X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היופי במהפכת הקוטג' הוא בין השאר בתמימותה ובספונטניות שלה, שבאה ממקום לא מאורגן וממקום של מצוקה אל מול אחד הסמלים הכי ישראלים שיש. נראה שבדבר הנכון זה לא למשוך את "המרד " כמו מסטיק, אלא לרדת מהבמה ולהשאיר מהפכה זו בזיכרון של כולנו, כמעשה מוצלח
▪  ▪  ▪
להשאיר את המהפכה בתודעה כמשהו נקי וטהור [צילום: פלאש 90]

אנו חיים בעולם דינמי, שלעיתים עיקר ההתלבטות שלנו היא, לא מה לקנות, אלא מה לא לקנות, משום שמחר ובאמת רק מחר יצא פיתוח טוב יותר ומתקדם יותר.
אכן זו בעיה קשה. האם לקנות כעת אייפון 4 או להמתין לדור הבא שיוצא עוד מספר חודשים, או לקנות את הפיתוח החדש של סמסונג גלקסי אס 2 משהו או בכלל להישאר עם המכשיר הישן, כי "מה כבר ההבדל?" כולם מקבלים שיחות?!. נשאלת השאלה האם גם תהילת מהפכת הקוטג' חלפה, ואת שלה היא עשתה ומיצתה?. האם נכון להמשיך בגלי המחאה מול הסופרים ומול המרכולים?, האם אלה לא פרפורי גסיסה, אשר מעיבים על ההצלחה האדירה שהם חוללו בשוק הצרכנות הישראלי?.
נראה שאת שלהם הם עשו וכל המוסיף גורע. רק חסר לנו שהם יהפכו לאיזה תנועת צרכנות ישראלית, עם משרדים וטלפונים ואז באמת הלך עלינו!. כמו כל תופעה, החוכמה היא לזהות בזמן מה היא התרומה האמיתית ומתי היא נהפכת לסרח עודף, אשר מעיב על העשייה העיקרית. מהפכת הקוטג' פרצה על-רקע מסוים, ונראה שאת עבודתה היא עשתה כהלכה ומיצתה את שלה וכל ניסיון למשוך אותה, נראה רק כתוספת מלאכותית.
היופי במהפכת הקוטג' הוא בין השאר בתמימותה ובספונטניות שלה, שבאה ממקום לא מאורגן וממקום של מצוקה אל מול אחד הסמלים הכי ישראלים שיש, אשר נרכש על-ידי חברת השקעות זרה ואשר מנוהל על-ידי ישראלים שמזמן שכחו מאין הם באו.
הזעקה באה ממקום של צדק טהור ונקי ולכן חשוב שזיכרון זה יישאר ככה ובלי "סחבת ומבלי לעבור ליעדים הבאים", לא שהם חסרים. את העיקר היא עשתה, אולי בדומה למשפט של אובמה yes, we can, היא נטעה בציבור היושב בציון הרבה כוח ואמונה היכולת לשנות.
נראה שבדבר הנכון זה לא למשוך את "המרד " כמו מסטיק, לא שחסרים יעדים ומעוזים, אלא לרדת מהבמה ולהשאיר מהפכה זו בזיכרון של כולנו, כמעשה מוצלח, נקי וטהור, אשר הצליח לשנות. יש לשמור את "נשק יום הדין הזה" לפעמים הבאות ולא לשחוק את כוחו ההרתעתי בעיסוקים שבשוטף ובשגרה.

תאריך:  12/07/2011   |   עודכן:  12/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סמסונג
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם למשוך את מהפכת הקוטג'?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אני פריק של קוטג' ונדמה לי שהא
פריטה  |  12/07/11 09:57
2
המרקם של הקוט'ג יותר דליל
גבריאל   |  12/07/11 10:41
3
טעות
סתם_1  |  12/07/11 11:06
4
לצאת מהקופסה
ישר כח  |  15/07/11 06:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
לא די בהצלחתו של מרד הקוטג', החד-פעמי בינתיים בארץ. ישראל זקוקה למישהו נמרץ ודינמי, בנוסח פעיל זכויות הצרכנים האמריקני, שיוביל וידרבן את אזרחיה להתקוממות אינטנסיבית ולחרם טוטאלי כנגד כל ניסיון של הפקעת-מחירים
איתמר לוין
אין זה מקרה שהנתונים על עסקות הטיעון אינם קיימים, למרות נהליה של הפרקליטות עצמה ולמרות ביקורת של מבקר המדינה לפני עשר שנים. הדבר האחרון שהפרקליטות רוצה, הוא שמישהו יתחיל לחטט בעסקות הללו ואולי גם לגלות את המחדלים הכרוכים בהן
ענבל בר-און
חרם על מוצרי ההתנחלויות? השתגעתי? טלפנתי אל הבנקאי האישי שלי, נטלתי הלוואה ל-30 שנה, ויצאתי בבולמוס קניות של מוצרי התנחלויות    את היום הקרוב אני עומדת לבלות בהפנינג של פינוקים מטעם מוצרי ההתנחלויות! קדימה אל עולם חדש מופלא
אהרון רול
חוק החרם יהווה את הסמן השפוי לחוקים תומכי דמוקרטיה-מתגוננת במדינת ישראל    ההשתוללות האנטי-ישראלית, האנטי-יהודית וציונית של "הנבלים ברשות הרוח" נגמרה!
ארנון אשרי
מבורך הוא מאבק הצרכנים נגד העלאת מחירי מוצרי החלב, אך הרפתנים אינם הכתובת    האומנם כל הסאגה הציונית קמה למען עם של עו"דים וסוחרים בלבד?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il