X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לוקאס קרנר, הוא אזרח אמריקני-יהודי שעמד בחוצות ירושלים ביום ירושלים וטען שישראל היא 'מדינה כובשת', 'מדינה עוינת' וקרא לסיום הכיבוש, לזכות השיבה ולשחרור השטחים-ה-'כבושים'. עם אנשים כאלו, רק שיטת היד חזקה וזרוע נטויה תעבוד!
▪  ▪  ▪

בסרטון זה ניתן לראות את לוקאס קרנר, שגרם לתגובה ציבורית עצומה [קישור]. האיש הצעיר הזה הוא נאיבי בוטה, יותר מזאת, הרסני ומסוכן. לוקאס הוא הדוגמה המגלמת את שטיפת המוח של השמאל של השוטים השימושיים שלהם, שפעולתם היא תבוסה עצמית וחסרת תועלת משמעותית, מבוססת על שקרים והונאה, ומובעת בשפה נתעבת והרסנית.
מסתבר שלוקאס קרנר הוא סטודנט באוניברסיטת טאפטס, הממוקמת במדפורד- סומרוויל, קרוב לעיר בוסטון, במסצ'וסטס, המתמחה ביחסים בינלאומיים וספרדית. קרנר, הוא כנראה פעיל יהודי אמריקני, חובש כיפה ועטוף הכפייה, המטפחת המייצגת טרור ערבי. קרנר השתתף ביום ירושלים, היום שבו הישראלים חוגגים את איחוד העיר הקדושה שלהם והשתתף בעצרת פרו ערבית-"פלשתינית". לקרנר, אזרח זר ואורח במדינת ישראל, הייתה החוצפה לעמוד ליד שער שכם משם הוא פלט את הארס שלו באומרו: "ישראל היא הכובשת של הפלשתינים בשמי, בשם יהדות העולם ואני, עצמי, יהודי אמריקני, אני כאן כדי להצהיר שזה לא מוצדק, לחלוטין, ומוסרית, ראוי לגינוי.
יהדות העולם וכל האנשים בעולם לא יפסיקו לפעול עד שהכיבוש הזה יסתיים. ועד שהעם הפלשתיני יקבל את זכותו, זכות השיבה, את הזכות לחיות ללא כיבוש ושוויון זכויות מישראל. אני אומר לעם ישראל שעליו להצטרף להסכם העולמי. העולם כולו החליט שהכיבוש הזה לא יכול להימשך, כי הפליטים לא יכולים להישאר היכן שהם נמצאים עכשיו. העולם החליט שהם חייבים לחזור הביתה וכל השטחים הכבושים ישוחררו. ישראל היא מדינה מגונה, ישראל היא מדינה עוינת וארצות הברית, ממשלתי, הוא האחראית. אני כאן כדי לומר 'לא בשמי, לא בשם העם האמריקני'.
אין שום דבר רע בחופש הביטוי כאשר משתמשים ומתרגלים אותו באופן פרודוקטיבי. עם זאת, הליברלים-השמאלנים לא יכולים ליצור דיאלוג פורה, אך הם יכולים לעצבן את כל מי שמחפש את האמת, את האמת האמיתית.
לעתים קרובות, אנשים שמתרגלים את זכותם לחופש הדיבור משתמשים בו אך ורק כדי להביע את דעתם, אך, הם חושבים שהם מדברים "בשמנו". זה הזמן לקום ולומר לאנשים אלא, "לא בשמי, לא בשם יהדות העולם, לא בשמה של ארצות הברית, לא בשם כולנו, בשמכם בלבד."
יהודים, בעיקר בארצות הברית, סבורים כי בגלל שהם תרמו כמה דולרים לאיזה איגון בישראל יש להם את אותה זכות לישראל כמו שיש לישראלים. לא, איו להם זכות זאת. למרבה הצער, רבים מיהודים אילו הם יהודים נושאי תיעוב עצמי ורבים מהם הם לא אוהדי ישראל. הם הלכו רחוק, כגון, הקמת ארגונים שאימצו את הנרטיב של אויבי ישראל ומדיניותם. יהודים וארגונים אלה, והדוגמה הטובה ביותר היא ג'-סטריט, הם לא יותר מאשר האויב של אותם יהודים שהם מאד פרו-ישראל ומכבדים את ריבונותה של המדינה היהודית, כמו-כן, מקבלים, ולא בהכרח מסכימים, את המדיניות שלה.
יהודים אלה מערערים את מעמדה של ישראל. מוטב להכיר בהם כאויבי מדינת ישראל ואפילו האויב של מספר רב של יהודים הגרים ברחבי תבל. לוקאס קרנר הוא אחד מהם. לו ולודומיו אין שום זכות לדבר בשם יהודים אחרים כנגד ישראל. הוא יכול לפלוט את הרטוריקה האנטי-ישראלית שלו, את השקרים, בהם הוא מאמין ולכן אומר אותם, מארצות הברית, שם הוא אזרח, לא מרחובות ירושלים, שם הוא רק אורח.
לוקאס קרנר הוא צעיר אבל מוחו כבר נגוע. הוא מייצג את סופו של העם היהודי, אם אנחנו ניתן למקרה זה להעלם, אם נתרגל את מנטליות ה-"שה-שטיל" [לא לומר מילה, רק לשתוק] ולא נתמודד עם זה כראוי, אם לא נאמר, לא בשמנו, לוקאס!
אני, אישית, אשמח לדעת את מספר הטלפון של הוריו ואז אתקשר אליהם כדי לשאול אותם ואפילו את הרב שלו: "מה לימדתם את לוקאס, הבן שלכם, היום?"
קרנר הוא חרפה לעם היהודי. או שהוא יתחיל לקחת את קיומה של מדינת ישראל ברצינות, ולא כבליטה על הכביש, או שעדיף שהוא יוריד את הכיפה מראשו וכך, הוא לא ימשיך להעליב אותנו, היהודים, ובנוסף, שיצטרף לגדודי אל-אקצה.
אתם רואים קוראי המאמרים שלי, זה מה ישראל עשתה לעצמה, כשהחלה לשתף פעולה ועם כך התירה ליהודים שאינם חיים בישראל, כמו הלא-יהודי [אנג'ו]-הג'ינו (יהודי בשם בלבד) לוקאס קרנר ואירגונים שהם נגד ישראל, כמו ג'-סטריט, לנסות להרוס אותה מחו"ל ובעת ביקורם בישראל. תופעה זו קיימת רק בקרב יהודים. אנחנו לא רואים התנהגות כזו בקרב אמריקנים-איטלקים, אמריקנים-יוונים או אמריקני-צרפתים, רק בקרב אמריקנים-יהודים. אם יהודים שאינם אזרחי ישראל, לא אוהבים את ישראל, הם לא צריכים לבקר בה. בדיוק כמו שאמריקנים ממוצא איטלקי, יווני או צרפתי וכדומה, לא יבקרו את מדינות אבותיהם אם הם לא אוהבים אותן. פשוטו כמשמעו!
אז קרנר הזה מגיע לישראל, עטוף בכאפייה-המייצגת טרור ערבי,ואוחז, קרוב לליבו, את הדגל הערבי-"פלשתיני", לאורך מחשבה, מלאת ביטחון, שהוא יכול לעמוד בחופשיות בחוצות ירושלים כדי להתקיף את המדינה שבה הוא לא יותר מאשר תייר.
גרוע מכך, הוא כנראה חשב שהתנהגותו תאושר. משטרת ישראל פעלה נכון. כוחות הביטחון הישראלים צריכים להיות ערניים כל הזמן כדי למנוע מעשי טרור שהוא תמיד ייתכן בכל מקום בישראל. הם רשאים לעצור כל אדם שהוא שהם חושבים מאיים על ביטחונה של ישראל או התנהגותו אינה הולמת. משטרת ישראל הייתה צריכה לחקור את קרנר ולאחר מכן לגרש אותו מהארץ עם פתק: אתה, וכמוך, אינם רצויים כאן. אתה אף פעם לא תוכל לשים רגל כאן, ובפעם הבאה שאתה עושה את דרכך למזרח התיכון, הכי טוב שתבקר בעזה, ותראה לאן הרפתקה זו תוביל אותך. כיהודי, אתה לא שייך אלינו. פה במדינה היהודית, כתייר, אתה לא מוזמן.
לוקאס קרנר לא מדבר בשמי! ומכיוון שהסיסמה "בשמנו" היא אהובה על אויבינו ובה הם מרבים להשתמש, אנחנו צריכים להשתמש בסיסמת הנגד "לא בשמנו" כדי להראות להם וכדי שיבינו שאנחנו יכולים להפוך את הסיסמה שלהם כנגדם, ואנחנו אכן נעשה זאת.

תאריך:  30/06/2011   |   עודכן:  30/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא בשמנו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר נאה ונאות ל"ת
א מ רול  |  30/06/11 20:54
2
תגובה
צנחן  |  1/07/11 02:00
3
מאמר מצויין אך -
אורה הכפולה  |  1/07/11 03:29
 
- תשובה לאורה הכפולה-שבת שלום
נורית ג.  |  2/07/11 03:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר ישראלי
מניעת הפצצה מאירן לא תצלח באמצעים ישירים, מסורתיים, אלא רק באופן מתוחכם ועקיף. הסרת שלטון האייטוללות, הובלת הכלכלה האירנית לקריסה מוחלטת, או דחיפת ארה"ב להנחית מכת מנע צבאית על מיזם הגרעין של אירן, הם רק
אריאל כהנא
ראש הממשלה צודק לחלוטין בדרישתו מהפלשתינים להכיר בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. אולם התנאי הזה רחוק מאוד ממינימום הדרישות שיובילו את הצדדים לחוף המבטחים של השלום    מה כן צריכים לעשות הפלשתינים שישכנע את הישראלים כי פניהם לשלום?    צעדי פתיחה מינימליים לטיהור האווירה
נורית פלד-אלחנן
אולי אם נפקיד בידיו של הבורא את המוות ואת זכרונו - נתפנה אנחנו לחיים. ואולי ניזכר שאין זה די להצטייד במדים ובכלי זין ולעמוד במחסום כדי להיות אלוהים, כדי לקבוע מי יזכה לטיפול רפואי ומי יתפגר ממחלתו
משה חסדאי
המנהיגות האנכרוניסטית אינה מבינה את הג'יהאד האיסלאמי, כיוון שהיא נרתעות אינסטינקטיבית מן הרעיון של מלחמת דת. היא מאמינה שבדומה לצבא הרפובליקני האירי, גם את האיסלאמיסטים אפשר יהיה לפתות בסופו של דבר, בעזרת חבילת הוויתורים המתאימה, לסיים את "המאבק המזוין" שלהם. חשוב לומר - זאת אמונת הבל
הרצל חקק
איש הרוח והחוקר בן ציון יהושע זכה באות יקיר העיר ירושלים. זאת הזדמנות חגיגית לספר את סיפורו של הירושלמי האמיתי, ההוגה, היוצר, העורך, הסופר. מי שעקב אחר המסלול הספרותי של בן ציון יהושע מצא עצמו מיטלטל בין קובצי סיפורים לבין רומנים חושניים. בן ציון הוא יוצר רב תחומי וצבעוני מאד. הוא נסחף למחוזות שנעים בין קודש לחול, בשבילי הרפתקאות וסיפורים אנושיים מרתקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il