X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חרם על מוצרי ההתנחלויות? השתגעתי? טלפנתי אל הבנקאי האישי שלי, נטלתי הלוואה ל-30 שנה, ויצאתי בבולמוס קניות של מוצרי התנחלויות את היום הקרוב אני עומדת לבלות בהפנינג של פינוקים מטעם מוצרי ההתנחלויות! קדימה אל עולם חדש מופלא
▪  ▪  ▪
כי מיטב הנוער מייצר את מיטב המוצרים, וכל השאר טפו עליו [צילום: פלאש 90]
ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת שלי תכיל 2,356 קלוריות עשירות ממגוון מוצרי ההתנחלות. אין נפקא מינה שכמות קלוריות זו עולה על כמות הקלוריות היומית שאדם מסוגל לעכל. גם המדינה לא מסוגלת לעכל מדינה נוספת, למישהו אכפת?

   איציק וולף
הכנסת אישרה סופית את חוק החרם

היום הולך להיות יום נפלא! היום אבלה את יומי בהפנינג מוצרי התנחלויות, מלטפים, מפנקים, מריחים למרחוק כעשן שריפה מודחקת, מוחשיים כרגב אדמת ארץ ישראל, ושורשיים כשרה אימנו! היום אני הולכת להתפנק בגדול! לא סתם אזרחית שומרת חוק אנוכי, להבדיל מאותם סמולנים שמחרימים מוצרים מההתנחלויות! אני מקיימת את החוק בדבקות וביתר שאת למען יראו וייראו (הסמולנים).
את הבוקר הזה אפתח באמבטיית קצף חמה עם קצף אמבט "כל העולם נגדנו", מתוצרת ההתנחלות יצהר. קצף שיוצר בעבודה זולה של פלשתינים, שלא קיבלו שכר על ארבע שעות העמידה במחסום, ושאין להם כוח ממשי להתנגד למעסיק, משום שהקימה ב-4 בבוקר, לצרכי עמידה מיוזעת במחסום, התישה את נפשם. לאחר מכן אתנגב במגבת שיוצרה במיוחד בהתנחלות תפוח, מצמר כבשים פלשתיניות שהחרים המינהל האזרחי.
אבל רק לאחר מכן יחל הפינוק האמיתי: ארוחת בוקר עשירה בכל אבות המזון, שהרי זו ארץ זבת חלב ודבש, ולדבש הזה אפילו לא נדבקים זבובים מאף משט או מטס כי כוחות הביטחון שלנו, עם ה' צבאות לימינם ופסוקי תהלים בראשם, מסלקים אותם בבושת-פנים לארצותיהם האנטישמיות מהן באו.
ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת שלי תכיל 2,356 קלוריות עשירות ממגוון מוצרי ההתנחלות. אין נפקא מינה שכמות קלוריות זו עולה על כמות הקלוריות היומית שאדם מסוגל לעכל. גם המדינה לא מסוגלת לעכל מדינה נוספת, למישהו אכפת? כמו שהמדינה מכילה בתוכה משטר אזרחי לא דמוקרטי של פלשתינים, כך אוכל לעכל ארוחה עשירה זו בת 2,356 קלוריות, ממגון מוצרי ההתנחלות, לרבות פלטת גבינות מפוארת, עם גבינה מיוחדת לכל התנחלות, ומגש ירקות ענקי בגודל דירת חדר בתל אביב (20 מטר) עם ירקות חתוכים ממיטב ירקות ההתנחלויות השונות, ובכל ירק, ובכל גבינה, ובכל ריבה ובכל פרוסת לחם חי, ייתקע קיסם (מתוצרת התנחלות "תקוע") ומעליו דגלון קרטון ועליו כיתוב בכתב יד של נערה מתנחלת עם מיומנות בכתיבת שלטים להפגנות, ובו שם ההתנחלות שממנה באו הגבינה/הירק/הפרי! אלעס ואבלוס, לא משנה מה אומר העולם, לא משנה שעיירות הפיתוח מוזנחות, הקשישים במסדרונות, עובדי הקבלן בקיבינימט וסל התרופות ריק - סל הטנא מההתנחלות שלי מלא!
לאחר ארוחת הבוקר המזינה עם ייצוג גבינות מכל התנחלות בארץ ישראל, לרבות גבעות, ולרבות אוהלים ומאחזים שנוספו בעת הלעיסה (יש לי שירות SMS שמעדכן אותי בהתנחלויות חדשות שקמו תוך כדי ארוחת הבוקר עתירת הקלוריות שלי, כדי שאוכל להוסיף לה בזמן אמת מאכלים מהתנחלויות חדשות שזה עתה קמו) אלך ואצחצח את שיניי במשחת שיניים יהודית דמוקרטית ובמברשת שיניים 'ההיסטוריה היהודית' - באמצעות ההיסטוריה היהודית שעליה מרוחה משחת השיניים 'יהודית ודמוקרטית', כולן מתוצרת ההתנחלות, ארכון מעל כיור הקרמיקה, שיש אומרים שהאבנים שממנו הוא מסותת הרכיבו את כיור הכוהנים בבית המקדש, ואמרק את שיניי, ואצחצח את שאריות המזון מארוחת הבוקר עתירת הקלוריות שאף מוצר התנחלות לא נפקד ממנה.
לאחר סיום ארוחת הבוקר עתירת הקלוריות, בערך ב-6 בערב, אשב ואצפה בתוכניות האקטואליה בחדשות, עם פלזמה מתוצרת גבעת מטאטאי המטסים, גבעה חדשה שהוקמה לכבוד הגירוש המפואר של אנטישמי המטס האחרון, פלזמה שבאורח פלא תשדר לי תוכניות על אברהם אבינו, ואקטואליה עם פאנלים של האיחוד הלאומי, ישראל ביתנו וכמה זקנים מהמפד"ל של פעם, ולא אראה בה אף סמולני ואפילו ישודרו בשידור חי הלוויות של כמה סמולנים שמתו מבושה וצער בעולם החדש והמופלא שלא השכילו להתאים לו!
לאחר מכן - אנמנם לצליליה של תוכנית דוקומנטרית שמתעדת את האמת ההיסטורית שרובם של הפלשתינים היגרו לישראל בעקבות היהודים בשנות העשרים והשלושים של המאה העשרים, כדי למצוא עבודה אצל היהודים המיטיבים, באותם מפעלים מועשרים שיצרו את כל המזונות שאכלתי לארוחת הבוקר, ואכסה ראשי המנומנם בשמיכת פליז מתוצרת מפעל שמיכות "יהודי ודמוקרטי" שמבוסס על עבודת רקמה התנדבותית של ערביות שמשעמם להן במחסום והמינהל האזרחי מציע להן להעביר את זמן ההמתנה המייבש ברקימת שמיכות, ואפילו מפעם לפעם זורק שמיכה על הרצפה של המחסום לעבר ערבייה שנאלצת ללדת במחסום, כדי לשמור על כבודה. אוה! מה נאה הולך להיות היום הזה! יום פינוק, שפע ותפנוקים של מוצרי התנחלויות!

הכותבת מקיימת חוגי בית לשיווק מגוון מוצרי התנחלויות: שקיות אשפה ריחניות, אבזרי מין ששימשו את בני ישראל באוהלים, שמלות ילדי פרחים לנשות מתנחלים כדי להשלים את התמונה האורווליסטית, שביסים עם תדפיסים של גיבורי מהפכה ערביים, מוצרי טיפוח טבעיים מעצי זית עקורים למירוק המצפון, טריקים לעצבון אנשי "שלום עכשיו" שבאים להתנחלויות, מכשיר רנטגן שדרכו אפשר לראות ל"נשות ווטש" דרך השמלות, ולבדוק אם הן באמת נשים ובאמת יהודיות, מפיות ניר רקומות לניגוב הפה אחרי שיורקים כשסמולנים מגיעים לשטח, מילון עברי-אנגלי כדי לקלל את אובמה ה"כושי" כשבאות טלווזיות זרות, ועוד.
תאריך:  12/07/2011   |   עודכן:  12/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היום הולך להיות יום נפלא!
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
הביקורת מקובלת, הכל בסדר אבל..
אא-אא  |  12/07/11 09:59
2
צינית.
מ.משה  |  12/07/11 10:05
3
סיפור בדיה משעשע של סמולנית ל"ת
קורא משועשע  |  12/07/11 10:21
4
לוא היתה כותבת בהגיון
אברהם מערב השומרו  |  12/07/11 10:52
5
איזה "צינית"? זקוקה לאשפוז.
הפסיכיאטר המחוזי  |  12/07/11 10:54
6
מקנה
brty  |  12/07/11 10:58
7
כמה חירטוטים בכתבה אחת
נריה צפון  |  12/07/11 11:04
8
ביניש : לא אתן לכנסת לחוקק חוק
אע"פ שהחיקוק חוקי  |  12/07/11 11:10
9
גם עורכות דין מעשנות גראס?
zoomarch  |  12/07/11 11:17
10
foryesha@walla.com כתבו להם
קנו! קנו! זה נפלא  |  12/07/11 11:40
11
הליכוד: מי לא הצביע בעד החוק ?
חשדנית  |  12/07/11 12:09
12
יפה. התקבלת אצלנו לעבודה... ל"ת
עורך ה"דר שטירמר"  |  12/07/11 12:18
13
איזה בזבזנית?????לא יאומן!!! ל"ת
בתאל  |  12/07/11 12:20
14
כמה שנאה עצמית יש בך?
ארז צ.  |  12/07/11 12:24
15
ציניות
ידידותי  |  12/07/11 12:31
16
צריך אומץ לפרסם דבר כזה פה
אלטע קאקער  |  12/07/11 12:46
17
יחי הצביעות והצדקנות -
אורה הכפולה  |  12/07/11 12:47
18
סמולנות, אידאולוגיה או מחלה?
נחום שחף  |  13/07/11 02:20
19
לפי התגובות השמאלנים בפניקה
יניב גבאי  |  14/07/11 15:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון רול
חוק החרם יהווה את הסמן השפוי לחוקים תומכי דמוקרטיה-מתגוננת במדינת ישראל    ההשתוללות האנטי-ישראלית, האנטי-יהודית וציונית של "הנבלים ברשות הרוח" נגמרה!
ארנון אשרי
מבורך הוא מאבק הצרכנים נגד העלאת מחירי מוצרי החלב, אך הרפתנים אינם הכתובת    האומנם כל הסאגה הציונית קמה למען עם של עו"דים וסוחרים בלבד?
איתמר לוין
חשיפת הסודות הכספיים של משפחת אולמרט הביכה את ראש הממשלה לשעבר, ויותר מכך - העלתה שורה של סימני שאלה לגבי התנהלותו הכספית. מעל לכל מרחפת השאלה, כיצד אדם שחי - על-פי דבריו -הוא - במשיכת יתר תמידית, מאבד 150,000 דולר
יהודה קונפורטס
חזרה לתחנות. תושבי גוש דן חזרו לקבל תחבורה ציבורית ברמה נמוכה, שירות בינוני והמתנה אינסופית לאוטובוס שאולי יבוא
עמוס שריג
הגיע הזמן שהשר סילבן שלום יבין כי כאן זו מדינת ישראל, לא שווייץ, ואת המדינה הזו בונים הרבה רומנים, טורקים, ערבים, סודאנים, תאילנדים וסינים ומעט מאוד, קמצוץ ממש, של יהודים ישראלים    אז, להאריך את שבוע המנוחה זה לתת פרס לבטלנים, לא לשדרג את העובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il