X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בימים אלה בהם חוגג מזל סרטן , את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא......לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים: עקרב ודגים, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

-מזל סרטן עם סרטן - זהו זיווג שאפשר לקבל עליו תואר כבוד בנושא שמירה על המשפחתיות. שני הצדדים יטרחו רבות בצורך לשפר ולשמר את המשפחה ואולם עליכם להיזהר ולא לחנוק את כולם בדאגת יתר. מומלץ לאוהבי מסגרת.
-מזל סרטן עם אריה - זהו זיווג מעניין במידה ותתעקשו לחיות ביחד. הסרטן ייקח את התפקיד הפעיל בטיפול המשפחה ואילו האריה ישב ויחכה שישרתו אותו. מומלץ רק לאלו שרגילים לקחת את הנטל על גבם , ראו הוזהרתם!
-מזל סרטן עם בתולה - זהו זיווג שעשוי להיות מבורך בגלל העובדה שלשניכם יש נטיות טיפוליות כך שתוכלו לשאת ביחד את נטל החיים. תובלו לבוא זה לקראת זה בחלוקת העבודה. יש לכם סיכויים לחיות בהרמוניה. מומלץ בחום!!!
-מזל סרטן עם מאזניים - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן יפגע. קשר בעייתי ולא זורם !
-מזל סרטן עם עקרב - זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. מזל הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות שינויים בחיים והעקרב בהחלט יבין ויבוא לקראתו. מומלץ !
מזל סרטן עם קשת - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת. עובדה שתביא למריבות. חבל להתחיל!
מזל סרטן עם גדי - שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. ואולם, ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. מתסכל!
מזל סרטן עם דלי - שילוב זה גרוע מתחילתו, אם כי יכולה להיווצר משיכה בין הצדדים בגלל העובדה שכל אחד למעשה היה רוצה קצת מהצד השני, כדי להשלים את הצד החלש באישיותו. חבל שתבזבזו זמן בניסיון לשינוי הדדי !
מזל סרטן עם דגים - זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול תזניחו את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים - נא בזהירות!!!
מזל סרטן עם טלה - בקשר הזה יש סכנה שהסרטן ייבלע בתוך הטלה עד שילך לאיבוד. הטלה ייהנה מהקשר כי סוף סוף ימצא מישהו שיהיה מוכן לקבל אותו על כל שיגיונותיו ואולם הסרטן ירגיש מתוסכל ובודד בזוגיות. לא מומלץ!
מזל סרטן עם שור - זהו קשר מצוין כיוון שיש כאן כיבוד הדדי של הצרכים הרגשיים. שני הצדדים גם יחד ישמרו זה על זו ויטפחו זוגיות מרשימה שרבים מהצד יתקנאו בה. "יחד" היא המילה המתאימה לזוגיות זו. מומלץ בחום!
מזל סרטן עם מזל תאומים - זוהי זוגיות שכמעט לא יכולה להתקיים כיוון שהצרכים הרגשיים של שני הצדדים כל כך שונים זה מזו. התאומים לא יוכל לסבול את הרגשנות של הסרטן וזה מצידו ייעלב כל הזמן. מומלץ לסגפנים !!!

והרי התחזית...

-טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב מומלץ לכם לנצור את תחושותיכם האמיתיות ביחס לתוכניות חייכם ולשתף בכך רק את הקרובים אליכם ביותר, שאתם בטוחים ברגשותיהם כלפיכם.
סרטן - נושאי עבודה דורשים אצלכם התייחסות חדשה כיוון שאתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים לשדרג את התחום המקצועי שלכם. ייתכנו שינויים שיקרו לכם בהפתעה שייתכן שבתחילה לא תדעו למה לייחס אותם, אך לאחר תקופה תבינו שאתם במסלול הנכון. אלה מכם שעדיין נמצאם בשליש הראשון של המזל חווים את האנרגיה של הכוכב פלוטו והשינויים המשמעותיים בחייכם עדיין בגדר התהוות וציפייה.
אריה - בתקופה הקרובה תוכלו לקדם את חייכם המקצועיים דרך מערכות יחסים וקשרים שתבנו שיעזרו לכם גם לייצב את מעמדכם המקצועי וגם את מעמדכם החברתי. שילוב נכון בין השניים יגרום לכם לתפנית אותה אתם מחפשים בתחום המקצועי. מאחר שיש לכם אפשרויות רבות לנסיעות לחו"ל – נסו לחבר בין השניים. לעומת זאת, באופן אישי יהיו לכם הרבה רגעים של צורך בשקט ובהתבודדות כדי לעשות סדר במחשבותיכם ותוכניותיכם.
בתולה - כוכבים רבים נכנסו אל בית הקריירה שלכם כך שזה הזמן שלכם לנסות ולבנות את עצמכם בתחומי עניין חדשים ונוספים. ואולם מאחר שהכוכבים משפיעים על המזל שלכם באופן שאינו גורם לכם להיות רגועים אלא לפעול לעיתים בצורה אימפולסיבית – מומלץ לכם להשהות תוכניות שאינן הכרחיות והגורמות לכם ללחץ. נסו בדרך חלופית להשקיע אנרגיה מרובה בכל הקשור לקידום עצמכם דרך יחסי צבור מתאימים.
מאזניים - אתם עדיין חשופים לשינויים מאוד משמעותיים שעוברים בחייכם וזאת בגלל העובדה שבדרך כלל היה לכם מאוד קשה לעשות שינויים בחייכם גם כשהכתובת הייתה על הקיר. ייתכן שתאלצו לערב גורמים בירוקראטיים שיעזרו לכם לקדם את עצמכם. זוהי תקופה שבה אתם מתלבטים עם עצמכם כיצד להמשיך את הדרך שבה אתם מעוניינים להמשיך מבלי לשלם מחירים אישיים גבוהים מדי.
עקרב - נראה שעדיין אינכם מגובשים בכל הקשור לנושאי עבודה. הכוכב אוראנוס שנמצא במזל שלכם גורם לכך שייתכן שאינכם מרוצים מסגנון עבודתכם. אינכם צריכים לחשוב פעמיים – במידה ולא טוב לכם – קומו ולכו. זוהי תקופה מצוינת לשנות את סגנון חייכם לדרך שאתם מעוניינים ללכת בה. אל תתנו לפחדים לנהל אתכם ולהשפיע עליכם בכל תוכניותיכם. האנשים הקרובים אליכם יבינו אתכם ויתנו לכם את הגיבוי הנדרש.
קשת - בחודש הקרוב יימצא הכוכב מארס במזל תאומים הוא המזל הנגדי לכם ואתם תמצאו את עצמכם בסיטואציות רבות שבה אתם פועלים מתוך לחץ ולא מתוך תחושה שאתם מנהלים את חייכם וענייניכם בחוכמה. מבחינה חברתית תרגישו שאתם נמצאים במקום שבו אתם רוצים לשדרג את חייכם ונמאס לכם להיות תלויים באחרים. איזון הוא שם המשחק כיוון שתהיו חייבים להתאים את עצמכם לנסיבות.
גדי - נראה שחייכם תפסו תאוצה בכיוון שאתם מעוניינים. כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית העבודה וגורמים לכך שנושא זה נהייה במקום הראשון אצלכם מבחינת סדרי עדיפויות. עובדה זו משמחת כיוון שלמעשה זוהי מטרתכם הראשונית והבסיסית. השינויים שאתם עוברים בחייכם נועדו רק כדי לקדם ולדחוף אתכם למטרות אליהם אתם כבר מנסים להגיע בכל השנים האחרונות.
דלי - בשבוע הקרוב מומלץ לכם לבלות כמה שיותר כיוון שנראה שהגיע הזמן שלכם לממש את עצמכם ואת הצורך שלכם ביצירתיות בדרכים שונות ומעניינות. אינכם אוהבים שגרה ולכן אתם גם פתוחים עכשיו לרעיונות חדשים שיעזרו לכם לפתח את האני הפנימי שלכם. מבחינה אישית ומקצועית זוהי תקופה טובה מאוד לחזק את מערכות היחסים הבין אישיות שלכם, כדי להביא לקידום הפעילות המקצועית שלכם.
דגים - בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בדברים הקשורים למעגל הראשון שלכם והוא המעגל המשפחתי. נראה שדרך התנהלות הדברים לא תמיד תהייה מתאימה לכם ואתם תבינו שכדי להזיז דברים בעולמכם אתם חייבים להיות אסרטיביים. למרות שהזויות הינן אתגריות הרי שזו הדרך היחידה עבורכם לצאת ממצבים קשים שבעבר הסכמתם איתם אך מעתה אתם יודעים שלהיות אסרטיביים זו התנהגות הכרחית, כדי להוביל עצמכם קדימה.
טלה - אתם נמצאים בימים של התנדנדות בין עשייה למה שטוב לכם ובין עשייה לדברים שיכולים לספק את הקרובים לכם. קיימת אצלכם השאלה האם עליכם לפעול במה שנוגע לטווח הרחוק או האם לפעול למען מטרות קצרות טווח. זוהי שאלה שלמזלות האדמה תהייה מאוד הגיונית ואולם לכם כמזל שלא אוהב לחכות יותר מדי בסבלנות, נראה שעדיף לכם עשייה לטווח קצר בלבד.
שור - הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם ונותן לכם ימים רבים של חסד לאחר תקופה ארוכה של קשיים בתחומי החיים השונים. זה הזמן עבורכם לארגן ולחדש את כל המערך הכלכלי שלכם ולבנות את עתידכם בהתאם. גם כוכב השינויים העמוקים ביותר בשם פלוטו ייתן למי מכם שחסר את הכוח לעשות, את המשאבים הנכונים לעשייה. הקשיבו לתת ההכרה שלכם בתקופה זו כיוון שאתם פתוחים לקבלת תובנות חדשות מהיקום.
תאומים - הכוכב מארס נמצא במזל שלכם וייתן לכם במהלך כל החודש הקרוב את האפשרות ליצור לעצמכם מהלך חדש בחיים. אתם מאוד רגישים לדעת הזולת בתקופה הזו ולכן חשוב מאוד שתעזרו לעצמכם על-ידי כך שתנהלו שיחה גלויה עם עצמכם על מהם הצרכים האמיתיים שלכם במימוש עצמכם. ברגע שתהיו החלטיים במחשבותיכם, הרי שזה יהיה הזמן הנכון והמתאים להעביר גם לקרובים לכם את החלטתכם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  29/06/2011   |   עודכן:  29/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזל סרטן והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פזית רבינא, טורקיה
כוויות שמש סייעו לי לחדור לתוך מחנה הפליטים הסורים ולחזות באימה שעל פניהם. הדממה המעיקה הייתה רמז למה שעמד להתגלות: המוחבראת הסורי מתביית על הפליטים עמוק בשטח טורקיה, מוצא לעצמו משת"פים, וזורע אימה וטרור בתוך המחנות
דוד מרחב
במקום להרוג יהודים אחד אחד, כמו ברגותי אחר, מצא עומר ברגותי דרך יעילה יותר לחסל את המדינה היהודית: הוא הרוח החיה שמאחורי קמפיין החרם והסנקציות העולמי נגדה, BDS. מה עושה מדינת ישראל נגד האיום המתעצם של ברגותי, הדוקטורנט מאוניברסיטת תל אביב? לא יותר ממה שחשבתם
אילת דבי
צעירים וילדים סובלים ממחלה שהייתה בעבר נחלת מבוגרים, בעלי עודף משקל גבוה או תוצאה של גנטיקה בלבד    אורח החיים "על הדרך", מזון מהיר וחוסר בפעילות גופנית הובילו לשינוי
ליאון אלי
תערוכה רטרוספקטיבית ובה מעל 40 עבודות מ-40 שנות פעילות בפיסול בחול וברזל. סימן היכר בעבודתו: חפירה של בורות באדמה. צבע התערוכה אחיד - חום וחלודה. מעניין, מיוחד. רצוי לבקר בשעה שיש הדרכה
הלגה רקנטי
טיפול פנים לגבר מומלץ לגברים אשר מעוניינים לשמור על מראה נקי, בריא, צעיר וחיוני לאורך זמן ולאלו האוהבים להתפנק ולפרגן לעצמם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il