|
הכותב היה מנכ"ל המועצה הציונית בישראל.
|
|
|
תאריך:
|
06/07/2011
|
|
|
עודכן:
|
06/07/2011
|
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
הן רכושם של היהודים שנשחטו בחברון בתרפ"ט. ברחוב השוהאדא נשחטו כמה יהודים עם התחדש הישוב היהודי בחברון. רחוב השוהאדא הוא הרחוב היחיד המותר ליהודים, בשאר כל חלקי העיר שהפכה לעיד ענק לאחר מלחמת ששת הימים, לא די שאסור ליהודי להיכנס, אלא, איש לא יעז להיכנס.
הקוראים עשויים לחשוב שרחוב השוהאדא הוא הרחוב בעיר הענקית הזו, שצופרי מכוניותיה מפרים את שלוות המתים הטמונים בבית הקברות העתיק בחברון. באותו בית קברות יש 69 מצבות לזכר טבוחי תרפ"ט. הטבוחים עצמם קבורים בבית העלמין בהר הזיתים, המחולל יום יום על ידי הערבים.
ביום בו הרב גורן לבדו לחברון, ואחריו כל צה"ל (העיר נכנעה לרב גורן ולנהגו) צריך היה להפוך את העיר על פיה. לא להשאיר שריד ופליט בעיר המרצחים הזו.
עצוב לראות שם את חיילי צה"ל המשוכפצים, במקום שתהיה שם בניה יהודית מאסיבית.
כשקפצנו בפורים למערכת המכפלה, ראינו איך חיילים אידיוטים, כנראה, מן השמאל, מחלקים את משלוח המנות שקבלו מתושבי המקום, לילדים הערבים, החיים שם בוילות פאר, כמו בכל מקום אחר בארץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
3 |
|
|
זו כל דרכו של "מחנה השלום", לתגמל את המרצחים. העובדה היא, שלא הערבים צריכים להגנה בחברון, אלא, היהודים. ואלו לא היו צריכים להגנה, אילולא, התעקשה "ישראל" לקבע את חברון כשטח צבאי, במקום לישבו ביהודים.
החלט אם אתה מאמין בזכותנו, או, רואה בשחרור העיר "כיבוש". החלט, האם היהודים היו צריכים לתת לחוסיין לנצח ולרצוח, או היו צריכים לסלק אותו. החלט, מתי היתה העיר כבושה, ב-19 השנים שלאחר כיבוש העיר ב-1948 או לאחר השחרור ב-1967. והעיקר - הראה לי דוגמא של עם שויתר על ארצו (איני אומרת על נחלת-אבותיו, כי כזה יש רק עם אחד, היהודים) לטובת פולשים וכובשים זרים!
אתם לא תשקטו ולא תנוחו עד שתראו שוב יהודים מגורשים מבתיהם. ודווקא בחברון, אחת מארבע ערי הקודש, עיר קבורת האבות ועיר בה מלך דוד לראשונה.
כמה רוע!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
למה מה הסיבה?
כלמה? על מה לא?: שההפך:
איש ורעהו כהחיים בכבוד אנושיות בשלום ובאחווה,
כמו הגם ובהחלט כתרומה והדדית פיתוח. הכיבוד ככבוד האדם.
בכנות ובהגינות כושאלה כברור כוזכות שכדיון להוסיף על מה כאן והמחלוקת???:
ועם יד על הלב ולא לשקר ולהודות:
ולא בעצם מהותה של המחלוקת היא שעבר כוהניסיון המר, עוד ובלשון ההמעטה של ההמעטה ככלל לא פשוט ובמילים לתאר:
אותם הארועים המדון: הזדון: תולדת כחומרתה של העוולה והאוולת: כהבלתי ניתפשים בחומרתם: אותם הארועים שהיו בעבר.
הגם, להודות ולא לשקר איתן בוקס,
כהצעה ולדיון הגם ועוד סתם אזרח כזה ואחר (789238).
בהצלחה ורבה והערך הטוב ובטוב, בברכה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד סתם אזרח |
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
"מפעל" ההתנחלויות ומבצעיו שמכירים במדינת ישראל רק על תנאי הם שיביאו להשמדת המדינה. את רוב הגדה כבר איבדנו למרות ההתנחלויות ובאותה הזדמנות אנחנו מאבדים גם את הנגב והגליל מאין מתישבים. הריעו לקנאים היהודים שברשעותם וטמטומם שלחו אותנו לאלפים שנות גלות ועלולים לשלוח אותנו לאלפים שנה נוספות של גלות |
|
כתובת IP: |
192.116.105.130 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע.ג. |
|
|
קיריל הדר
התביעה המצרית בכבודה ובעצמה טוענת כי האיש ביצע מעקבים אחר צינורות הגז המצריים וחבר לתנועות מוסלמיות, בראשן תנועת האחים המוסלמים. תנועת האופוזיציה המצרית הקלאסית, המתיימרת לתפוס את השלטון המצרי שלאחר עידן מובארק. ההנהגה המצרית חייבת לעמוד איתן בנושא הרגיש, ולהעביר מסר ברור שהצד השני לא יוכל לפספס: כאן לא תרגלו
|
|
|
|
|
|
אהרון שחר
אנחנו לא יודעים שאנחנו לא יודעים עד שאנחנו יודעים והפעם: אנחנו חושבים שאנחנו יודעים מה זה קפיטליזם חזירי - אנחנו לא. היום נדע
|
|
|
|
|
|
ענבל בר-און
ספרו של ויקטור הוגו "עלובי החיים" ממחיש את הפערים בין משפט לצדק, ואת חסרונותיה של השיטה האדברסרית שבה המשטרה מבקשת "להרשיע נאשמים" בכל מחיר, גם מפן נוסף: השיטה האדברסרית רואה בכל טענה שלא הוכחשה בכתב ההגנה/תשובה לכתב האישום, כאילו הנאשם/נתבע הודה בה
|
|
|
|
|
|
משה חסדאי
לקראת ספטמבר, מדינה פלשתינית תוכרז באו"ם ויתמכו בה לפחות 100 מדינות. מועצת הביטחון ככל הנראה לא תאשר בשל התנגדות ארה"ב, בריטניה וגרמניה. התסכול הפלשתיני יביא לתרחיש של אלפי פלשתינים שיפנו ויצעדו להתנחלויות, ליישובים היהודיים, למעבר ארז, לדרום לבנון ולרמת הגולן. ראינו כבר את ההקדמה לכך ביום הנכסה. איום זה מחייב אותנו במענה מאוד יצירתי. חייבת להיות היערכות חזקה כדי למנוע תבערה חמורה יותר
|
|
|
|
|
|
שלמה פרלה
בחודש האחרון, לנוכח אדי ספטמבר ומתקפת הדה-לגיטימציה נגד ישראל ערכה הקואליציה האירופית למען ישראל שני כנסי הזדהות למען ישראל, האחד, בברלין, והשני בבניין הסנט ברומא. זוהי תופעה מעודדת מבחינת ישראל אלא שהיא קטנה בהיקפה, וממילא השפעתה החיובית מוגבלת
|
|
|