X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שום דיון רציני בעניין לא התקיים וראש הממשלה נכנע לעמדת האוצר. אין כל הגיון שחברת אל על שמניותיה נסחרות בבורסה תעסוק באספקת שרותי אבטחה לשתי חברות התעופה האחרות. אבל בישראל כמו בישראל מצבים זמניים גם אם הם עקומים לגמרי הם היציבים ביותר
▪  ▪  ▪
השר ישראל כץ. לא מקבל את גיבוי ראש הממשלה [צילום: פלאש 90]

בישראל, גם כאשר שר מנסה לתקן עיוות שנמשך שנים לא מאפשרים לו זאת ויתרה מכך, הוא לא מקבל גיבוי לתוכניתו מראש הממשלה. כך קורה ממש בימים אלה כאשר רגבי העפר האחרונים נזרקים על ארון הקבורה של הרשות לאבטחת התעופה שיזם שר התחבורה ישראל כ"ץ.
בתחילת השנה הודיע כ"ץ על כוונתו להקים רשות לאומית לאבטחת התעופה הישראלית. כיום אל על היא קבלנית שרותי האבטחה לעצמה ולשתי חברות התעופה הישראליות האחרות ארקיע וישראייר.
מצב מוזר זה יצר בשנים האחרונות הרבה חיכוכים בין חברות התעופה . הקמת רשות אבטחת התעופה תייעל לדעת השר כ"ץ את השרות לכלל חברות התעופה הישראליות.גם מומחי אבטחה קבעו כי רשות תעופה תהיה יעילה יותר וזולה יותר לטווח הארוך. רשות כזו גם תמנע כל טענות של ארקיע וישראייר על הסידור הקיים בו אל על מעניקה להן את שרותי האבטחה.
מיד אחרי ששר התחבורה הודיע על תוכניתו שלח לו אליעזר שקדי מנכל אל על מכתב בו הודיע כי החברה תפסיק את מתן שרותי האבטחה לארקיע וישראייר. שר התחבורה ביקש מאל על לא לשנות דבר בסידורי האבטחה של שתי החברות האחרות ואל על נענתה אבל בתקוה שהרשות תוקם.
שר התחבורה שכח עובדה אחת - משרד האוצר מטרפד כמעט כל תוכנית גם אם היא חיונית. כך קרה גם הפעם וראש הממשלה בנימין נתניהו לא תמך בשר כ"ץ.
אין כל היגיון שחברת אל על שמניותיה נסחרות בבורסה תעסוק באספקת שרותי אבטחה לשתי חברות התעופה האחרות. אבל בישראל כמו בישראל מצבים זמניים גם אם הם עקומים לגמרי הם היציבים ביותר.
רשות אבטחת תעופה היא צורך חיוני ודחוף מול האיומים. אבל בישראל שבה לא מבצעים החלטות ממשלה על התקנת מערכות נגד טילי כתף במטוסי חברות התעופה הישראליות ועכשיו גם לא מבצעים יוזמה של השר להקים גוף חיוני.
ראש הממשלה אמור לתמוך ביוזמות חיוניות כאלה אבל למה לו לריב עם שר האוצר. בשיטה הזו הרבה יוזמות טובות נקברות והשרים שיזמו אותן מאבדים כל דחף ליוזמות חדשות.

תאריך:  05/07/2011   |   עודכן:  05/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרשות לאבטחת התעופה: היוזמה נקברה כמו תוכניות אחרות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חברה פרטית לא יכולה לאבטח?
יותר טוב מממשלתית  |  5/07/11 11:27
2
להטיל משימה נוספת על רת"א!!! ל"ת
תל אביבי  |  6/07/11 08:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
אם "העולם שייך לצעירים", שוק העבודה על אחת כמה וכמה. המבוגרים המועסקים נפלטים ממנו, ולמבוגרים הבלתי מועסקים אין סיכוי להיכנס אליו. האם זה ראוי? לא. האם זה מוצדק? ודאי שלא. האם ככה זה בחיים בכלל ובמקומותינו בפרט? ועוד איך!
עידן יוסף
תופעה צרכנית חדשה - ארגונים הפועלים בשמם של משתמשי התחבורה הציבורית - עלולה לגווע בהיעדר מימון    משרד התחבורה צריך להבין כי לא כל החוכמה נמצאת אצלו, ולהסדיר בחוק גם את מעמד הארגונים הצרכניים
ענבל בר-און
"זכותו" של אדם אחד להרעיש פוגעת אוטומטית בזכותם של תושבי שכונה שלמה לממש את חירותם: לקרוא עיתון, להרהר, לצפות בטלוויזיה, לשוחח או ללמוד    יש לשנות את החוק ואת אמצעי האכיפה
איתמר לוין
אברהם הירשזון וג'קי מצא ויתרו על ה"תענוג" שבנסיעה ארוכה באזיקים מכלא חרמון לבית המשפט העליון, לילה בתא מעצר ברמלה והשפלה לעיני המצלמות בבית המשפט. התנהלות השב"ס במקרים כאלו אינה ברורה, אינה נחוצה וכנראה גם אינה חוקתית
איתמר לוין
סיכום היום הראשון של החקירה הנגדית במשפט אולמרט: התובע ניסה לתקוף את אולמרט עשרות פעמים באותה נקודה, אך ראש הממשלה לשעבר נתן הופעה מרשימה ולא זז אפילו מילימטר מגירסתו. לפי התביעה, הבעיה היא שהגירסה הזאת סותרת דברים קודמים שאמר    וגם: מי יבקש הגנה מן הצדק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il