/2011   |   עודכן:  26/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"די לכיבוש" - האומנם?!
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
די לכיבוש השמאל הקיצון על כל ה
קורןנאוה טבריה  |  27/06/11 04:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
ממש מדהים! אפילו בחוק הבינלאומי לטרוריסטים אין זכויות כלל (ראו את גואנטנמו המנוהלת על-ידי האמריקנים ואין פוצה פה ומצפצף חוץ מכמה ארגוני שמאל התומכים דרך קבע בטרור האיסלאמי)
אהרון רול
הניצוץ האלוהי קיים בלב כל אחד מאתנו, ומשום כך הקריאה "יזכור עם ישראל" כרוכה הדוקות בקריאה "יזכור האל", וההפך - זה אף זה חד הם ואין להפרידם    על כן, שלילת הנוסח "יזכור אלוהים" והעדפת "יזכור ישראל" מלמדות על יהירותנו
מיקי גולדווסר
מכיוון שאלוהים הוא ישות ערטילאית כל יכולה, לא האדם צריך להכתיב לו מה עליו לזכור    אלוהים זוכר, הוא זוכר שהבנים נפלו על הגנת העם וביטחונו
אירית רוזנבלום
משפחה אכפתית ובריאה מגדלת אזרחים תורמים ופעילים. היא הבסיס החברתי-ערכי-כלכלי של כל אזרח, של כל אדם
שאול דישי
אל ובשמם של 22 חברי האקדמיה המוֹחים החוֹתמים לקראת המפגש עם הנהלת האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה בראשיתו של השבוע הבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il