X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אריה דרעי. חזרתו מעידה על עומק שחיתות מערכת השלטון [צילום: פלאש 90]
שובו של המושחת הגדול
אין לך דבר המעיד על עומק שחיתותה של מערכת השלטון בישראל, הפוליטית והמשפטית, על היקפה ויסודיותה של שחיתות זו, יותר מאשר עצם האפשרות בכלל שאדם קטן ומושחת גדול כגון האסיר המשוחרר אריה דרעי, ישוב ויפעל בתוך המערכת בה פשע. והוא אכן ישוב לכל אלה, הנה היא הכתובת על הקיר

אין לך דבר מסוכן, מושחת ומשחית יותר מאשר שובו של המושחת הגדול אריה דרעי אל המערכת הפוליטית הישראלית, למשרדי הממשלה ומסדרונות השלטון בהם ביצע את מעשי שחיתותו החמורים אשר בגינם הורשע בדין ונשלח אל מאחורי סורג ובריח. בכל מדינה מתוקנת ובכל מערכת המכבדת את עצמה היה נמנע ממי שפשע נגדה ומעל בתוכה לשוב אל אותם המחוזות בהם פעל וסרח. לא בישראל. כאן יקבל החתול התאוותן הזדמנות שנייה לשמור על קערת השמנת המתוקה, לבצע את זממו וללקק שפתיו תחת שפמו.
אכן, אין לך דבר המעיד על עומק שחיתותה של מערכת השלטון בישראל, הפוליטית והמשפטית, על היקפה ויסודיותה של שחיתות זו, יותר מאשר עצם האפשרות בכלל שאדם קטן ומושחת גדול כגון האסיר המשוחרר אריה דרעי, ישוב ויפעל בתוך המערכת בה פשע, ישוב ויתמרן, ישוב ויקמבן, ישוב ויסובב על האצבע את המערכת כולה ועם זאת ישוב וימלא את כרסו ואת כרס מקורביו בשמנת מתוקה. והוא אכן ישוב לכל אלה, הנה היא הכתובת על הקיר.
אריה דרעי ישוב בגדול. היכונו לשובה של השחיתות הממוסדת והיסודית, היכונו לשובה של השחיתות העמוקה והמקיפה. זיכרו ושננו היטב-היטב: דרעי המושחת עד היסוד, דרעי של ראשית שנות ה-90 יהיה כאין וכאפס לעומת דרעי החדש, המושחת הגדול של השנים הבאות, באשר בתווך הומצאה כאן ונופקה למערכת שיטת ה'אתרוג' המבטיחה את עתידו של כל עבריין פוליטי התומך ונותן גיבוי למהלך מדיני של כניעה בלא תנאי, מהלך מדיני מושחת, מטורף והרסני.
בתחילת שנות ה-90, טרם הומצאה ושוכללה שיטת ה'אתרוג', היה זה דרעי המושחת עד היסוד שנתן גיבוי פוליטי, סיפק את הרוב הדרוש ואיפשר לרבין ופרס מטורללי ה'שלום' לכרות ברית עם השטן הפלשתינאצי, ברית מוות עם מחבלים, ולחתום על 'הסכם אוסלו' המושחת והידוע לשימצה, הסכם שדירדר את ישראל לעברי פי-פחת מדיניים ואשר כתוצאה ישירה ממנו נרצחו יותר מ-1500 יהודים ועוד אלפים נפצעו.
ובכן, כמו לשאר חבריה הפושעים של ממשלת רבין, פושעי אוסלו שטרם הועמדו לדין, גם לדרעי יש דם רב של יהודים על הידיים ואחריות על השקעת מדינת ישראל בבוץ מדיני עמוק שטרם נחלצה ממנו ואין איש יודע אם וכיצד תצליח בכלל להיחלץ. ובכל אופן, בסיבוב הקודם לא הספיק דרעי לקטוף את פרי הבאושים של תמיכתו במשוגעי ה'שלום' באשר טרם הומצאה שיטת ה'אתרוג'.
עתה, לאחר שהאסיר המשוחרר דרעי ריצה את עונשו ולאחר שנופקה למערכת שיטת ה'אתרוג' ושוכללה כדבעי, גלוי וברור לאן מועדות פניו של מושחת גדול זה שהודיע על שובו למערכת הפוליטית. דרעי הערמומי כנחש יודע כעת אל-נכון כי במידה ויסחב כמה מנדטים ממה שהיה פעם ימין ואשר היום אינו אלא שמאל מתון ויעבירם הישר אל השמאל הקיצוני, אל חבורת השלומיאלים של שלום, ועם זאת יעניק להם גיבוי פוליטי למהלך מדיני מושחת והרסני.
הרי הוא, אריה דרעי, יוכל בד-בבד ובאותה עת ממש לשלוח את ידיו הארוכות לקופה הציבורית, לבחוש, לתמרן ולקמבן ולעשות בה כבתוך שלו. הפעם, דרעי יודע היטב כי כל תמיכה במהלך מדיני מטורף שיסכן את עצם קיום ישראל, יבטיח את מעמדו ויזכה אותו באופן מיידי ואוטומטי במעמד נשגב של 'אתרוג' ובהגנה הרמטית הן מצד התקשורת השמאלנית המגויסת והמופרעת והן מצד הכלבה הפוליטית המאולפת פרקליטות. כאשר דרעי יודע כל זאת, והוא יודע, פגיעתו המדינית תהיה רעה שבעתיים ושחיתותו הכספית תהיה חמורה פי שבעים ושבעה.
אז מדוע שיסחב רק כמה מנדטים? המהלך הפוליטי הנכון והראוי ביותר לו, למושחת הגדול אריה דרעי, אינו דווקא לשוב לש"ס ואף לא להקים מפלגה חדשה כלשהי. הנכון והראוי לאריה דרעי הוא להתפקד מיד ולהצטרף לקדימה, מפלטם ומקלטם של כל מושחתי הפוליטיקה הישראלית בעבר ובהווה ובית הגידול והאימון של מושחתי הדור ההולך ובא. דרעי וקדימה, קדימה ודרעי, האין זה זיווג משמיים? היש זיווג נאה ויאה מזה? ילך נא הזרזיר אצל העורב ויזכה מיד במעמד הנכסף של 'אתרוג' אף טרם ממיטה עלינו, חס וחלילה, חבורת עבריינים זו איזה מהלך מדיני מטורף של 'שלום' שידרדר עוד ועוד את ישראל ויגרור אותה לסיבוב דמים נוסף מול רשות הרצח הפלשתינאצית. דרעי לראשות קדימה, זהו המהלך הפוליטי הנכון, הראוי והמתבקש כיום הזה, בחינת מצא מין שמאלני מושחת את מינו המושחת והשמאלני.
הנה כי כן, שובו של המושחת הגדול למערכת הפוליטית כמוהו כמבשר את שובה של השחיתות המדינית היסודית וההרסנית אשר סופה מעגל דמים נוסף ובצידו שוד של מיליארדים מהקופה הציבורית. בשתי מילים: קדימה דרעי!

תאריך:  03/07/2011   |   עודכן:  03/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שובו של המושחת הגדול
תגובות  [ 28 ] מוצגות  [ 28 ]  כתוב תגובה 
1
למה אני לא מודאג
סתם_1  |  3/07/11 09:59
 
- דרעי סוכן השמאל ואדריכל אוסלו
התרגיל המסריח 2   |  3/07/11 14:17
 
- אלתשאל את הרב שאל את דרעי הגנב
גנב בכיר ומיוחס  |  4/07/11 17:32
 
- כל העניין של חרדים ושסניקים=
שחיתות שמיצרת....  |  3/07/11 18:28
2
לא את היושר אתה מחפש
זהר  |  3/07/11 10:06
 
- "אומץ" ודומיו-הם זיהום וצביעות ל"ת
צבוע בן צבועים  |  3/07/11 15:38
 
- זוהר, טול קורה מבין עיניך!
ראובן כהן  |  4/07/11 10:25
3
חזיר מקומו בדיר חזירים
אליהו חיים  |  3/07/11 11:04
4
תגובה
צנחן  |  3/07/11 11:10
 
- בעניין אוסלו מסכים, בשוחד לא
נחום שחף  |  3/07/11 13:00
5
ליד המושחתים שלא ישפטו,הוא דג
ד.ט.  |  3/07/11 11:20
6
מילים כדרבנות!
צבי לביא  |  3/07/11 12:46
7
מטרה הסמויה של הכתבה ( אם
מתעלמים מהקללות)   |  3/07/11 13:25
 
- מטרת הכתבה היא
צדוק  |  3/07/11 14:13
8
דרעי, עבריין עם דם על הידיים
דרעי אדריכל אוסלו  |  3/07/11 14:06
9
עליה לצורך ירידה
רחמים  |  3/07/11 14:28
10
רק שפנים מפחדים מאיש גדול
איש עצוב  |  3/07/11 14:35
 
- אתה לא רק עצוב אתה גם שמאלן
גם עצוב וגם שמאלן  |  3/07/11 16:36
 
- יש גם חילונים אדיוטים ל"ת
אליהו חיים  |  3/07/11 16:52
11
אני מעדיף את דרעי...
האזרח הקטן  |  3/07/11 16:41
 
- אני מעדיף מדינה נקיה מגנבים
צדוק  |  3/07/11 17:42
 
- לא ישאר אף אחד וכנראה גם אתה ל"ת
חופי  |  3/07/11 20:36
12
מאמר חביב ומשעשע!
משה הקטלן  |  3/07/11 22:35
13
מסגנונות הדמוקרציה בישראל
כלב מוכה   |  4/07/11 08:00
14
גם את יגאל עמיר צריך לשחרר
ולשקם  |  4/07/11 08:29
15
המושחת הגדול
תות שדה  |  4/07/11 11:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אמיתי
לובה אליאב סלד מדפוסי התנצחות. עניין אותו ניסיון בלתי פוסק לקבל את הצד האחר כשווה-ערך, להידבר איתו, להכיר ולהבין את מצוקותיו - כדי שגם הוא יכיר ויבין את מצוקותינו, לחפש דרכים לסילוק מוקשים, לגישור על פערים ולמיצוי המשותף
גרשון אקשטיין
צר לי, ואולי גם להרבה אחרים, לראות את אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, נלחם על חייו בבית המשפט. זה לא לכבוד מדינת ישראל    כנראה שלמישהו, או לכמה אנשים יחד, הפריעו מהלכי התנהלותו של אולמרט    נקווה שייצא זכאי מכל החשדות והאישומים, ויחזור במהרה לשירות הציבורי
עו"ד יוסף שטח
לא מובן מדוע רק בישראל אין מס כזה?, מדוע מתעלמים מהמלצות ועדת מומחים מהשורה הראשונה?.אם קובעים סף פטור גבוה, המס אינו נוגע ל-99% מהציבור אלא רק לכמה מאות עשירים. אין כמו מס עיזבון להפחתת הריכוזיות וצמצום פערים. אין מס צודק והגיוני מזה כיום
יהושע רץ
המורים לאזרחות עומדים כסכר בפני התפרקות הדמוקרטיה. מצד אחד ניצבים המתחים הקיומיים והכמיהה ל"איש חזק", הצורך בנקמה והפחד המשתרשים בגיל הנעורים הסולד מתשובות מהוססות. מהצד השני עומד המורה לאזרחות, השח על ערכים מופשטים המבוססים על סובלנות, מאבק ביצר ואמפתיה
אברהם (פריצי) פריד
בין ליאור לניצן: על מבוכת שומרי החוק בין הגזען לשקרן    עיסוק לקצונה בכירה    תעריפים לדרעי    מוצא לאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il