X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
האמריקנים חוששים מניסיון מחודש לפיגועים בתעופה האזרחית בנמלי התעופה בארה"ב הוחמרו הבדיקות, והנוסעים, בעיקר אלו הזרים, צפויים לתהליך ממושך יותר אם אתם טסים לארה"ב, היו מוכנים לשורה של אמצעי ביטחון חדשים על כנפי הפחד
▪  ▪  ▪
חורים גדולים במערכת הביטחון התעופתית בארה''ב
ארה"ב חוששת מפני "פצצות בטן" של אל-קאעידה
מירב ארד
הרשויות בארה"ב פרסמו אזהרה מפני פצצות המוטמנות בגופם של המחבלים במטרה להוציא אל הפועל פיגוע התאבדות באחד ממטוסי הנוסעים * הכנת "פצצות הבטן" מיוחסת לאיברהים אסירי, שהפך ליעד מבוקש בארה"ב
לרשימה המלאה

לא ברור אם זה קשור לחיסולו של בן-לאדן או להתפתחויות עולמיות אחרות, אבל מידע מודיעני שהגיע לגורמים אמריקנים העלה את רמת הכוננות בענף התעופה. אחרי תקופת רגיעה יחסית, הועלו השבוע רמות הבדיקה הביטחונית בכל נמלי התעופה בארה"ב. נראה כי המידע שהתקבל, ממוקד וחייב פעולה מיידית.
כבר תקופה לא קצרה שיש אצל גורמי המודיעין דאגה מניסיונות מחודשים לפגוע בתעופה האזרחית או לעשות שימוש במטוסים לצורך פיגועים. המידע הזה אמור להדאיג בעיקר את האמריקנים, שכן בבדיקות שנערכו בשנים האחרונות בכמה נמלי תעופה גדולים התגלו "חורים" גדולים במערכי הביטחון האמורים למנוע חדירה של מחבלים לתחומים ה"סטריליים".
השבוע פירסמה הסוכנות האחראית על ביטחון התעופה בארה"ב, דעה לפיה ארגוני מחבלים שעוקבים אחר אמצעי הביטחון בנמלי התעופה שיכללו את שיטות ההסתרה של מטעני חבלה, וזה מחייב החמרה מיידית של אמצעי הבדיקה. בעקבות זאת, אם אתם טסים לארה"ב, היו מוכנים לשורה של אמצעי ביטחון חדשים בנמלי התעופה שם. זאת בעקבות "הערכת סיכונים" חדשה שנערכה באחרונה על-ידי שלטונות הביטחון האמריקנים.
בישראל העריכו עם זאת כי ההחמרה בנוהלי הביטחון בנמלי התעופה של ארה"ב לא תשפיע על הבאים ישירות מישראל. אבל מי שיגיע לאחד מנמלי התעופה בארה"ב מיעד אחר, עלול למצוא את עצמו מתושאל ונבדק ברמה גבוהה הרבה יותר מכפי שהיה עד כה.

"הבדיקה השנייה"

האמריקנים החליטו להחמיר את אמצעי הביטחון שנועדו למנוע פיגועים במטוסים. זאת אחרי שהתברר להם כי האמצעים שהם נוקטים כיום לא יעילים מספיק. האמריקנים הפעילו מערכת שהתבססה בעיקר על מיכשור ולא על מודיעין, וזו כשלה. עתה יבדקו אנשי הביטחון בתעופה כל מי שייראה להם חשוד על סמך שורה של קריטריונים שנקבעו. הם גם יעשו שימוש במידע שיגיע ממקורות שונים, כמו חברות תעופה ונמלי תעופה.
אין ספק כי נוסעים מארצות שונות באפריקה והמזרח התיכון יעברו את "הבדיקה השנייה" - השם שניתן לבדיקה המיוחדת שנקבעה לנוסעים בעלי "פוטנציאל סיכון" גבוה.
כאמור, מי שיגיע לארה"ב מישראל בטיסה ישירה לא צפוי לסבול מבדיקות הביטחון החדשות, שכן שלטונות הביטחון בתעופה בארה"ב סומכים בצורה מלאה על בדיקות הביטחון המבוצעות לנוסעים בנתב"ג.

תאריך:  08/07/2011   |   עודכן:  08/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טסים בטוח? בארה"ב דווקא חוששים מפיגועים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל טוכפלד
דובי איכנולד, מנכ"ל הוצאת 'ידיעות ספרים', לא מוכן להצטרף לקולות המתלוננים על הידרדרותה של הספרות בישראל ועל זילותם של הספרים ("אנחנו נוטים תמיד גם לבכיינות וגם לנוסטלגיה. מצבה של הספרות הוא באמת טוב"). הוא רואה את העתיד באייפד, אך משוכנע כי הוא לא ידחוק את מקום הנייר. ראיון
חגית גינזבורג
ספיישל עידן רייכל סיפק הזדמנות לשקול את מידת הזכאות של המתמודדים להגיע עד לקו הסופי בתחרות
פרופ' משה קרפ
אינסולין הוא הטיפול עם הניסיון הרחב ביותר והיעיל ביותר לאיזון חולי הסוכרת, אך גם זה הגורר אחריו גל גדול של מיתוסים    האם האינסולין משמין? האם הוא גורם להיפוגליקמיה? ומה חדש בזריקות?
ע. בן-אהרון, מ. שמשי
במהלך חופשת הקיץ נוטים ילדים להעלות במשקלם בעיקר בעקבות סדר אכילה לא נכון    מדי שנה במהלך החופשה נרשמת עלייה במספר הילדים הנפגעים בתאונות    טיפים ועצות שיעזרו לכם להגיע לקצה השני של החופש הגדול שלמים, בריאים ונמרצים
ד"ר איל קליש
בניגוד לעבר, אז היו ניתוחי הפנים מורכבים וכללו את כל חלקי הפנים, כיום יכולה כל אישה ליהנות מניתוח פנים המותאם רק לה    בהתאם למבנה הפנים של כל אישה, צרכיה וגילה, בונה הרופא תוכנית טיפול אישית המקצרת את זמן הניתוח ואת תקופת ההחלמה ומביאה למקסום המראה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il