X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התביעה המצרית בכבודה ובעצמה טוענת כי האיש ביצע מעקבים אחר צינורות הגז המצריים וחבר לתנועות מוסלמיות, בראשן תנועת האחים המוסלמים. תנועת האופוזיציה המצרית הקלאסית, המתיימרת לתפוס את השלטון המצרי שלאחר עידן מובארק. ההנהגה המצרית חייבת לעמוד איתן בנושא הרגיש, ולהעביר מסר ברור שהצד השני לא יוכל לפספס: כאן לא תרגלו
▪  ▪  ▪
אילן גרפל. המרגל הישראלי האחרון?

בזמן שבישראל ובתקשורת המגויסת הציונית מבית מדרשם של עמוס רגב, ארנון מוזס, ואלוף בן, ממשיכים לדבר על "עמימות" תוך הדחקה והכחשה – בעולם כבר נקבע מזמן: אילן גרפל הוא מרגל, אשר נשלח ע"י ישראל, לעקוב אחר צינורות הגז המצרי, לאחר שהאחרונים החליטו על ביטול הסכם הסרק אותו חתמו כביכול עם מדינת ישראל.
ואיזה לחץ מופעל על המצרים. ארה"ב, ישראל, קהילות יהודיות מכל רחבי תבל – כולם רק מטרה אחת: "לגמור הגימיק". אך המצרים עומדים איתן ומביאים עוד ועוד מסמכים, עוד ועוד הוכחות, עוד ועוד מידע חד-משמעי כי נתפס בשטחה מרגל ישראלי אשר פעל בדרכים בלתי סבירות בעליל.
ראשית כל, יש לשבח את עמדת מצרים. כל מדינה איתנה ומוסרית, חייבת בתכלית היסוד לשמור את בטחונה הלאומי, החברתי, ועל אחת כמה וכמה: הכלכלי. הרי מה עושים בסה"כ המצרים? את מה שישראל עושה באופן יומי מיום הקמתה – סנקציות כלכליות. במינון הנכון והמדויק, כמובן.
אך גם כאן העילגות עולה על הדמיון. כולנו זוכרים כיצד הצהירו בתקשורת המגויסת הישראלית כשאמרו שהמחאות במצרים נגד מובארק הן אינן נגד ישראל, אלא רק נגד משטר מובארק. תוך כדי שהם מתעלמים מהמציאות בשטח: שריפת דגלי ישראל בכל ההפגנות ההמוניות, קריאות חוזרות ונשנות "ציונים כלבים", האשמת מובארק כמרגל ציוני, ועוד התרחשויות אשר ליוו את כיכר תחריר באופן רצוף וקבוע.
התעלמות התקשורת המגויסת הישראלית, נבעה מאותו רצון של יצירת מציאות שקרית – מול האזרח הישראלי. הטעיה, רמייה, וסילופים קבועים ויום-יומיים, מול הצופה הישראלי, הינם דבר שבשגרה בתקשורת הישראלית.
אך בפרשת אילן גרפל, השרוי בבית סוהר מצרי שסביר להניח כי לא אוהד יהודים, ובטח לא מרגלים ציוניים, גם המציאות עולה על הדמיון. כי גם התקשורת המגויסת הישראלית לא יודעת להסביר מדוע אזרח ישראלי הלך "להפגין" בכיכר תחריר, לצד מיליוני מוסלמים? מדוע אזרח ישראלי מצלם במצלמה אתרי איסלאם כה רבים, ועוד נתפס בבית מלון יוקרתי עם מחשבים ניידים וטלפונים סלולריים רבים? הכרתי מכרים רבים שביקרו במצרים, אף אחד מהם לא התנהל כמו אילן גרפל.
יותר מכך, התביעה המצרית בכבודה ובעצמה טוענת כי האיש ביצע מעקבים אחר צינורות הגז המצריים, חבר לתנועות מוסלמיות, בראשן תנועת האחים המוסלמים. תנועת האופוזיציה המצרית הקלאסית, המתיימרת לתפוס את השלטון המצרי שלאחר עידן מובארק. וכבר ברגעים אלו ממש, ישראל מציעה עסקת "חילופי אסירים" מול מצרים, מחשש שמא הפרשה עומדת להפיל מכה עתידית גדולה על ישראל, שתגרור גינוי בינלאומי רציני אשר יהפוך את הפרשה לגדולה שבעתיים.
הפתגם הידוע אומר – אין עשן בלי אש. ולכן אם וכאשר תגיע ההכרעה, למרות שלעניות דעתי סברותיה הרבות כבר הונחו מזמן על השולחן – יש לאפשר את מיצוי מלוא חומרת הדין נגד אילן גרפל. ההנהגה המצרית חייבת ללמוד שיעור מהאמריקנים שמסרבים לשחרר את המרגל הישראלי יונתן פולארד למרות שהאחרון הינו בן המשטר הישראלי, בן ברית אמריקני כביכול.
ההנהגה המצרית חייבת לעמוד איתן בנושא הרגיש, ולהעביר מסר ברור שהצד השני לא יוכל לפספס: כאן לא תרגלו. לא תפעילו סוכנים, ולא תחתרו תחת הפוליטיקה שלנו. ולכן, לאחר ביצוע גזר הדין המשפטי, יש לאפשר את נמיקתו וסבלו עד יומו האחרון מאחורי סורג ובריח בבית הסוהר המצרי, שנקווה כי גם יהיה – המרגל הישראלי האחרון.

הכותב הוא יו"ר ארגון סלון דבורה.
תאריך:  06/07/2011   |   עודכן:  07/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אילן גרפל - להינמק כמו פולארד
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
שטויות במיץ
יושב במרפסת  |  6/07/11 16:38
2
תראו מי שמדבר
אליק א.  |  6/07/11 19:13
3
אוי, כמה שאתה אידיוט!
ע. הנביא  |  6/07/11 22:59
4
עוד יבחוש בן שלולית והבליו...
ajn  |  7/07/11 12:15
5
הבנו - ישוחרר פולארד ומייד!!! ל"ת
קורא בעיון  |  7/07/11 12:25
6
האתר הפך לבמה לאנשים הזויים
שאול א.  |  7/07/11 14:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון שחר
אנחנו לא יודעים שאנחנו לא יודעים עד שאנחנו יודעים    והפעם: אנחנו חושבים שאנחנו יודעים מה זה קפיטליזם חזירי - אנחנו לא. היום נדע
ענבל בר-און
ספרו של ויקטור הוגו "עלובי החיים" ממחיש את הפערים בין משפט לצדק, ואת חסרונותיה של השיטה האדברסרית שבה המשטרה מבקשת "להרשיע נאשמים" בכל מחיר, גם מפן נוסף: השיטה האדברסרית רואה בכל טענה שלא הוכחשה בכתב ההגנה/תשובה לכתב האישום, כאילו הנאשם/נתבע הודה בה
משה חסדאי
לקראת ספטמבר, מדינה פלשתינית תוכרז באו"ם ויתמכו בה לפחות 100 מדינות. מועצת הביטחון ככל הנראה לא תאשר בשל התנגדות ארה"ב, בריטניה וגרמניה. התסכול הפלשתיני יביא לתרחיש של אלפי פלשתינים שיפנו ויצעדו להתנחלויות, ליישובים היהודיים, למעבר ארז, לדרום לבנון ולרמת הגולן. ראינו כבר את ההקדמה לכך ביום הנכסה. איום זה מחייב אותנו במענה מאוד יצירתי. חייבת להיות היערכות חזקה כדי למנוע תבערה חמורה יותר
שלמה פרלה
בחודש האחרון, לנוכח אדי ספטמבר ומתקפת הדה-לגיטימציה נגד ישראל ערכה הקואליציה האירופית למען ישראל שני כנסי הזדהות למען ישראל, האחד, בברלין, והשני בבניין הסנט ברומא. זוהי תופעה מעודדת מבחינת ישראל אלא שהיא קטנה בהיקפה, וממילא השפעתה החיובית מוגבלת
סימון אזולאי
אתה מנסה להוביל מצג שווא בו כולם נגדך ומשחק אותה צדיק תמים. האומנם, אדוני ראש הממשלה לשעבר?    כבר באמצע שנות השבעים ראיתי במבט עיניך משהו אחר, שמתי לב שאתה לא עוד סתם פוליטיקאי    מכתב למר אהוד אולמרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il