X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
העיתונאים הדתיים והחרדים שפרשו מאגודת העיתונאים תל אביב עתידים להצטרף לאגודת העיתונאים ירושלים. בין כלי התקשורת המיוצגים: ערוץ 7, "בשבע", "משפחה", "בקהילה" ו"כיכר השבת"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

כמה עשרות עיתונאים דתיים וחרדים עתידים להחליט ביום חמישי הקרוב על הצטרפותם לאגודת העיתונאים בירושלים. בין היתר מדובר בעיתונאים מתחנות הרדיו ערוץ 7 ורדיו קול-ברמה; העיתונים "בשבע", "משפחה", "בקהילה", "המודיע" ו"המבשר", והאתרים "כיכר השבת" ו"דתילי".
בשנה שעברה פרשה קבוצת עיתונאים דתיים וחרדים מאגודת העיתונאים בתל אביב, בעקבות תרעומת על אי-ייצוגם בכנס אילת לעיתונות ועל האג'נדה שלדעתם שלטה בכנס. אל הקבוצה הזו הצטרפו עיתונאים דתיים וחרדים מכלי תקשורת שונים, במטרה לייסד איגוד עצמאי. לאחרונה דווח באתר "אייס" כי אחד ממובילי היוזמה, מנכ"ל קבוצת "בשבע" דודו סעדה, נפגש עם יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים דני זקן, לשיחה על אפשרות הקמתה של חטיבה דתית באגודה הירושלמית.
אתמול שלח סעדה מכתב לעיתונאים השותפים למהלך והזמינם למה שהגדיר כ"כינוס ראשון של אגודת העיתונאים הדתית". סעדה בישר לעיתונאים כי בעקבות המפגש עם זקן, "חלה התקדמות משמעותית בנוגע להתאגדות העיתונאים הדתית והחרדית", והזמין את החברים המיועדים לפגישה עם זקן, שתתקיים ביום חמישי הקרוב במשרדי "בשבע" בפתח-תקווה.
בפגישה עתידים החברים להחליט סופית הן על הצטרפות לאגודה בירושלים והן על אופן ההצטרפות. במוקד הדיון תעמוד השאלה אם המצטרפים ישתלבו בחטיבות הקיימות באגודת העיתונאים בירושלים (טלוויזיה, רדיו או עיתונות כתובה ואלקטרונית), או שיפעלו להקים חטיבה נפרדת לעיתונאים דתיים וחרדים בתוך אגודת העיתונאים הירושלמית.
פעולה להקמת חטיבה נפרדת דורשת אישור של הנהלת האגודה, ותבטיח ייצוג של המצטרפים החדשים בהנהלה הבאה, שתיבחר בעוד חודשים אחדים. הצטרפות לחטיבות הקיימות באגודה צפויה אף היא להביא לבחירת נציגות מטעמם להנהלת אגודת העיתונאים, בשל המספר הרב של עיתונאים בקבוצת הדתיים המועסקים בכלי תקשורת כתובה יחסית למספר החברים בחטיבה זו באגודה הירושלמית, המורכבת ממספר גדול של עיתונאי רשות השידור.
צירופם של החברים החדשים לאגודת העיתונאים בירושלים לא ילווה בהקמת ועדים בכלי התקשורת שבהם הם מועסקים.
עידכון (נכון ל-6.7): המפגש נדחה ליום חמישי הבא, 14.7. סעדה כתב לעיתונאים הדתיים: "חברים. אנו הולכים יחד למהלך שהוא אסטרטגי וחשוב [...] אנא עשו מאמץ לבוא ולקבל החלטות".
רשימות קשורות:
- שיח ההינתקות - התגייסות מלאה
- שיח ההינתקות - לוקח את העניינים באופן אישי
- מלחמת השחרור של אורי אליצור
- אנחנו והפדרציה הבינלאומית של העיתונאים
- המרחק שבין מצוינות לגזענות

תאריך:  07/07/2011   |   עודכן:  07/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
המחזאי כריסטופר המפטון, אמן הדיאלוגים המבריקים וזוכה האוסקר על "יחסים מסוכנים", כתב מחזה על מערכת יחסים של שלושה, על תהפוכותיה, כשבימויו המבריק של עופר עמרם עושה מהמחזה בתיאטרון הסימטה מעדן תיאטרלי
יהודה יפרח
ההחלטה הייתה לקחת את הסיכון ולצאת לדרך. את רגעי ההמתנה ניצלו הקברניטים לוודא שכל אחד יודע בדיוק מה הוא אמור לעשות. ואז זה קרה. המאזדה 5 נצפתה במסלול. "המלך בידינו", הכריז מפקד הכוח
ישי פרידמן
מדוע הושמטו המילים "אוניברסיטה ציונית" מהודעת הגינוי באנגלית (בניגוד לעברית) של ראשי אוניברסיטת חיפה אחרי פרשת אי שירת המנון התקווה בפקולטה למשפטים? האם הגדרת המוסד החיפאי כ"אוניברסיטה ציונית" היא שגרמה לסגן נשיא האוניברסיטה הפרופ' מאג'ד אלחאג' להימנע מחתימה על התגובה? ומדוע קורא הפרופ' מיכה לשם לראשי האוניברסיטה להתפטר לאלתר?
אורן פרסיקו
"יש מרצים שמפחדים להביע את דעתם מפני שיש ארגונים ששמו להם למטרה לרדוף מרצים על-פי הדעות שלהם", אמר אתמול רקטור אוניברסיטת בן-גוריון בדיון על חופש הביטוי באקדמיה
מכון ויצמן למדע
מחקר חדש של מדעני מכון ויצמן פותח אפשרות ליצירת דרכים להקטנת שיעור ההיפגעות של מערכות ביולוגיות מקרינה אלקטרו-מגנטית. בעקבות המחקר, ייתכן שבעתיד יהיה ניתן לעצב מכשירים רפואיים בהתאם
רשימות נוספות
לא שוחד   /  אורן פרסיקו
הנשר נחת ונחשף  /  אורן פרסיקו
הכתב משה נוסבאום מבוקש לעדות  /  אורן פרסיקו
שוקולד עם חמאת בוטנים  /  רפי מן
גביע הקוטג' בידינו   /  אורן פרסיקו
אבל לא זה   /  אורן פרסיקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il