X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
יעל אברבוך דיאטנית קלינית   |  ויסוצקי
ניתן להכין לילדים חליטות קרות שמכינים מתיונים המשקה המתקבל הוא צבעוני וטעים, לא מכיל קפאין ומבוסס על רכיבים טבעיים
▪  ▪  ▪
משקה בריאות [צילום: יח"צ]

בעונת הקיץ חשוב להקפיד על צריכת נוזלים מספקת גם של הילדים. הם מתרוצצים, מזיעים ולא מרגישים שהגוף שלהם דורש יותר נוזלים. ילדים רבים לא אוהבים מים ואנחנו כהורים לא רוצים שהם יתרגלו לשתות את כל המשקאות הממותקים העמוסים בסוכר. והורים יקרים, לידיעתכם: גם אם מוסיפים ויטמינים לתרכיז - זה עדיין לא הופך אותו לבריאותי.
רצינו להציע לכם פתרון שדורש אומנם שתי דקות של הכנה, אבל מאפשר לכם ליצור עבור ילדכם משקה מרווה, טעים, צבעוני ו... בריא במיוחד. המשקה הוא חליטות קרות, שמכינים מתיונים. שקית של חליטת צמחים בכוס מים עם הרבה קרח או 5-4 שקיות בקנקן מים ויש לכם משקה מרווה, טבעי ובריא. המשקה המתקבל הוא צבעוני וטעים, לא מכיל קפאין ומבוסס על רכיבים טבעיים בלבד.
המגוון הרחב של החליטות מאפשר לגוון, להתנסות ולהפוך את צריכת הנוזלים היומית לחוויה של ממש לילדים. אפשר להמתיק לפי הטעם ולדעת שנתת לילדים משקה בריאות אמיתי. בארה"ב מקובל מאוד לראות בכל מקרר מספר קנקנים של חליטות מתיונים בטעמים שונים. מכינים אותם לכל היום וכך נהנים מהטעם והבריאות לאורך שעות היום.
כמו שידוע לכולנו, יצירת הרגלי תזונה נכונים אצל הילדים תלויה במידה רבה בנו כהורים ובפתרונות שאנו מציעים לילדים. הכנת משקה חליטה קר מתיונים, כרוכה אומנם בהכנה קצרה, אך מרוויחים הרגלי שתייה בריאים ונכונים עבור הילדים.
על הבריאות שבחליטות הצמחים
חליטות הצמחים מורכבות מעלי צמחים (כמו לימונית ולואיזה) מפירות (כמו פירות יער ותפוחים) ואפילו מגזעים (כמו קינמון) חלק מהרכיבים הבריאותיים שיש בצמחים מגיעים דרך המיצוי למים, צובעים אותם ומוסיפים גם טעם וגם רכיבים בריאים.

הכותבת היא דיאטנית קלינית בחברת תה ויסוצקי
תאריך:  28/06/2011   |   עודכן:  28/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניב שטנדל
באמצעות אילוסטרציות וראיונות עם גיבורי הפרשה, מלווה הבמאית נילי טל את סיפור הרצח המזעזע ואת החקירה המפותלת    גם בלי להביא גילויים מסעירים היא מצליחה לשרטט את ההתרחשות בחומרה הראויה
אלעזר לוין
משפחות אשתו פלשו לקרקע שאינה שלהן, וניסו לטרפד תוכנית בנייה שתפגע בהן    עו"ד בר יצג את העירייה, שהתנגדה במשך שנים לתוכנית הבנייה    בית המשפט: התנהגות העירייה הונעה משיקולים זרים
דרור אידר
חמישה אתרים ארכיאולוגיים קטנים בצורה ייחודית של כף רגל עוררו את סקרנותו של הארכיאולוג פרופ' אדם זרטל ושופכים אור על ההיסטוריה של תקופת המקרא    הממצאים במקום מעידים כי מדובר באתרי כינוס ופולחן בני כ-3,200 שנה, מהתקופה שלאחר חזרת השבטים הישראלים ממצרים לכנען    זרטל, שחוקר את האזור יותר מ-30 שנה, מאמין שמדובר במקומות בהם התקיימו טקסים דתיים וכינוסים חברתיים בתקופת המעבר בין הנדודים במדבר להתיישבות הקבע    וגם: על המונח "עלייה לרגל"
יובל לובנשטיין
אחד החסמים הגדולים המונעים מאיתנו לבצע מהפכה שקטה היא הבושה - מה יגידו האנשים האחרים בתור, מה יגידו השכנים. האמת היא שזה בעצם ממש לא בושה לדלל את הקניות שלנו ולקנות פחות מצרכים, ההפך - זה יותר בריא ויותר נכון
אלעזר לוין
יועצת משכנתאות טוענת: "הבנקים נותנים את הייעוץ כדי להגדיל את רווחיהם, והיועצים הפרטיים עובדים לטובת הלקוח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il